Sovushka Skrevet 1. september #1401 Skrevet 1. september Hørte dagens podcast episoden LevVel om hvordan komme tilbake til hverdagen. Sier hun navn til ungen der? Eller er det kallenavn? Ninu Rie hører jeg. Eller er det dekk-navn?
Sovushka Skrevet 1. september #1402 Skrevet 1. september (endret) . Endret 1. september av Sovushka Internett bug
Grüner Skrevet 1. september #1403 Skrevet 1. september Sovushka skrev (6 timer siden): Hørte dagens podcast episoden LevVel om hvordan komme tilbake til hverdagen. Sier hun navn til ungen der? Eller er det kallenavn? Ninu Rie hører jeg. Eller er det dekk-navn? Ninu Rie?? Det er jo ikke noe navn. Hun kommer nok aldri til vise bilder av eller si navnet til barnet sitt. 6
MiniMjau Skrevet 2. september #1404 Skrevet 2. september Jeg er fast lytter av mannens podcast. Han nevner sldri navn eller utleverer barnet på noen som helst måte. Han nevner kona og at de har barn, og at livet har endet seg i en kontekst der han snakker om trening/logistikk på hjemmebane. 4
Fenomen Skrevet 2. september #1405 Skrevet 2. september MiniMjau skrev (3 timer siden): Jeg er fast lytter av mannens podcast. Han nevner sldri navn eller utleverer barnet på noen som helst måte. Han nevner kona og at de har barn, og at livet har endet seg i en kontekst der han snakker om trening/logistikk på hjemmebane. Ja, han har ikke engang nevnt kjønn. Så tviler sterkt på at noen av de kommer til si navnet 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå