Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ett lite spørsmål helt på tampen av dagen. For jeg klarer ikke å huske fra sist jeg var gravid. Jeg klarer å huske å ha vært veldig varm på kveldene, spesielt fotene. Dette bruke å avta når mensen er på tur. Meen, jeg bruker ikke å være så varm som jeg kjenner no. Også har jeg veldig konsentrert urin selvom jeg drikker mye vann og går ofte på do (konsentrert urin siden mandag) har også sånn type søt lukt av urinen, sorry detaljene (jeg har ikke uvi). Er det noen som har opplevd lignende? 😊 Er litt gøy å sammenligne så tett på ikm 🤭 også er jeg så spent på tempen imorgen, ettersom ingenting er som det bruker å være 🤭 men har ikke så store forhåpninge, siden jeg vet at det her kan slå begge veier 🤦‍♀️ jeg har kun 1 test tidlig test liggende så tenke å vente til IKM, som er fredagen før jeg tester. 😊 Så ønsker jeg dere alle en fin kveld og ei god natt ❤️ klem i fra meg 🥰

Nå syns jeg du skal ta å teste snart altså!!! Dette blir altfor spennende. Jeg fikk en sånn søtlig lukt når jeg var gravid. Kjente at lukten var annerledes før jeg testet positivt, og den er sånn fremdeles. Mass lykke til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært så vidt innom her tidligere. Holder på med IVF og er i rugetiden nå. Testet i dag (fire dager før testdato), til vår store glede var den positiv 😭 Håper alle gode ting er tre og at den holder helt ut denne gangen ❤️🤞🏻

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Har vært så vidt innom her tidligere. Holder på med IVF og er i rugetiden nå. Testet i dag (fire dager før testdato), til vår store glede var den positiv 😭 Håper alle gode ting er tre og at den holder helt ut denne gangen ❤️🤞🏻

Gratulerer så mye!❤😁 Håper den klorer seg fast! ❤🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Har vært så vidt innom her tidligere. Holder på med IVF og er i rugetiden nå. Testet i dag (fire dager før testdato), til vår store glede var den positiv 😭 Håper alle gode ting er tre og at den holder helt ut denne gangen ❤️🤞🏻

Åå, gratulerer 😍 Her håper vi også alle gode ting er tre, og at spiren klorer seg fast i 9mnd 🤰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Har vært så vidt innom her tidligere. Holder på med IVF og er i rugetiden nå. Testet i dag (fire dager før testdato), til vår store glede var den positiv 😭 Håper alle gode ting er tre og at den holder helt ut denne gangen ❤️🤞🏻

Gratulerer 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, J1994 skrev:

Det er vel en økning dette fra 10dpo? 🥰

1574316262751.jpg

Helt klart 😍 det må være en fantastisk følelse! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carjo4 skrev:

Helt klart 😍 det må være en fantastisk følelse! ❤️

Ja, en god følelse ❤ Tenkte å teste med en digital på kaanskje søndag, er da jeg har ikm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke denne gangen heller.. Magefølelsen har vært så god den siste tiden, og de symptomene jeg har hatt gjorde at jeg nærmest var sikker på at jeg var gravid. Begynte nesten å lure på når jeg skulle fortelle samboer det fordi jeg var så sikker. Grafen er fin den, testene er blenda. Ikke snev av skygge en gang så det er nok ingen tvil. Tempen synker ikke før noen dager etter TR så får vel bare gjøre meg klar til hun dukker opp i løpet av helga. 

Screenshot_20191121_070737.jpg

Screenshot_20191121_070949.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

God morgen ❤️ 

Dagens graf 😊 men har på følelsen at TR banker på døren snart, så da venter jeg med å teste 😊 Er det vanlig at lutealfasen kan variere litt, eller hold den seg på det samme? 😊 

Screenshot_20191121_062023.jpg

Screenshot_20191121_062037.jpg

God morgen fine deg ♥️

Synes fortsatt ikke det ser dårlig ut dette da! Temperaturen er fortsatt høy 😊 Jeg trodde lutealfasen var ganske stabil, men det finnes vel avvik her også. 

I dag hadde jeg faktisk veldig lyst til å teste, men rakk ikke gjøre det på morgenen. Fikk nemlig halsbrann i går og litt vondt i lysken, og det har jeg aldri hatt før i hele mitt liv. 🙄 Tempen min er fortsatt høy, men aner jo ikke dpo.. enten 7 eller 16🤣

Endret av Arwina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

God morgen ❤️ 

Dagens graf 😊 men har på følelsen at TR banker på døren snart, så da venter jeg med å teste 😊 Er det vanlig at lutealfasen kan variere litt, eller hold den seg på det samme? 😊 

Screenshot_20191121_062023.jpg

Screenshot_20191121_062037.jpg

Lutealfasen min varierte med et par dager, men vet ikke hvor normalt det er 😊

Så spennende å følge med når du tester!😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

God morgen ❤️ 

Dagens graf 😊 men har på følelsen at TR banker på døren snart, så da venter jeg med å teste 😊 Er det vanlig at lutealfasen kan variere litt, eller hold den seg på det samme? 😊 

Screenshot_20191121_062023.jpg

Screenshot_20191121_062037.jpg

Sllik jeg har forstått det er lutealfasen reltivt konstant med mindre det er noe spesielt, f.eks graviditet (både kjemisk og vanlige) eller annet utenom det vanlige. Stress og slikt skal ikke kunne påvirke lutealfasen. Grafen din ser skikkelig lovende ut! Se den temperaturforskjellen på  2 DPO på de forskjellige grafene da, Nesten 0,5 grad liksom!

Endret av Vestalinn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Vestalinn skrev:

Sllik jeg har forstått det er lutealfasen reltivt konstant med mindre det er noe spesielt, f.eks graviditet (både kjemisk og vanlige) eller annet utenom det vanlige. Stress og slikt skal ikke kunne påvirke lutealfasen. Grafen din ser skikkelig lovende ut! Se den temperaturforskjellen på  2 DPO på de forskjellige grafene da, Nesten 0,5 grad liksom!

Ja, her var det stor forskjell 🙈 men fikk sånn på følelsen igår kveld at mensen er på tur 🙈

14 minutter siden, grønnkål skrev:

Lutealfasen min varierte med et par dager, men vet ikke hvor normalt det er 😊

Så spennende å følge med når du tester!😁

Ja, vi får se hvor tempen bær hen iløpet av helga 😁

23 minutter siden, Arwina skrev:

God morgen fine deg ♥️

Synes fortsatt ikke det ser dårlig ut dette da! Temperaturen er fortsatt høy 😊 Jeg trodde lutealfasen var ganske stabil, men det finnes vel avvik her også. 

I dag hadde jeg faktisk veldig lyst til å teste, men rakk ikke gjøre det på morgenen. Fikk nemlig halsbrann i går og litt vondt i lysken, og det har jeg aldri hatt før i hele mitt liv. 🙄 Tempen min er fortsatt høy, men aner jo ikke dpo.. enten 7 eller 16🤣

Du får teste imorgen da? 😃

1 time siden, Kassiopeia8 skrev:

Nå syns jeg du skal ta å teste snart altså!!! Dette blir altfor spennende. Jeg fikk en sånn søtlig lukt når jeg var gravid. Kjente at lukten var annerledes før jeg testet positivt, og den er sånn fremdeles. Mass lykke til ❤️

Tusen takk ❤️ vi har blitt enig om å vente til mandag, da får vi være ilag når den blir tatt ❤️ da er jeg 16dpo og sjangsen for at den viser feil blir jo mindre 😊 så frwmst ikke heksa dukker opp iløpet av helga 🙈

1 time siden, autorain skrev:

Så spennende 😁🙌🏻 det er imponerende at du greier å vente med å teste 🙈

Det er ikke enkelt å vente, men er livredd for blendahvit 🤦‍♀️ men mandag, om ikke mensen dukker opp og tempen holder seg høyt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Har vært så vidt innom her tidligere. Holder på med IVF og er i rugetiden nå. Testet i dag (fire dager før testdato), til vår store glede var den positiv 😭 Håper alle gode ting er tre og at den holder helt ut denne gangen ❤️🤞🏻

Herregud ❤️❤️ gratulere så masse! 😍 🤞 alt jeg har for at den klore seg fast ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, autorain skrev:

Gratulerer så mye!❤😁 Håper den klorer seg fast! ❤🤞🏻

Takk ❤️ 

1 time siden, J1994 skrev:

Åå, gratulerer 😍 Her håper vi også alle gode ting er tre, og at spiren klorer seg fast i 9mnd 🤰

Takk ❤️ Nå er det virkelig både min og din tur til å ha hellet med oss 💫

1 time siden, Carjo4 skrev:

Gratulerer 😍

Takk ❤️

55 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Herregud ❤️❤️ gratulere så masse! 😍 🤞 alt jeg har for at den klore seg fast ❤️

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Takk ❤️ Nå er det virkelig både min og din tur til å ha hellet med oss 💫

 

Ja, det synes jeg også 🥰

16 minutter siden, Nommy skrev:

Ja ❤️ så godt å se!!! 

 

Ja 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...