Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Bobleplasten

Helt enig med dere. Utrolig mye naivitet ute og går her og ikke minst en del som lager seg historie om at å beholde hunden i alle sammenhenger uansett kontekst og omstendigheter vil være beste valg. Det er flere dysfunksjonelle hundehold som burde blitt avsluttet mye tidligere.

det er helt sikkert veldig vondt for dem også så synes det er fint at de deler dette sånn

Endret av Bobleplasten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper resten av 2022 blir bedre for HD med familie ❤️. De har hatt en forferdelig start på året som ingen fortjener. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ingenting av. Hun la ut et bilde på IG story forrige uke med mindreårig og hund, og tekst om at folk spurte om det gikk bra med barnet og hundene. Og at det gikk fint. Tror det var torsdag eller fredag. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (36 minutter siden):

Dette skjønner jeg ingenting av. Hun la ut et bilde på IG story forrige uke med mindreårig og hund, og tekst om at folk spurte om det gikk bra med barnet og hundene. Og at det gikk fint. Tror det var torsdag eller fredag. 

Hun har da to.. Da går det vel bra med barn og hund nr 1 da👌🏻 Var ikke sååå vanskelig å skjønne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette er trist og vondt. Veldig viktig dog at slike avgjørelser tas. Jeg reagerer på at noen later til å tro at både katter og hunder er bamser barna kan ligge helt inntil. Man vet aldri når det gjelder dyr. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig avgjørelse. Like greit å gjøre dette enn å vente på at skaden har skjedd, selv om det selvfølgelig ikke er noe gøy. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (1 time siden):

Hun har da to.. Da går det vel bra med barn og hund nr 1 da👌🏻 Var ikke sååå vanskelig å skjønne.

Har du sett innlegget? Det var ikke lett å forstå at det ikke gjaldt begge. Når det er sagt så må det være veldig trist, og jeg forstår at det må ha vært et tungt valg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står stor respekt av HD som tar dette vanskelige valget! Mange tenker jo ofte at det kommer jo aldri til å skje noe. Mitt barn fikk en familiehund hengende fast i ansiktet. Så her har de tatt et riktig valg 👏🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerer for en babyseng til over 6000 kr? 

Som de nok garantert hadde handlet på finn for 100 kr dersom det ikke hadde vært for samarbeidet... 

Helene " rantet" så mye om merkeklær til baby og hvor unødvendig det var i YouTube videoene hennes. Dobbeltmoral lenge leve.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvasierdu skrev (27 minutter siden):

Reklamerer for en babyseng til over 6000 kr? 

Som de nok garantert hadde handlet på finn for 100 kr dersom det ikke hadde vært for samarbeidet... 

Helene " rantet" så mye om merkeklær til baby og hvor unødvendig det var i YouTube videoene hennes. Dobbeltmoral lenge leve.

 

Så lenge innlegget er merket riktig, så kan jeg ikke se problemet. Det er en praktisk seng som kan selges i etterkant. Ja, hun gikk hardt ut i starten om å handle ting på Finn for å være miljøvennlig(?), men denne sengen kan man ha en stund istedenfor å bytte x antall ganger. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Så lenge innlegget er merket riktig, så kan jeg ikke se problemet. Det er en praktisk seng som kan selges i etterkant. Ja, hun gikk hardt ut i starten om å handle ting på Finn for å være miljøvennlig(?), men denne sengen kan man ha en stund istedenfor å bytte x antall ganger. 

Enig! 
 

Man må ikke ta henne på absolutt alt. Så lenge hun merker riktig, er det opp til de selv hva de gjør👏🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig hun inspirerer oss med?

Ikke har hun trent siden fødsel. 

ikke følger hun ketokostholdet hun prøver å promotere. (Varer maks noen dager før livet skjer og ting er tilbake i gamle tralten)

Poster kun reklame, og at hun ligger på sofaen...helt ærlig 

Vennligst si fra om jeg tar feil her... 

Endret av Hvasierdu
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bobleplasten

 

Hvasierdu skrev (4 timer siden):

Hva er det egentlig hun inspirerer oss med?

Ikke har hun trent siden fødsel. 

ikke følger hun ketokostholdet hun prøver å promotere. (Varer maks noen dager før livet skjer og ting er tilbake i gamle tralten)

Poster kun reklame, og at hun ligger på sofaen...helt ærlig 

Vennligst si fra om jeg tar feil her... 

Ble det for meget? At folk hadde sympati for situasjonen hennes i nesten fem innlegg så da MÅTTE du bare dra frem den hellige treenighet om at Helene er lat på sofaen, mislykkes med alt hun prøver på og ikke er en flink nok fødeku? Prøver ikke en gang å relatere det til noe, bare må komme med negative ekle ting.Føltes det bedre etterpå?

Endret av Bobleplasten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hvasierdu said:

Hva er det egentlig hun inspirerer oss med?

Ikke har hun trent siden fødsel. 

ikke følger hun ketokostholdet hun prøver å promotere. (Varer maks noen dager før livet skjer og ting er tilbake i gamle tralten)

Poster kun reklame, og at hun ligger på sofaen...helt ærlig 

Vennligst si fra om jeg tar feil her... 

Må hun inspirere da? Hvorfor må hun det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten

Det er bare det folk skal «ta» henne på hver gang de ikke egentlig har noe å ta henne på. 

Albbas skrev (10 minutter siden):

Må hun inspirere da? Hvorfor må hun det? :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herrefred folkens som ikke lar seg inspirerer - men så gå å bli inspirert en annen plass eller gjør en innsats selv i stedet for å gnåle på absolutt alt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (3 timer siden):

Må hun inspirere da? Hvorfor må hun det? :klo:

Nei, hun MÅ ikke.

Det er riktignok selve målet hennes, ref beskrivelsen i nettbutikken hennes, men..:klo:

-Velkommen til helenedrage.no! Mitt mål er å motivere og inspirere deg til bedre selvtillit, bedre selvfølelse og til å finne glede i bevegelse uten å kun fokusere på kropp. Jeg vil motivere deg til å tenke pent om deg selv og til å leve livet slik du vil leve det.

https://www.helenedrage.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Nei, hun MÅ ikke.

Det er riktignok selve målet hennes, ref beskrivelsen i nettbutikken hennes, men..:klo:

-Velkommen til helenedrage.no! Mitt mål er å motivere og inspirere deg til bedre selvtillit, bedre selvfølelse og til å finne glede i bevegelse uten å kun fokusere på kropp. Jeg vil motivere deg til å tenke pent om deg selv og til å leve livet slik du vil leve det.

https://www.helenedrage.no/

Det vil være i bedriftens interesse å inspirere også? Det jeg lurer på er hvordan reglene er når man skal selge klær/utstyr man har fått gjennom spons/avtaler med mer. Vi vet at alt skal skattes av, men hva når det selges videre i regi av firma? 

03CB47DC-B72B-4D1D-8908-6EF92978DEB4.jpeg

89D1B70D-1EB0-4782-87B5-9EF57596AA1E.jpeg

Endret av Lill :)
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (49 minutter siden):

Det vil være i bedriftens interesse å inspirere også? Det jeg lurer på er hvordan reglene er når man skal selge klær/utstyr man har fått gjennom spons/avtaler med mer. Vi vet at alt skal skattes av, men hva når det selges videre i regi av firma? 

03CB47DC-B72B-4D1D-8908-6EF92978DEB4.jpeg

89D1B70D-1EB0-4782-87B5-9EF57596AA1E.jpeg

Videreselging er lov. Mange influencere selger etter anbefaling for å ha råd til å reklamere. For HD sin del tror jeg det er smart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...