Titori Skrevet 3. juni #1381 Skrevet 3. juni I følge AI spilles det alltid inn i mai/juni, og kommer på tv til høsten (men fant ikke kilden). Og det står at innspillingen begynner samme dag som navnene slippes, altså i dag. Det virker også sånn i tv2-artikkelen, at de skal i gang med innspilling nå. Men samma det! 1
Miominoen Skrevet 3. juni #1383 Skrevet 3. juni Titori skrev (33 minutter siden): I følge AI spilles det alltid inn i mai/juni, og kommer på tv til høsten (men fant ikke kilden). Og det står at innspillingen begynner samme dag som navnene slippes, altså i dag. Det virker også sånn i tv2-artikkelen, at de skal i gang med innspilling nå. Men samma det! Jeg ser Marius Skjellbæk er en av deltakerne. Han er nå i USA for å rapportere fra fotball VM. Så det er ikke mulig at det skal spilles inn nå. 5
Salmonella Skrevet 4. juni #1384 Skrevet 4. juni (endret) Titori skrev (5 timer siden): I følge AI spilles det alltid inn i mai/juni, og kommer på tv til høsten (men fant ikke kilden). Og det står at innspillingen begynner samme dag som navnene slippes, altså i dag. Det virker også sånn i tv2-artikkelen, at de skal i gang med innspilling nå. Men samma det! Det ble spilt inn da hun var gravid. Endret 4. juni av Salmonella 1
Hirondelle Skrevet 4. juni #1385 Skrevet 4. juni refill skrev (7 timer siden): Det er vel sesongen som ble spilt inn i fjor, som skal på skjermen til høsten, de har sluppet deltakerne på nå. Hun skriver jo selv at hun takket ja til å være med, da var hun nylig gravid. Dette er spilt inn i fjor. 4
S0lstraalen Skrevet 4. juni #1386 Skrevet 4. juni Det har pleid å være påskeliljer og antydning til snø. Ikke grønt på trærne. Jeg vil anta innspillingen var i fjor vår. April kanskje. 1
Titori Skrevet 4. juni #1388 Skrevet 4. juni AI treffer på mye, men ikke alt 😅 det må nok ha vært spilt inn i fjor vår eller høst ja.
Eleaelea Skrevet 15. juni #1390 Skrevet 15. juni Husker jeg såg henne i 4 stjernes middag. Den gang hun var sammen med sondre. Må si jeg ble fasinert av henne. Syns hun var stilig, tøff og en sterk personlighet. 6
Tapaz Skrevet 20. juni #1391 Skrevet 20. juni Eleaelea skrev (På 15.6.2026 den 10.03): Husker jeg såg henne i 4 stjernes middag. Den gang hun var sammen med sondre. Må si jeg ble fasinert av henne. Syns hun var stilig, tøff og en sterk personlighet. Enig. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå