Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes de opptrer forbilledlig, allerede veldig gode foreldre og gode rollemodeller for fremtidige foreldre. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger Emils podcast og det er ikke et fiber i meg som tenker at jeg burde få vite eller se mer om barnet. Hvorfor skulle jeg det bare fordi faren deler om skigåing og trening på en morsom måte?

Jeg tror heldigvis ikke vi kommer til å få se noe av barnet, for disse foreldrene har mer enn stødige nok egne bein å stå på, enn å kaste barnet foran seg for å bli interessante eller spennende. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet
listefyll skrev (9 timer siden):

Jeg følger Emils podcast og det er ikke et fiber i meg som tenker at jeg burde få vite eller se mer om barnet. Hvorfor skulle jeg det bare fordi faren deler om skigåing og trening på en morsom måte?

Jeg tror heldigvis ikke vi kommer til å få se noe av barnet, for disse foreldrene har mer enn stødige nok egne bein å stå på, enn å kaste barnet foran seg for å bli interessante eller spennende. 

Helt enig. 

jeg er så lei av alle som bruker barna sine i SoMe. Selv de som tar bilder og klistrer en diger emoji over ansiktet tenker jeg deler altfor mye. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
punkyB skrev (På 30.3.2026 den 16.56):

Jeg synes det er litt sært å ikke informere litt mer skikkelig.

De lever jo av "publikum" så da kan de gi litt tilbake hvis folk gidder å følge dem. Snakker ikke om mye men kanskje legge ut en skikkelig melding - kanskje et lite bilde av en hånd eller noe av barnet . Man kan vel dele om det er en gutt eller jente feks.  De fleste gleder seg jo på deres vegne og ønsker å vite litt mer 

Nei, det har de ingen plikt til. Nå er det flere kjendiser som får barn hvorpå man ikke aner noe om barna deres.

Har og har hatt kjendisbarn i samme barnehage, klasse og skole som mine barn hvor jeg knapt visste at de eksisterte fordi foreldrene holdt og holder barna privat. Synes det er helt nydelig med kjendiser som holder det kjæreste de har privat. 

Endret av K_mb
  • Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Hyller Linnea herifra til månen! Det er sånn det skal gjøres 😍 Hun legger ut story som om ingenting har skjedd og jeg elsker det. 

• Liker 15
  • Nyttig 21
Skrevet

100% at hun ikke skylder noen å dele noenting! Profilen hennes er i tillegg veldig «profesjonell» aka lite personlig deling der fra før. Men det er ene og alene opp til hun hvor mye privat hun deler, og hvis man skal snakke om å «skylde noen noe», så skylder hun barnet sitt å holde det privat. 

Er stor forskjell på å dele litt med venner og familie på en privat, lukket konto, og det å dele med «hele verden» som influenser. En uting som jeg synes Linnea her gjør et godt eksempel på å vise hvor diskré man kan være. 

Samtidig som jeg såklart blir nysgjerrig og gjerne skulle sett NOE av tiden hennes som gravid eller oppdateringer rundt dette. Men det er KUN min egen nysgjerrighet jeg kjenner på😅

Unner henne denne tiden alene, ikke minst unner jeg babyen all privatlivet det kan få❤️

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Gjest miaw
Skrevet

Elsker Linnea sitt mål om å ikke snakke stygt om andre. Fysøren for et fint mål. Det er inspirerende det. Og noe mange her inne burde lært av.

Skrevet

Linnea har blitt voksen, rett og slett. 

Jeg glemmer aldri podcasten hennes, hvor hun leste opp et av innleggene mine her på KG og gjorde altså så jævlig narr av meg. (Maaaaaaaange år siden) 

Jeg kan være enig i at innlegget "utad" virker helt sykt rart - men det var egentlig ikke det om man forstår konseptet angst. Det var det jo tross alt litt rart at hun ikke gjorde - hun som stod med begge bena, armer og overkropp nedsylta i anoreksien. 

Uansett. Linnea har vokst på meg - jeg har også alltid likt henne, som sinnablogger, så brusblogger og nå som voksen. 

At hun har satt et mål om å ikke snakke dritt om andre ser jeg på som et enormt modenhetstegn. For meg er det både beundringsverdig, og også en slags "unnskyldning". 

Jeg forsvarer gjerne Linnea - men jeg glemmer aldri følelsen av å bli gjort narr av. Jeg håper hun lar være å gjøre det i fremtiden. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Linnea har jo baksnakket og slengt mye dritt tidligere da hun var "sinnablogger", men hun har vokst og utviklet seg.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Hirondelle skrev (1 time siden):

Jeg forsvarer gjerne Linnea - men jeg glemmer aldri følelsen av å bli gjort narr av. Jeg håper hun lar være å gjøre det i fremtiden. 

Eller,man kan tenke på at det er slik de oppfattet deg,både Linnea og Stine.

Kanskje fort å glemme at hvem som helst med Internett tilgang kan lese KG innlegg,og hvordan man oppfattes av andre kan man ikke råde over.

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

Eller,man kan tenke på at det er slik de oppfattet deg,både Linnea og Stine.

Kanskje fort å glemme at hvem som helst med Internett tilgang kan lese KG innlegg,og hvordan man oppfattes av andre kan man ikke råde over.

Jeg forventer ikke at alle skal oppfatte et innlegg likt eller "riktig", men så er det jo forskjell på å lese og tolke feil - og å regelrett gjøre narr av OG kringkaste det til alle lytterne sine i en podcast som sin tid var ganske stor.  

Jeg kommer aldri til å glemme hvordan det føltes. Det er vel kanskje det jeg gir Linnea ros for da - at hun nå i voksnere (hun var jo voksen da og ;) ) alder virker å ha forstått at å snakke dritt om andre kanskje ikke er en verdi hun vil ha videre med i livet.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Hirondelle skrev (24 minutter siden):

Jeg forventer ikke at alle skal oppfatte et innlegg likt eller "riktig", men så er det jo forskjell på å lese og tolke feil - og å regelrett gjøre narr av OG kringkaste det til alle lytterne sine i en podcast som sin tid var ganske stor.  

Jeg kommer aldri til å glemme hvordan det føltes. Det er vel kanskje det jeg gir Linnea ros for da - at hun nå i voksnere (hun var jo voksen da og ;) ) alder virker å ha forstått at å snakke dritt om andre kanskje ikke er en verdi hun vil ha videre med i livet.

Har hørt episodene,synes ikke de snakket dritt om hverken deg eller andre KG deltagere de siterte.

Så her kommer jo oppfattningen av innholdet inn igjen.

Ble selv sitert en gang i podden,gjorde meg ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Nå måtte jeg ta en throwback og høre første ep av Kvinneguidens venner. Episode 1:  "Bloggerbarna", hvor Linnéa faktisk har ganske sterke meninger mot det (å profittere på egne barn) alt i 2018. Litt morsomt 😊🫶 

• Liker 4
Skrevet

Jeg heier masse på Linnea og Emil. Om ikke annet så synes jeg det er supert at de viser til andre influensere at det faktisk går an å skjerme barna. 

• Liker 7
Skrevet
miaw skrev (På 3.4.2026 den 8.40):

Elsker Linnea sitt mål om å ikke snakke stygt om andre. Fysøren for et fint mål. Det er inspirerende det. Og noe mange her inne burde lært av.

Hun har gjort det masse før, så jeg synes det er bra hun begynner å bli voksen og tar tak i den negative atferden. Synes også det er tøft og inspirerende av henne å dele det. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...