Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (24 minutter siden):

Dette er så latterlig. Stakkars samboeren hennes som må godta alt hun finner på.

Han velger å godta det....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beatbox skrev (34 minutter siden):

Han velger å godta det....

Det er sant🤦‍♂️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Dette er så latterlig. Stakkars samboeren hennes som må godta alt hun finner på.

Hvorfor er det synd på ham? De har vært sammen i 10-15 år og gift i et tiår - er det veldig sannsynlig at han plages stort av måten hun er på? Eller er problemet at han ikke skammer seg - og burde det?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Dette er så latterlig. Stakkars samboeren hennes som må godta alt hun finner på.

Syns det er så stusselig med tilbakemeldinger på posten også, trodde kanskje ikke godt voksne menn var målgruppen for akkurat dette. Men så feil kan man ta! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få «skjermede» barn jeg vet mer om enn hennes… 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RandiO skrev (21 minutter siden):

Det er få «skjermede» barn jeg vet mer om enn hennes… 

Drage har fryktelig lite selvinnsikt, da blir det sånn. Viktigere med likes og hjeter, enn å skjerme barnet må vite. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som ikke skjønner når hun jobber i sin 100% fulltidsjobb. Vært syk veldig mange uker og etter hun selv sier hun er blitt frisk så er det stories hvor hun gjesper og sier hun er så trøtt osv når klokken er 9 eller boklesing midt på dagen osv. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Gjest22 said:

Bare jeg som ikke skjønner når hun jobber i sin 100% fulltidsjobb. Vært syk veldig mange uker og etter hun selv sier hun er blitt frisk så er det stories hvor hun gjesper og sier hun er så trøtt osv når klokken er 9 eller boklesing midt på dagen osv. 

Gjemmekontor.. (dvs hjemmekontor hvor man ikke egentlig jobber)? Kjent fenomen blant flere.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, irevin said:

Do-selfier ass🙈🙈

Det er så fjortiss som man får det 🫣🤓

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 minutter siden):

Det er så fjortiss som man får det 🫣🤓

Det gjelder så mange av disse influencerene. Når jeg er på jobb tar jeg aldri med telefonen på do for å ta bilde. Tar ikke telefonen med inn på do engang…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, irevin said:

Det gjelder så mange av disse influencerene. Når jeg er på jobb tar jeg aldri med telefonen på do for å ta bilde. Tar ikke telefonen med inn på do engang…

Ja, jeg skjønner virkelig ikke greia med å ta bilde på dass. Og hva er poenget med bildet? Skal det inspirere? Et dobilde? Jeg har sikkert blitt for gammel, for jeg skjønner virkelig ikke greia. Gjelder ikke bare HD altså, gjelder veldig mange. Et dobilde, gjerne fler, ingen kontekst, bare et bilde med en do/vask i bakgrunnen. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bør se debatten ikveld. Også Helene. Kanskje hun og en del andre får noe å tenke på da.

Sjekk Fredrik Solvang sitt innlegg. 

Endret av hubbabubba00
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste reel og kall det gjerne «troverdighet», men de spørsmålene stiller hun kun seg selv og kommer ikke fra noen andre. Prioritere karriere? Er vel normalt i dagens samfunn for kvinner å gå tilbake i arbeidslivet etter permisjon. Jeg definerer ikke henne som en karrierekvinne akkurat, men et vanlig menneske med en helt vanlig jobb👍Kløft og «karriere» hånd i hånd - og selvfølgelig måtte jo «egentid» bli nevnt også. Tror ikke det er unikt å være pendler. Slikt finner familier løsninger på; om man er kvinne eller mann. Og hun har mye hjemmekontor. Ser ikke problemet😉

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

irevin skrev (25 minutter siden):

Siste reel og kall det gjerne «troverdighet», men de spørsmålene stiller hun kun seg selv og kommer ikke fra noen andre. Prioritere karriere? Er vel normalt i dagens samfunn for kvinner å gå tilbake i arbeidslivet etter permisjon. Jeg definerer ikke henne som en karrierekvinne akkurat, men et vanlig menneske med en helt vanlig jobb👍Kløft og «karriere» hånd i hånd - og selvfølgelig måtte jo «egentid» bli nevnt også. Tror ikke det er unikt å være pendler. Slikt finner familier løsninger på; om man er kvinne eller mann. Og hun har mye hjemmekontor. Ser ikke problemet😉

Oppkonstruert situasjon for å lage "innhold". 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RandiO skrev (På 8.3.2024 den 6.17):

Jeg dauer av hvor klein de der GRWM-reelsene hennes er. Tror hun at vi er dum? 😂 Alle skjønner at det er for å vise kropp; kløft og rumpe og ingenting annet. 

Følger flere «midsize» på IG som deler GRWM - reels👍De er en smule annerledes enn det HD har å by på enn rompe, gullsmykker og et kleint smil. HD er flink å kle seg og kunne gjort de reelsene så mye bedre med litt «innsats». For klær og mote kan hun, og burde nesten vært hennes nisje. Kost og trening og «momlife» trenger hun ikke dele så mye av. Da hadde hun kunnet holdt seg til en «greie» og gjort det bra med det

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (15 minutter siden):

Hun lærte ikke etter forrige dusj-snap? 🙈🤣🫣

Lærte hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...