Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I følge AI spilles det alltid inn i mai/juni, og kommer på tv til høsten (men fant ikke kilden). Og det står at innspillingen begynner samme dag som navnene slippes, altså i dag. Det virker også sånn i tv2-artikkelen, at de skal i gang med innspilling nå. Men samma det! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titori skrev (33 minutter siden):

I følge AI spilles det alltid inn i mai/juni, og kommer på tv til høsten (men fant ikke kilden). Og det står at innspillingen begynner samme dag som navnene slippes, altså i dag. Det virker også sånn i tv2-artikkelen, at de skal i gang med innspilling nå. Men samma det! 

Jeg ser Marius Skjellbæk er en av deltakerne. Han er nå i USA for å rapportere fra fotball VM. Så det er ikke mulig at det skal spilles inn nå.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Titori skrev (5 timer siden):

Det ble spilt inn da hun var gravid. 

Endret av Salmonella
  • Liker 1
Skrevet
refill skrev (7 timer siden):

Det er vel sesongen som ble spilt inn i fjor, som skal på skjermen til høsten, de har sluppet deltakerne på nå. 

Hun skriver jo selv at hun takket ja til å være med, da var hun nylig gravid. Dette er spilt inn i fjor.

• Liker 4
Skrevet

Det har pleid å være påskeliljer og antydning til snø. Ikke grønt på trærne. Jeg vil anta innspillingen var i fjor vår. April kanskje. 

• Liker 1
Skrevet

AI treffer på mye, men ikke alt 😅 det må nok ha vært spilt inn i fjor vår eller høst ja. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Husker jeg såg henne i 4 stjernes middag. Den gang hun var sammen med sondre. Må si jeg ble fasinert av henne. Syns hun var stilig, tøff og en sterk personlighet.

• Liker 6
Skrevet
Eleaelea skrev (På 15.6.2026 den 10.03):

Husker jeg såg henne i 4 stjernes middag. Den gang hun var sammen med sondre. Må si jeg ble fasinert av henne. Syns hun var stilig, tøff og en sterk personlighet.

Enig. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...