Gå til innhold

Jovialemammaer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Dette har jeg tenkt mange ganger også 🙈 Flere av de på Joviale har utfordringer i livet enten med helsa eller andre ting. Og det virker som det å brenne av penger på mest mulig shopping til seg selv er måten å trøste seg selv på. De er ikke gode forbilder i det hele tatt dessverre 😳

Synes det er slik på de fleste snapkanaler, jeg. Følger flere «mødre i …» grupper, og det er nesten ikke en dag uten shopping og hente pakker på posten, for så å vise fram hele handelen.  Og det er jo ikke billigtøy heller😨

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den røde fare skrev (32 minutter siden):

Synes det er slik på de fleste snapkanaler, jeg. Følger flere «mødre i …» grupper, og det er nesten ikke en dag uten shopping og hente pakker på posten, for så å vise fram hele handelen.  Og det er jo ikke billigtøy heller😨

Dårlige forbilder 😔 Bruk og kast mentalitet…. 

• Liker 8
Skrevet
Heeipådeg skrev (12 timer siden):

Jeg blir vel tatt for å være sjalu nå. Men hva skjer med all den shoppinga?!. Hu handler på innpust og utpust! Førde turen kjøpte hu masse fint, og så litt klær på ei nettside,Jeg googlet skoa og jakka hu kjøpte! Jakka kostet vel 900 kr og skoa 700 kr....   og hu skulle og hente ny pakke idag, der hu hadde enda ei ny kåpe?  Og resten julegaver. Og så skal hu ha ny tattovering i ansiket og fikse en som hu fikk infeksjon i el no sånt og dette før jul.... 

Og jannike er i dialog med banken om å få beholde småbruk og tesla! 

Synes hu nevnte at hu var bekymret pga det nye korona restriksjonene, er ikke det motivasjon for å shoppe litt mindre?

Det minner om mani / kjøpemani.

• Liker 6
Gjest Heeipådeg
Skrevet

Ok så penger er ikke et problem, det er jo kjempe bra🤗da er det en stor bekymring mindre i det nye kapittelet hennes som venter på henne ❤ . 

Men sånn generelt: jeg håper flertallet i joviale gjengen som er så glad i klær og dill dall, kanskje lager seg et nyttårs fortsett om å shoppe litt mindre ikke pga penger. Men miljøet. For hvor mange nye plagg trenger man hver mnd? Og hvor mange av hver?. Snakker utifra hva dem har vist oss på snap:). 

Skrevet (endret)
Heeipådeg skrev (4 timer siden):

Ok så penger er ikke et problem, det er jo kjempe bra🤗da er det en stor bekymring mindre i det nye kapittelet hennes som venter på henne ❤ . 

Men sånn generelt: jeg håper flertallet i joviale gjengen som er så glad i klær og dill dall, kanskje lager seg et nyttårs fortsett om å shoppe litt mindre ikke pga penger. Men miljøet. For hvor mange nye plagg trenger man hver mnd? Og hvor mange av hver?. Snakker utifra hva dem har vist oss på snap:). 

Enig med deg. I tillegg så burde de være et godt forbilde for følgerne. Det å sende ut signalet om at det er greit å shoppe uhemmet er ikke bra. Dette er godt voksene damer som burde skjønne bedre. Skamfullt og flaut å være vitne til. Kansje på tide å se seg selv i speilet og tenke litt over hvordan de opptrer. Skamme seg burde de. Mødre er de også. Ønsker de at barna skal begynne på samme måte ? Livet er så mye mere en å kaste penger rundt seg for å føle seg bedre en liten stund. Hva med å være mere selvkritisk. Må virkelig alt deles ? ! 

Endret av Babyblue69
  • Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at de har lite å komme med, derfor viser de frem ting de har kjøpt. De er rett å slett så kjedelige at de må vise innkjøp. Er lei av å se kjøpefest og reklame.. Selv om de ikke er sponset direkte blir det jo fortsatt en slags reklame.  Tenker og at de sikkert har baktanker med å vise frem dill. Kanskke de håper på en sponsoravtale  

• Liker 7
Skrevet
Banænie skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at de har lite å komme med, derfor viser de frem ting de har kjøpt. De er rett å slett så kjedelige at de må vise innkjøp. Er lei av å se kjøpefest og reklame.. Selv om de ikke er sponset direkte blir det jo fortsatt en slags reklame.  Tenker og at de sikkert har baktanker med å vise frem dill. Kanskke de håper på en sponsoravtale  

Det er mulig at det ligger bak. Uansett så skjønner jeg ikke hvordan voksene damer ikke tenker litt lenger en det noen av de gjør. Det er så overfladisk som det går an å bli. 

• Liker 6
Skrevet

Det som jeg ikke liker med jm gjengen er at det er veldig høy pengebruk på klær, men det er hele tiden å fremme en eller annen energi drikke, må smake denne eller denne er nye favoritten. Energi drikker er ikke bra i det hele tatt! 

• Liker 9
Skrevet
Litenoggod skrev (3 minutter siden):

Det som jeg ikke liker med jm gjengen er at det er veldig høy pengebruk på klær, men det er hele tiden å fremme en eller annen energi drikke, må smake denne eller denne er nye favoritten. Energi drikker er ikke bra i det hele tatt! 

Ja å hva med snusboksene mange har med seg overalt..jeg er ikke anti men garantert mange unge følgere..

• Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (27 minutter siden):

Ja å hva med snusboksene mange har med seg overalt..jeg er ikke anti men garantert mange unge følgere..

De har mindre årige følgere. Greit at det er 14 årsgrense på energi drikke, men det er så lett å bli påvirket av andre til å prøve det. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gud bedre så mange kalendere hun Astrid har anskaffet seg 😳Kaffekalender, sjokokalender, dildokalender, Baileyskalender, Ritualskalender + et par andre jeg ikke forsto hva var for slags kalendere. Tør ikke engang tenke på hvor mye alt det der koster til sammens 

Endret av non_stop
  • Liker 8
Skrevet
non_stop skrev (17 minutter siden):

Gud bedre så mange kalendere hun Astrid har anskaffet seg 😳Kaffekalender, sjokokalender, dildokalender, Baileyskalender, Ritualskalender + et par andre jeg ikke forsto hva var for slags kalendere. Tør ikke engang tenke på hvor mye alt det der koster til sammens 

Dildokalender faktisk 😂😂😂🍆🆘🙈

• Liker 6
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (23 minutter siden):

Dildokalender faktisk 😂😂😂🍆🆘🙈

Nå så jeg resten av snappen, det var ikke bare en men 2 dildokalendere 

Endret av non_stop
  • Liker 2
Skrevet

Stakkars,prøver så veldig å være som disse andre yngre på kanalen😦

• Liker 10
Skrevet
Mina 2 skrev (12 minutter siden):

Stakkars,prøver så veldig å være som disse andre yngre på kanalen😦

Midtlivskrise delux! 

• Liker 6
Skrevet
non_stop skrev (På 5.12.2021 den 10.25):

Dette er bare flaut! Voksen dame som oppfører seg slik. 😳🤯husker hun hadde en del kalendere i fjor også, men ikke så mange som i år tror jeg. 

• Liker 4
Skrevet

Får vondt av Astrid. Snapper ofte om hvor ensom hun føler seg. Syns hun virker så «tom» denne høsten. Bare av å følge henne, ikke kjenne henne som person altså. Hun er en herlig dame, med mye humor og hun virker så snill. Men dessverre virker hun også veldig ulykkelig.

• Liker 7
Skrevet
Hyachint31 skrev (28 minutter siden):

Får vondt av Astrid. Snapper ofte om hvor ensom hun føler seg. Syns hun virker så «tom» denne høsten. Bare av å følge henne, ikke kjenne henne som person altså. Hun er en herlig dame, med mye humor og hun virker så snill. Men dessverre virker hun også veldig ulykkelig.

Veldig enig med deg. 

Astrid: gjør de grepene som trengs for at du skal bli lykkelig. Du tror shopping gjør deg glad, men det er bare kortvarig og forbigående lindring av det som egentlig er problemet. 

• Liker 4
Skrevet

Shoppe lykke gjennspeiler seg til mange av de på den snappet. Skulle nesten tro det er en konkurranse om å svi av mest penger og få flest mulig pakkker 🙄 

Jannike f.eks la ut noe slik "haters gonna hate" her en dag hun snakket om kleskjøp, ting hun hadde bestillt osv. 

Det er noe av det mest idiotiske jeg har sett, hun tyller seg inn i å "kjøpe lykke" i situasjonen hun står i. Samtidig med at hun spent venter på svar om hun får beholde hus og tesla 🙄 

Folk driter generellt i at du shoppet Jannike, vi syns bare det er en veldig rar og uforståelig prioritering i den situasjonen du står i og snakker mye om. 

• Liker 16
Skrevet
Hyachint31 skrev (1 time siden):

Jeg har fulgt henne i kun to uker skal sies, jeg har ikke sett en eneste snap om familie, mann eller barn. Kun henne som snakker om shopping og åpning av kalendere. Har hun i det hele tatt barn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...