Gjest Dr.Oetker Skrevet 26. oktober 2020 #381 Del Skrevet 26. oktober 2020 1 minutt siden, Tough cookie skrev: Spontanaborterte i 3 mnd visstnok Nei, MA hadde hun. Skal ikke si helt sikkert, men hun fikk vel få de pillene for å støte ut fostret 🤔 Hørte den podcasten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eeyore83 Skrevet 26. oktober 2020 #382 Del Skrevet 26. oktober 2020 43 minutter siden, Dr.Oetker skrev: Nei, MA hadde hun. Skal ikke si helt sikkert, men hun fikk vel få de pillene for å støte ut fostret 🤔 Hørte den podcasten i dag. Det går jo for det samme da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. oktober 2020 #383 Del Skrevet 26. oktober 2020 9 minutter siden, eeyore83 skrev: Det går jo for det samme da. Nei. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eeyore83 Skrevet 26. oktober 2020 #384 Del Skrevet 26. oktober 2020 Akkurat nå, Irja skrev: Nei. Hva mener du? Ufrivillig abort er ufrivillig abort, enten det er spontanabort eller missed abortion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 27. oktober 2020 #385 Del Skrevet 27. oktober 2020 10 timer siden, whitewildfox skrev: All hail Linnea Myhre! Den nye podcasten er gull, og det samme er Kvinneguidens Venner! Gleder meg til å høre mer, syns både Linnea alene og Linnea med Stine er den perfekte balansen i podcasts, jeg hater når folk skal være sånn unaturlig glade og falskt energiske hele tiden. Både Linnea og Stine er veldig naturlige og virker å bare være seg selv, syns det er nydelig. Stå på, jenter! Helt enig med deg! De er så behagelige å høre på, naturlige og fine samtaler. Kred til de for å ta opp et slikt tema, på en så fin og rolig måte. Digger de to damene👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnesen Skrevet 27. oktober 2020 #386 Del Skrevet 27. oktober 2020 Takk for dagens episode, begge to. Jeg grein og lo om hverandre på vei til jobb. Takk for at dere setter ord på de vanskelige tingene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 28. oktober 2020 #387 Del Skrevet 28. oktober 2020 På 26.10.2020 den 23.42, Dr.Oetker skrev: Nei, MA hadde hun. Skal ikke si helt sikkert, men hun fikk vel få de pillene for å støte ut fostret 🤔 Hørte den podcasten i dag. Jeg skrev feil, MA er riktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 29. oktober 2020 #388 Del Skrevet 29. oktober 2020 Det artige er jo hvordan det er mediene hun henger ut og ikke kjendisene. Gudene skal vite at det er tonnevis med ikke-saker å gripe fatt i, gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-N Skrevet 12. november 2020 #389 Del Skrevet 12. november 2020 Elsker "Kvinneguidens venner" og den nye podcasten med detektiv Linnea som "Gi meg alle detaljene" Hører begge på spotify!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 12. november 2020 #390 Del Skrevet 12. november 2020 34 minutter siden, M-N skrev: Elsker "Kvinneguidens venner" og den nye podcasten med detektiv Linnea som "Gi meg alle detaljene" Hører begge på spotify!!! Helt enig, begge deler er bare digg! Særlig den der med detaljene, holder på å le meg ihjel. Tror Linnea må være den eneste som får selv reklame til å bli morsomt 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-N Skrevet 12. november 2020 #391 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg tipset nettopp Vg om at hun måtte lage en granskning av den nye boka til Sophie Elise som inneholder MYE plagiat fra andre bøker.. :-0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. november 2020 #392 Del Skrevet 12. november 2020 42 minutter siden, M-N skrev: Jeg tipset nettopp Vg om at hun måtte lage en granskning av den nye boka til Sophie Elise som inneholder MYE plagiat fra andre bøker.. :-0 Jeg skjønner forsåvidt at det var fristende, men dessverre totalt bortkastet med mindre du har lagt ved dokumentasjon på “MYE plagiat fra andre bøker”. Har du lagt ved dokumentasjon på plagiat i det hele tatt? Eller tenker du at journalisten setter seg ned og gransker selv etter et såpass ullent tips? Da blir du nok skuffet. Du må nok vise til i hva i boka hun har kopiert, og fra hvilke forfattere, hvilke bøker, hvilke avsnitt, sider osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. november 2020 #393 Del Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Pinkee skrev: Helt enig, begge deler er bare digg! Særlig den der med detaljene, holder på å le meg ihjel. Tror Linnea må være den eneste som får selv reklame til å bli morsomt 😂 Enig, fantastisk underholdende!😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 12. november 2020 #394 Del Skrevet 12. november 2020 Elsker det når hun etterligner dialekten til Tone Damli 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 12. november 2020 #395 Del Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Tannbein skrev: Elsker det når hun etterligner dialekten til Tone Damli 🤣 Ja 🤣 Og snakker om vetle Billie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-N Skrevet 13. november 2020 #396 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) 🥰Linnèa!! Endret 13. november 2020 av M-N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-N Skrevet 13. november 2020 #397 Del Skrevet 13. november 2020 16 timer siden, Finlay skrev: Jeg skjønner forsåvidt at det var fristende, men dessverre totalt bortkastet med mindre du har lagt ved dokumentasjon på “MYE plagiat fra andre bøker”. Har du lagt ved dokumentasjon på plagiat i det hele tatt? Eller tenker du at journalisten setter seg ned og gransker selv etter et såpass ullent tips? Da blir du nok skuffet. Du må nok vise til i hva i boka hun har kopiert, og fra hvilke forfattere, hvilke bøker, hvilke avsnitt, sider osv. Tror du jeg er et evneveikt menneske? ☺️men takk for tipset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2020 #398 Del Skrevet 13. november 2020 9 minutter siden, M-N skrev: Tror du jeg er et evneveikt menneske? ☺️men takk for tipset. Dette er tråden om Linnea Myhre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 13. november 2020 #399 Del Skrevet 13. november 2020 27 minutter siden, M-N skrev: Tror du jeg er et evneveikt menneske? ☺️men takk for tipset. Hun prøvde vel bare å forklare deg hvordan journalistene jobber, og at du må sende med dokumentasjon på påstandene dine for at de skal velge å gripe fatt i ting. Jeg kan virkelig, virkelig ikke se hvor hun kalte deg for "evneveik". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 13. november 2020 #400 Del Skrevet 13. november 2020 Ja, Linnea er så flink med «gi meg alle detaljene»😁 finnes ikke noe bedre å høre på, gleder meg hver uke til ny episode 🤩🤩🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå