Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, J1994 skrev:

Selvsagt! Har ikke lagt inn dagens temp pga.jeg glemte å sjekke termometeret 🤦‍♀️ Men den var fortsatt høy :) Heller ikke lagt inn noen data for dagen (utenom positiv test🤞🤞)

Hvordan ligger du an i løypa? 🥰🤞

Screenshot_20191119-132307_FF Mobile.jpg

@J1994 Se deeer ja! Sååå fin graf! Du jeg har aldri kjent meg så lite gravid før som nå haha, så her skjer det nada! Grafen din minner meg veldig om min i sep da jeg ble gravid, (Her ser du også dagens graf fra meg oppå sep) se her:

2FCC12E7-FB89-4A89-8F69-B8677D6A214D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, -C- skrev:

@J1994 Se deeer ja! Sååå fin graf! Du jeg har aldri kjent meg så lite gravid før som nå haha, så her skjer det nada! Grafen din minner meg veldig om min i sep da jeg ble gravid, (Her ser du også dagens graf fra meg oppå sep) se her:

2FCC12E7-FB89-4A89-8F69-B8677D6A214D.png

Å, såpass 😅 Kanskje det er det som skal til for at du faktisk blir gravid og beholder nå? 🙈🤞 Dine grafer er jo like vanskelige å skjønne seg på hver gang jo - men den er iallefall fortsatt høy da (som hver gang) 🥰🤞

Skal du ha flere kontroller når du går på Letrozol enn den ene kontrollen du hadde nå sist? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Carjo4 skrev:

Hurra!! Gratulerer @J1994😍 dette er virkelig fortjent og FOR en nydelig graf ❤️

Tusen takk 🥰 Så trivelig å høre! Ja, jeg synes også det! At både tempen holder seg høyt oppe og at jeg hadde den tempdroppen på 7dpo gjør at jeg var ekstra spent på å teste nå - hadde så god magefølelse på at det var noe 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, J1994 skrev:

Tusen takk 🥰 Så trivelig å høre! Ja, jeg synes også det! At både tempen holder seg høyt oppe og at jeg hadde den tempdroppen på 7dpo gjør at jeg var ekstra spent på å teste nå - hadde så god magefølelse på at det var noe 😍

Håper spiren klorer seg fast 💕

Har du noen symptomer som gjorde at dufikk magefølelsen? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carjo4 skrev:

Håper spiren klorer seg fast 💕

Har du noen symptomer som gjorde at dufikk magefølelsen? 😍

Svært lite symptomer egentlig 😛 Fikk kviser 6dpo, og de fortsetter å komme. Også har jeg i de to/tre siste dagene hatt sånn kriblende følelse på venstre side ved eggstokken, så har også tenkt at kanskje det kunne være noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, J1994 skrev:

Å, såpass 😅 Kanskje det er det som skal til for at du faktisk blir gravid og beholder nå? 🙈🤞 Dine grafer er jo like vanskelige å skjønne seg på hver gang jo - men den er iallefall fortsatt høy da (som hver gang) 🥰🤞

Skal du ha flere kontroller når du går på Letrozol enn den ene kontrollen du hadde nå sist? :)

Hei igjen, jaaaa det er så pes! Synes denne måneden ligner veldig på sep da jeg ble gravid!

Nei ingen flere kontroller nå, heller ikke de neste to mnd når jeg også skulle få på Letrozol. Kun om jeg blir gravid! Da ville hun ha meg inn i uke 7! @J1994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Er 12 dpo nå faktisk og TR dukker vel opp til helgen om hun kommer når hun skal. Kan ikke stole helt på henne etter forrige syklus som ble en 31 dagers. Tenker egentlig å teste 14 dpo, kjenner at jeg begynner å bli redd den blendahvite testen så får litt testeskrekk? Men synes det er greit å vite utslaget før helga kommer.

Er så utrolig spent på deg jeg, det er sikkert irriterende å høre men jeg holder virkelig en knapp på deg 🤞🏼🤞🏼❤️

Skjønner det med blendahvit test 😱 jeg er selv redd for å få den 🤦‍♀️ men jeg begynner å lure om jeg skal tørre å teste imorgen om tempen holder seg høyt. Jeg skrev inn de "symptomene" jeg har til nå, og da fikk jeg kjempe scoore på tidlig graviditetstegn 🙈 hadde ikke så masse "poeng" forrige pp og er egentlig litt spent, men lik som deg, redd for blendahvit 🤦‍♀️ meeen, skal jeg tørre om tempen holder seg høyt? Eller er det lurest å vente til 12 dpo, ettersom jeg hadde fall der forrige pp når mensen var på vei? Jeg ble såååå usikker 😭🤦‍♀️ men kanskje like greit å få blendahvit imorgen og vite at TR er rundt hjørnet? Har jo tidlig teststav fra Babyplan 🙄 nei, gud det her er alt for nervepirrende plutselig 🤭 

Jeg krysser fingrene for deg ❤️ dere har jo lagt inn haugevis med aksjer den her måneden, så da burde det sitte 🤞❤️

Screenshot_20191119_144620_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

@J1994 Se deeer ja! Sååå fin graf! Du jeg har aldri kjent meg så lite gravid før som nå haha, så her skjer det nada! Grafen din minner meg veldig om min i sep da jeg ble gravid, (Her ser du også dagens graf fra meg oppå sep) se her:

2FCC12E7-FB89-4A89-8F69-B8677D6A214D.png

Oioioi @-C- 😍🤞 denne ser da lovende ut så langt, mangler bare dippet, så er du der 😍 krysser fingrene for deg 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Oioioi @-C- 😍🤞 denne ser da lovende ut så langt, mangler bare dippet, så er du der 😍 krysser fingrene for deg 😍 

Ja den er ikke så alt for ulik sant?? Spennende altså! Håper såååå på en dip de kommende dagene! Samtidig så har jeg jo virkelig n u l l symptomer, så jeg har liksom ikke for sterk tro på denne pp’en! Så er det aspektet med alle medikamentene oppi det hele som kan påvirke osv! Blæh haha!

Sykt spennende for deg også nå! Jeg er altså sååååå spent her inne denne måneden!!!

Ps: jeg bruker ikke emojis nå fordi tlf min fryser når jeg bruker dem, så derfor er innleggene mine kanskje litt «grå» hehe! @Ønskebarnnr2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kassiopeia8 skrev:

Hei! Hvordan går det i dag? ❤️

Hei. Beklager stillhet fra min side. Det har vært noen kjedelige dager uten energi eller noe fornuftig å dele her. Har ikke tatt flere tester, ikke ønsket å påføre meg selv mer vondt. Har vært og målt hCG i dag, skal måle på nytt på torsdag. Dere er gode som følger opp❤️ Håper dere alle har det bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Skjønner det med blendahvit test 😱 jeg er selv redd for å få den 🤦‍♀️ men jeg begynner å lure om jeg skal tørre å teste imorgen om tempen holder seg høyt. Jeg skrev inn de "symptomene" jeg har til nå, og da fikk jeg kjempe scoore på tidlig graviditetstegn 🙈 hadde ikke så masse "poeng" forrige pp og er egentlig litt spent, men lik som deg, redd for blendahvit 🤦‍♀️ meeen, skal jeg tørre om tempen holder seg høyt? Eller er det lurest å vente til 12 dpo, ettersom jeg hadde fall der forrige pp når mensen var på vei? Jeg ble såååå usikker 😭🤦‍♀️ men kanskje like greit å få blendahvit imorgen og vite at TR er rundt hjørnet? Har jo tidlig teststav fra Babyplan 🙄 nei, gud det her er alt for nervepirrende plutselig 🤭 

Jeg krysser fingrene for deg ❤️ dere har jo lagt inn haugevis med aksjer den her måneden, så da burde det sitte 🤞❤️

Screenshot_20191119_144620_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Håper du oppdaterer her inne når du tar test da 😄 Om det så blir i morgen eller ikke ❤️ Skulle vært litt forut å kjøp inn tidligtester her også, jeg går jo å ruger på den ene testen jeg har selv om butikken har haugevis men det er kanskje likegreit å ha den tankegangen så ikke kontoen tømmes av graviditetstester 😂

Hvordan får du opp hele den siden på FF? får ikke opp noen av de emnene du har der 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Hei. Beklager stillhet fra min side. Det har vært noen kjedelige dager uten energi eller noe fornuftig å dele her. Har ikke tatt flere tester, ikke ønsket å påføre meg selv mer vondt. Har vært og målt hCG i dag, skal måle på nytt på torsdag. Dere er gode som følger opp❤️ Håper dere alle har det bra. 

❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carjo4 skrev:

Håper du oppdaterer her inne når du tar test da 😄 Om det så blir i morgen eller ikke ❤️ Skulle vært litt forut å kjøp inn tidligtester her også, jeg går jo å ruger på den ene testen jeg har selv om butikken har haugevis men det er kanskje likegreit å ha den tankegangen så ikke kontoen tømmes av graviditetstester 😂

Hvordan får du opp hele den siden på FF? får ikke opp noen av de emnene du har der 🙄

Det er en knapp som heter "Pregnancy Monitor" på fremsiden under grafen din :) Og når du trykker deg inn der, kan du gå inn på "Show Early Pregnancy Signs Tool" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, J1994 skrev:

Det er en knapp som heter "Pregnancy Monitor" på fremsiden under grafen din :) Og når du trykker deg inn der, kan du gå inn på "Show Early Pregnancy Signs Tool" :)

tusen takk 😄 Da fant jeg det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, -C- skrev:

Ja den er ikke så alt for ulik sant?? Spennende altså! Håper såååå på en dip de kommende dagene! Samtidig så har jeg jo virkelig n u l l symptomer, så jeg har liksom ikke for sterk tro på denne pp’en! Så er det aspektet med alle medikamentene oppi det hele som kan påvirke osv! Blæh haha!

Sykt spennende for deg også nå! Jeg er altså sååååå spent her inne denne måneden!!!

Ps: jeg bruker ikke emojis nå fordi tlf min fryser når jeg bruker dem, så derfor er innleggene mine kanskje litt «grå» hehe! @Ønskebarnnr2

Nei, den var bra lik grafen din fra september 😁 

Skjønner det med smilefjesene 😅 skal ikke være enkelt med dagens teknologi 😅 

De her dagene er alr for spennende 🤦‍♀️😱 tror jeg har testskrekk ettersom jeg blir så usikker på om jeg skal ta en eller ikke 😱😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Carjo4 skrev:

Håper du oppdaterer her inne når du tar test da 😄 Om det så blir i morgen eller ikke ❤️ Skulle vært litt forut å kjøp inn tidligtester her også, jeg går jo å ruger på den ene testen jeg har selv om butikken har haugevis men det er kanskje likegreit å ha den tankegangen så ikke kontoen tømmes av graviditetstester 😂

Hvordan får du opp hele den siden på FF? får ikke opp noen av de emnene du har der 🙄

Jeg oppdaterer selvfølgelig med en gang 😍 dere er så fine å ha, for å prate med 😍❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Førstegangs skrev:

Hei. Beklager stillhet fra min side. Det har vært noen kjedelige dager uten energi eller noe fornuftig å dele her. Har ikke tatt flere tester, ikke ønsket å påføre meg selv mer vondt. Har vært og målt hCG i dag, skal måle på nytt på torsdag. Dere er gode som følger opp❤️ Håper dere alle har det bra. 

Jeg håper at dem bare har gode nyheter til deg etterhvert ❤️❤️ send en haug med klemmer og håper så inderlig at spiren holder seg fast! ❤️ ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...