Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om din datter ble muslim?


Gjest FatimaYasmin

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Blessedmoom skrev:

Ikke meningen og angripe god troende kristene

men de tror jo først på gud derretter tror de på jesus som få

Men kjære vene... 

Du kan jo ikke skylde på Almighty allah og den hellige quranen. Og prophetene fred vere med de og religionen islam Paga grufulle handlinger mennskene på verden utfører.

Allah Almighty er skaperen og har skapt mennesket og latt oss få en hjerne som

Vi mennesker må stå ansvarlig for handlingene selv og slutte og skylde på religionen islam.  det er derfor vi alle har synder og syndene vi har er det gud/allah som skal dømme og ikke mennesket!

 

Sharia og jihad

men i tiden til Allah's propheter fred vere med de var situasjonen anderledes. og de utførte jihad sharia mot mennesket som torrturerte og ønsket krig med prophet mohammad fred vere med han og mennesket som konverterte til islam.

De ble tvunget til og ikke tro på allah eller så ble de torrturert og drept derfor ble det til slutt krig mellom muslimene og de vanntro.

Prophet mohammed fred vere med han og muslimene som konverterte til islam måtte flykte fra hjemmene sine paga de vanntro og de som hadde annen tro og ville dem vondt.

 

 

Jeg må bare bryte inn her. I kristendommen er det noen som heter TREENIGHETEN. Det er ikke sånn at ”vi” først tror på Gud, også Jesus? Bibelen lærer oss at Gud er èn (5.Mos.6.4;Mark.12,29). Tanken er at Gud er ett i sitt ”vesen”, men eksisterer i tre ”personer” som selvsagt ikke er riktig beskrivelse av det. Noe jeg merker er at mange muslimer tror at kristne har ”3” Guder? Tror dere alle burde lese dere opp på treenigheten før dere prøver å starte en diskusjon i akkurat det temaet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.5.2019 den 17.50, Gjest FatimaYasmin skrev:

Iran henretter mindreårige, ja. Samtidig har USA flerfoldige barn sittende inne på livstid for lovbrudd begått når de var under 15 år gamle. Folk flest vil ha noe i mot begge deler, henrettelse selvfølgelig mye mer enn livstid i fengsel.

Folk må slutte å tro at de mest ekstreme formene for Islam er de som muslimer flest lever etter. IS er ikke representativt for muslimer flest, ei heller henrettelsene gjennomført av Iran. Det finnes over en milliard muslimer på verdensbasis. Tror du virkelig en milliard mennesker støtter at unge gutter blir henrettet?

Hvordan rettferdiggjør USA's dårlige håndtering av ungdomskriminelle at Iran henretter mindreårige?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Bisco said:

Jeg må bare bryte inn her. I kristendommen er det noen som heter TREENIGHETEN. Det er ikke sånn at ”vi” først tror på Gud, også Jesus? Bibelen lærer oss at Gud er èn (5.Mos.6.4;Mark.12,29). Tanken er at Gud er ett i sitt ”vesen”, men eksisterer i tre ”personer” som selvsagt ikke er riktig beskrivelse av det. Noe jeg merker er at mange muslimer tror at kristne har ”3” Guder? Tror dere alle burde lese dere opp på treenigheten før dere prøver å starte en diskusjon i akkurat det temaet.

Jaha. Jeg tror vi heller for være enig om og vere uenig også får vi heller respektere hverandre uavhengi hva vi tror på. Jeg er stolt praktiserende muslim og det kommer jeg til og vere foralltid ingen kan ta i fra meg troen jeg har da jeg er sterk i min tro! Islam og familien min er alt for meg. Nå har jeg også kommet med mange kilder og vers fra hellige quranen om at drap på uskyldige ikke troende mennesker er ulovelig i islam.

Også har jeg kommet med kilder til at vi muslimer elsker jesus fred vere med han men at prophet mohammad fred vere med han  er dypt elsket og den siste propheten og servant fra allah og at allah er 1 allmektig gud. Og masse mer

Folk som ikke tror skal jeg på ingen måte diskriminere. men da trenger jo ikke folk som ikke liker islam og muslimer slenge så masse dritt og kvalme i denne tråden?! Er det ikke bedre og la barna velge selv da de er modene nokk til og bestemne om de vil konvertere eller ei?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er eks-muslim og har vært det i 5 år. Etter å ha bodd i et muslimsk-dominerende land i ganske lang tid av min oppvekst, har det både skjedd ting og dette har gitt både meg og min familie et endret syn på religionen islam. Jeg var en veldig praktiserende muslim, ba 5 ganger i løpet av et døgn, fastet slavisk og dekket meg til, (som kom av at å gjøre noe annet ville være skammelig for familien). Ikke familien som tvang meg, men synet muslimske menn- og kvinner har i disse landene, OG i Norge er ofte ”dårlig-muslim” dersom du ikke gjør det. men likevel var det noe som ikke hang helt på grep med religionen jeg fulgte. Da familien min og jeg kom til Norge, var det noe helt annet. Faren min begynte å utforske landet, synet andre hadde på ting og ikke minst friheten her til å kunne bestemme over vår egen kropp, ikke tvinges til å tildekkes uten å bli kjeftet på av tilfeldige mennesker ute i byen f.eks. 

Min far valgte først å konvertere til kristendommen. Dette tok vi alle i familien svært tungt på. Det var jo det første vi Hadde lært fra vi var små - at andre religioner var uaktuelt å konvertere til. Min far gjorde uansett dette, og sa til oss alle at han aldri har følt seg mer fri enn da han gjorde dette. I ettertid leste resten av familien seg opp. Islam står for mye dårlig, islam er roten til veldig mye vondt, og å omtrent tilbe en profet som i dag hadde vært fengslet som pedofil, hvordan er dette vakkert? Hvordan er sharia vakkert? Eller i det hele tatt å være under mannen, bare fordi han er mann? For dette skjer. Og om du velger å konvertere, og du finner deg en muslimsk mann du vil gifte deg med, så kan jeg love deg at det vil oppstå ting du som norsk ikke kan forestille deg. Kulturer kan være annerledes, men når en mann er muslim, da har de åpenbart en ”islamsk” tankegang og ikke minst kvinnesyn. Håper du tenker deg godt igjennom før du gjør noe som helst. 

 

Forresten, all den hetsen familien min har fått av muslimer etter at de konverterte, (muslimer fra samme land som oss, og andre familiemedlemmer) her i Norge, har vært helt grusom. Det har vært trusler dag inn og dag ut. Nå er det 5 år siden jeg kom meg ut fra den religionen, takket være at min far tok det første initiative til å få oss ut derfra..

Anonymkode: 9fb1d...f6c

Håper alt er bra med deg nå og at disse menneskene ikke plager deg lenger.. ❤️  Lykke til videre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Blessedmoom said:

Jaha. Jeg tror vi heller for være enig om og vere uenig også får vi heller respektere hverandre uavhengi hva vi tror på. Jeg er stolt praktiserende muslim og det kommer jeg til og vere foralltid ingen kan ta i fra meg troen jeg har da jeg er sterk i min tro! Islam og familien min er alt for meg. Nå har jeg også kommet med mange kilder og vers fra hellige quranen om at drap på uskyldige ikke troende mennesker er ulovelig i islam.

Også har jeg kommet med kilder til at vi muslimer elsker jesus fred vere med han men at prophet mohammad fred vere med han  er dypt elsket og den siste propheten og servant fra allah og at allah er 1 allmektig gud. Og masse mer

Folk som ikke tror skal jeg på ingen måte diskriminere. men da trenger jo ikke folk som ikke liker islam og muslimer slenge så masse dritt og kvalme i denne tråden?! Er det ikke bedre og la barna velge selv da de er modene nokk til og bestemne om de vil konvertere eller ei?!

 

Da sier jeg at det er det. Har sagt min mening og det er vel ikke noe vits i og diskutere når vi ikke blir enige da er det bedre og vere enige om og vere uenige. og isteden respektere oss muslimer også de kristene og de andre religionene og de ikke troende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du svaret på hvorfor mange frykter Islam. Mens de fleste andre religioner er på hell, står Islam sterkere enn aldri før. Hadde muslimene vært en liten sekt på linje med det man finner i Bibelbeltet ville ingen brydd seg nevneverdig. Men når rekrutteringen er så sterk, så utgjør det en trussel mot ikke-muslimer. 

Anonymkode: 5a7fb...e58

Hva er trusselen? Is folk? Der er kan vi være enige. Ekstreme folk er aldri produktive. Jeg ser ikke på voksende islam som et problem. Viktigst for meg og mine er at mine trosfeller er produktive, bidrar i samfunnet, tar høy utdanning og er lovlydige. Det er slik jeg beskriver min familie, mine venner og meg selv inkludert. Hvis trusselen er ekstreme uproduktive hatfulle folk så jobber jeg også i mot dem. En fredfull muslim som ber, og drar til moskeen og har et normalt familieliv og lever etter lovene i landet truer ikke Norge på noen måter. Slapp av. Hva folk velger å tro på er deres egen sak. Så for meg er det positivt om flere blir produktive muslimer. Det er  5 mill. hvite nordmenn som er for det meste erke ateister. Vi får ikke alle dere over til halal og Allah. Det går bare ikke det, i så fall tar det mange mange mange mange år. Så spis pølsa di i fred og slapp av. 

Anonymkode: 297d9...e6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hva er trusselen? Is folk? Der er kan vi være enige. Ekstreme folk er aldri produktive. Jeg ser ikke på voksende islam som et problem. Viktigst for meg og mine er at mine trosfeller er produktive, bidrar i samfunnet, tar høy utdanning og er lovlydige. Det er slik jeg beskriver min familie, mine venner og meg selv inkludert. Hvis trusselen er ekstreme uproduktive hatfulle folk så jobber jeg også i mot dem. En fredfull muslim som ber, og drar til moskeen og har et normalt familieliv og lever etter lovene i landet truer ikke Norge på noen måter. Slapp av. Hva folk velger å tro på er deres egen sak. Så for meg er det positivt om flere blir produktive muslimer. Det er  5 mill. hvite nordmenn som er for det meste erke ateister. Vi får ikke alle dere over til halal og Allah. Det går bare ikke det, i så fall tar det mange mange mange mange år. Så spis pølsa di i fred og slapp av. 

Anonymkode: 297d9...e6a

DETTE! Jeg og min familie vi er praktiserende muslimer og vi lærer og gjør islam riktig og lærer islam fra den hellige quran. Og ikke i fra radikaliserte ekstremister. Vi behandler andre slik vi selv ønsker at de skal behandle oss.

Har venner som er muslimer,kristene,hinduismer,buddister,jøder og ikke troende.

Barna våres leker med barna dems og vi respekterer hverandre uansett uavhengi av religion,kultur,opprinnelse,hudfarge osv.

Respekt er noe man får fortjent.

Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg.

Ferdig snakka vi er i mnd av ramadan så all oppmerksomhet fra meg vil falle på og praktisere religionen min islam og  ramadan og familie fra nå av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt ufattelig skuffet, og gjort det jeg kunne for å få henne til å skifte mening. Når kvinner frivillig konverterer til en religion der kvinner er så til de grader undertrykket, føler jeg at kampen for likestilling har vært bortkastet. Veldig, veldig trist.

Anonymkode: 9e79f...447

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioti. Er så mye dumme folk i dette NAIVE landet så jeg blir kvalm. Sannheten kommer å biter dere i ræva snart. Lykke til! 

Anonymkode: 88bee...81c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Blessedmoom said:

What dritt om jesus ? vi muslimer elsker jesus du vet virkelig ingenting om islam.

Forskjellen er at muslimer bare stoler på at det bare finnes 1 gud som er Almighty allah og at allah ikke er ett menneske men en gud allah sendte propheter til mennesket jesus er en elsket prophet og mohammed fred være med han er en dypt elsket og siste prophet av allah.

Foreslår at du utforsker fakta før du åpner kjeften din i gjen og preiker dritt om islam

 

Har skjønt at du ikke liker muslimer men selvom du ikke gjør det så betyr ikke det at du har rett til og spre ild i tørt gress. 

http://www.alhewar.com/muslims_love_jesus.htm

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_Islam

https://www.egypttoday.com/Article/4/6015/10-hadiths-Quranic-verses-that-forbid-murder-of-non-Muslims

Vi muslimer har mange propheter fred vere med de som er sendt fra bare 1 gud allah Almighty and prophet Mohammad peace be upon him its Allah's last servant and message.

Jeg er klar over at dere anser Jesus som

en (hvilken som helst annen) profet, men koranen toner faktisk ned hele budskapet tiø Jesus. Det som handler om tilgivelse og nestekjærlighet for eksempel. Koranen gir er helt feil bilde av ham og snakker faktisk til tider «dritt» om Jesus, for å poengtere at det er Muhammed og hans budskap som er viktig, ikke Jesus. Hvis du var interessert i å lese bibelen, istedefor å ta til deg ferdig fordøyde meninger fra imamer som fraråder at man tenker selv, hadde du skjønt hva jeg mener. 

Jeg har forøvrig, som nevnt i mitt opprinnelige innlegg, forklart både at jeg har satt meg inn i fakta, og hvordan jeg har gått frem. Har du satt seg inn i alle de 3 monoteistiske religionene på samme måte? Har du som muslim lest toraen, det nye testamentet og koranen? Jeg spør siden du forventer at jeg setter meg inn i ting, istedefor at du svarer på spørsmålene jeg stiller. Hvorfor unngår du disse? Hva mener du om Sverdversene? 

Og hvis koranen baserer seg på bibelen, og Muhammed er en profet innen den samme religionen med den samme Gud, hvorfor har ingen av profetiene gått i oppfyllelse? 

Når det gjelder bibelen finnes det arkeologiske bevis for at Jesus har levd. Det finnes imidlertid ingen bevis for at Muhammed var en virkelig person.

og helt til slutt; hvis islam er en fredens religion, hvorfor er kristne en utdøende rase i muslimske land. I Norge hadde man f.ex tatt hånd om muslimer på flukt og innvilget kirkeasyl. I muslimske land slaktes de ned for fote. Forfølges og tortureres til å konvertere. Det er ikke mye nestekjærlighet slik jeg ser det. 

Jeg hater overhode ikke muslimer. Det har jeg allerede poengtert. Jeg tror muslimer er like forskjellige som alle andre mennesker. Men jeg liker ikke islam. Muslimer syns jeg synd på fordi slik jeg ser det er de hjernevasket og har åpnet sitt hjerte og virke her på jorden for djevelen. Ikke Gud. Måtte de bli svært forferdet når de oppdager hvor lurt de har blitt. 

 

Anonymkode: 14a3c...584

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på hvorfor hun konverterte.

Dersom det er av kulturelle grunner, for eksempel fordi hun har funnet seg en muslimsk mann, og gjør det ut av respekt for ham, så er det helt OK. Da hadde jeg bare blitt lykkelig på hennes vegne.

Men dersom hun gjorde det fordi hun oppriktig trur på det som står i koranen, da hadde jeg blitt veldig skuffet. Intelligente mennesker konverterer ikke til noe så middelaldersk som religion. Det er en vedtatt sannhet at alle religioner er falske.

Anonymkode: 63fed...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er klar over at dere anser Jesus som

en (hvilken som helst annen) profet, men koranen toner faktisk ned hele budskapet tiø Jesus. Det som handler om tilgivelse og nestekjærlighet for eksempel. Koranen gir er helt feil bilde av ham og snakker faktisk til tider «dritt» om Jesus, for å poengtere at det er Muhammed og hans budskap som er viktig, ikke Jesus. Hvis du var interessert i å lese bibelen, istedefor å ta til deg ferdig fordøyde meninger fra imamer som fraråder at man tenker selv, hadde du skjønt hva jeg mener. 

Jeg har forøvrig, som nevnt i mitt opprinnelige innlegg, forklart både at jeg har satt meg inn i fakta, og hvordan jeg har gått frem. Har du satt seg inn i alle de 3 monoteistiske religionene på samme måte? Har du som muslim lest toraen, det nye testamentet og koranen? Jeg spør siden du forventer at jeg setter meg inn i ting, istedefor at du svarer på spørsmålene jeg stiller. Hvorfor unngår du disse? Hva mener du om Sverdversene? 

Og hvis koranen baserer seg på bibelen, og Muhammed er en profet innen den samme religionen med den samme Gud, hvorfor har ingen av profetiene gått i oppfyllelse? 

Når det gjelder bibelen finnes det arkeologiske bevis for at Jesus har levd. Det finnes imidlertid ingen bevis for at Muhammed var en virkelig person.

og helt til slutt; hvis islam er en fredens religion, hvorfor er kristne en utdøende rase i muslimske land. I Norge hadde man f.ex tatt hånd om muslimer på flukt og innvilget kirkeasyl. I muslimske land slaktes de ned for fote. Forfølges og tortureres til å konvertere. Det er ikke mye nestekjærlighet slik jeg ser det. 

Jeg hater overhode ikke muslimer. Det har jeg allerede poengtert. Jeg tror muslimer er like forskjellige som alle andre mennesker. Men jeg liker ikke islam. Muslimer syns jeg synd på fordi slik jeg ser det er de hjernevasket og har åpnet sitt hjerte og virke her på jorden for djevelen. Ikke Gud. Måtte de bli svært forferdet når de oppdager hvor lurt de har blitt. 

 

Anonymkode: 14a3c...584

Bla bla bla. "Din gud er falsk, men min gud finnes faktisk." Hykleriet til de religiøse er bunnløst. Begge religionene er bare noe oppfunnet sludder. Kristendom er ikke noe mer ekte enn Islam. Og du må absolutt ikke tru at kristne er noe bedre mennesker enn muslimer, for det er de på ingen måte. En slik tankegang leder bare til enda mer splittelse. Det vi trenger i vårt samfunn er mer nestekjærlighet og forståelse. Ikke mer hat og fremmedgjøring.

Anonymkode: 63fed...a0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til oss ts. Husk å bruke hodet og det er mange som vil prøve å overbevise deg om det ene og andre - både muslimer og ikke-muslimer. Lev vel og lev lykkelig. Gi f i den som måtte mene hvordan du skal leve livet👍🏾

Anonymkode: 297d9...e6a

Det er vel islam som mener hvordan du skal leve livet.  Ikke du selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Blessedmoom skrev:

All den dritten du sier og fordommene du sier om islam er TULL og TULL og TULL og i gjen IKKE sant!

http://www.loveforallhatredfornone.org/islam/

Hjelper ikke å linke til mer religiøst hjernevask. Hva som betyr noe er hvordan det uttrykkes i virkeligheten, ikke i ditt eller noen andres hode.

Asia bibi: 

https://amnesty.no/aksjon/pakistan-domt-til-doden-en-slurk-vann

Karikaturstriden:

https://snl.no/karikaturstriden

Og så er det bare å google menneskerettigheter i islamsle land, og hvilke religiøse grupper som står for størst prosentandel av terroren. Og hvis islam er så fantastisk fredelig, hvorfor rømmer "alle" muslimer til vesten? 

Hvorfor forsvinner kristne og andre religøse grupper når islam blir i flertall?

Og et spørsmål, hva mener du dette verset betyr?

Quran (9:29) - "Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued." 

Det er mange slike vers som maner til vold: https://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/violence.aspx

Og det er her islam skiller seg ut. Ingen andre store religioner maner til krig og forfølgelse av "vantro" slik islam gjør.

Anonymkode: ca254...a26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo blandt annet i denne tråden at det er brukere som sier de er villig til og kaste barne ut av familien paga og velge islam som religion og at noen sier at de vil bli skuffet og lei seg. Da sier jo det litt om dem og at de kanskje ikke er så gode foreldre likevel?!

Samtidig vet du vel at svært mange muslimske foreldre aldri ville godtatt at deres barn konverterte til kristendom eller ble ateister? Og hvis man velger å gå åpent ut med en slik konvertering mens man bor i et muslimsk land kan man bli utsatt for svært alvorlige sanksjoner både fra nær familie pluss staten? TS kan nok bli " utsatt" for skuffelse fra sine egne foreldre om hun konverterer til islam men blir sært om hun kaller dem " trangsynte" etc når hun selv velger å konvertere til en religion som har dødsstraff for samme handling, i ytterste konsekvens. 

Anonymkode: a7575...b05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blessedmoom skrev:

Nå har jeg også kommet med mange kilder og vers fra hellige quranen om at drap på uskyldige ikke troende mennesker er ulovelig i islam.

Da må du nesten forklare hva du mener med uskyldig? Vil feks en homofil mann regnes som uskyldig eller kan han drepes hvis han har seksuell kontakt med en annen mann? 

Anonymkode: a7575...b05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.5.2019 den 17.51, Gjest FatimaYasmin skrev:

Jeg er ei etnisk norsk jente på 24 år som de siste årene har tilegnet meg mer og mer kunnskap om Islam. Jeg vokste opp i et human-etisk hjem, og selv om begge mine foreldre er fordomsfrie mennesker som selv sier de ikke har noe i mot Islam eller muslimske verdier, så tenker jeg at situasjonen lett kan bli annerledes for de når det gjelder deres egen datter.

Mitt høyeste ønske nå for tiden er å konvertere til Islam og bli en troende muslim. Fra før har jeg fra ganske ung alder vært åpen med alle om at jeg har verdier som går på at jeg ikke drikker alkohol, at jeg mener at jenter bør gå kledd med verdighet og flere slike ting. En av mine beste venninner er praktiserende muslim og sa en gang til meg, "Du tenker nesten mer islamsk enn jeg gjør".

Likevel. Hvordan er det tenkelig at foreldre vil reagere på at deres norske datter som er oppdratt human-etisk velger å gå til en religion som er så preget av fordommer fra utenforstående? Hvordan tror dere ikke bare foreldrene mine, med hele min familie vil reagere?

Det er verdt å understreke for meg at jeg kommer til å konvertere på tross av reaksjoner, men i og med at jeg vil opprettholde et så godt forhold som mulig til familien og foreldrene mine er det ikke en så enkel prosess, dessverre.

Jeg vil tro at det gjennomsnittlige svaret er:

To kristne foreldre - datter blir muslim & de blir ikke videre begeistret da det ikke er det de oppdro henne til.

To muslimske foreldre -datter blir kristen & de blir ikke videre begeistret da det ikke er dette de oppdro henne til.

To human-etiske foreldre -hvis de er ekte humanetiskere så tror de at "all tro på en Gud er overtro" -datter blir kristen/muslim/eller annet & de blir ikke videre begeistret da det strider mot deres tro på at alt er vitenskapsbasert.

osv osv osv osv osv

En innføring i humanisme

"Finnes det en Gud – eller flere guder? Er det et liv etter døden? Finnes det synske mennesker? Hvis du har tenkt gjennom ett eller flere av spørsmålene ovenfor, og har kommet fram til noe som ligner på svar, har du sannsynligvis et livssyn. Dersom svarene dine er ”neppe”, ”nei” eller ”niks”, så er det mulig at humanismen er det livssynet som står deg nærmest."

Anonymkode: 9e4d3...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristendommen er heller ikke så perfekt og de hvite mener jo og ha enerett på jesus da de mener han var hvit?

Når vi snakker om slaveri så var de den hvite kristene rasen som avskaffet seg og gjorde slaveri og solgte,torturerte,drepte og ikke minst gjorde grufulle ting mot afrikanerne!

Ikke fikk de gifte seg i kirken heller siden de ikke var hvite men afrikanere.

Til slutt men ikke minst hvorfor er dere så fordommsfulle mot muslimer? Ikke alle muslimer er terrororister men gode mennesker med fullt av både fred og kjærlighet!

Hva skal du/dere som ikke liker muslimer gjøre om barne deres blir venn med en muslim? Eller møter hyggelige muslimer? Skal dere da vere like ufine som dere er er inne på KG? 

 

Anonymkode: 24ad6...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kristendommen er heller ikke så perfekt og de hvite mener jo og ha enerett på jesus da de mener han var hvit?

Når vi snakker om slaveri så var de den hvite kristene rasen som avskaffet seg og gjorde slaveri og solgte,torturerte,drepte og ikke minst gjorde grufulle ting mot afrikanerne!

Ikke fikk de gifte seg i kirken heller siden de ikke var hvite men afrikanere.

Til slutt men ikke minst hvorfor er dere så fordommsfulle mot muslimer? Ikke alle muslimer er terrororister men gode mennesker med fullt av både fred og kjærlighet!

Hva skal du/dere som ikke liker muslimer gjøre om barne deres blir venn med en muslim? Eller møter hyggelige muslimer? Skal dere da vere like ufine som dere er er inne på KG? 

 

Anonymkode: 24ad6...9cd

Da er det i såfall de som har feilet som foreldre. Siden de da lærer barna sine at det ikke er greit og være  venn med muslimer og respektere de. bare fordi foreldrene selv ikke liker religionen. Både egoistiskt og frekt spør du meg.

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blessedmoom skrev:

Da er det i såfall de som har feilet som foreldre. Siden de da lærer barna sine at det ikke er greit og være muslim venn med muslimer og respektere de. bare fordi foreldrene selv ikke liker religionen.

Kommer jo an på hva som står i religionen. 

 

Anonymkode: ca254...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...