Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørte dagens podcast episoden LevVel om hvordan komme tilbake til hverdagen. Sier hun navn til ungen der? Eller er det kallenavn? Ninu Rie hører jeg. Eller er det dekk-navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Sovushka
Internett bug
Skrevet
Sovushka skrev (6 timer siden):

Hørte dagens podcast episoden LevVel om hvordan komme tilbake til hverdagen. Sier hun navn til ungen der? Eller er det kallenavn? Ninu Rie hører jeg. Eller er det dekk-navn?

Ninu Rie?? Det er jo ikke noe navn. Hun kommer nok aldri til vise bilder av eller si navnet til barnet sitt.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er fast lytter  av mannens podcast. Han nevner sldri navn eller utleverer barnet på noen som helst måte.  Han nevner kona og at de har barn, og at livet har endet seg i en kontekst der han snakker om trening/logistikk på hjemmebane.  

• Liker 4
Skrevet
MiniMjau skrev (3 timer siden):

Jeg er fast lytter  av mannens podcast. Han nevner sldri navn eller utleverer barnet på noen som helst måte.  Han nevner kona og at de har barn, og at livet har endet seg i en kontekst der han snakker om trening/logistikk på hjemmebane.  

Ja, han har ikke engang nevnt kjønn. Så tviler sterkt på at noen av de kommer til si navnet 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...