Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Bærblå skrev:

Tror det er sunt å få ut litt frustrasjon i ny å ne så man ikke blir gal 🤯 Og veldig hyggelig at du er så komfortabel med oss her inne at du deler det ❤️ Mange kjenner seg nok igjen! 

- M 

Tusen takk ❤️ ja i går var bare en fæl dag med mange vonde, destruktive og negative tanker! Føler alle her inne støtter hverandre uansett så jeg er sååå takknemlig for at vi har hverandre her inne! ❤️ @Bærblå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Vestalinn skrev:

Dette var heeelt meg forrige Two Weeks Wait/TWW/DPO-land  

54150EFC-43D2-49ED-8DE6-10C1D755D412.jpeg

Ha ha ha!!!!!! Nå lo jeg godt! Kunne ønske jeg hadde noen symptomer jeg da, men denne kroppen merker ingenting denne måneden! Sååååå frustrerende blææææh!!! @Vestalinn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smashy skrev:

Jeg må bare få si at jeg syes det er veldig fint at flere her inne deler sine grafer. Jeg synes, som sikkert flere andre her inne, at det er veldig lærerikt og spennende å følge med på alle disse ulike grafene 😁 Jeg er ikke den mest aktive her inne, men følger med på alt som blir skrevet. Jeg sitter nå og tenker "fy søren for en gjeng! Her er det kun god stemning, og ingen spørsmål er dumme, og alle støtter alle." ❤️ Stå på jenter :smilyblomst:

Ååååh så søt du er ❤️ @Smashy Jeg synes også grafer er spennende og deler mine mer enn gjerne! Så blir det alltid litt mye graf rundt dagene før IKM når man er i dpo-land da, men det er jo også da det virkelkg er spennende!

Hurra for SKRAVLEJENTENE ❤️ Beste gjengen på hele KG! 🥰🥰🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver jo på å sammenligner grafen min opp mot månedene jeg ble gravid, hveeeer dag nå i dpo-land🙈🙈🙈, og synes de ligner så sinnsykt på hverandre! Er til å bli nuts av! 
I dag ser det altså sånn ut:

 

BD3EE522-9317-42F0-84C8-DD9A4A20B07E.jpeg

0279D156-6180-4D80-998E-948EFA86EEC5.jpeg

836A857B-BC1D-4A56-A480-F632C6A4E787.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, -C- skrev:

Jeg driver jo på å sammenligner grafen min opp mot månedene jeg ble gravid, hveeeer dag nå i dpo-land🙈🙈🙈, og synes de ligner så sinnsykt på hverandre! Er til å bli nuts av! 
I dag ser det altså sånn ut:

Skjønner deg så godt 🤭 hvertfall når de er så like! CD 10 i dag? Tenker du å vente til ikm eller skal du teste før? ❤️

Endret av Carjo4
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2 så leit å se at tempen din sank i dag.. Hvis det er noen trøst så skjedde akkurat det samme her. Det er jo selfølgelig håp frem til TR kommer, men regner med du kjenner grafene dine så da skal ikke jeg komme med forhåpninger her. Du virker som ei superbra dame! Så får du heller kose litt ekstra med det første ønskebarnet i helga ❤️

Kjenner på svake menssmerter så TR er nok ikke langt unna her. Synes det var veldig spennende at tempen min sank, hadde vært fint å kunne forutse TR da jeg ikke kunne det på forrige graf.. Selv om jeg ser helst at tempen holder seg høy i 9mnd neste gang 🤭 sendte bilde til samboeren av den negative testen i går, jeg bruker ikke å informere han om slikt så tror han fikk litt mer forståelse av hvilket nederlag det er å få mens mnd etter mnd. 

 

Screenshot_20191122_112114.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Og der kom fallet. Bare å gjøre seg klar for en ny runde. 

Ånei, så leit. Håpet sånn at det skulle gå veien for deg denne mnd :klem:

Håperpånr3

Anonymkode: 12d3f...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

Ja det er helt merkelig altså, men jeg har vel bare stabile sykluser og har skjønt at jeg ikke kan stole på så veldig mye uansett hvor bra det ser ut 😛 så når jeg da ikke kjenner noe til tross for alle medikamentene og det faktum at jeg nærmer meg IKM med stormskritt tolker jeg det dithen at jeg faktisk ikke traff denne måneden!

Slenger på dagens graf oppå forrige graviditet i september for moro skyld! Skremmende like?

Tusen takk gode @Førstegangs ❤️ og i lige måte!

F3BFC1B3-54BE-4B9D-9631-21909A84BC80.png

Veldig fin og lovende graf, C 💕 Jeg håper det går veien, du hadde virkelig fortjent en spire nå 🌱❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Ååååh så søt du er ❤️ @Smashy Jeg synes også grafer er spennende og deler mine mer enn gjerne! Så blir det alltid litt mye graf rundt dagene før IKM når man er i dpo-land da, men det er jo også da det virkelkg er spennende!

Hurra for SKRAVLEJENTENE ❤️ Beste gjengen på hele KG! 🥰🥰🥰

Det er jo absolutt dagene i dpo-land som er spennende😀 Jeg har ikke fått tempet på flere dager.. klarte å ødelegge temp.måleren min..... Har bestilt et nytt som jeg håper kommer i god tid før EL, altså enten i dag eller i morgen. EL er jo ventet om ca 1 uke 😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Jeg driver jo på å sammenligner grafen min opp mot månedene jeg ble gravid, hveeeer dag nå i dpo-land🙈🙈🙈, og synes de ligner så sinnsykt på hverandre! Er til å bli nuts av! 
I dag ser det altså sånn ut:

 

BD3EE522-9317-42F0-84C8-DD9A4A20B07E.jpeg

 

Så spennende! Denne var jo meget lik da! Krysser fingrene for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Carjo4 skrev:

@Ønskebarnnr2 så leit å se at tempen din sank i dag.. Hvis det er noen trøst så skjedde akkurat det samme her. Det er jo selfølgelig håp frem til TR kommer, men regner med du kjenner grafene dine så da skal ikke jeg komme med forhåpninger her. Du virker som ei superbra dame! Så får du heller kose litt ekstra med det første ønskebarnet i helga ❤️

Kjenner på svake menssmerter så TR er nok ikke langt unna her. Synes det var veldig spennende at tempen min sank, hadde vært fint å kunne forutse TR da jeg ikke kunne det på forrige graf.. Selv om jeg ser helst at tempen holder seg høy i 9mnd neste gang 🤭 sendte bilde til samboeren av den negative testen i går, jeg bruker ikke å informere han om slikt så tror han fikk litt mer forståelse av hvilket nederlag det er å få mens mnd etter mnd. 

 

Screenshot_20191122_112114.jpg

Så kjedelig... Sender deg en klem ❤️ Synes det er så fascinerende å se hvordan temperaturen endres ut i fra hvor i syklusen man er. Skjønner deg godt med at du synes det er litt spennende å se at temp. droppet nå og at TR mulig dukker opp i etterkant av dette. Meeeen som du sier, alt håp er ikke ute før TR faktisk dukker opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Jeg driver jo på å sammenligner grafen min opp mot månedene jeg ble gravid, hveeeer dag nå i dpo-land🙈🙈🙈, og synes de ligner så sinnsykt på hverandre! Er til å bli nuts av! 
I dag ser det altså sånn ut:

 

BD3EE522-9317-42F0-84C8-DD9A4A20B07E.jpeg

0279D156-6180-4D80-998E-948EFA86EEC5.jpeg

836A857B-BC1D-4A56-A480-F632C6A4E787.jpeg

Ser meget lovende ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at dere her inne er en fantastisk gjeng ❤️  Jeg har kanskje ikke vert så aktiv her, men vit at jeg har vert ivrig leser i flere måneder, før vi startet å prøve også 😄  Det er så god støtte å lese at andre også sliter, og lykke å lese når spiren sitter. Det var forumet her som fikk meg til å forstå min syklus, starte med temping og el-test. Jeg hadde ikke peiling på dette før, så derfor er jeg ikke i tvil om at det var en faktor som spilte inn på at det klaffet for oss. Jeg er nå i uke 10, ligger hjemme og kaster opp og synes synd på meg selv.  Samtidig føler jeg meg som verdens heldigste og ønsker så inderlig at det skal klaffe snart for hver og en av dere. Stå på jenter, det er så verdt det til slutt ❤️  Trøst og klem til dere som har mistet underveis ❤️ Takk for at dere er så åpne, det hjelper nok mange i samme situasjon. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Carjo4 skrev:

Skjønner deg så godt 🤭 hvertfall når de er så like! CD 10 i dag? Tenker du å vente til ikm eller skal du teste før? ❤️

Ja det er helt merkelig altså! Jeg tenker å vente til IKM med å teste ja! FF mener min ikm er tirsdag 26, men selv mener jeg at det er på syklusdag 26 som er på søndag. Pleier å ha 26 dagers sykluser, men siden EL kom litt senere med Letrozol denne måneden tror jeg FF beregner det litt annerledes! Jeg venter nok til over helgen, for jeg vet at jeg går litt i kjelleren når jeg får blendahvite 😛 Så da kan jeg likegjerne være hyggelig og glad i helgen haha! Får se, men lover å si ifra når jeg tester da ❤️ @Carjo4

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Nysgjerrig1 skrev:

Veldig fin og lovende graf, C 💕 Jeg håper det går veien, du hadde virkelig fortjent en spire nå 🌱❤️😊

Tuuuusen takk @Nysgjerrig1 ❤️ Det hadde vært moro, men jeg tror nok ikke det skjer denne måneden. Har absolutt ingen symptomer på noe 🙈 den som venter får se!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Smashy skrev:

Så spennende! Denne var jo meget lik da! Krysser fingrene for deg 🤞

@Smashy Veldig spennende - tuuuusen takk ❤️ de er dessverre også ganske like mine "ikke gravide" måneder, men desto mer lik mine gravid-måneder, så et lite håp må en få ha, til tross for totalt fraværende symptomer etc. 😛

Endret av -C-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Nommy skrev:

Jeg må bare si at dere her inne er en fantastisk gjeng ❤️  Jeg har kanskje ikke vert så aktiv her, men vit at jeg har vert ivrig leser i flere måneder, før vi startet å prøve også 😄  Det er så god støtte å lese at andre også sliter, og lykke å lese når spiren sitter. Det var forumet her som fikk meg til å forstå min syklus, starte med temping og el-test. Jeg hadde ikke peiling på dette før, så derfor er jeg ikke i tvil om at det var en faktor som spilte inn på at det klaffet for oss. Jeg er nå i uke 10, ligger hjemme og kaster opp og synes synd på meg selv.  Samtidig føler jeg meg som verdens heldigste og ønsker så inderlig at det skal klaffe snart for hver og en av dere. Stå på jenter, det er så verdt det til slutt ❤️  Trøst og klem til dere som har mistet underveis ❤️ Takk for at dere er så åpne, det hjelper nok mange i samme situasjon. 

Så hyggelig @Nommy Slike fine gode ord setter vi så pris på, og så hyggelig at du har lært deg litt diverse ved å lese her inne da! Det er jo nettopp de vi streber for, å støtte, hjelpe og være her for hverandre ❤️ 

GRATULERER med graviditeten! Kan jeg spørre hvor lenge dere prøvde? Huff det å kaste opp er altså SÅ grusomt! Jeg gjorde det med begge mine og tåler den dag i dag ikke toalettlukt, eller duften av JIF skurekrem 😛 

God bedring også håper jeg spiren din klooorer seg godt fast og at du dukker opp her inne innimellom uansett! Her er alle velkommne 😄 

God helg til deg og den lille i magen! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nommy skrev:

Jeg må bare si at dere her inne er en fantastisk gjeng ❤️  Jeg har kanskje ikke vert så aktiv her, men vit at jeg har vert ivrig leser i flere måneder, før vi startet å prøve også 😄  Det er så god støtte å lese at andre også sliter, og lykke å lese når spiren sitter. Det var forumet her som fikk meg til å forstå min syklus, starte med temping og el-test. Jeg hadde ikke peiling på dette før, så derfor er jeg ikke i tvil om at det var en faktor som spilte inn på at det klaffet for oss. Jeg er nå i uke 10, ligger hjemme og kaster opp og synes synd på meg selv.  Samtidig føler jeg meg som verdens heldigste og ønsker så inderlig at det skal klaffe snart for hver og en av dere. Stå på jenter, det er så verdt det til slutt ❤️  Trøst og klem til dere som har mistet underveis ❤️ Takk for at dere er så åpne, det hjelper nok mange i samme situasjon. 

:strix: 

@Nommy

Gratulerer med graviditeten! 

Uff den kvalmen de første mnd er virkelig forferdelig altså.
Min gikk over i uke 13-14 husker jeg, så hold ut det er ikke lenge igjen til det blir bedre :) 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha lo litt av at du kalte oss skravlejentene @-C- :laugh: For det er akkurat det vi er. Og det er så koselig å tenke på at vi på en måte er en sånn gjeng med gode venninner som skravler. 
 

4345250D-CFFF-463B-8749-6A513323249C.jpeg.bcfa515873a7ac84b4fe20c7b71c793c.jpeg

- M 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...