Gå til innhold

Linnea Myhre

PippiLa

Anbefalte innlegg

Gjest Dr.Oetker
1 minutt siden, Tough cookie skrev:

Spontanaborterte i 3 mnd visstnok

Nei, MA hadde hun. Skal ikke si helt sikkert, men hun fikk vel få de pillene for å støte ut fostret 🤔

Hørte den podcasten i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eeyore83
43 minutter siden, Dr.Oetker skrev:

Nei, MA hadde hun. Skal ikke si helt sikkert, men hun fikk vel få de pillene for å støte ut fostret 🤔

Det går jo for det samme da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83
Akkurat nå, Irja skrev:

Nei. 

Hva mener du? Ufrivillig abort er ufrivillig abort, enten det er spontanabort eller missed abortion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, whitewildfox skrev:

All hail Linnea Myhre! Den nye podcasten er gull, og det samme er Kvinneguidens Venner! Gleder meg til å høre mer, syns både Linnea alene og Linnea med Stine er den perfekte balansen i podcasts, jeg hater når folk skal være sånn unaturlig glade og falskt energiske hele tiden. Både Linnea og Stine er veldig naturlige og virker å bare være seg selv, syns det er nydelig. Stå på, jenter! 

Helt enig med deg! De er så behagelige å høre på, naturlige og fine samtaler. 

Kred til de for å ta opp et slikt tema, på en så fin og rolig måte. Digger de to damene👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dagens episode, begge to. Jeg grein og lo om hverandre på vei til jobb. Takk for at dere setter ord på de vanskelige tingene. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.10.2020 den 23.42, Dr.Oetker skrev:

Jeg skrev feil, MA er riktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Det artige er jo hvordan det er mediene hun henger ut og ikke kjendisene. Gudene skal vite at det er tonnevis med ikke-saker å gripe fatt i, gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
34 minutter siden, M-N skrev:

Elsker "Kvinneguidens venner" og den nye podcasten med detektiv Linnea som "Gi meg alle detaljene" Hører begge på spotify!!!

Helt enig, begge deler er bare digg! Særlig den der med detaljene, holder på å le meg ihjel. Tror Linnea må være den eneste som får selv reklame til å bli morsomt 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipset nettopp Vg om at hun måtte lage en granskning av den nye boka til Sophie Elise som inneholder MYE plagiat fra andre bøker.. :-0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, M-N skrev:

Jeg tipset nettopp Vg om at hun måtte lage en granskning av den nye boka til Sophie Elise som inneholder MYE plagiat fra andre bøker.. :-0

Jeg skjønner forsåvidt at det var fristende, men dessverre totalt bortkastet med mindre du har lagt ved dokumentasjon på “MYE plagiat fra andre bøker”. Har du lagt ved dokumentasjon på plagiat i det hele tatt?

Eller tenker du at journalisten setter seg ned og gransker selv etter et såpass ullent tips? Da blir du nok skuffet.

Du må nok vise til i hva i boka hun har kopiert, og fra hvilke forfattere, hvilke bøker, hvilke avsnitt, sider osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pinkee skrev:

Helt enig, begge deler er bare digg! Særlig den der med detaljene, holder på å le meg ihjel. Tror Linnea må være den eneste som får selv reklame til å bli morsomt 😂

Enig, fantastisk underholdende!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

16 timer siden, Finlay skrev:

Jeg skjønner forsåvidt at det var fristende, men dessverre totalt bortkastet med mindre du har lagt ved dokumentasjon på “MYE plagiat fra andre bøker”. Har du lagt ved dokumentasjon på plagiat i det hele tatt?

Eller tenker du at journalisten setter seg ned og gransker selv etter et såpass ullent tips? Da blir du nok skuffet.

Du må nok vise til i hva i boka hun har kopiert, og fra hvilke forfattere, hvilke bøker, hvilke avsnitt, sider osv.

Tror du jeg er et evneveikt menneske? 
☺️men takk for tipset.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
27 minutter siden, M-N skrev:

Tror du jeg er et evneveikt menneske? 
☺️men takk for tipset.

Hun prøvde vel bare å forklare deg hvordan journalistene jobber, og at du må sende med dokumentasjon på påstandene dine for at de skal velge å gripe fatt i ting. Jeg kan virkelig, virkelig ikke se hvor hun kalte deg for "evneveik".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Linnea er så flink med «gi meg alle detaljene»😁 finnes ikke noe bedre å høre på, gleder meg hver uke til ny episode 🤩🤩🤩

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...