MaleficentAurora Skrevet 12. april 2020 #201 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) Da er det offentlig og brekftet at det er brudd mellom Linnéa Myhre og Sondre Lerche. Bruddet var et faktum før corona viruset rammet landet. Endret 12. april 2020 av MaleficentAurora Tilføyelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 12. april 2020 #202 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) Dette synes jeg faktisk er litt trist. Og jeg er ikke spesielt fan av henne en gang. Men brudd er jo trist da. Endret 12. april 2020 av parmanoia 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridezilla2019 Skrevet 12. april 2020 #203 Del Skrevet 12. april 2020 Åhh 😞 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 12. april 2020 #204 Del Skrevet 12. april 2020 Trist, jeg heiet på de. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 12. april 2020 #205 Del Skrevet 12. april 2020 Ååh, jeg likte de så godt sammen! Det var trist. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 12. april 2020 #206 Del Skrevet 12. april 2020 Syns også at de var et fint par. Men nå vet jeg ikke om det er trist? Det kommer jo an på hvordan de selv har det nå. Og de er jo tydeligvis venner, så kanskje de fungerer bedre som det. Og jeg som nevnte dem som er av Norges kuleste par 🙂 jaja Var forresten er fin video syns jeg. Har knapt sett henne live før. Likte at hun var så ærlig, og satte pris på at hun viste fram haugen med tomflasker 😄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. april 2020 #207 Del Skrevet 12. april 2020 Veldig trist 😢 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 12. april 2020 #208 Del Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Syns også at de var et fint par. Men nå vet jeg ikke om det er trist? Det kommer jo an på hvordan de selv har det nå. Og de er jo tydeligvis venner, så kanskje de fungerer bedre som det. Og jeg som nevnte dem som er av Norges kuleste par 🙂 jaja Var forresten er fin video syns jeg. Har knapt sett henne live før. Likte at hun var så ærlig, og satte pris på at hun viste fram haugen med tomflasker 😄 Neida, det er ikke alltid et brudd trenger være trist 😊 Det er ikke alltid brudd ender med bitterhet og tårer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. april 2020 #209 Del Skrevet 12. april 2020 Leste det akkurat. Synes det er trist. Da Linnea med sine psykiske problemer, og Sondre hvor kona ble gravid med en kollega, fant hverandre - virket det som at begge fikk det så mye bedre. Og de var et fint par som passet til hverandre og gjorde hverandre godt. Men, de vet best hva som er bra for hverandre nå... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xertio Skrevet 12. april 2020 #210 Del Skrevet 12. april 2020 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Og jeg som nevnte dem som er av Norges kuleste par 🙂 jaja Dette tenkte jeg på og, da jeg var veldig enig med deg i at de var på den "lista". Jeg liker Linnea velidg godt. Syntes det var trist å høre, men det er jo vanskelig å vite om det egentlig er trist eller best for dem. Det kan vere mange grunner alt fra vanskelige ting til at de bare har "vokst fra hverandre", uten at man trenger å spekulere i det. Håper de har det bra etter forholdene begge to, de virker som genuint fine mennesker 💕 Likte ellers veldig godt videoen hennes 💕 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 12. april 2020 #211 Del Skrevet 12. april 2020 Dette var trist, de var så søte sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 12. april 2020 #212 Del Skrevet 12. april 2020 Det var triste nyheter, men håper hun har det bra ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. april 2020 #213 Del Skrevet 12. april 2020 Ble faktisk litt sjokka og syntes det var trist da jeg leste det. Forrige måned da hun bodde på airbnb hybel for å gå på UCLA, syntes jeg det var litt rart at hun ikke nevnte Sondre med et ord de 6 ukene hun gikk på skrivekurset. Det var nok slutt allerede da. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 12. april 2020 #214 Del Skrevet 12. april 2020 Når noe som ikke angår meg whatsoever gjør meg så trist tror jeg det er på tide å logge av nettet, og logge tilbake på livet igjen.😩 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 13. april 2020 #215 Del Skrevet 13. april 2020 Det var leit. Men de er begge flotte, talentfulle mennesker og kan lett få seg ny kjæreste om de ønsker det. Det må ha vært slitsomt å være bosatt i hvert sitt land. Linnea er jo også åpen på at hun ikke har så lyst på barn, mens kanskje Sondre kunne tenke seg et familieliv snart? Ønsker begge alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #216 Del Skrevet 13. april 2020 17 timer siden, MaleficentAurora skrev: Da er det offentlig og brekftet at det er brudd mellom Linnéa Myhre og Sondre Lerche. Bruddet var et faktum før corona viruset rammet landet. Trist selv om jeg ikke er fan av henne. Vil ønske begge to lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. april 2020 #217 Del Skrevet 13. april 2020 Har Linnea noen gang sagt noe om hvorfor hun sliter psykisk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 13. april 2020 #218 Del Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Klink skrev: Har Linnea noen gang sagt noe om hvorfor hun sliter psykisk? Mye ligger i at hun har/hatt spiseforstyrrelse 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. april 2020 #219 Del Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Mye ligger i at hun har/hatt spiseforstyrrelse Det vet jeg, det er jo sykdommen. Men årsak til den psykiske sykdommen liksom. (Noen jeg kjenner utviklet bulimi på grunn av sexuelt misbruk feks. Eller noen utvikler angst på grunn av opplevelser /traumer.) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 13. april 2020 #220 Del Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, Klink skrev: Det vet jeg, det er jo sykdommen. Men årsak til den psykiske sykdommen liksom. (Noen jeg kjenner utviklet bulimi på grunn av sexuelt misbruk feks. Eller noen utvikler angst på grunn av opplevelser /traumer.) Jeg kan ikke finne noe eksakt kilde til det du spørr om. Men for henne så erspiseforstyrrelsen den største psykiske lidelsen som har utviklet depresjon og angst som ekstra lass på hengeren. Hun referer de andre lidensene som en kobling opp til spiseforstyrrelsen i youtube vidoene sine. Det er et tema som stort sett går igjen og noe hun ikke slipper tak i. Og det er fordi hun føler seg ikke 100% frisk fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå