Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg husker var vel Helene syklig overvektig i store deler av 20-årene. Så hun hadde vel helt andre problemer enn body-dysformi vedr. magen. 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å påstå at HD ikke fortsatt er sykelig opptatt av kropp og vekt er jo bare et vanvittig ironisk utsagn🤪

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drage burde ta turen innom Fru Johansen sin story på Instagram, som handler om eksponering av barn. Gode poeng knyttet opp til det å dele informasjon om barnets helse, rutiner og lynne, kontra vise ansikt. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har en ekstremt stor stor trang for å få vist seg i undertøyet den dama. Her er en bukse , men skal vise dere en modell uten sleng. Men først må jeg bare stå i trusa også må jeg vri meg rundt så dere ser ræva mi mens jeg tar den på. 🤦‍♀️ for Gud forby om man viser den første buksa  og så den andre buksa uten om å få vist fram undertøyet imellom. 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drage har definitivt ikke sett Fru Johansen sin forklaring på hva skjerming av barn går ut på, for å legge ut bilde av seg selv med barnets hånd ned i kløfta, og med teksten "hvordan mini slapper av", er jo en gavepakke til pedofile og griser. Well done Drage, du greier liksom ikke å verne om dette barnet ditt. 

  • Liker 28
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, panzerpølsa said:

Drage har definitivt ikke sett Fru Johansen sin forklaring på hva skjerming av barn går ut på, for å legge ut bilde av seg selv med barnets hånd ned i kløfta, og med teksten "hvordan mini slapper av", er jo en gavepakke til pedofile og griser. Well done Drage, du greier liksom ikke å verne om dette barnet ditt. 

Skremmende hva hun legger ut… hvem pokker har interesse av å se dette! Hva gir dette følgerene? Inspirasjon, glede, motivasjon.. nei det gir avsmak, ubehagelig følelse og frustrasjon!! 
 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres kanskje som bare direkte drittslenging, men det er egentlig ikke helt ment som. Jeg har vurdert lenge om jeg skulle legge ut denne, og det er direkte inn på utseende hennes så det er litt ufint. Men, la gå. Det er noe jeg ikke helt forstår.

Håret hennes. Hun har en slags sving opp i håret hennes på begge sider ofte. Det virker som om hun prøver å få det til på noen av stylingen jeg har sett, men jeg forstår ikke helt greia? Jeg mener ikke å henge ut jeg bare forstår ikke.

Akkurat som to antenner som stikker opp på hver side, hvorfor gjør hun det? Er det for å gi håret mer volum? Er det bedre?

Er det fordi når hun bølger håret så starter hun for høyt oppe?

Det bare ser så ustelt og sprøtt ut at jeg forstår ikke hvorfor man velger å style det sånn. Jeg ville kanskje ha dempet det betraktelig mer.

Noen som kan forklare meg?

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (17 minutter siden):

Skremmende hva hun legger ut… hvem pokker har interesse av å se dette! Hva gir dette følgerene? Inspirasjon, glede, motivasjon.. nei det gir avsmak, ubehagelig følelse og frustrasjon!! 
 

Nå vet i alle fall alle hennes følgere og sikkert noen til, at Drages barn liker å kose med mammas pupp når hun slapper av. Med tanke på hvor mye seksualisert innhold hun ellers legger ut, blir dette skivebom. Og noe som burde være privat. 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Drage har slettet gårsdagens utlevere de story, det er i alle fall en start. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (48 minutter siden):

Ser Drage har slettet gårsdagens utlevere de story, det er i alle fall en start. 

Du burde også slette dine innlegg der du foreviger innholdet i denne storyen. Takket være deg har jeg og andre som ikke så storyen, fått tilgang til uheldig informasjon om barnet. Om du virkelig bryr deg om skjerming av barn fra SoMe, bør du vurdere hva du selv bidrar til når du gjentar innhold som dette barnet og forøvrig alle andre en dag kan søke opp og finne. I mine øyne er den type opptreden ikke et spor bedre enn den HD utviser. 
 

For ordenes skyld: Ja, jeg har rapportert.  

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder flere influensere, men hva er greia med å ta bilde av seg selv i speilbilde hvor telefonen dekker ansiktet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (23 timer siden):

Gjelder flere influensere, men hva er greia med å ta bilde av seg selv i speilbilde hvor telefonen dekker ansiktet? 

Skjønner ikke hensikten med daglige doselfies i det heletatt. Noe så snålt og poengløst. Ingen budskap eller mening, bare narsissisme. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (7 timer siden):

Skjønner ikke hensikten med daglige doselfies i det heletatt. Noe så snålt og poengløst. Ingen budskap eller mening, bare narsissisme. 

Like poengløst som at hu konstant må stå å vrikke seg med ett påklistret smil i undertøyet før hu viser dagens antrekk. Og veldig viktig å vri seg med rompa mot kamera når buksa dras opp.  

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å få fram at buksa er for stor snart. Ja, sånt pleier å skje når man slanker seg… Rart hun ikke kan stå for at hun konstant har slanket seg alle år som influenser? 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dauer av hvor klein de der GRWM-reelsene hennes er. Tror hun at vi er dum? 😂 Alle skjønner at det er for å vise kropp; kløft og rumpe og ingenting annet. 

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktusen skrev (På 4.3.2024 den 20.16):

Dette høres kanskje som bare direkte drittslenging, men det er egentlig ikke helt ment som. Jeg har vurdert lenge om jeg skulle legge ut denne, og det er direkte inn på utseende hennes så det er litt ufint. Men, la gå. Det er noe jeg ikke helt forstår.

Håret hennes. Hun har en slags sving opp i håret hennes på begge sider ofte. Det virker som om hun prøver å få det til på noen av stylingen jeg har sett, men jeg forstår ikke helt greia? Jeg mener ikke å henge ut jeg bare forstår ikke.

Akkurat som to antenner som stikker opp på hver side, hvorfor gjør hun det? Er det for å gi håret mer volum? Er det bedre?

Er det fordi når hun bølger håret så starter hun for høyt oppe?

Det bare ser så ustelt og sprøtt ut at jeg forstår ikke hvorfor man velger å style det sånn. Jeg ville kanskje ha dempet det betraktelig mer.

Noen som kan forklare meg?

Har tenkt på akkurat det samme selv, ser helt corny ut..! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mumrikk1 skrev (På 9.3.2024 den 1.35):

Altså, hvorfor MÅ hun stå i undertøy??

Blir som når man skal reklamere for øyenbryn, men har mest fokus på puppene som flyter ut av genseren det. Sikkert til glede for hennes mannlige fans. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (42 minutter siden):

Blir som når man skal reklamere for øyenbryn, men har mest fokus på puppene som flyter ut av genseren det. Sikkert til glede for hennes mannlige fans. 

😅🎯

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Blir som når man skal reklamere for øyenbryn, men har mest fokus på puppene som flyter ut av genseren det. Sikkert til glede for hennes mannlige fans. 

Dette er så latterlig. Stakkars samboeren hennes som må godta alt hun finner på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...