Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, panzerpølsa said:

Lærte hva? 

Kanskje finne en annen måte å "kommunisere" med mannen, eller hvem det nå er som skal være mottaker av slike ting?🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnwife skrev (1 time siden):

Kanskje finne en annen måte å "kommunisere" med mannen, eller hvem det nå er som skal være mottaker av slike ting?🙈

Følger ikke henne, så lurte bare på hva det dreide seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 19.3.2024 den 21.15):

Oppkonstruert situasjon for å lage "innhold". 

Her er absolutt alle uttalelsene som hun tok tak i i reelen, i et og samme innlegg tatt fra denne tråden da hun annonserte at hun skulle jobbe i Oslo.

variasjoner over temaet at hun er ego og "overlater" ting til mannen er jo nærmest en daglig anklage her inne også. 

 

image.png.ede43106351d8db8512223f25ff3497c.png

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det med voksing…Er det noe allmenheten må vite? Kan ikke de som lurer på mensen og voksing selv ta kontakt med en slik klinikk? Jeg tenker; mine barn hadde ikke vært imponert over meg om jeg brettet ut om hvordan underlivet mitt antakelig ser ut….😜

Endret av irevin
Endret innhold
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen klaging over at hun ikke har en hytte på fjellet for å reise med storfamilien med i påska? 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (2 minutter siden):

Foreløpig ingen klaging over at hun ikke har en hytte på fjellet for å reise med storfamilien med i påska? 

 

 

Det kommer nok.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktusen skrev (På 4.3.2024 den 19.16):

Dette høres kanskje som bare direkte drittslenging, men det er egentlig ikke helt ment som. Jeg har vurdert lenge om jeg skulle legge ut denne, og det er direkte inn på utseende hennes så det er litt ufint. Men, la gå. Det er noe jeg ikke helt forstår.

Håret hennes. Hun har en slags sving opp i håret hennes på begge sider ofte. Det virker som om hun prøver å få det til på noen av stylingen jeg har sett, men jeg forstår ikke helt greia? Jeg mener ikke å henge ut jeg bare forstår ikke.

Akkurat som to antenner som stikker opp på hver side, hvorfor gjør hun det? Er det for å gi håret mer volum? Er det bedre?

Er det fordi når hun bølger håret så starter hun for høyt oppe?

Det bare ser så ustelt og sprøtt ut at jeg forstår ikke hvorfor man velger å style det sånn. Jeg ville kanskje ha dempet det betraktelig mer.

Noen som kan forklare meg?

Hårvirvler antar jeg, men det kan også være at hun bruker sånn bånd rundt hodet når hun sminker seg, har sett hun har brukt det mener jeg. 

Endret av Raven.Writingdesk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (På 10.3.2024 den 11.28):

Han velger å godta det....

Synes det er så unødvendig å anta at mannen til H.D «lider» på noen som helst måte, og ærlig talt finner jeg det litt kvinnefiendlig.
 

En mannlig influenser som også satser på karriere som medførte pendling, hadde neppe hatt en kone som «fremmede folk» var spesielt bekymret for.

Dere sier jo indirekte at kvinner som velger karriere skal påføres skam fordi det er belastende for ektefelle? 
 

Man kan si mye om H.D, men hun fremstår kjærlig mot sin ektefelle, og jeg tror ærlig talt H.D har en del egenskaper menn liker veldig godt: hun er søt, humoristisk, hun «byr på seg selv» hun er også sårbar, lite selvhøytidelig og hun fremstår som sagt jordnær og omsorgsfull. 
 

Jeg tror også hun er en kvinne som er fornøyd med egenskapene til ektefelle, i motsetning til en hel enkelte andre kvinner som kanskje irriterer seg mye over mannen de er misfornøyd med, (ikke høy nok status yrke, ikke ditt, ikke datt) - fremstår hun for meg som fornøyd med sin ektefelle og da er hun kanskje en støttende, harmonisk og stabil kone, ( fremfor å være dømmende og negativ?) 

H.D sett utenfra er en helt vanlig, jordnær husmor som også har ambisjoner og ønsker for seg selv, disse jobber hun for hver dag. Være seg trening eller karriere. 

Jeg synes egentlig hun er ganske så ordinær sånn sett, og fatter ikke hvordan enkelte gidder å la seg provosere, eller la fantasien løpe avgårde med dem.. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal altså Drage lansere ett online treningsopplegg for å inspirere og motiverer fysisk og psykisk helse. Dama som sliter med å komme seg på gymmen selv, og bruker fryktelig mye tid på klaging over deg meste i livet. Markedet er ganske metter på online coacher, og det virker som noe som er satt sammen i full fart. 

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, panzerpølsa said:

Så nå skal altså Drage lansere ett online treningsopplegg for å inspirere og motiverer fysisk og psykisk helse. Dama som sliter med å komme seg på gymmen selv, og bruker fryktelig mye tid på klaging over deg meste i livet. Markedet er ganske metter på online coacher, og det virker som noe som er satt sammen i full fart. 

Latterlig hele greia! 
 

Dama skal hjelpe andre å få til noe hun ikke mestrer selv. Dette er kasta sammen på noen få dager, og dette skal hun ta betalt for? Burde hun ikke bruke den tiden til å få orden på sitt eget liv kanskje? Dette er jo bare bevis på at hvem som helst skal lage noe og selge det, ingen krav overhode. Håper ikke en eneste en kjøper tjenesten! 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Så nå skal altså Drage lansere ett online treningsopplegg for å inspirere og motiverer fysisk og psykisk helse. Dama som sliter med å komme seg på gymmen selv, og bruker fryktelig mye tid på klaging over deg meste i livet. Markedet er ganske metter på online coacher, og det virker som noe som er satt sammen i full fart. 

Ja, er det mulig?! Eier hun ikke selvinnsikt? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes påfallende ofte, hver gang etter at hun er tilbake på gymen etter n’te lange uteblivelse, at det umiddelbart kommer poster ala «slik trener jeg», «dette motiverer meg til å komme meg på trening». Som for å innbille følgerne om at trening er noe hun gjør regelmessig, når fakta er at det alltid har vært sporadiske og over korte perioder vi har sett henne trene.

Og så kommer dette opplegget.

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Så nå skal altså Drage lansere ett online treningsopplegg for å inspirere og motiverer fysisk og psykisk helse. Dama som sliter med å komme seg på gymmen selv, og bruker fryktelig mye tid på klaging over deg meste i livet. Markedet er ganske metter på online coacher, og det virker som noe som er satt sammen i full fart. 

Bruker ikke hun slankesprøyter?

Ikke at det er noe motsetning mellom å bruke slankepreparater og å trene, men jeg ser jo for meg hvem målgruppa er: Kvinner som ligner på henne selv. Altså overvektige mennesker, for de kan relatere seg til henne i større grad enn til en superfit online-coach hvis fysikk, overskudd og øvelser virker uoppnåelige. Antar videre at målet er å bli lettere og sterkere, i den rekkefølgen. HD har tross alt vært på slankern siden første gang jeg hørte om henne for ganske mange år siden, selv om hun kanskje velger å kalle det noe annet i perioder. Har i utgangspunktet ingen problemer med det heller, mange har godt av et spark i ræven for å gå ned noen kilo. Jeg også. Så langt så bra. Men hva med når fremgangen skal deles? For det vil den gjøre. Man stiller jo ikke akkurat likt på startstreken hvis den ene går på effektive slankepreparater og den andre ikke? For min del hadde det blitt som å finne meg en coach som boler seg, for så å bli skuffet over at min muskelvekst ikke er den samme selv om vi gjør akkurat de samme tingene.

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Bruker ikke hun slankesprøyter?

Ikke at det er noe motsetning mellom å bruke slankepreparater og å trene, men jeg ser jo for meg hvem målgruppa er: Kvinner som ligner på henne selv. Altså overvektige mennesker, for de kan relatere seg til henne i større grad enn til en superfit online-coach hvis fysikk, overskudd og øvelser virker uoppnåelige. Antar videre at målet er å bli lettere og sterkere, i den rekkefølgen. HD har tross alt vært på slankern siden første gang jeg hørte om henne for ganske mange år siden, selv om hun kanskje velger å kalle det noe annet i perioder. Har i utgangspunktet ingen problemer med det heller, mange har godt av et spark i ræven for å gå ned noen kilo. Jeg også. Så langt så bra. Men hva med når fremgangen skal deles? For det vil den gjøre. Man stiller jo ikke akkurat likt på startstreken hvis den ene går på effektive slankepreparater og den andre ikke? For min del hadde det blitt som å finne meg en coach som boler seg, for så å bli skuffet over at min muskelvekst ikke er den samme selv om vi gjør akkurat de samme tingene.

Hun er vel ærlig om at hun har en spiseforstyrrelse ? Jobber hun som coach enda? Ikke at jeg følger nevneverdig med, men å sammenligne «slankesprøyter» med « en coach som boler seg» blir vel litt som å sammenligne noen med diabetes som tar insulin; med «noen som boler seg»… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på når den sponsede/ betalte livsstilsendringen skulle dukke opp i år. I 2024 er det tilbake til eget konsept igjen ser jeg. Håper dette er noe hun har fått hjelp med av ordentlige fagfolk (spesielt om det er en kostholdsdel), og ikke flere dietter og raske løsninger. Helenes følgere er fortsatt en stor andel sårbare mennesker og hennes historikk taler imot henne så jeg er skeptisk. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Så nå skal altså Drage lansere ett online treningsopplegg for å inspirere og motiverer fysisk og psykisk helse. Dama som sliter med å komme seg på gymmen selv, og bruker fryktelig mye tid på klaging over deg meste i livet. Markedet er ganske metter på online coacher, og det virker som noe som er satt sammen i full fart. 

Dette MÅ jo være en aprilspøk eller? Seriøst? Jeg hadde ALDRI kjøpt det opplegget der! Altså; hun fikser jo knapt nok livet selv, og nå DETTE? 
ikke forkleinelse altså, men hun fikser jo ikke dette selv engang? Kaster seg over FUS, KETO, fasting, lavkalori, slankeoperasjon, slankesprøyter og sist et coachingprogan hun ikke greide selv engang osv; og treningen er skippertak; HELE veien. Hun opplever jo ikke mestring selv (det syns jeg hun gir uttrykk for til stadighet ved alle «meltdownene» hun dokumenterer her inne). Hvem skal hun samarbeide med lurer jeg på? Hadde ALDRI brukt henne som coach, ALDRI, også skal såbare mennesker som kan relatere seg til henne kaste seg over opplegget? Og hun strever med egentid ??? Herregud, dette MÅ jo bare være tull tenker jeg. Sorry ass. 

Endret av irevin
Tilføyelse
  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner at det irriterer meg at ikke disse influenserne må stå til rette for det de reklamerer for. Her har vi en person som har vært åpen om psykiske problemer. Som trener i skippertak. Blitt slankeoperert. Gått på uendelige slankekurer. Prøvd og samarbeidet med ulike kostholdsfilosofier. Hypnoterapi. Slankemedisinen. Ekspert i å klage. Drømmer om å bli tynn. Virker mest opptatt av å vise poserte selfier på gymmen.  Osv. Burde ikke hun heller ivareta sin egen fysiske og psykiske helse? Hun har jaggu god selvtillit som mener at hun har noe å tilby andre sårbare mennesker. 

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner at det irriterer meg at ikke disse influenserne må stå til rette for det de reklamerer for. Her har vi en person som har vært åpen om psykiske problemer. Som trener i skippertak. Blitt slankeoperert. Gått på uendelige slankekurer. Prøvd og samarbeidet med ulike kostholdsfilosofier. Hypnoterapi. Slankemedisinen. Ekspert i å klage. Drømmer om å bli tynn. Virker mest opptatt av å vise poserte selfier på gymmen.  Osv. Burde ikke hun heller ivareta sin egen fysiske og psykiske helse? Hun har jaggu god selvtillit som mener at hun har noe å tilby andre sårbare mennesker. 

Dette. 

Her er det mange gode poeng, særlig dette med Drages evne til å følge opp, og fullføre prosjekter hun setter i gang. For det greier hun skjelden, å det blir bare korte blaff. 

Nå har hun vært på trening ett lite kvarter, å da er det #gymrat #gymgirl osv. Alt dreier seg plutselig om trening. Reklame for treningstøy, og nå dette opplegget hun skal selge. For en person som sliter så mye med å opprettholde gode vaner både på trening og privat, burde hun fokuserer på seg selv. I tillegg er andre menneskers psykiske helse noe profesjonelle bør ta seg av, ikke en influenser som definitivt ikke har styring på egen psyke. 

Dette er fullstendig skivebom av Drage. 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (7 timer siden):

Hun er vel ærlig om at hun har en spiseforstyrrelse ? Jobber hun som coach enda? Ikke at jeg følger nevneverdig med, men å sammenligne «slankesprøyter» med « en coach som boler seg» blir vel litt som å sammenligne noen med diabetes som tar insulin; med «noen som boler seg»… 

Totalt uenig i sammenligningen din mellom diabetes, boling og overspising.

For de aller fleste av oss så bunner ekstrakiloene i en ubalanse mellom kalorier inn og kalorier ut. Selv om overspisingen kan komme av ulike underliggende mentale utfordringer som får sitt utløp i spising, så er dette noe man når som helst kan ta tak i selv. For noen er det nok å ta seg selv i nakken, andre trenger psykolog eller oppfølging fra andre. Dette i likhet med bruk av bol, men i motsetning til diabetes, som er en tilstand som i mange tilfeller krever medisinske hjelpemidler livet ut. Man kan ikke tenke seg ut av diabetes. Slankesprøyter, slankeoperasjoner o.l kan være hjelpemiddel på veien, men de gjør ingenting med de underliggende grunnene til overspisingen, den behandler kun symptomene. 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (12 timer siden):

Så nå skal altså Drage lansere ett online treningsopplegg for å inspirere og motiverer fysisk og psykisk helse. Dama som sliter med å komme seg på gymmen selv, og bruker fryktelig mye tid på klaging over deg meste i livet. Markedet er ganske metter på online coacher, og det virker som noe som er satt sammen i full fart. 

Helt utrolig...fulgt henne siden 2008...en berg og dalbane. At mannen har holdt ut.

Ja, det kryr av coacher og PT i dag. Som skal guide oss 😅

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...