Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Lileep skrev (1 minutt siden):

Fordi hun selv har sagt hun er lei spekulasjoner, og mtp hva datteren en dag vil finne 

😂

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

😂

Så fint jeg fikk deg til å le på mandagskvelden 👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (57 minutter siden):

Så fint jeg fikk deg til å le på mandagskvelden 👍

Ikke du i deg selv, ytringene hennes lagt sammen med handlingene hennes, selvsagt. :blomst:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drage må kanskje vurdere om disse innleggene hennes egentlig treffer noe særlig, da halvparten av kommentarene på innlegg om mensen-cravings og "girlmath" er fra menn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (14 timer siden):

Drage må kanskje vurdere om disse innleggene hennes egentlig treffer noe særlig, da halvparten av kommentarene på innlegg om mensen-cravings og "girlmath" er fra menn. 

Kontoen hennes er jo ikke akkurat inspirerende lenger. Men det er jo vanskelig å holde på med SoMe sikkert siden hun ikke har noen «rød tråd» annet enn slanking, depping og reklame 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 11.2.2024 den 9.08):

Kontoen hennes er jo ikke akkurat inspirerende lenger. Men det er jo vanskelig å holde på med SoMe sikkert siden hun ikke har noen «rød tråd» annet enn slanking, depping og reklame 

Det som kanskje er aller verst på Drages Instagram for tiden, er disse postene om de stakars barna i Gaza, innimellom klaging på at hennes "arving" er syk. Det er bare smakløst og tonedøvt. Barn blir drept, og hun klager uke etter uke, på enten sykdom, lite søvn og trassalder. 

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (18 timer siden):

Det som kanskje er aller verst på Drages Instagram for tiden, er disse postene om de stakars barna i Gaza, innimellom klaging på at hennes "arving" er syk. Det er bare smakløst og tonedøvt. Barn blir drept, og hun klager uke etter uke, på enten sykdom, lite søvn og trassalder. 

Jøss. Er det dumt å påpeke at det er synd på barna i Gaza ?

Hvis mennesker som klager på andre ting ikke kan ytre støtte til barna på Gaza, så gjelder det vel 100% av Norges befolkning.

Kritikken her blir litt søkt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (2 timer siden):

Jøss. Er det dumt å påpeke at det er synd på barna i Gaza ?

Hvis mennesker som klager på andre ting ikke kan ytre støtte til barna på Gaza, så gjelder det vel 100% av Norges befolkning.

Kritikken her blir litt søkt. 

Jeg synd faktisk det er mer søkt å først legge ut at barn blir drept, for så klage på banal sykdom i heimen. På tide å komme seg ut av offerrollen, og slutte å eksponere det barnet kanskje. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Infinity said:

Jøss. Er det dumt å påpeke at det er synd på barna i Gaza ?

Hvis mennesker som klager på andre ting ikke kan ytre støtte til barna på Gaza, så gjelder det vel 100% av Norges befolkning.

Kritikken her blir litt søkt. 

Nå er ikke 100% av Norges befolkning influencere som tjener penger på SoMe heller. Hun kan klage så mye hun bare kan om ungen sin, men hun burde ikke gjøre det på SoMe. Og det er litt vel dårlig planlagt å skal være så opptatt av elendigheten på Gaza og rett etterpå så kommer klageinnlegg nr 2450 som omhandler sitt eget barn. Er vel dette hun ikke ser selv, hvordan alt hun legger ut ser ut sammenlagt! 
 

Jeg har vært borti mange influencere med barn, men ingen slår HD mtp å klage og være negativ til sitt eget barn. Ingen kommer i nærheten engang. Siden det barnet har vært født har det vært et negativt fokus omtrent hele tiden. 99% av det hun poster i SoMe om barnet, som hun ikke burde poste om i utgangspunktet, er negativt ladet. 

  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (26 minutter siden):

Nå er ikke 100% av Norges befolkning influencere som tjener penger på SoMe heller. Hun kan klage så mye hun bare kan om ungen sin, men hun burde ikke gjøre det på SoMe. Og det er litt vel dårlig planlagt å skal være så opptatt av elendigheten på Gaza og rett etterpå så kommer klageinnlegg nr 2450 som omhandler sitt eget barn. Er vel dette hun ikke ser selv, hvordan alt hun legger ut ser ut sammenlagt! 
 

Jeg har vært borti mange influencere med barn, men ingen slår HD mtp å klage og være negativ til sitt eget barn. Ingen kommer i nærheten engang. Siden det barnet har vært født har det vært et negativt fokus omtrent hele tiden. 99% av det hun poster i SoMe om barnet, som hun ikke burde poste om i utgangspunktet, er negativt ladet. 

Sånn blir det når du tar alt i absolutt verste mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Infinity said:

Sånn blir det når du tar alt i absolutt verste mening. 

Og siden jeg garantert ikke er alene om å oppfatte det sånn, er du virkelig ikke enig i at hun burde droppet barnet som innhold fra starten av? Hun forguder jo offferrollen, og har gjort det i alle år hun har vært i SoMe.. barnet har ingenting i hennes SoMe å gjøre, hun er jo bare en brikke i mamma sitt spill for å være offer atter engang. 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (10 timer siden):

Og siden jeg garantert ikke er alene om å oppfatte det sånn, er du virkelig ikke enig i at hun burde droppet barnet som innhold fra starten av? Hun forguder jo offferrollen, og har gjort det i alle år hun har vært i SoMe.. barnet har ingenting i hennes SoMe å gjøre, hun er jo bare en brikke i mamma sitt spill for å være offer atter engang. 

Også i dag. Leser mellom linjene at bursdagen ikke har vært helt som hun ønsket. Enten alder eller barnet sin feil. Og dramatisk detalj med sykehus. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, panzerpølsa said:

Også i dag. Leser mellom linjene at bursdagen ikke har vært helt som hun ønsket. Enten alder eller barnet sin feil. Og dramatisk detalj med sykehus. 

Hun som er så imot spekulasjoner osv, hvorfor i allverden nevner hun sykehus i utgangspunktet? Og hvorfor må hun ha en negativ vinkling på alt hun poster om dagen, hun er jo kronisk negativ..

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 14.2.2024 den 9.43):

Og siden jeg garantert ikke er alene om å oppfatte det sånn, er du virkelig ikke enig i at hun burde droppet barnet som innhold fra starten av? Hun forguder jo offferrollen, og har gjort det i alle år hun har vært i SoMe.. barnet har ingenting i hennes SoMe å gjøre, hun er jo bare en brikke i mamma sitt spill for å være offer atter engang. 

Ingen barn har noe i SoMe å gjøre. Der er jeg helt enig med deg, 🙂

Jeg er ikke inne på SoMe kanalene hennes ofte nok til å ha fått med meg noe bilde av barnet hennes.  Enkelte andre influensere derimot.. Der er barna i monitor, bilde og film støtt og stadig.  ( Med veldig lite kritikk fra gruppen som er så imot det. Er det ikke så nøye med andre barn ?)
Jeg måtte inn å se hva som var så gale denne gangen. 
Ble virkelig den kommentaren om at bursdagen ikke er som før, tolket av noen her at hun skylder på barnet ? 
Da er viljen til å vri alt til verste mening  så stor at det blir nesten latterlig.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Infinity said:

Ingen barn har noe i SoMe å gjøre. Der er jeg helt enig med deg, 🙂

Jeg er ikke inne på SoMe kanalene hennes ofte nok til å ha fått med meg noe bilde av barnet hennes.  Enkelte andre influensere derimot.. Der er barna i monitor, bilde og film støtt og stadig.  ( Med veldig lite kritikk fra gruppen som er så imot det. Er det ikke så nøye med andre barn ?)
Jeg måtte inn å se hva som var så gale denne gangen. 
Ble virkelig den kommentaren om at bursdagen ikke er som før, tolket av noen her at hun skylder på barnet ? 
Da er viljen til å vri alt til verste mening  så stor at det blir nesten latterlig.

Barn har ikke noe i SoMe å gjøre overhode, uansett hvem det er. Helt enig.

Jeg tolker heller ikke den kommentaren om bursdagen til å være barnet skyld.. her mente jeg mer den konstante negativiteten fra henne. Men flere andre innlegg dagene før har omhandlet barnet mtp sykdom og negativitet rundt det. Dette har ingenting på SoMe å gjøre. Hun kan syte så mye hun vil når hun selv er syk (selv om hun burde virkelig tone ned på det negative fokuset på absolutt alt), men å atter engang knytte noe negativt til sitt eget barn i kanalen hennes, det er det jeg iallefall reagerer på. Hun var flink en periode og holdt barnet unna SoMe, men så har det bare økt og økt, og kun negativt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Infinity skrev (7 timer siden):

Ingen barn har noe i SoMe å gjøre. Der er jeg helt enig med deg, 🙂

Jeg er ikke inne på SoMe kanalene hennes ofte nok til å ha fått med meg noe bilde av barnet hennes.  Enkelte andre influensere derimot.. Der er barna i monitor, bilde og film støtt og stadig.  ( Med veldig lite kritikk fra gruppen som er så imot det. Er det ikke så nøye med andre barn ?)
Jeg måtte inn å se hva som var så gale denne gangen. 
Ble virkelig den kommentaren om at bursdagen ikke er som før, tolket av noen her at hun skylder på barnet ? 
Da er viljen til å vri alt til verste mening  så stor at det blir nesten latterlig.

Du er ikke innom ofte nok til å se barnet sier du. Barnet eksponeres stortsett hver eneste dag på en eller annen måte, og det er skjelden det er positiv vinkling. Og ja, jeg syns faktisk hun sier det med denne posten også, legger ved screwnahfra Drages Instagram. 

Screenshot_20240215_183355_Instagram.jpg

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, panzerpølsa said:

Du er ikke innom ofte nok til å se barnet sier du. Barnet eksponeres stortsett hver eneste dag på en eller annen måte, og det er skjelden det er positiv vinkling. Og ja, jeg syns faktisk hun sier det med denne posten også, legger ved screwnahfra Drages Instagram. 

Screenshot_20240215_183355_Instagram.jpg

Når jeg ser den på nytt nå, så ser jeg jo at hun bokstavelig talt skriver det kan være ungen sin skyld. Trekker tilbake at jeg ikke tolker det sånn gitt! 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (16 minutter siden):

Når jeg ser den på nytt nå, så ser jeg jo at hun bokstavelig talt skriver det kan være ungen sin skyld. Trekker tilbake at jeg ikke tolker det sånn gitt! 

Føler den føyer seg inn i rekken over ting som har blitt/er kjipt med barn. Konstant negativt fokus, og alt annet drukner i det negative. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Du er ikke innom ofte nok til å se barnet sier du. Barnet eksponeres stortsett hver eneste dag på en eller annen måte, og det er skjelden det er positiv vinkling. Og ja, jeg syns faktisk hun sier det med denne posten også, legger ved screwnahfra Drages Instagram. 

Screenshot_20240215_183355_Instagram.jpg

For en utrolig merkelig ting å skrive. Hvorfor skulle det at man har barn føre til at bursdager ikke er som før - i negativ forstand? Var hun ute på byen hver gang hun fylte år før hun fikk barn da? Jeg syns bursdag i voksen alder er blitt mye koseligere etter jeg fikk barn jeg. Før var de jo bare vanlige dager med litt ekstra oppmerksomhet 🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...