Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, autorain skrev:

Sharing is caring ja! 😁 Han hoppa faktisk i dusjen og da prøvde jeg meg på oralsex for å se om han orka allikevel 😅 Og det gjorde han visst 😅 liker ikke å gjøre det når det er lenge siden forrige vask, så det passa jo bra 😊💪🏻

 

Og det var leit å høre om prøvesvarene dine @Førstegangs 😔 sender en klem ❤

HAHA, herlig! Det funker som regel med litt muntlig oppmuntring😏 Jeg krever nyvasket snopp før sånn aktivitet, så det skjønner jeg veldig godt. Hurra for aksjer, nå krysser jeg fingrene for at kosing i dusjen var det som skulle til for at spira sitter!

Tusen takk for klem❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Førstegangs skrev:

50 sider! Sjekka nå. Huska bare at det var ganske mange sider, for det har jo vært en lang prosess. Har nesten dårlig samvittighet for at jeg aldri har lagt igjen kommentar i dagboka di. Jeg har lest siden jeg selv startet prøvinga tidligere i år. Det har vært så mange oppturer og enormt mange nedturer, en real berg-og-dal-bane for dere. Jeg har fått så vondt av å lese enkelte innlegg fra deg. Og så leser jeg nå at spira er på plass😍 Det var helt fantastisk! Jeg har vært litt i min egen boble denne uken, og da jeg plutselig så innlegget ditt, så ble jeg så glad. Jeg håper denne sitter og at den klorer seg godt fast! Stor klem til deg fra meg❤️ 

Ååh, takk for fine ord! 🥰❤️ Det betyr mye! Stor klem tilbake 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Og der kom fallet. Bare å gjøre seg klar for en ny runde. 

Stor klem ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Førstegangs skrev:

HAHA, herlig! Det funker som regel med litt muntlig oppmuntring😏 Jeg krever nyvasket snopp før sånn aktivitet, så det skjønner jeg veldig godt. Hurra for aksjer, nå krysser jeg fingrene for at kosing i dusjen var det som skulle til for at spira sitter!

Tusen takk for klem❤️

Om det ikke blir noe resultat denne syklusen er det faktisk en trøst at vi har lagt inn aksjer 😅 for da har vi en sjanse 😅 i stede for at jeg ville starte "nedtellingen" allerede nå frem til neste eggløsning 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, -C- skrev:

@Bærblå Ville bare si hei til deg jeg ❤️ 😆

God morgen @-C- ❤️ Leste et par av innleggene dine. Forstår veldig godt at du leker med tanken på om det noen gang vil funke eller om du faktisk gidder dette. 

Du er beintøff!
Og alle som går igjennom lignende prosess. Man skal virkelig ha psyke til dette for å klare hele prosessen ut. Sender deg en god klem og håper du får en bedre dag i dag❤️

Og @Patriotpaula Gratulerer så utrolig masse! ❤️ Krysser alt jeg har for at dette var gullegget og at det lille lykketrollet i magen din klorer seg fast 🙏🏼
Skal følge med videre i dagboken din 😊😊

- M 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si at jeg syes det er veldig fint at flere her inne deler sine grafer. Jeg synes, som sikkert flere andre her inne, at det er veldig lærerikt og spennende å følge med på alle disse ulike grafene 😁 Jeg er ikke den mest aktive her inne, men følger med på alt som blir skrevet. Jeg sitter nå og tenker "fy søren for en gjeng! Her er det kun god stemning, og ingen spørsmål er dumme, og alle støtter alle." ❤️ Stå på jenter :smilyblomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Førstegangs skrev:

Grafen din denne måneden er jo relativt lik de tidligere. Vet at du synes det er rart med null symptomer mtp. alle medikamentene du tar/har tatt. Men jeg er så spent på denne PP’n og krysser fingrene for deg! Du må bare blåse ut alt du kan her inne til oss og så skal vi støtte deg videre❤️

Ja det er helt merkelig altså, men jeg har vel bare stabile sykluser og har skjønt at jeg ikke kan stole på så veldig mye uansett hvor bra det ser ut 😛 så når jeg da ikke kjenner noe til tross for alle medikamentene og det faktum at jeg nærmer meg IKM med stormskritt tolker jeg det dithen at jeg faktisk ikke traff denne måneden!

Slenger på dagens graf oppå forrige graviditet i september for moro skyld! Skremmende like?

Tusen takk gode @Førstegangs ❤️ og i lige måte!

F3BFC1B3-54BE-4B9D-9631-21909A84BC80.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Førstegangs skrev:

God kveld, damer. I dag var hCG 175. Altså 30 opp fra tirsdag. Med andre ord ikke særlig oppløftende, selv om jeg var svært forberedt på det. Nå vil jeg bare bli ferdig. Har snakket med dyktige fagfolk og skal til kontroll hos gynekolog i morgen. Har (endelig) fått litt brun utflod i trusa, har vært så redd for ektopisk svangerskap og håper at det nå er på vei til å løse seg av seg selv. Jeg har lest historier om kvinner med lav hCG, og gode @-C- har delt sin erfaring, men jeg har ikke maktet å tenke positivt. Jeg klarer ikke ha bekymringer og være redd for miste i flere uker. Da får heller kroppen nullstilles nå og så prøver vi på nytt. Jeg er redd for å ikke bli gravid igjen, oppleve ny nedtur med kjemisk/spontanabort, men alle odds tilsier at dette skal gå bra. Vi tenker å prøve så snart som mulig og håper det går bra. Noen jern inne som har blitt gravid med terminspire rett etter å ha mistet? God klem til dere alle❤️

Tenker masse på deg ❤️ og takk for gode ord! Vi får støtte og hjelper hverandre videre alle mann :) @Førstegangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Bærblå skrev:

God morgen @-C- ❤️ Leste et par av innleggene dine. Forstår veldig godt at du leker med tanken på om det noen gang vil funke eller om du faktisk gidder dette. 

Du er beintøff!
Og alle som går igjennom lignende prosess. Man skal virkelig ha psyke til dette for å klare hele prosessen ut. Sender deg en god klem og håper du får en bedre dag i dag❤️

Og @Patriotpaula Gratulerer så utrolig masse! ❤️ Krysser alt jeg har for at dette var gullegget og at det lille lykketrollet i magen din klorer seg fast 🙏🏼
Skal følge med videre i dagboken din 😊😊

- M 

Tusen takk kjære M @Bærblå Ja det er tøft, men jeg kommer meg nok sikkert forbi det denne gangen også, hadde bare en skikkelig dårlig dag i går, men det går bedre i dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, -C- skrev:

Tusen takk kjære M @Bærblå Ja det er tøft, men jeg kommer meg nok sikkert forbi det denne gangen også, hadde bare en skikkelig dårlig dag i går, men det går bedre i dag😊

Tror det er sunt å få ut litt frustrasjon i ny å ne så man ikke blir gal 🤯 Og veldig hyggelig at du er så komfortabel med oss her inne at du deler det ❤️ Mange kjenner seg nok igjen! 

- M 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Smashy skrev:

Jeg må bare få si at jeg syes det er veldig fint at flere her inne deler sine grafer. Jeg synes, som sikkert flere andre her inne, at det er veldig lærerikt og spennende å følge med på alle disse ulike grafene 😁 Jeg er ikke den mest aktive her inne, men følger med på alt som blir skrevet. Jeg sitter nå og tenker "fy søren for en gjeng! Her er det kun god stemning, og ingen spørsmål er dumme, og alle støtter alle." ❤️ Stå på jenter :smilyblomst:

:strix:

- M 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bærblå skrev:

 Og @Patriotpaula Gratulerer så utrolig masse! ❤️ Krysser alt jeg har for at dette var gullegget og at det lille lykketrollet i magen din klorer seg fast 🙏🏼
Skal følge med videre i dagboken din 😊😊

 

- M 

Tusen takk 💛 Håper jo virkelig at det er vår tur nå 🤞🏻 Tenker at sannsynligheten for to SAer på rad er lavere enn en enkelt SA, håper jeg har rett i det... Så koselig at du vil det 😊 Stor klem! 

1 time siden, Smashy skrev:

Gratulerer @J1994 og @Patriotpaula😍❤️

Takk ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...