Mildemoses Skrevet 13. april 2020 #221 Del Skrevet 13. april 2020 Hun er et godt eksempel på mennesker som er kjent utelukkende for å være kjent - DET er trist det. Hva har hun gjort? Skrevet en blogg for 10 år siden, og en eller to dårlige bøker? Og ellers er hun kjent for å henge med kjendiser? Kanskje hun kan benytte bruddet til å få seg en utdannelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg swaggie90210 Skrevet 13. april 2020 Populært innlegg #222 Del Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, Mildemoses skrev: Hun er et godt eksempel på mennesker som er kjent utelukkende for å være kjent - DET er trist det. Hva har hun gjort? Skrevet en blogg for 10 år siden, og en eller to dårlige bøker? Og ellers er hun kjent for å henge med kjendiser? Kanskje hun kan benytte bruddet til å få seg en utdannelse. Hun hadde en blogg, hun har hatt et tv-program. Hun er fortfatter, og har fått gode bokanmeldelser; https://www.vg.no/rampelys/bok/i/zGQ7Wq/britney-spears-linnea-myhre-sant-bokanmeldelse-linnea-myhre-meg-meg-meg Det er fire bøker. Hun er ikke bare med kjendiser. Hun har også en popular podkast. Hun snakker mye om psykiske lidelser og kroppspres. Hun har nettopp tatt et kurs/tilsvarende utdanning i skrivekunst i USA. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 13. april 2020 #223 Del Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, swaggie90210 skrev: Hun hadde en blogg, hun har hatt et tv-program. Hun er fortfatter, og har fått gode bokanmeldelser; https://www.vg.no/rampelys/bok/i/zGQ7Wq/britney-spears-linnea-myhre-sant-bokanmeldelse-linnea-myhre-meg-meg-meg Det er fire bøker. Hun er ikke bare med kjendiser. Hun har også en popular podkast. Hun snakker mye om psykiske lidelser og kroppspres. Hun har nettopp tatt et kurs/tilsvarende utdanning i skrivekunst i USA. Så vidt jeg har lest meg til, er bøkene hennes bare ulike vinklinger av akkurat samme tema: en stakkars jente som har spiseforstyrrelser og ikke vet hva hun skal gjøre med livet sitt. En god forfatter vil muligens være litt mindre navlebeskuende? Ellers er vel ikke et skrivekurs den helt store utdannelsen å skryte av i løpet av et 30-årig liv. Poenget mitt er vel egentlig at det er så fryktelig trist at vi aldri klarer å komme oss ut av denne bobla hvor vi dyrker mennesker som ikke har gjort et døyt. Fortidens helter hadde store prestasjoner bak seg. Et brudd mellom to mennesker er jo trist, men det er mer trist for menneskeheten at andre bryr seg om dette bruddet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. april 2020 #224 Del Skrevet 13. april 2020 1 time siden, Mildemoses skrev: Så vidt jeg har lest meg til, er bøkene hennes bare ulike vinklinger av akkurat samme tema: en stakkars jente som har spiseforstyrrelser og ikke vet hva hun skal gjøre med livet sitt. En god forfatter vil muligens være litt mindre navlebeskuende? Ellers er vel ikke et skrivekurs den helt store utdannelsen å skryte av i løpet av et 30-årig liv. Poenget mitt er vel egentlig at det er så fryktelig trist at vi aldri klarer å komme oss ut av denne bobla hvor vi dyrker mennesker som ikke har gjort et døyt. Fortidens helter hadde store prestasjoner bak seg. Et brudd mellom to mennesker er jo trist, men det er mer trist for menneskeheten at andre bryr seg om dette bruddet. Vel heller Linnea Myhre enn ex on the Beach og paradise. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 13. april 2020 #225 Del Skrevet 13. april 2020 19 hours ago, Justlooking said: Leste det akkurat. Synes det er trist. Da Linnea med sine psykiske problemer, og Sondre hvor kona ble gravid med en kollega, fant hverandre - virket det som at begge fikk det så mye bedre. Og de var et fint par som passet til hverandre og gjorde hverandre godt. Men, de vet best hva som er bra for hverandre nå... Dette er jo spekulasjoner. Kona fødte et år etter at de hadde flyttet fra hverandre, og det kan ha vært slutt lenge før det. Har man vært gift i 8 år og går fra hverandre som venner, så tenker jeg man har vært venner en god stund før det ble slutt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 13. april 2020 #226 Del Skrevet 13. april 2020 1 time siden, Klink skrev: Vel heller Linnea Myhre enn ex on the Beach og paradise. Hehe ja det kan du jo si, men det er da altså ligaen hun «konkurrerer» i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 13. april 2020 #227 Del Skrevet 13. april 2020 3 timer siden, Mildemoses skrev: Så vidt jeg har lest meg til, er bøkene hennes bare ulike vinklinger av akkurat samme tema: en stakkars jente som har spiseforstyrrelser og ikke vet hva hun skal gjøre med livet sitt. En god forfatter vil muligens være litt mindre navlebeskuende? Ellers er vel ikke et skrivekurs den helt store utdannelsen å skryte av i løpet av et 30-årig liv. Poenget mitt er vel egentlig at det er så fryktelig trist at vi aldri klarer å komme oss ut av denne bobla hvor vi dyrker mennesker som ikke har gjort et døyt. Fortidens helter hadde store prestasjoner bak seg. Et brudd mellom to mennesker er jo trist, men det er mer trist for menneskeheten at andre bryr seg om dette bruddet. Men likevel engasjerer du deg i en tråd som kun omhandler denne personen 🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 13. april 2020 #228 Del Skrevet 13. april 2020 31 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men likevel engasjerer du deg i en tråd som kun omhandler denne personen 🤔 Ja, jeg synes det er interessant å studere dette fenomenet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. april 2020 #229 Del Skrevet 13. april 2020 2 timer siden, Gulvplanke skrev: Dette er jo spekulasjoner. Kona fødte et år etter at de hadde flyttet fra hverandre, og det kan ha vært slutt lenge før det. Har man vært gift i 8 år og går fra hverandre som venner, så tenker jeg man har vært venner en god stund før det ble slutt. Mente overhode ikke å spekulere, det var slik media la det frem. Sondre har jo selv sagt i gjentatte intervjuer at skilsmissen kom som et stort sjokk fordi han trodde de hadde det bra. Og at bena ble revet bort under ham og at han måtte gå i terapi for å takle alt dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 13. april 2020 #230 Del Skrevet 13. april 2020 7 timer siden, Mildemoses skrev: Så vidt jeg har lest meg til, er bøkene hennes bare ulike vinklinger av akkurat samme tema: en stakkars jente som har spiseforstyrrelser og ikke vet hva hun skal gjøre med livet sitt. En god forfatter vil muligens være litt mindre navlebeskuende? Ellers er vel ikke et skrivekurs den helt store utdannelsen å skryte av i løpet av et 30-årig liv. Poenget mitt er vel egentlig at det er så fryktelig trist at vi aldri klarer å komme oss ut av denne bobla hvor vi dyrker mennesker som ikke har gjort et døyt. Fortidens helter hadde store prestasjoner bak seg. Et brudd mellom to mennesker er jo trist, men det er mer trist for menneskeheten at andre bryr seg om dette bruddet. Jeg må bare le. Er du KLAR over hvor mange kjente og fantastiske forfattere som gjør akkurat det samme som Linnéa? Ville du omtalt Hamsun på samme måte? Eller Knausgård? Herregud for en ignoranse, men flott at du viser den så det ikke er noen tvil. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 13. april 2020 #231 Del Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, DianaV skrev: Jeg må bare le. Er du KLAR over hvor mange kjente og fantastiske forfattere som gjør akkurat det samme som Linnéa? Ville du omtalt Hamsun på samme måte? Eller Knausgård? Herregud for en ignoranse, men flott at du viser den så det ikke er noen tvil. Du kunne fint tatt med John Irving også 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 13. april 2020 #232 Del Skrevet 13. april 2020 1 time siden, DianaV skrev: Jeg må bare le. Er du KLAR over hvor mange kjente og fantastiske forfattere som gjør akkurat det samme som Linnéa? Ville du omtalt Hamsun på samme måte? Eller Knausgård? Herregud for en ignoranse, men flott at du viser den så det ikke er noen tvil. Hehe vi kan vel slå fast med en gang at hun ikke kan sammenlignes med de nevnte, eller hva? Jeg tok en titt på tidligere anmeldelser, og selv de som er positive understreker at dette er litteratur som passer for den som liker lettleste saker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelisabethh Skrevet 14. april 2020 #233 Del Skrevet 14. april 2020 13 timer siden, Mildemoses skrev: Hun er et godt eksempel på mennesker som er kjent utelukkende for å være kjent - DET er trist det. Hva har hun gjort? Skrevet en blogg for 10 år siden, og en eller to dårlige bøker? Og ellers er hun kjent for å henge med kjendiser? Kanskje hun kan benytte bruddet til å få seg en utdannelse. Av alle influenserne vi har i Norge tror jeg Linnea (i dag) er en av de mest selvbevisste og minst problematiske. Altså ikke en som er mye verdt å klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salikatten Skrevet 14. april 2020 #234 Del Skrevet 14. april 2020 På 20.3.2019 den 13.41, PippiLa skrev: Litt festlig hvordan hun går ut og sier at alt kan trigge de skjøre ungdommene (som kanskje ikke er SÅ skjøre), og hvorfor alt dette fokuset på kropp; så har hun selv en instagramprofil som utelukkende baserer seg på kropp, sminke, hår. Bilder som viser hvor slank hun er i åpen dressjakke med både bryster og mage godt synlig. Yay til stein i glasshus!:) Hun viser bare sin naturlige kropp. Det hun mener med å fokusere på kropp er slankepress eller motsatt, treningspress plastisk kirugi drittmye sminke som kardashian dragqueen sminke tattoverte øyenbryn og falske vipper, parykker alt som er fake for og endre på utseende at man skifter identitet! er du sjalu eller? Hun viser frem det naturlige og sminker for å fremheve ansiktet ikke for å forandre ansiktet til en helt annen person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. april 2020 #235 Del Skrevet 14. april 2020 6 timer siden, Mildemoses skrev: Hehe vi kan vel slå fast med en gang at hun ikke kan sammenlignes med de nevnte, eller hva? Jeg tok en titt på tidligere anmeldelser, og selv de som er positive understreker at dette er litteratur som passer for den som liker lettleste saker. Tror ikke hensikten akkurat å sammenlikne hva kvalitet angår. Det var kommentaren din om at hun var navlebeskuende. Siste boken hun ga ut hadde tittelen "meg meg meg" Dama har sans for ironi, og ikke minst selvironi. Boka var langt fra dårlig. Hun har alltid skrevet bra. Og bedre vil hun bli. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 14. april 2020 #236 Del Skrevet 14. april 2020 8 timer siden, SoWhat? skrev: Tror ikke hensikten akkurat å sammenlikne hva kvalitet angår. Det var kommentaren din om at hun var navlebeskuende. Siste boken hun ga ut hadde tittelen "meg meg meg" Dama har sans for ironi, og ikke minst selvironi. Boka var langt fra dårlig. Hun har alltid skrevet bra. Og bedre vil hun bli. Det var selvfølgelig det jeg tenkte på. Det er noe av det dummeste jeg noen gang har sett noen skrive om forfattere og sier meg mye om nivået til personen bak den kommentaren. Her er man ute etter å snakke dritt bare for å være vemmelig. Jeg har veldig sansen for snerten til linnea, og mye av det samme du nevner. Og jeg liker henne, for hun er bare så ekte, og ærlig (noe som er mangelvare i den verdenen) på godt og vondt. Hun er en inspirasjon uten å ta seg selv høytidelig og det kan du ikke si om mange av influencerne som ble kjent på samme tid som henne. Hun har faen meg vokst som menneske. Andre er stuck i den rosa bobla og 16års mentaliteten og der kommer de til å forbli. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaO Skrevet 14. april 2020 #237 Del Skrevet 14. april 2020 Noen som har fått med seg hvorfor hun mener at oppfinneren ikke fortjente å vinne farmen kjendis? Hun nevnte det på instastoryen sin i dag, men har ikke sett alle, så har gått glipp av noe her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 16. april 2020 Forfatter #238 Del Skrevet 16. april 2020 Synes hun virker så fresh for tiden! Deilig med en ny start, kanskje:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veras123 Skrevet 18. april 2020 #239 Del Skrevet 18. april 2020 Likte hun bedre før fordi da var hun mere jordnær. Nå er hun gjort om mer til en diva som virker til å ha noe gnist i øynene som er frekk... tydelig at kjendisbransjen forandrer på folk samme om de vil eller ikke. Man blir som de folk en er rundt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 18. april 2020 #240 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) På 20.3.2019 den 13.41, PippiLa skrev: Litt festlig hvordan hun går ut og sier at alt kan trigge de skjøre ungdommene (som kanskje ikke er SÅ skjøre), og hvorfor alt dette fokuset på kropp; så har hun selv en instagramprofil som utelukkende baserer seg på kropp, sminke, hår. Bilder som viser hvor slank hun er i åpen dressjakke med både bryster og mage godt synlig. Yay til stein i glasshus!:) Er ikke dette den grå musa som alltid virker deppa? Tror ikke jeg hadde valgt henne i min venneflokk. Edit: Masse skrivefeil! Endret 19. april 2020 av MortenMinstelønn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå