Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Godt nyttår @-C-og @Carjo4❤️

Som Carjo4 skriv, så burde man ikke gi opp. Men jeg skjønner meget godt hva du mener -C-

Jeg er nok også kommen dit hen, at jeg blir ikke å ha krefter og energi nok til å måtte gå igjennom IVF. Så for min del er det vel slik at vi har en sønn og jeg har ei bonus datter og det får vi prise oss lykkelig over. Selvom ønsket om ei lillesøster eller en lillebror alltid kommer til å være der. Jeg håper dere skjønner hva jeg mener. 

Den her måneden har for min del også vært rar. Først kom FF opp med et tydelig kryss, så striplet før han tok det vekk for så å komme opp med samme striplete krysset idag. Får se om noen dager hva den sier da. Men samtidig så blir det ikke noe den her måneden heller pga sykdom. Først sønnen, så mannen og no jeg som har influensa. Jeg legger med grafen til de som er interessert i å se. 

@Carjo4, det er lov å være nedenfor når noen du kjenner får det til så kjapt! Man ønsker å glede seg for de som får det til, men samtidig er det noe som stikker så hardt hos en selv for man ønsker jo dette her mere enn noe annet her i verden. Men jeg har troen på dere ❤️ 

@Førstegangs, hvordan er det med deg? ❤️ 

Klem til dere alle ❤️

 

 

Screenshot_20200114_082020.jpg

Så fint å høre fra deg, godt nytt år 😍

Skjønner hva du mener, det må være vanskelig å ta et valg. Heldigvis så trenger man forsåvidt ikke å ta noen valg enda, en kan jo slå seg til ro med at livet er perfekt med de barna man har og fortsette livet uten prevensjon. Vil man prøve igjen om 1 års tid så vil IVF fortsatt være en mulighet.. 
Så rart med grafen din? i mine øyne ser det ut som EL skjedde på syklus dag 16? Det er nesten helt sinnsykt hvor mange som har fått sen EL denne mnd, om det er en kombinasjon av fullmåne osv har jeg ingen anelse om men et eller annet er det. Kommer ikke på når du har brukt å ha EL før? min kom hvertfall på dag 19 isteden for 15 denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Nå trenger jeg faktisk litt råd angående min graf. Jeg skal egentlig i gang med IVF-medisiner denne uka, og har sett frem til dette leeeeenge. Men nå driver kroppen min og/eller FF å kødder det til for meg. Veldig forvirret over grafen og er redd jeg ikke har hatt eggløsning i det hele tatt? På de månedene jeg har hatt eggløsning har lutealfasen min vært mellom 10 og 12 dager, flest ganger med 10 dager. Idag er jeg på dpo13, negative tidligtester. Har mye hvit, kremete utflod (sorry tmi) både igår og idag, i tillegg til at brystvortene begynner å bli temmelig såre nå. Jeg som er SÅ klar for IVF nå etter over ett år med prøving uten en eneste positiv test, så blir det bare mer og mer venting :(

Godt nyttår, @-C- ! Jeg skjønner godt at du er skeptisk til IVF, det er noe man må vurdere nøye og kjenne på selv. Kanskje er det beste å slå seg til ro med de barna man har fått, og nyte tiden med de istedet for å styre med IVF. IVF kan gå fort eller man kan bruke årevis. Ingens om vet på forhånd. Bare du selv som vet hva som blir riktig for deg :)  Håper ikke dette misforstås! Jeg forstår at man også kan føle på samme måte når man ikke får til å lage et søsken, som de som ikke har noen barn fra før. 

b_ZSAH4y.png

Så typisk at grafen og kroppen skal tulle når du endelig skal få starte med IVF.. 
Er du helt sikker på EL? isåfall så kan det være festedipp slik at kroppen ikke har startet produksjonen av HcG enda? 
Føler disse grafene gir mer spørsmål enn svar innimellom 😂
Ønsker deg lykke til i dagene fremover, håper selvsagt på positiv test. Om det ikke blir det så får vi håpe at kroppen gir tegn på at den er klar for IVF straks 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Så fint å høre fra deg, godt nytt år 😍

Skjønner hva du mener, det må være vanskelig å ta et valg. Heldigvis så trenger man forsåvidt ikke å ta noen valg enda, en kan jo slå seg til ro med at livet er perfekt med de barna man har og fortsette livet uten prevensjon. Vil man prøve igjen om 1 års tid så vil IVF fortsatt være en mulighet.. 
Så rart med grafen din? i mine øyne ser det ut som EL skjedde på syklus dag 16? Det er nesten helt sinnsykt hvor mange som har fått sen EL denne mnd, om det er en kombinasjon av fullmåne osv har jeg ingen anelse om men et eller annet er det. Kommer ikke på når du har brukt å ha EL før? min kom hvertfall på dag 19 isteden for 15 denne gangen.

 

Min EL er nok litt tidligere enn vanlig. 🤭 Regner med at EL var enten dag 16 eller 17 denne gangen, med tanke på EL-slim og posisjon av tappen 😊 jeg bruker å ha EL mellom dag 21-24. Så jeg har sen EL i utgangspunktet 😊 men jeg har også begynt å tenke på månene 🤭 for når jeg ser tilbake på de andre syklusene så har jeg hatt EL når det har vært fullmåne eller 2 dager etter. Så hvem vet 🤭 

Jeg blir nok ikke å begynne på noe prevensjon igjen, så tenker jeg at vi fortsetter å prøve frem til september, skjer det ingenting til da er det nok. For da har vi prøvd i 2 år. Så får det heller bare skje når det skjer og om det skal skje 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Så typisk at grafen og kroppen skal tulle når du endelig skal få starte med IVF.. 
Er du helt sikker på EL? isåfall så kan det være festedipp slik at kroppen ikke har startet produksjonen av HcG enda? 
Føler disse grafene gir mer spørsmål enn svar innimellom 😂
Ønsker deg lykke til i dagene fremover, håper selvsagt på positiv test. Om det ikke blir det så får vi håpe at kroppen gir tegn på at den er klar for IVF straks 😃

Ja, det er såå typisk! 🙈 Jeg er så klar for å komme igang nå. Jeg er ikke sikker på EL nei, den kunne vært senere eller ikke vært enda i det hele tatt.. Spent på om FF endrer på EL om noen dager. Det hadde vært magisk om det var en festedip og at jeg var for tidlig ut med å teste, men jeg har mistet all troen på at vi får til dette på egenhånd.. Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Carjo4 skrev:

Godt nyttår kjære @-C- 😍

Takk for svar ❤️ jeg blir litt usikker, har hatt EL smerter i hele dag, plutselig i kveld så avtar det så blir usikker på om "tiden" på egget er ferdig eller om det er først nå egget slipper. Får se hvilket humør jeg er i kveld, er stuptrøtt men samtidig villig til å ofre lite søvn for dette 🤭 

At dere holder ut er faktisk så sykt motiverende! Jeg hadde ikke fått med mannen på det der for å si det sånn, ikke at han har uttrykt misnøye under denne perioden. Skjønner at det må være frustrerende, har lest flere plasser at medisinen du går på kan gi sein EL så ikke gi opp ❤️ merkelig nok er det flere med sen EL i januar? Veldig merkelig, vet ikke om jeg skal bli overtroisk eller ikke 😂

Jeg håper du gir IVF en sjanse til slutt. Dere trenger absolutt ikke å oppleve situasjonen slik som venninnen din, kanskje klaffer det på første forsøk eller andre? Du vil nok ikke reagere likt på medikamentene, kanskje vil du få lite symptomer? Det er nok godt for dere begge å ha noen å prate med angående dette. Tenk på at hun faktisk gikk gjennom dette 2 ganger, hva fikk henne til å gjøre det? Jo fordi det er så verdt det til slutt ❤️❤️ jeg har virkelig troa på dere, lov meg å ikke gi opp! 

Skjønner dog hva du mener med termindatoene. Fikk vite at en kollega skal ha barn, der klaffet det på første forsøk og hadd det bare klaffet her også så hadde jeg hatt termin før henne. Ting føles så urettferdig iblant, men en dag blir det vår tur også skal du se ❤️

 

-- må bare legge til et spørsmål. Vet du hvorfor FF estimerer EL på tempen som er midt mellom lav og høy? Alltid fått for meg at laveste temp er EL så går ut i fra at EL var i går, men stiger tempen mer i morgen så vil den estimere dagen i dag som EL? 

Hei @Carjo4 Ja tro meg, jeg skjønner sååå godt! Har ikke telling på hvor mange kvelder vi har lagt oss etter full dag med jobb og totalrenovering, dønn slitne i kroppen og bare sett på hverandre og tenkt: Huff dette er kanskje det aller s i s t e vi kan tenke oss nå! Men så finner man viljen og gjør det selv om! 

Ikke en gang har min kjære klaget, men han innrømmer jo, eller vi sammen innrømmer overfor hverandre og ler faktisk tidvis når vi skal "ha prøvesex". Begge synes det er meget lite givende, og bare et must!

Du har rett i det, det er jo ikke sikkert jeg reagerer likt som venninnen min, men det er skremmer meg uten tvil. Synes Letrozol, Albyl-E, Prednisolon og Lutinus har vært ille nok liksom!  Ja det er sant, som hun sa, det er jo verdt det, men hun innrømmer også at det er det absolutt hardeste hun har gjort i sitt liv! 
Tusen takk for at du har troen, det er litt godt når man totalt har mistet den helt selv ❤️ Vi har time på sykehuset på mandag, og er veldig spente på hva de kommer med. Man vet jo aldri. Kanskje man går derfra med 0 svar, og bare enda mer frustrasjon osv. Skjønner liksom ikke helt hva de skal kunne gjøre for oss som Hausken ikke allerede har tenkt på osv. Men vi tar timen og ser! 

Ja jeg vet, det samme skjer med meg og tempen min, altså at den legger seg på den i midten. Jeg er neimen ikke sikker, og jeg stoler aldri helt og fullt på det. Tror den safer seg! Tar gjennomsnittet på en måte?! 

Denne måneden er iallfall min temp helt bananas, og deretter graf bananas. Ganske sikker på at jeg ikke har hatt EL før tidligst på dag 20, som for meg er helt unormalt. Har det jo alltid fra dag 10-14. Så dette er bare helt strange! Jeg er også ganske sikker på at det er Letrozolen som fucker opp syklusen min. Hadde den enda funket, men når den ikke gjør det hjelper det liksom ikke på motivasjonen å få hele syklusen ødelagt i tillegg! Tusen takk liksom 😛

Hvordan går det med deg i dag da?

Stor klem ❤️:) 

2DAF2DFD-7D3D-4129-B54F-D451E52775B7.jpeg

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Godt nyttår @-C-og @Carjo4❤️

Som Carjo4 skriv, så burde man ikke gi opp. Men jeg skjønner meget godt hva du mener -C-

Jeg er nok også kommen dit hen, at jeg blir ikke å ha krefter og energi nok til å måtte gå igjennom IVF. Så for min del er det vel slik at vi har en sønn og jeg har ei bonus datter og det får vi prise oss lykkelig over. Selvom ønsket om ei lillesøster eller en lillebror alltid kommer til å være der. Jeg håper dere skjønner hva jeg mener. 

Den her måneden har for min del også vært rar. Først kom FF opp med et tydelig kryss, så striplet før han tok det vekk for så å komme opp med samme striplete krysset idag. Får se om noen dager hva den sier da. Men samtidig så blir det ikke noe den her måneden heller pga sykdom. Først sønnen, så mannen og no jeg som har influensa. Jeg legger med grafen til de som er interessert i å se. 

@Carjo4, det er lov å være nedenfor når noen du kjenner får det til så kjapt! Man ønsker å glede seg for de som får det til, men samtidig er det noe som stikker så hardt hos en selv for man ønsker jo dette her mere enn noe annet her i verden. Men jeg har troen på dere ❤️ 

@Førstegangs, hvordan er det med deg? ❤️ 

Klem til dere alle ❤️

 

 

Screenshot_20200114_082020.jpg

Riktig godt nyttår til deg også @Ønskebarnnr2 :)❤️❤️ 

Jeg skjønner godt hva du føler og tenker, og jeg er jo der selv. Helt utmattet, sliten, ferdig, lei, umotivert; både fysisk og psykisk. Vi får ta timen på mandag på sykehuset og se hva de sier som jeg skrev over til Carjo også. Og siden kanskje ta en time hos Hausken. 

Helt annet spørsmål, men til dere som har gjort IVF; når i syklus starter man med medisiner? Jeg er jo nå "kanskje" i dpo-land, og lurer derfor på når det da ville vært slik at jeg ble satt i gang på medisiner DERSOM jeg skulle gjort IVF?


Ja jeg blir heller ikke klok på grafen min akkurat nå, min eggløsning, eller det krysset, har flyttet seg frem og tilbake for hver dag som går nå og jeg VET jo at jeg ikke hadde el før tidligst dag 20 ca, for jeg på syklusdag 18 målte progesteron som viste 0 EL. Så ja, denne måneden gidder jeg bare ikke tyde mer.

Holdt nesten på å dryle hele termometeret mitt i veggen forleden, så lei er jeg. Må le også da, herregud så utrolig dritt kjipt dette er! Jeg er bare sure C om dagen, sånn er det bare 😛

Blir og fornøyd rundt andre temaer, men temaet prøving: 😡  <--meg haha!

Så kjedelig å være syk, håper dere alle er friske igjen snart, riktig god bedring iallfall ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Godt nyttår, @-C- ! Jeg skjønner godt at du er skeptisk til IVF, det er noe man må vurdere nøye og kjenne på selv. Kanskje er det beste å slå seg til ro med de barna man har fått, og nyte tiden med de istedet for å styre med IVF. IVF kan gå fort eller man kan bruke årevis. Ingens om vet på forhånd. Bare du selv som vet hva som blir riktig for deg :)  Håper ikke dette misforstås! Jeg forstår at man også kan føle på samme måte når man ikke får til å lage et søsken, som de som ikke har noen barn fra før. 

Hei @Dovendyr1 Godt nyttår ja :) ❤️ 
Ja jeg er veldig skeptisk, på så mange måter. Ja jeg lurer mer og mer på det, om ikke det å slutte å prøve er løsningen rett og slett! Man hadde det bra før man bestemte seg for å prøve på nr 3 også liksom, det er jo selve tankekjøret om et tredje barn som ødelegger en, ikke tilværelsen uten nr 3.

Det prøver jeg ofte å minne meg selv på! Livet ER også bra uten! Virkelig, ekstremt bra! Hvorfor blir det sånn at et allerede veldig bra liv, plutselig forringes pga noe man ikke har, og lager seg en tanke om at man burde ha? Det blir litt som å fokusere på alt man ikke har i livet, mot alt det fine man faktisk har! Det fine overskygges av en illusjon!

Det er i grunn faktisk sånn at man må sette ned beina litt for seg selv og si: NOK ER NOK! De barna man har fortjener så vanvittig mye mer! ❤️ 

9 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Nå trenger jeg faktisk litt råd angående min graf. Jeg skal egentlig i gang med IVF-medisiner denne uka, og har sett frem til dette leeeeenge. Men nå driver kroppen min og/eller FF å kødder det til for meg. Veldig forvirret over grafen og er redd jeg ikke har hatt eggløsning i det hele tatt? På de månedene jeg har hatt eggløsning har lutealfasen min vært mellom 10 og 12 dager, flest ganger med 10 dager. Idag er jeg på dpo13, negative tidligtester. Har mye hvit, kremete utflod (sorry tmi) både igår og idag, i tillegg til at brystvortene begynner å bli temmelig såre nå. Jeg som er SÅ klar for IVF nå etter over ett år med prøving uten en eneste positiv test, så blir det bare mer og mer venting :(

Skulle veldig veldig gjerne gitt deg råd her, men jeg forstår ikke helt prosessen rundt IVF, altså hva må til på forhånd? Kanskje du kan forklare meg? Stilte et spm over her også om det. Når er det i syklus man starter med medisiner osv? Hva må til for at man får begynne med dem? Hadde værtt helt supert om du har tid til å forklare meg litt:)

Kan du teste en ting? Om du hadde lagt inn utflod "Wet" på din syklusdag der FF stipler rødt kryss for EL, tror jeg den blir helt rød?! Bare for å teste! For det er sjeldent man har Creamy på dag for utflod. Du kan også teste og ta bort C på syklusdag 14, og sette W på syklusdag 25, bare for å se hva den gjør. Så setter du det jo bare tilbake etterpå. Jeg pleier å prøve litt slikt for å se hva FF "velger" mellom og hvordan!

God klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

Hei @Carjo4 Ja tro meg, jeg skjønner sååå godt! Har ikke telling på hvor mange kvelder vi har lagt oss etter full dag med jobb og totalrenovering, dønn slitne i kroppen og bare sett på hverandre og tenkt: Huff dette er kanskje det aller s i s t e vi kan tenke oss nå! Men så finner man viljen og gjør det selv om! 

Ikke en gang har min kjære klaget, men han innrømmer jo, eller vi sammen innrømmer overfor hverandre og ler faktisk tidvis når vi skal "ha prøvesex". Begge synes det er meget lite givende, og bare et must!

Du har rett i det, det er jo ikke sikkert jeg reagerer likt som venninnen min, men det er skremmer meg uten tvil. Synes Letrozol, Albyl-E, Prednisolon og Lutinus har vært ille nok liksom!  Ja det er sant, som hun sa, det er jo verdt det, men hun innrømmer også at det er det absolutt hardeste hun har gjort i sitt liv! 
Tusen takk for at du har troen, det er litt godt når man totalt har mistet den helt selv ❤️ Vi har time på sykehuset på mandag, og er veldig spente på hva de kommer med. Man vet jo aldri. Kanskje man går derfra med 0 svar, og bare enda mer frustrasjon osv. Skjønner liksom ikke helt hva de skal kunne gjøre for oss som Hausken ikke allerede har tenkt på osv. Men vi tar timen og ser! 

Ja jeg vet, det samme skjer med meg og tempen min, altså at den legger seg på den i midten. Jeg er neimen ikke sikker, og jeg stoler aldri helt og fullt på det. Tror den safer seg! Tar gjennomsnittet på en måte?! 

Denne måneden er iallfall min temp helt bananas, og deretter graf bananas. Ganske sikker på at jeg ikke har hatt EL før tidligst på dag 20, som for meg er helt unormalt. Har det jo alltid fra dag 10-14. Så dette er bare helt strange! Jeg er også ganske sikker på at det er Letrozolen som fucker opp syklusen min. Hadde den enda funket, men når den ikke gjør det hjelper det liksom ikke på motivasjonen å få hele syklusen ødelagt i tillegg! Tusen takk liksom 😛

Hvordan går det med deg i dag da?

Stor klem ❤️:) 

2DAF2DFD-7D3D-4129-B54F-D451E52775B7.jpeg

Kan ikke skryte så mye av prøvesexen nei 😂

Skjønner at ivf byr deg litt imot når du allerede har prøvd en del medikamenter. Blir spennende å høre hva sykehuset har å si da, om de ikke finner noen svar den dagen så har dere hvertfall vært der. Håper du kommer innom for en oppdatering på mandag 😊

Fant ut av at FF tar et gjennomsnitt av tempene før, så blir EL på den tempen som ligger under. Dermed noe tilfeldig om tempen ligger rett over/under da? En må vel ta noe av det med en klype salt som du sier, lytte til kroppen og magefølelsen. Spent på hvordan kurven din og kroppen din utvikler seg jeg 😊 for min del håper jeg at FF kommer med et kryss i morgen, da har jeg mest sannsynlig 3 høye temperaturer 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, -C- skrev:

Hei @Dovendyr1 Godt nyttår ja :) ❤️ 
Ja jeg er veldig skeptisk, på så mange måter. Ja jeg lurer mer og mer på det, om ikke det å slutte å prøve er løsningen rett og slett! Man hadde det bra før man bestemte seg for å prøve på nr 3 også liksom, det er jo selve tankekjøret om et tredje barn som ødelegger en, ikke tilværelsen uten nr 3.

Det prøver jeg ofte å minne meg selv på! Livet ER også bra uten! Virkelig, ekstremt bra! Hvorfor blir det sånn at et allerede veldig bra liv, plutselig forringes pga noe man ikke har, og lager seg en tanke om at man burde ha? Det blir litt som å fokusere på alt man ikke har i livet, mot alt det fine man faktisk har! Det fine overskygges av en illusjon!

Det er i grunn faktisk sånn at man må sette ned beina litt for seg selv og si: NOK ER NOK! De barna man har fortjener så vanvittig mye mer! ❤️ 

Skulle veldig veldig gjerne gitt deg råd her, men jeg forstår ikke helt prosessen rundt IVF, altså hva må til på forhånd? Kanskje du kan forklare meg? Stilte et spm over her også om det. Når er det i syklus man starter med medisiner osv? Hva må til for at man får begynne med dem? Hadde værtt helt supert om du har tid til å forklare meg litt:)

Kan du teste en ting? Om du hadde lagt inn utflod "Wet" på din syklusdag der FF stipler rødt kryss for EL, tror jeg den blir helt rød?! Bare for å teste! For det er sjeldent man har Creamy på dag for utflod. Du kan også teste og ta bort C på syklusdag 14, og sette W på syklusdag 25, bare for å se hva den gjør. Så setter du det jo bare tilbake etterpå. Jeg pleier å prøve litt slikt for å se hva FF "velger" mellom og hvordan!

God klem ❤️ 

Etter man har vært på gynekologisk undersøkelse, mannen har avlevert sædprøve og man har vært på samtale hos klinikken, så får dere etter det klarsignal om at IVF passer for dere. Den delen har du vel vært igjennom tror jeg? Når det er bestemt at man skal igjennom IVF og alt av nødvendige papirer, blodprøver etc er ordnet, så må man ringe for å høre når de har ledig tid og det må passe med syklusen man har, ettersom at man begynner med sprøyter på syklusdag 2. Det er derfor jeg stresser sånn med syklus nå, ettersom at uten mens så får jeg ikke begynt slik jeg hadde planlagt! Og jeg er en kontrollfrik 🙄 Jeg hadde planlagt oppstart engang i løpet av denne uken, og er redd de er fullbooka hvis mens kommer om en uke f.eks.. Ikke lett med ustabil syklus 😣Vet ikke om jeg svarte på alt du lurte på? 

Det med å endre i FF bare for å se, det var faktisk ganske lurt! Takk for tips 💕 La inn wet på syklusdag 14 og fikk helrødt kryss. Forsøkte også å legge inn wet på syklusdag 25 og da sa FF at jeg ikke har hatt eggløsning enda. Hmm jeg må bare være tålmodig🙈 Muligens morgendagens måling vil endre på når eggløsning har vært..

Endret av Dovendyr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2019 den 20.46, rosaa skrev:

Hei hei! 

Nå er jeg 4+5 dager. Det er jo fryktelig tidlig, og litt skummelt å glede seg over. Testene blir bare sterkere og sterkere, så det er jo godt å se! Vi har allerede fortalt det til våre nærmeste. Fikk beskjed om at jeg ikke blir kalt inn til ultralyd hos legen før uke 17-18, og det syns jeg er fryyktelig lenge til. Så jeg vurderer tidlig ultralyd, men ikke før uke 12, da jeg har hørt at det ikke er så mye poeng i å gjøre det noe før.. Hva er deres erfaringer med dette? Anbefaler dere tidlig ultralyd, eller har noen ventet til den ordninære? :)

En veninne av meg venta til ordinær ultralyd uke 19. Da hadde fosteret vært dødt siden uke 11

Anonymkode: 666cd...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En veninne av meg venta til ordinær ultralyd uke 19. Da hadde fosteret vært dødt siden uke 11

Anonymkode: 666cd...6de

Hei Anonym, jeg vet at slikt skjer, men det er allikevel veldig sjeldent.

Når det er sagt så er det veldig mange andre måter å oppfordre til tidlig ultralyd enn å si det som dette. Vet ikke om det bare er meg, men måten det der ble sagt på var unødvendig og kan nok virke veldig skremmende for en nygravid.


Mener ikke være sint eller noe, men det blir nesten som å si at man ikke bør kjøre bil fordi ting kan skje. Jeg er helt enig med deg i at tidlig ultralyd er fint å gjøre:) men man kan tenke litt på hvordan man skriver det bare.

Hilsen C

Endret av -C-
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En veninne av meg venta til ordinær ultralyd uke 19. Da hadde fosteret vært dødt siden uke 11

Anonymkode: 666cd...6de

Ser at at dette ble skrevet av ts for veldig lenge siden. Syntes også det er veldig unødvendig av deg å skrive dette nå.

Anonymkode: e72aa...699

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -C- skrev:

Hei Anonym, jeg vet at slikt skjer, men det er allikevel veldig sjeldent.

Når det er sagt så er det veldig mange andre måter å oppfordre til tidlig ultralyd enn å si det som dette. Vet ikke om det bare er meg, men måten det der ble sagt på var unødvendig og kan nok virke veldig skremmende for en nygravid.


Mener ikke være sint eller noe, men det blir nesten som å si at man ikke bør kjøre bil fordi ting kan skje. Jeg er helt enig med deg i at tidlig ultralyd er fint å gjøre:) men man kan tenke litt på hvordan man skriver det bare.

Hilsen C

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser at at dette ble skrevet av ts for veldig lenge siden. Syntes også det er veldig unødvendig av deg å skrive dette nå.

Anonymkode: e72aa...699

Helt enig med dere at dette var unødvendig å skrive, hvertfall helt sånn ut av det blå.. Hilsen ei som er gravid i uke 5..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lovilove skrev:

 

Helt enig med dere at dette var unødvendig å skrive, hvertfall helt sånn ut av det blå.. Hilsen ei som er gravid i uke 5..

Ja det var bare noe med måten det ble sagt på. Virket ikke som om den som skrev det ønsket å hjelpe Rosaa, men mer skremme. Og slik trenger vi ikke være her i Skravletråden synes jeg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, -C- skrev:

Ja det var bare noe med måten det ble sagt på. Virket ikke som om den som skrev det ønsket å hjelpe Rosaa, men mer skremme. Og slik trenger vi ikke være her i Skravletråden synes jeg☺️

Helt enig.. ble veldig skremt selv faktisk😕

Anonymkode: e72aa...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Hei Anonym, jeg vet at slikt skjer, men det er allikevel veldig sjeldent.

Når det er sagt så er det veldig mange andre måter å oppfordre til tidlig ultralyd enn å si det som dette. Vet ikke om det bare er meg, men måten det der ble sagt på var unødvendig og kan nok virke veldig skremmende for en nygravid.


Mener ikke være sint eller noe, men det blir nesten som å si at man ikke bør kjøre bil fordi ting kan skje. Jeg er helt enig med deg i at tidlig ultralyd er fint å gjøre:) men man kan tenke litt på hvordan man skriver det bare.

Hilsen C

Det car selvfølgelig ikke ment på den måten. Jeg mente heller at jeg ville anbefalt tidlig ultralyd for å få en betryggelse på at alt er greit enn å vente:)

Anonymkode: 666cd...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det car selvfølgelig ikke ment på den måten. Jeg mente heller at jeg ville anbefalt tidlig ultralyd for å få en betryggelse på at alt er greit enn å vente:)

Anonymkode: 666cd...6de

Så bra:) godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det car selvfølgelig ikke ment på den måten. Jeg mente heller at jeg ville anbefalt tidlig ultralyd for å få en betryggelse på at alt er greit enn å vente:)

Anonymkode: 666cd...6de

Her i tråden er det bare kosemose og hjerter, du blir slaktet om du kommer med noe annet 😶

Anonymkode: 678a8...cea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her i tråden er det bare kosemose og hjerter, du blir slaktet om du kommer med noe annet 😶

Anonymkode: 678a8...cea

Hvorfor er du her inne da? Hva får du ute av å kommentere sånt? Vil heller ha kosemose og hjerter, enn dine surmaga oppgulp. Takk på forhånd for at du finner veien ut igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Førstegangs skrev:

Hvorfor er du her inne da? Hva får du ute av å kommentere sånt? Vil heller ha kosemose og hjerter, enn dine surmaga oppgulp. Takk på forhånd for at du finner veien ut igjen. 

Signerer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...