Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om din datter ble muslim?


Gjest FatimaYasmin

Anbefalte innlegg

On 5/5/2019 at 1:19 PM, AnonymBruker said:

Så jeg skal bare konkludere med at kvinnene også uten hijab i familien til en bekjent i et muslimsk land har det jævlig?

Anonymkode: e3134...393

Jeg bruker STOLT hijab og har brukt det hele livet har valgt det selv ingen har presset meg til og bruke hijab. Og jeg har det heeeeelt fantastisk er praktiserende muslim  både gift og har barn.

Anonymkode: 24ad6...9cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har riktignok ikke lest alle sidene her (side 1 inneholdt så mye kvalme/usaklige kommentarer/negativitet at jeg ikke orket lese mer), men for å svare på det du spør om:

Gjør det som gjør DEG lykkelig, så lenge du ikke skader andre og holder deg innenfor loven. Det er hvertfall hva jeg hadde sagt om du var mitt barn. 

❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Fra hvilke kilder da? Fra anti islamiske kilder da eller?! Det er ingen vers i den hellige quranen som sier det er greit og drepe/gjøre djevelske handlinger mot uskyldige. Kritisk kan du godt vere men og slenge dritt og påstand om noe som ikke stemmer blir helt feil! Ulovelig er det også da vi har religionsfrihet i dette landet.

Om du leser den hellige quranen så vet du vel om alle vers i den hellige quranen som er i mot drap på uskyldige bland annet vers [al-Nisa' 4:110]  

Selvom det er muslimer i nabolaget ditt som du ikke liker så behøver ikke det og bety at alle muslimer i hele verden er forferdelige.

Er selv muslim og venner med veldig mange som ikke har samme tro som meg og min familie. Og Barna våres leker med dems barn ikkeno prob det. Så lenge vi respekterer hverandre.

Anonymkode: 24ad6...9cd

Bare gi deg med taquiaen din. Det funker ikke. Jeg leste koranen med et åpent sinn. Har ingenting imot muslimer. De er jo bare hjernevasket og forført av djevelens tunge slik jeg ser det. men har mye imot islam etter å ha 1) lest koranen og 2) satt meg grundigere inn i hvordan islam faller sammen som religion når du sammenstiller de 3 monoteistiske religionene. Når du leser hva som står i bibelen om falske profeter og antichrist, for så å lese koranen etterpå på nytt, skjønner du hva som er greia..... 

men dere muslimer leser kanskje ikke bibelen? Selv om boken til han som hadde som mål å bli enehersker hevder å basere seg på nettopp denne teksten? 

Og hvorfor snakker koranen dritt om Jesus? Samtidig som han er en profet i begge religionene? Effektiv måte å vinne terreng på er nok svaret.

vi tror ikke på den samme Gud. Gud er Gud. Og som bibelen forteller, advares det mot falske profeter (djevelen) som kommer med profetier som aldri går i oppfyllelse. Nevn en profeti som er korrekt i koranen. Bare en er du snill. Allah er ikke Gud. Vi tror altså ikke på den samme Gud, selv om muslimer  og desverre enkelte kristne er hjernevasket til å tro det. Deres falske profet lurte dere trill rundt. 

Ellers ser jeg ikke hva du mener er kjærlig og godt i koranen. Du sier det kun er snakk om Vold mot de som har gjort noe galt. Samtidig er jo det meste galt.

Kjærlighet er nevnt kun 6 ganger i koranen. Vold og drap av vantro er nevnt støtt og stadig. 

Også kan du jo forsvare sverdversene for meg. Her er er kjærlig utrdrag;

And slay them wherever ye find them, and drive them out of the places whence they drove you out, for persecution is worse than slaughter... and fight them until fitnah is no more, and religion is for Allah.

— Quran 2:191

 

Quran, chapter 9 (At-Tawba), verse 5:[53]

But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, and seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

 

 

Anonymkode: 14a3c...584

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bare gi deg med taquiaen din. Det funker ikke. Jeg leste koranen med et åpent sinn. Har ingenting imot muslimer. De er jo bare hjernevasket og forført av djevelens tunge slik jeg ser det. men har mye imot islam etter å ha 1) lest koranen og 2) satt meg grundigere inn i hvordan islam faller sammen som religion når du sammenstiller de 3 monoteistiske religionene. Når du leser hva som står i bibelen om falske profeter og antichrist, for så å lese koranen etterpå på nytt, skjønner du hva som er greia..... 

men dere muslimer leser kanskje ikke bibelen? Selv om boken til han som hadde som mål å bli enehersker hevder å basere seg på nettopp denne teksten? 

Og hvorfor snakker koranen dritt om Jesus? Samtidig som han er en profet i begge religionene? Effektiv måte å vinne terreng på er nok svaret.

vi tror ikke på den samme Gud. Gud er Gud. Og som bibelen forteller, advares det mot falske profeter (djevelen) som kommer med profetier som aldri går i oppfyllelse. Nevn en profeti som er korrekt i koranen. Bare en er du snill. Allah er ikke Gud. Vi tror altså ikke på den samme Gud, selv om muslimer  og desverre enkelte kristne er hjernevasket til å tro det. Deres falske profet lurte dere trill rundt. 

Ellers ser jeg ikke hva du mener er kjærlig og godt i koranen. Du sier det kun er snakk om Vold mot de som har gjort noe galt. Samtidig er jo det meste galt.

Kjærlighet er nevnt kun 6 ganger i koranen. Vold og drap av vantro er nevnt støtt og stadig. 

Også kan du jo forsvare sverdversene for meg. Her er er kjærlig utrdrag;

And slay them wherever ye find them, and drive them out of the places whence they drove you out, for persecution is worse than slaughter... and fight them until fitnah is no more, and religion is for Allah.

— Quran 2:191

 

Quran, chapter 9 (At-Tawba), verse 5:[53]

But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, and seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

 

 

Anonymkode: 14a3c...584

Om du leser bibelen så vil du finne masse grufulle vers der også så og hakke på muslimer og islam blir helt feil. Jeg vet heldighvis hva islam er og hva islam står for! Jeg kjenner veldig mange fordommsfulle mennesker som deg og de er de som er de verste og ikke muslimene! Islam er i mot terror og drap les vers [al-nisar'4 110.

Og søk litt hva det har og si og prsktisere islam riktig det står ingenting om terror men det motsatte!

Anonymkode: 24ad6...9cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser bibelen så vil du finne masse grufulle vers der også så og hakke på muslimer og islam blir helt feil. Jeg vet heldighvis hva islam er og hva islam står for! Jeg kjenner veldig mange fordommsfulle mennesker som deg og de er de som er de verste og ikke muslimene! Islam er i mot terror og drap les vers [al-nisar'4 110.

Og søk litt hva det har og si og prsktisere islam riktig det står ingenting om terror men det motsatte!

Anonymkode: 24ad6...9cd

Bibelen er skrevet av mennesker, ingen som benekter det. Koranen skal være skrevet direkte av gud. Skjønner du forskjellen? I tillegg har muslimer en svært lav terskel for å klikke i vinkel (feks karikaturstriden eller saken med Asia bibi)

Og jo, koranen oppfordrer til drap og tortur av vantro. Og samlet har skriftene mer hat mot jøder enn feks hitlers Mein kampf(!). Du ser jo eksempler på islam i praksis over hele verden. Det bringer bare elendighet med seg.

Taqyia er også et begrep flere nordmenn bør lære seg. For å sette islam/muslimer i et bedre lys er det lov å lyve så det renner. 

Religion/ideologi er så å si det samme, og jeg fatter ikke at så lenge man kaller det "religion" så er barbariske holdninger/skrifter plutselig helt greit.

 

Anonymkode: ca254...a26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bare gi deg med taquiaen din. Det funker ikke. Jeg leste koranen med et åpent sinn. Har ingenting imot muslimer. De er jo bare hjernevasket og forført av djevelens tunge slik jeg ser det. men har mye imot islam etter å ha 1) lest koranen og 2) satt meg grundigere inn i hvordan islam faller sammen som religion når du sammenstiller de 3 monoteistiske religionene. Når du leser hva som står i bibelen om falske profeter og antichrist, for så å lese koranen etterpå på nytt, skjønner du hva som er greia..... 

men dere muslimer leser kanskje ikke bibelen? Selv om boken til han som hadde som mål å bli enehersker hevder å basere seg på nettopp denne teksten? 

Og hvorfor snakker koranen dritt om Jesus? Samtidig som han er en profet i begge religionene? Effektiv måte å vinne terreng på er nok svaret.

vi tror ikke på den samme Gud. Gud er Gud. Og som bibelen forteller, advares det mot falske profeter (djevelen) som kommer med profetier som aldri går i oppfyllelse. Nevn en profeti som er korrekt i koranen. Bare en er du snill. Allah er ikke Gud. Vi tror altså ikke på den samme Gud, selv om muslimer  og desverre enkelte kristne er hjernevasket til å tro det. Deres falske profet lurte dere trill rundt. 

Ellers ser jeg ikke hva du mener er kjærlig og godt i koranen. Du sier det kun er snakk om Vold mot de som har gjort noe galt. Samtidig er jo det meste galt.

Kjærlighet er nevnt kun 6 ganger i koranen. Vold og drap av vantro er nevnt støtt og stadig. 

Også kan du jo forsvare sverdversene for meg. Her er er kjærlig utrdrag;

And slay them wherever ye find them, and drive them out of the places whence they drove you out, for persecution is worse than slaughter... and fight them until fitnah is no more, and religion is for Allah.

— Quran 2:191

 

Quran, chapter 9 (At-Tawba), verse 5:[53]

But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, and seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

 

 

Anonymkode: 14a3c...584

What dritt om jesus ? vi muslimer elsker jesus du vet virkelig ingenting om islam.

Forskjellen er at muslimer bare stoler på at det bare finnes 1 gud som er Almighty allah og at allah ikke er ett menneske men en gud allah sendte propheter til mennesket jesus er en elsket prophet og mohammed fred være med han er en dypt elsket og siste prophet av allah.

Foreslår at du utforsker fakta før du åpner kjeften din i gjen og preiker dritt om islam

 

Har skjønt at du ikke liker muslimer men selvom du ikke gjør det så betyr ikke det at du har rett til og spre ild i tørt gress. 

http://www.alhewar.com/muslims_love_jesus.htm

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_Islam

https://www.egypttoday.com/Article/4/6015/10-hadiths-Quranic-verses-that-forbid-murder-of-non-Muslims

Vi muslimer har mange propheter fred vere med de som er sendt fra bare 1 gud allah Almighty and prophet Mohammad peace be upon him its Allah's last servant and message.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utifra svarene her så tenker jeg at så tolerante dere er, så mye frihet for mennesker dere ønsker og så stor respekt dere har for andre mennesker! Bare wao!! 🤪

Anonymkode: 297d9...e6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Bibelen er skrevet av mennesker, ingen som benekter det. Koranen skal være skrevet direkte av gud. Skjønner du forskjellen? I tillegg har muslimer en svært lav terskel for å klikke i vinkel (feks karikaturstriden eller saken med Asia bibi)

Og jo, koranen oppfordrer til drap og tortur av vantro. Og samlet har skriftene mer hat mot jøder enn feks hitlers Mein kampf(!). Du ser jo eksempler på islam i praksis over hele verden. Det bringer bare elendighet med seg.

Taqyia er også et begrep flere nordmenn bør lære seg. For å sette islam/muslimer i et bedre lys er det lov å lyve så det renner. 

Religion/ideologi er så å si det samme, og jeg fatter ikke at så lenge man kaller det "religion" så er barbariske holdninger/skrifter plutselig helt greit.

 

Anonymkode: ca254...a26

All den dritten du sier og fordommene du sier om islam er TULL og TULL og TULL og i gjen IKKE sant!

http://www.loveforallhatredfornone.org/islam/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de muslimske landene hvor sharia lovene er sentrale har dødsstraff for homofile. Hvorfor er det ikke stor motstand mot disse straffene i den muslimske verden? Hvorfor er ikke massene ute i gatene og krever stopp på dødsstraff hvis det er feil å drepe i følge koranen? 

Ser noen skriver at det er feil å drepe uskyldige i flg koranen, men hvem defineres som uskyldig? Er det de som ikke har syndet?

Hva med de som  ikke er uskyldig?

 

Anonymkode: 229a3...5f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2019 at 5:51 PM, Guest FatimaYasmin said:

Jeg er ei etnisk norsk jente på 24 år som de siste årene har tilegnet meg mer og mer kunnskap om Islam. Jeg vokste opp i et human-etisk hjem, og selv om begge mine foreldre er fordomsfrie mennesker som selv sier de ikke har noe i mot Islam eller muslimske verdier, så tenker jeg at situasjonen lett kan bli annerledes for de når det gjelder deres egen datter.

Mitt høyeste ønske nå for tiden er å konvertere til Islam og bli en troende muslim. Fra før har jeg fra ganske ung alder vært åpen med alle om at jeg har verdier som går på at jeg ikke drikker alkohol, at jeg mener at jenter bør gå kledd med verdighet og flere slike ting. En av mine beste venninner er praktiserende muslim og sa en gang til meg, "Du tenker nesten mer islamsk enn jeg gjør".

Likevel. Hvordan er det tenkelig at foreldre vil reagere på at deres norske datter som er oppdratt human-etisk velger å gå til en religion som er så preget av fordommer fra utenforstående? Hvordan tror dere ikke bare foreldrene mine, med hele min familie vil reagere?

Det er verdt å understreke for meg at jeg kommer til å konvertere på tross av reaksjoner, men i og med at jeg vil opprettholde et så godt forhold som mulig til familien og foreldrene mine er det ikke en så enkel prosess, dessverre.

Jeg hadde tenkt hun var hjernevasket og ikke forstod hva hun gjorde.

Anonymkode: 51cc2...4bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2019 at 5:54 PM, Guest FatimaYasmin said:

Får jeg spørre om hvorfor? Jeg har inntrykk av at de som ikke har lest seg opp på Islam og kun har fått input fra medier har et veldig feil syn på de verdiene Islam står for. Vil ikke trekke din erfaring under tvil, er bare nysgjerrig.

Vi ser hvor dysfunksjonelle samtlige muslimske land er. Den religionen skaper bare problemer. 

Anonymkode: 51cc2...4bc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blessedmoom skrev:

What dritt om jesus ? vi muslimer elsker jesus du vet virkelig ingenting om islam.

Forskjellen er at muslimer bare stoler på at det bare finnes 1 gud som er Almighty allah og at allah ikke er ett menneske men en gud allah sendte propheter til mennesket jesus er en elsket prophet og mohammed fred være med han er en dypt elsket og siste prophet av allah.

Foreslår at du utforsker fakta før du åpner kjeften din i gjen og preiker dritt om islam

 

Har skjønt at du ikke liker muslimer men selvom du ikke gjør det så betyr ikke det at du har rett til og spre ild i tørt gress. 

http://www.alhewar.com/muslims_love_jesus.htm

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_Islam

https://www.egypttoday.com/Article/4/6015/10-hadiths-Quranic-verses-that-forbid-murder-of-non-Muslims

Vi muslimer har mange propheter fred vere med de som er sendt fra bare 1 gud allah Almighty and prophet Mohammad peace be upon him its Allah's last servant and message.

Bare la vær med en sånn anti muslim Blessedmoom. Disse er på 24/7. Du kommer ingen vei med disse. De vil ikke ha deg og meg her i Norge. De hater oss og jobber for harde livet med å spre usannheter. Det disse ikke vet er at islam ikke forsvinner og det blir stadig nye medlemmer.  De har visst lest om islam mye mer enn oss muslimer og tror at muslimer skal drepe ikke-muslimer. Samme verset er tolket og forklart ørten ganger, men de vil ikke forstå. Alt du kan gjøre er gjøre be bønn for disse. Det er sånne som denne personen som blir helt koko av å lese usannheter om islam og går crazy. Det islam-haterne hater, bruker de livet sitt på nettopp islam. Fantastisk karma! 😁

Anonymkode: 297d9...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2019 at 6:30 PM, Fru Uperfekt said:

Det du nevner her er i alle religioner

Hvor i Quraen mener du det står at en muslim skal bruke hijab?

Hva gjør du om mannen din krever det?

Anonymkode: 51cc2...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Blessedmoom said:

All den dritten du sier og fordommene du sier om islam er TULL og TULL og TULL og i gjen IKKE sant!

http://www.loveforallhatredfornone.org/islam/

Vi ser hvordan det er i muslimske land. Islam er en pervertert religion.

Anonymkode: 51cc2...4bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg bare ikke taklet. 

Anonymkode: 57d93...75e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Blessedmoom said:

What dritt om jesus ? vi muslimer elsker jesus du vet virkelig ingenting om islam.

Forskjellen er at muslimer bare stoler på at det bare finnes 1 gud som er Almighty allah og at allah ikke er ett menneske men en gud allah sendte propheter til mennesket jesus er en elsket prophet og mohammed fred være med han er en dypt elsket og siste prophet av allah.

Foreslår at du utforsker fakta før du åpner kjeften din i gjen og preiker dritt om islam

 

Har skjønt at du ikke liker muslimer men selvom du ikke gjør det så betyr ikke det at du har rett til og spre ild i tørt gress. 

http://www.alhewar.com/muslims_love_jesus.htm

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_Islam

https://www.egypttoday.com/Article/4/6015/10-hadiths-Quranic-verses-that-forbid-murder-of-non-Muslims

Vi muslimer har mange propheter fred vere med de som er sendt fra bare 1 gud allah Almighty and prophet Mohammad peace be upon him its Allah's last servant and message.

I 2019 skulle en tro folk skulle ha nok kunnskap til ikke lenger tro på primitiv gammel overtro.

Anonymkode: 51cc2...4bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg er eks-muslim og har vært det i 5 år. Etter å ha bodd i et muslimsk-dominerende land i ganske lang tid av min oppvekst, har det både skjedd ting og dette har gitt både meg og min familie et endret syn på religionen islam. Jeg var en veldig praktiserende muslim, ba 5 ganger i løpet av et døgn, fastet slavisk og dekket meg til, (som kom av at å gjøre noe annet ville være skammelig for familien). Ikke familien som tvang meg, men synet muslimske menn- og kvinner har i disse landene, OG i Norge er ofte ”dårlig-muslim” dersom du ikke gjør det. men likevel var det noe som ikke hang helt på grep med religionen jeg fulgte. Da familien min og jeg kom til Norge, var det noe helt annet. Faren min begynte å utforske landet, synet andre hadde på ting og ikke minst friheten her til å kunne bestemme over vår egen kropp, ikke tvinges til å tildekkes uten å bli kjeftet på av tilfeldige mennesker ute i byen f.eks. 

Min far valgte først å konvertere til kristendommen. Dette tok vi alle i familien svært tungt på. Det var jo det første vi Hadde lært fra vi var små - at andre religioner var uaktuelt å konvertere til. Min far gjorde uansett dette, og sa til oss alle at han aldri har følt seg mer fri enn da han gjorde dette. I ettertid leste resten av familien seg opp. Islam står for mye dårlig, islam er roten til veldig mye vondt, og å omtrent tilbe en profet som i dag hadde vært fengslet som pedofil, hvordan er dette vakkert? Hvordan er sharia vakkert? Eller i det hele tatt å være under mannen, bare fordi han er mann? For dette skjer. Og om du velger å konvertere, og du finner deg en muslimsk mann du vil gifte deg med, så kan jeg love deg at det vil oppstå ting du som norsk ikke kan forestille deg. Kulturer kan være annerledes, men når en mann er muslim, da har de åpenbart en ”islamsk” tankegang og ikke minst kvinnesyn. Håper du tenker deg godt igjennom før du gjør noe som helst. 

 

Forresten, all den hetsen familien min har fått av muslimer etter at de konverterte, (muslimer fra samme land som oss, og andre familiemedlemmer) her i Norge, har vært helt grusom. Det har vært trusler dag inn og dag ut. Nå er det 5 år siden jeg kom meg ut fra den religionen, takket være at min far tok det første initiative til å få oss ut derfra..

Anonymkode: 9fb1d...f6c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen og angripe god troende kristene

men de tror jo først på gud derretter tror de på jesus som få

Just now, AnonymBruker said:

Alle de muslimske landene hvor sharia lovene er sentrale har dødsstraff for homofile. Hvorfor er det ikke stor motstand mot disse straffene i den muslimske verden? Hvorfor er ikke massene ute i gatene og krever stopp på dødsstraff hvis det er feil å drepe i følge koranen? 

Ser noen skriver at det er feil å drepe uskyldige i flg koranen, men hvem defineres som uskyldig? Er det de som ikke har syndet?

Hva med de som  ikke er uskyldig?

 

Anonymkode: 229a3...5f5

Men kjære vene... 

Du kan jo ikke skylde på Almighty allah og den hellige quranen. Og prophetene fred vere med de og religionen islam Paga grufulle handlinger mennskene på verden utfører.

Allah Almighty er skaperen og har skapt mennesket og latt oss få en hjerne som

Vi mennesker må stå ansvarlig for handlingene selv og slutte og skylde på religionen islam.  det er derfor vi alle har synder og syndene vi har er det gud/allah som skal dømme og ikke mennesket!

 

Sharia og jihad

men i tiden til Allah's propheter fred vere med de var situasjonen anderledes. og de utførte jihad sharia mot mennesket som torrturerte og ønsket krig med prophet mohammad fred vere med han og mennesket som konverterte til islam.

De ble tvunget til og ikke tro på allah eller så ble de torrturert og drept derfor ble det til slutt krig mellom muslimene og de vanntro.

Prophet mohammed fred vere med han og muslimene som konverterte til islam måtte flykte fra hjemmene sine paga de vanntro og de som hadde annen tro og ville dem vondt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer de faste en etter en. Ts tråden din er ferdig dessverre. Denne blir kuppet av livets harde skole med har for islam og elsk for sian. Lykke til med livet❤️ 

Anonymkode: 297d9...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det disse ikke vet er at islam ikke forsvinner og det blir stadig nye medlemmer. 

Her har du svaret på hvorfor mange frykter Islam. Mens de fleste andre religioner er på hell, står Islam sterkere enn aldri før. Hadde muslimene vært en liten sekt på linje med det man finner i Bibelbeltet ville ingen brydd seg nevneverdig. Men når rekrutteringen er så sterk, så utgjør det en trussel mot ikke-muslimer. 

Anonymkode: 5a7fb...e58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...