Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Herrefred, det er ikke lenge siden hun fikk baby. 

De aller fleste nybakte mødre har noe som heter fødselspermisjon der hovedjobben er å ta seg av babyen og komme til hektene igjen etter fødsel. Også bloggere/influencere. 

HD har også rett på mammaperm og til å ha hovedfokus på den lille. Ikke å tilfredsstille kritikerene her inne 

Enkelte skal fader meg ta henne på absolutt alt. Blir du ikke inspirert? Så finn deg noen som gjør det da, det er tusenvis å velge mellom. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (6 minutter siden):

Herrefred, det er ikke lenge siden hun fikk baby. 

De aller fleste nybakte mødre har noe som heter fødselspermisjon der hovedjobben er å ta seg av babyen og komme til hektene igjen etter fødsel. Også bloggere/influencere. 

HD har også rett på mammaperm og til å ha hovedfokus på den lille. Ikke å tilfredsstille kritikerene her inne 

Enkelte skal fader meg ta henne på absolutt alt. Blir du ikke inspirert? Så finn deg noen som gjør det da, det er tusenvis å velge mellom. 

Er det noen som mener hun ikke skal ha permisjon eller fokusere på mammapermen? Det er HD selv som velger å jobbe nå i permisjonstiden, ikke et krav herfra. Det er blitt spesielt mye reklameinnlegg, nesten hver dag uten unntak. At noen synes det er kjedelig/ uinspirerende så er vel det mest en observasjon/ personlig mening. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (27 minutter siden):

Herrefred, det er ikke lenge siden hun fikk baby. 

De aller fleste nybakte mødre har noe som heter fødselspermisjon der hovedjobben er å ta seg av babyen og komme til hektene igjen etter fødsel. Også bloggere/influencere. 

HD har også rett på mammaperm og til å ha hovedfokus på den lille. Ikke å tilfredsstille kritikerene her inne 

Enkelte skal fader meg ta henne på absolutt alt. Blir du ikke inspirert? Så finn deg noen som gjør det da, det er tusenvis å velge mellom. 

Litt usikker på om hun har mammaperm. Tror ikke reklamering hver dag defineres som « mammaperm» innenfor influensing/blogging. Kanskje greit å skille mellom privatpersoner og bedrifter? Her er det daglig leder HD som åpenbart har valgt bort mammaperm for å tjene penger på reklame og da særlig reklame relatert til mindreårig. Men skjønner at det ikke er lett å «inspirere» med trening eller noe annet midt i flytting, og andre stressende ting som skjer. Det er vel ingen som klarer å innfri 100 prosent under alle omstendigheter. Det viktigste er vel at reklame merkes riktig og mindreårig blir skjermet slik hun påstår at de gjør. 

Endret av Lill :)
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene selger klær hun har fått av Twentyfour. Kunne hun ikke gitt det videre istedenfor å ta penger for det? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke hun kunne selge klær videre når alle andre gjør det? Mange influencere har konto på Tise der de selger klær og ting de har mottatt via spons.

Klærne har hun heller ikke fått gratis; alt man mottar som spons er skattepliktig. Så hun har betalt rundt 40% av verdien av det hun har mottatt i skatt 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (27 minutter siden):

Helene selger klær hun har fått av Twentyfour. Kunne hun ikke gitt det videre istedenfor å ta penger for det? 

Det er smart å selge når man tar imot så mye spons. HD er ikke akkurat en rik influencer så det blir dyrt å ta i mot all spons uten å selge noe. Skjønner henne godt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (19 minutter siden):

Hvorfor skal ikke hun kunne selge klær videre når alle andre gjør det? Mange influencere har konto på Tise der de selger klær og ting de har mottatt via spons.

Klærne har hun heller ikke fått gratis; alt man mottar som spons er skattepliktig. Så hun har betalt rundt 40% av verdien av det hun har mottatt i skatt 

Det førstnevnte synes jeg er en generelt dårlig holdning. 

Det sistnevnte var jeg ikke klar over. Da stiller det seg litt annerledes 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Helene, hva skjedde med den fantastiske friskutensukker ketodietten som du startet på for ørtende gang? Ikke hørt noe om den siste tiden, ikke har du delt et eneste måltid lenger heller. Hmm.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (9 timer siden):

Ja, Helene, hva skjedde med den fantastiske friskutensukker ketodietten som du startet på for ørtende gang? Ikke hørt noe om den siste tiden, ikke har du delt et eneste måltid lenger heller. Hmm.

Jeg skjønner det om stresset rundt plutselig flytting og at de ble nødt til å gi bort den ene hunden kan ha ført til at hun "sprakk". Jeg hadde håndtert det samme særdeles dårlig selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nikea said:

Jeg skjønner det om stresset rundt plutselig flytting og at de ble nødt til å gi bort den ene hunden kan ha ført til at hun "sprakk". Jeg hadde håndtert det samme særdeles dårlig selv.

Fullt forståelig at slike ting dytter henne av sporet. Det som er synd er at «sprekken» varer i ukesvis. Det motbeviser alt hun sier om hvor enkelt dette kostholdet er for henne. For klarer hun ikke å komme på sporet igjen, så er ikke kostholdet så enkelt som hun legger det frem som hver eneste gang hun starter. Og det er selvfølgelig helt greit, men hun bør være ÆRLIG om at det er ikke en dans på roser, det er vanskelig å følge osv osv. Det er lov å vise at ting kan være vanskelig for henne også! 

Endret av Lileep
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (11 timer siden):

Ja, Helene, hva skjedde med den fantastiske friskutensukker ketodietten som du startet på for ørtende gang? Ikke hørt noe om den siste tiden, ikke har du delt et eneste måltid lenger heller. Hmm.

Men kjære vene , hun har nok litt annet å tenke på kanskje 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Men kjære vene , hun har nok litt annet å tenke på kanskje 

Det går vel an å tenke mer enn en tanke 😂😂 Om hodet fungerer bedre med den feite maten er det merkelig om hun ikke holder seg til det, for bedre å takle opp og nedturer. Hun finner i hvertfall alltid tid til shopping og til å påvirke andre til et ekstremt overforbruk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tutsi123 skrev (15 minutter siden):

Det går vel an å tenke mer enn en tanke 😂😂 Om hodet fungerer bedre med den feite maten er det merkelig om hun ikke holder seg til det, for bedre å takle opp og nedturer. Hun finner i hvertfall alltid tid til shopping og til å påvirke andre til et ekstremt overforbruk. 

Hvordan vet du at hun ikke holder seg til det? Jeg synes det er supert at hun ikke deler mer mtp det problematiske rundt det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst til å gi henne kred for merking av reklame. Jeg har valgt å ikke handle fra Ellos, basert på den ræva merkingen både hun og Aurora Hoff har praktisert. Men det åpenbart blitt mye bedre merking om dagen hos HD.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tutsi123 skrev (38 minutter siden):

Det går vel an å tenke mer enn en tanke 😂😂 Om hodet fungerer bedre med den feite maten er det merkelig om hun ikke holder seg til det, for bedre å takle opp og nedturer. Hun finner i hvertfall alltid tid til shopping og til å påvirke andre til et ekstremt overforbruk. 

Dette er da kun spekulasjoner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at hun ikke holder seg til det? Jeg synes det er supert at hun ikke deler mer mtp det problematiske rundt det. 

Det var et svar til det innlegget jeg tagget. Ikke så vanskelig å forstå vel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, tutsi123 said:

Det går vel an å tenke mer enn en tanke 😂😂 Om hodet fungerer bedre med den feite maten er det merkelig om hun ikke holder seg til det, for bedre å takle opp og nedturer. Hun finner i hvertfall alltid tid til shopping og til å påvirke andre til et ekstremt overforbruk. 

Kan du prøve å tenke mer enn én tanke da? For dette var ekstremt kunnskapsløst om spiseforstyrrelser og overspising. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du at hun ikke holder seg til det? Jeg synes det er supert at hun ikke deler mer mtp det problematiske rundt det. 

Jeg må si meg enig med deg 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev det er fordi hun reklamerer for dietter sånn ti ganger i året, er det ikke den ene så er det den andre. Og de fleste er vel såpass opplyst nå i 2022 at vi vet dietter ikke fungerer!

Hva med å legge diettene tilbake på 90/2000 tallet der de hører hjemme, og heller promotere enten et normalt variert kosthold, eller ingenting om mat, ikke ti forskjellige rigide slankekurer som er både problematisk og kan gi folk spiseforstyrrelser og vektproblemer resten av livet. 

Og hun fortjener ikke kreds for å ikke dele mat siste uken, fordi hun gjør det ikke fordi det er problematisk, men fordi hun har sprukket på dietten. Etter ti år kjenner vi henne såpass. Klart hun har mye å tenke på, og jeg skjønner meget godt om hun har sprukket! Det er jo det som er greia med diett, det er ikke en varig løsning.

Poenget mitt er ikke å "ta" HD for at hun sprekker på keto, poenget er at hun må slutte å dele dietter, hun er jo selv prakteksempelet på at det ikke fungerer!!! 

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...