Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, -C- skrev:

@Patriotpaula Herlighet for en reise dere har vært gjennom! Kan se for meg det er vanvittig tøft! Jeg er jo så nervøs for IVF, bare fordi det for meg symbolet på at jeg jo ikke klarer det selv og må ha hjelp, selv om det nok er den veien å gå. Og det er jo virkelig ingenting feil med å få hjelp, men man vil så inderlig klare det selv sant! Dette vet nok du ALT om! Vel, da synes jeg iallfall at det var utrolig hyggelig å lese at du har fått positiv test! Jeg krysser alt jeg har for at nettopp denne lille tassen klorer seg hardt fast i sin sterke mammas mage, som har kjempet SÅ hardt for å få ha han ❤️ Hold oss gjerne oppdaterte fremover da! 

Vedrørende IVF når jeg først har deg her, er det vondt å hente ut egg og sette de inn synes du?

Prøvde oss på et nytt forsøk etter negativt forsøk nå i høst, altså forrige syklus, men det ble avbrutt 😣 Så det har vært et steintøft år med tøff hormonstimulering, abort (og en i overkant blodig sommer 🧐), avbrutt forsøk og negativt forsøk 😣 Og MYE fravær fra jobb relatert til IVF og  svangerskap/abort og tiden etter. 

Tror det er en ekstra stor kamel å svelge for de fleste at de trenger hjelp for å bli gravide... Så handler det i bunn og grunn om å «overleve» på veien mens den blir til og man må på et vis bare akseptere at man ikke har en dato for om eller når man vil lykkes... Hvor vanskelig kan det være å lage en baby liksom, det høres jo egentlig ikke så vanskelig ut 🤷‍♀️ Men det er noen som virkelig trøbler på veien og får mange flere nedturer enn oppturer på veien til målet... Jeg og samboer er i midten av 20-årene og vi har nå holdt på 1,5 år 😩 Så alderen skal jo egentlig være på vår side.
Denne spiren er såå ønsket, håper h*n skjønner det en dag 💫 Som vi har brukt halvannet år på å lage og som har kostet oss over 100000 allerede før den er født 🤭
 

Synes ikke egguttak er så vondt som noen skal ha det til, det verste er når de stikker igjennom skjedeveggen og ut mot eggstokkene. Så det er vel de to stikkene som jeg synes har vært verst, ellers har det vært helt overkommelig. Og innsett går raskt og enkelt, eneste jeg synes er litt ubehagelig der er spekelet (eller hva det heter) 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg ser den. Det å få negativ når man eventuelt ser på en graf at det ser lovende ut eller man har eller ikke har noen symptomer på verken det ene eller det andre, det er fryktlig kjipt og man blir så lei. 

Jeg håper at de medisinen gjør så spiren holder seg fast i 9 mnd 😍 det er så fortjent! ♥️ 

Jeg er livredd for negativ test, er nok mest derfor jeg vil vente. For jeg har lyst til å teste, meen å få blendahvit den her måneden også vil ta knekken på meg mere enn at TR dukker opp 🤦‍♀️

Ja Sant, tusen takk ❤️ jeg bare tror ikke det blir noen spire dessverre og er derfor heller ikke såååå ivrig etter å teste! Den skuffelsen er helt forferdelig når man har prøvd så lenge! Og jeg vet at jeg nærmer meg en slags «topp» av å få nok nå. Det betyr nok ikke at jeg gir meg, men jeg kjenner på stemmen som sier: Kanskje det er på tide å gi opp? Kanskje det rett og slett er på tide å kaste inn håndkleet osv. Du vet, slike destruktive fæle tanker man får! Iallfall jeg!

Helt enig i at det nesten er bedre å bare å TR! Blæææh!!!!! Håper den sitter hos deg også ❤️ @Ønskebarnnr2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, -C- skrev:

Heeeei @J1994 Hvordan er det med deg? 😄 Tror dette er noe man bare må finne ut av selv, hva man føler er greit og ikke! Jeg hadde nok sikkert testet til som du sier: IKM. Når er din IKM ?

 

32 minutter siden, -C- skrev:

Kjempefin økning 😍 ååååh kjære @J1994 - Glad for deg jeg ❤️ 

Bare bra med meg - glemmer litt innimellom at jeg faktisk er gravid 🤦‍♀️ Plutselig sitter jeg og spiser noe, så kommer jeg på at jeg er gravid, og må tenke på hva jeg faktisk spiser 🙈

Jeg tempet ikke i dag, og herregud så mye bedre jeg sov i natt 🙈 Slapp å tenke på at jeg måtte ha såså mange timer med søvn 😛 Så gir meg med temping for nå :) Også tar jeg en digital på ikm som er søndag :)

Takk - du er så fin å ha 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Prøvde oss på et nytt forsøk etter negativt forsøk nå i høst, altså forrige syklus, men det ble avbrutt 😣 Så det har vært et steintøft år med tøff hormonstimulering, abort (og en i overkant blodig sommer 🧐), avbrutt forsøk og negativt forsøk 😣 Og MYE fravær fra jobb relatert til IVF og  svangerskap/abort og tiden etter. 

Tror det er en ekstra stor kamel å svelge for de fleste at de trenger hjelp for å bli gravide... Så handler det i bunn og grunn om å «overleve» på veien mens den blir til og man må på et vis bare akseptere at man ikke har en dato for om eller når man vil lykkes... Hvor vanskelig kan det være å lage en baby liksom, det høres jo egentlig ikke så vanskelig ut 🤷‍♀️ Men det er noen som virkelig trøbler på veien og får mange flere nedturer enn oppturer på veien til målet... Jeg og samboer er i midten av 20-årene og vi har nå holdt på 1,5 år 😩 Så alderen skal jo egentlig være på vår side.
Denne spiren er såå ønsket, håper h*n skjønner det en dag 💫 Som vi har brukt halvannet år på å lage og som har kostet oss over 100000 allerede før den er født 🤭
 

Synes ikke egguttak er så vondt som noen skal ha det til, det verste er når de stikker igjennom skjedeveggen og ut mot eggstokkene. Så det er vel de to stikkene som jeg synes har vært verst, ellers har det vært helt overkommelig. Og innsett går raskt og enkelt, eneste jeg synes er litt ubehagelig der er spekelet (eller hva det heter) 🙊

@Patriotpaula Herlighet for en reise! Jeg bøyer meg i støvet! Virkelig! Og som du sier, fravær fra jobb, venting, håp, skuffelse, redsel, frustrasjon osv. Tiden som bare går og går og går! Det må være utrolig tøft! Jeg har mistet to ganger og vet hvor tøft det er, mens dette overgår jo totalt! Ja jeg har jo allerede innsett at vi trenger hjelp, fordi jeg føler at vi i år ikke har gjort annet enn å gå til lege, ta blodprøver her og der, gynekologer, ultralyder. Har jo holdt på sånn siden mars, og jeg er SÅ lei! Men akkurat det med IVF synes jeg bare er så skummelt!

Ja alderen deres er iallfall en positiv ting sånn sett, dere har den på deres side! Det kan ikke jeg skryte på meg huff! Hehe!

Godt å høre at egguttak ikke er så ille som folk sier, jeg kjenner at jeg gruer meg til det om jeg må, men samtidig så har jeg jo alltid klart meg før. Da jeg fjernet spiralen svimte jeg nesten av, så jeg vet jo at jeg overlever 😛 

Spekteret er ubehagelig, det synes jeg også! Skikkelig ekkelt faktisk!

Takk for at du delte ❤️ Hold oss oppdatert fremover da 😄 Hvor mange dpo er du nå da ca?

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J1994 skrev:

 

Bare bra med meg - glemmer litt innimellom at jeg faktisk er gravid 🤦‍♀️ Plutselig sitter jeg og spiser noe, så kommer jeg på at jeg er gravid, og må tenke på hva jeg faktisk spiser 🙈

Jeg tempet ikke i dag, og herregud så mye bedre jeg sov i natt 🙈 Slapp å tenke på at jeg måtte ha såså mange timer med søvn 😛 Så gir meg med temping for nå :) Også tar jeg en digital på ikm som er søndag :)

Takk - du er så fin å ha 🥰

Så rett du gjorde @J1994 Dropp tempingen nå og bare nyt graviditeten din! Gleder meg sinnsykt til den dagen jeg legger bort termometeret! Enten det blir pga graviditet eller fordi jeg faktisk bare gir meg med hele prøvingen. Skal ikke se bort ifra at det skjer etterhvert. Som jeg skrev over her, så hvisker en liten stemme i øret mitt tidvis at det kanskje snart er på tide! Trist, men sant!

Gleder meg til å høre på søndag da ❤️
 Lykke lykke til! God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, -C- skrev:

Ja Sant, tusen takk ❤️ jeg bare tror ikke det blir noen spire dessverre og er derfor heller ikke såååå ivrig etter å teste! Den skuffelsen er helt forferdelig når man har prøvd så lenge! Og jeg vet at jeg nærmer meg en slags «topp» av å få nok nå. Det betyr nok ikke at jeg gir meg, men jeg kjenner på stemmen som sier: Kanskje det er på tide å gi opp? Kanskje det rett og slett er på tide å kaste inn håndkleet osv. Du vet, slike destruktive fæle tanker man får! Iallfall jeg!

Helt enig i at det nesten er bedre å bare å TR! Blæææh!!!!! Håper den sitter hos deg også ❤️ @Ønskebarnnr2

Tusen takk ❤️ jeg synest også at det burde sitte no! Vi er i pp13 og jeg føler at om det ikke sitter no snart, så gir jeg opp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk ❤️ jeg synest også at det burde sitte no! Vi er i pp13 og jeg føler at om det ikke sitter no snart, så gir jeg opp.. 

Forstår deg sååå godt ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, -C- skrev:

Så rett du gjorde @J1994 Dropp tempingen nå og bare nyt graviditeten din! Gleder meg sinnsykt til den dagen jeg legger bort termometeret! Enten det blir pga graviditet eller fordi jeg faktisk bare gir meg med hele prøvingen. Skal ikke se bort ifra at det skjer etterhvert. Som jeg skrev over her, så hvisker en liten stemme i øret mitt tidvis at det kanskje snart er på tide! Trist, men sant!

Gleder meg til å høre på søndag da ❤️
 Lykke lykke til! God klem!

Det skal jeg gjøre :) Og du skal ikke gi opp - det er deres tur nå 😍

Tusen takk for det! Klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Usj, det var kjipt! Håper at det klaffer snart for dere ❤️ er ikke gøy at akkurat det her tar litt tid 😣 sender en god klem til deg ❤️ 

Tusen takk ❤️ Fikk sovet etter testingen og startet dagen med litt sjokolade, så føler meg litt bedre nå 😂 Rart hva litt sjokolade kan gjøre med humøret. Håper TR holder seg unna hos deg, det virker så lovende med grafen og symptomene dine 🥰

1 time siden, -C- skrev:

@Carjo4 Huff så trist å lese innlegget ditt med negative tester osv. Grafen ser jo fin ut og du har vel ikke fått mensen enda? 

Har ikke fått mensen enda nei. Da jeg skulle stå opp i dag så var det som en kniv ble stukket i lysken også kom det skikkelig kramper i livmoren, aldri opplevd før men er vel kroppen som tuller.. Føler grafen i begge mnd jeg har tempet har vært lovende, så lurer virkelig på hvordan den ser ut den dagen jeg blir gravid 😂
Grafen din var virkelig en liten grublesak den også, har stirret på den lenge nå og den er jo lik grafene du har hatt ved graviditet og uten graviditet? Øyet mitt føler at den kanskje er hakket mer lik gravidgrafene, jeg vet ikke hva du tenker selv? 
Skjønner godt at du drøyer bittelitt med testingen om du kan ❤️ Jeg måtte teste før helga da jeg har langvakter på jobb, greit å vite om skjønnhetspakken skal blimed eller ikke 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Carjo4 skrev:

Har ikke fått mensen enda nei. Da jeg skulle stå opp i dag så var det som en kniv ble stukket i lysken også kom det skikkelig kramper i livmoren, aldri opplevd før men er vel kroppen som tuller.. Føler grafen i begge mnd jeg har tempet har vært lovende, så lurer virkelig på hvordan den ser ut den dagen jeg blir gravid 😂
Grafen din var virkelig en liten grublesak den også, har stirret på den lenge nå og den er jo lik grafene du har hatt ved graviditet og uten graviditet? Øyet mitt føler at den kanskje er hakket mer lik gravidgrafene, jeg vet ikke hva du tenker selv? 
Skjønner godt at du drøyer bittelitt med testingen om du kan ❤️ Jeg måtte teste før helga da jeg har langvakter på jobb, greit å vite om skjønnhetspakken skal blimed eller ikke 🤭

Så kjedelig at testene er negative da! Jeg håperhåper at de allikevel blir positiv plutselig! 😊 

11dpo her i dag og har egentlig allerede gitt opp denne måneden. Var såå ivrig på å teste for bare noen dager siden, men nå har jeg en stemme som forteller meg at det ikke ble noe denne måneden uansett 🤷🏻‍♀️ Så testetrangen har egentlig bare forduftet! Men kommer nok uansett til å ta en test på lørdag. Samboer og jeg skal ha oss en veeeeldig etterlengtet date-night, så da vil jeg bare ha bekreftelse på at det er greit å drikke noen glass vin. Men; null forhåpninger altså. Det eneste jeg kjenner på er ømme pupper, og det er standard mellom EL og mens uansett.  
 

ps, gratulerer @Patriotpaula 😍 Jeg sniker en del i IVF-tråden og, og ble såå glad for at det klaffet for dere 💛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Fiva skrev:

ps, gratulerer @Patriotpaula 😍 Jeg sniker en del i IVF-tråden og, og ble såå glad for at det klaffet for dere 💛

Ååh, takk ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Patriotpaula skrev:

Har vært så vidt innom her tidligere. Holder på med IVF og er i rugetiden nå. Testet i dag (fire dager før testdato), til vår store glede var den positiv 😭 Håper alle gode ting er tre og at den holder helt ut denne gangen ❤️🤞🏻

Så fantastisk!! Skikkelig glad på dine vegne! Sitter her og smiler ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

@Patriotpaula Herlighet for en reise! Jeg bøyer meg i støvet! Virkelig! Og som du sier, fravær fra jobb, venting, håp, skuffelse, redsel, frustrasjon osv. Tiden som bare går og går og går! Det må være utrolig tøft! Jeg har mistet to ganger og vet hvor tøft det er, mens dette overgår jo totalt! Ja jeg har jo allerede innsett at vi trenger hjelp, fordi jeg føler at vi i år ikke har gjort annet enn å gå til lege, ta blodprøver her og der, gynekologer, ultralyder. Har jo holdt på sånn siden mars, og jeg er SÅ lei! Men akkurat det med IVF synes jeg bare er så skummelt!

Ja alderen deres er iallfall en positiv ting sånn sett, dere har den på deres side! Det kan ikke jeg skryte på meg huff! Hehe!

Godt å høre at egguttak ikke er så ille som folk sier, jeg kjenner at jeg gruer meg til det om jeg må, men samtidig så har jeg jo alltid klart meg før. Da jeg fjernet spiralen svimte jeg nesten av, så jeg vet jo at jeg overlever 😛 

Spekteret er ubehagelig, det synes jeg også! Skikkelig ekkelt faktisk!

Takk for at du delte ❤️ Hold oss oppdatert fremover da 😄 Hvor mange dpo er du nå da ca?

For en fin person du virker som ❤️ Det verste har vært at man ikke har visst om man i det hele tatt kommer til å bli mamma en dag, kanskje var det ikke meningen at vi skulle få bli foreldre? Det virker jo som at alle mine venninner blir gravide med et knips, så det har jeg føltes utrolig urettferdig at vi skal slite sånn. Og når vi først ble gravide, så mistet vi... Det føltes veldig meningsløst. Og det er en sorg over det som ikke ble, som jeg har godt gjemt i hjertet mitt, som jeg tror kommer til å leve med til jeg har en baby. En sorg som ikke forsvinner, men som blir lettere å leve med etter hvert som tiden går. 
Skjønner frykten for IVF, det er absolutt ingen quick fix (jeg gikk dessverre inn i IVF-verdenen med den innstillingen 😣). Vi har vært under aktiv behandling i ett år nå og på såpass lang tid føler jeg at vi ikke har oppnådd såå mye som jeg kanskje tenker at vi burde ha oppnådd på den tiden. Vi har vært privat hele veien og synes det har vært fint. I en allerede sårbar situasjon så har det vært godt å møtt de samme personene hver gang vi har vært på klinikken. Det har vært trygt å hatt samme gynekologen hele veien og vi har kunne tatt kontrakt når vi måtte ønske og kan sende både SMS og Mail til lege/spl og få rask respons tilbake, uansett om det er kveld, helg eller helligdag. Angrer ikke på at vi har gått privat, men det har jo absolutt hatt sin pris🤭 Håper du får en fin opplevelse hvis IVF blir veien å gå :) Det skal jo være noen oppturer på veien også, ikke bare nedturer og skuffelser. 
Du er nå voksen, men det er nå de de som er eldre enn deg som går i gjennom behandling 🙊😊

Alle får vel noe «drugs» før uttaket, det fikk du sikkert ikke før du fjernet spiralen? 🙊😅

Skal gi en lyd fra meg når det skjer noe. Neste som skjer blir vel en ultralyd 7+x ved klinikken 😊 I dag er jeg 15dpo 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Vestalinn skrev:

Så fantastisk!! Skikkelig glad på dine vegne! Sitter her og smiler ❤️

Ååh, takk ❤️🥰💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

For en fin person du virker som ❤️ Det verste har vært at man ikke har visst om man i det hele tatt kommer til å bli mamma en dag, kanskje var det ikke meningen at vi skulle få bli foreldre? Det virker jo som at alle mine venninner blir gravide med et knips, så det har jeg føltes utrolig urettferdig at vi skal slite sånn. Og når vi først ble gravide, så mistet vi... Det føltes veldig meningsløst. Og det er en sorg over det som ikke ble, som jeg har godt gjemt i hjertet mitt, som jeg tror kommer til å leve med til jeg har en baby. En sorg som ikke forsvinner, men som blir lettere å leve med etter hvert som tiden går. 
Skjønner frykten for IVF, det er absolutt ingen quick fix (jeg gikk dessverre inn i IVF-verdenen med den innstillingen 😣). Vi har vært under aktiv behandling i ett år nå og på såpass lang tid føler jeg at vi ikke har oppnådd såå mye som jeg kanskje tenker at vi burde ha oppnådd på den tiden. Vi har vært privat hele veien og synes det har vært fint. I en allerede sårbar situasjon så har det vært godt å møtt de samme personene hver gang vi har vært på klinikken. Det har vært trygt å hatt samme gynekologen hele veien og vi har kunne tatt kontrakt når vi måtte ønske og kan sende både SMS og Mail til lege/spl og få rask respons tilbake, uansett om det er kveld, helg eller helligdag. Angrer ikke på at vi har gått privat, men det har jo absolutt hatt sin pris🤭 Håper du får en fin opplevelse hvis IVF blir veien å gå :) Det skal jo være noen oppturer på veien også, ikke bare nedturer og skuffelser. 
Du er nå voksen, men det er nå de de som er eldre enn deg som går i gjennom behandling 🙊😊

Alle får vel noe «drugs» før uttaket, det fikk du sikkert ikke før du fjernet spiralen? 🙊😅

Skal gi en lyd fra meg når det skjer noe. Neste som skjer blir vel en ultralyd 7+x ved klinikken 😊 I dag er jeg 15dpo 👌🏼

Tusen takk og i lige måte ❤️ Det var veldig hyggelig sagt av deg :)  @Patriotpaula

Det du har gått gjennom er nok som du sier, en sorg du aldri kan bli kvitt, og jeg tenker at det er greit - man skal ikke det heller! Man lærer seg å leve med det, men det betyr ikke at det noensinne forsvinner! Jeg har iallfall stor respekt for personer som deg som ikke gir opp håpet og står på hele veien! Du og din partner fortjener virkelig å dette barnet! Jeg ønsker så inderlig sterkt for dere at den sitter denne gangen!

Eneste jeg kan si jeg er, er meget trøtt! Men det er nok bare årstiden og livet generelt! Da jeg tok Lutinus hadde jeg sterk, sterk hodepine en av dagene!

Ellers så har jeg hatt det veldig fint de siste månedene, tok SA'en overrasskende bra for å være ærlig! NÅ derimot kjenner jeg faktisk at jeg bare er lei! Jeg gruer meg til IKM, jeg gruer meg til nok en måned hvor jeg som har vært lengst inne på skravletråden, er den som aldri får det til. Misforstå meg rett - jeg unner enhver her inne å bli gravid, jeg blir oppriktig glad for hver gang noen får positiv test og gleder meg på deres vegner! Allikevel begynner jeg sakte, men sikkert å føle meg litt som en fjott som aldri får det til og som aldri gir meg liksom! Lei lovende grafer, som ikke betyr noen ting, lei ultralydtimer, lei blodprøver, lei medikamenter, lei temping, lei tolkning, tyding, tenking og føling. Bare veldig veldig mettet nå! Så har jeg jo selvsagt dager som er bedre enn andre også! 

Jeg er langt fra en surpomp som går rundt og er i dårlig humør! Tror alle som kjenner meg ville sagt at jeg er en veldig sprudlende og glad person altså! Men vedrørende akkurat tema prøving, så kjenner jeg nå at jeg faktisk bare begynner å miste håpet og er lei. Herregud så mye man investerer i dette! Det er jo nesten helt galskap! Mannen min er verdens fineste, men allikevel så er det jo ikke han som må gjennom alt dette. Ja han står trygt ved min side, men han må ikke følge med på klokkesletter, passe på å spise når han skal ta medisiner, krysse av inne i FF for om det og det er gjort. Osv osv. Og jeg unner han det ikke, for det er tungt, men prøver bare å fortelle at det jo er tøft å gå gjennom! Har jo i grunn gjort dette hver dag nå siden februar! Det begynner å bli noen dager! Dager hvor man virkelig er helt oppslukt i temaet og bare har sitt høyeste fokus på akkurat dette! Hvor man i tillegg har 0 kontroll eller noe man skulle ha sagt! Så er det jo SA'ene i seg selv da! Kroppen har jo også på denne tiden da vært gravid to ganger! Det er klart at det tærer på! Psykisk og fysisk!

Nei, i dag er jeg nok bare møkk lei rett og slett! Beklager det hehe, bare godt å få det ut ❤️ Også har man jo de som har det langt verre, som har opplevd det flere ganger, og må gjennom IVF og skuffelser på skuffelser. Kjenner frykten ligger mye rundt det ift IVF for min del, det med å faktisk komme til det punktet hvor det virkelig kanskje ikke blir noe baby!

Og det er jo sånn sett ikke synd i oss overhodet, vi har to barn! Og det høres sikkert rart ut for de som ikke har barn, at man kan bli så sorgfull selv om man har det! Men sorgen er der, og håpet, drømmene og ønskene er virkelig langt fra mindre selv om. Føler helt ærlig at jeg aldri har ønsket det mer enn nå!

Limte inn en del av det jeg skrev her nå, fra noe jeg skrev i en PM til noen andre her inne, hvor jeg også sa det at det faktisk er i stunder som dette, hvor man føler at alt er håpløst, denne nettsiden virkelig er ubeskrivelig god å ha! Likesinnede som går gjennom den samme tematikken, som forstår og vet hva dette vil si! Jeg er utrolig takknemlig for skravletråden, nettopp fordi den gir meg så utrolig mye!

Klem fra meg som helt tydelig ikke har den beste dagen i dag 🙈 den klemmen går til dere alle og enhver her inne ❤️ Glad jeg har dere!

Endret av -C-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Noen som har det slik før EL? 😅😂

7B5781D2-EC1F-45F8-B31E-46C224418664.jpeg

😂 Ja! Men en sånn pep-talk funker dårlig her i huset! Denne måneden fikk samboer nyss i når jeg hadde EL, og da ble presset for stort 😂 Tror vi traff godt nok allikevel heldigvis 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...