Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet


NordicViking

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Opie said:

Dritt seg ut er bare forbokstaven.... For en storm det blir om PST tar feil. Iflg Elden er det kun det utkoblede kameraet som er deres bevis. Det kan umulig stemme, da det aldri vil være i nærheten nok til en fellende dom. Så her sitter nok PST på mer.

Er jo nettopp det som er jobben til Elden, å prøve å skape tvil i mediene om dama er uskyldig. Så kan selvsagt ikke stole på han om man ønsker å vite noe om saken. 

Ja, blir nok kaos om PST tar feil her. Når det er sagt så har jo ikke vi fått sett bevisene og man skal selvsagt ikke være for bombastisk når det kommer til om hun er skyldig.  

Kamerabevisene kan jo også være ganske reelle. Kanskje er det fingeravtrykk som viser at hun har tuklet med alle kameraene? Eller at kameraene er koblet ut i en slik rekkefølge at man må ha startet fra innsiden av huset? Jeg bare spekulerer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det er ikke sikkert at det blir bevis for at Wara har vært med på det hvis han har, så hvis samboeren blir dømt for dette er det garantert mange som mistenker han som medhjelper, deriblant meg. Blir ho dømt tviler jeg sterkt på at Siv Jensen vil ha han tilbake da det blir veldig, veldig vanskelig for han å bevise at han ikke har vist noe om det eller på en annen måte ikke vært med på det. Det eneste som kan redde han er at PST trekker mistanken noe som er svært lite sannsynlig etter så hardt de nå har gått ut. 

Blir ho dømt blir sannsynligvis forholdet mellom de brutt, og når ho kan gjøre det som ho nå har gjort kan ho også vitne falsk mot Wara å si at han har vært med på det og planlagt det sammen. 

Dette er en svært farlig og vanskelig sak for Wara 

Tror du virkelig at mange vil mistenke Wara?  Er du alvorlig? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MizBiz skrev:

jeg har fortsatt ikke fått med meg om det ble lagt ut adresse i stykket eller bare bilde av huset? 

ville noen få tak i tmw så er det uansett ikke vanskelig å finne adressen til folk her til lands. skjønner ikke hva hun har tilta så til de grader for? kan noen forklare meg?

Hun ligger da ute med full adresse på 180, så jeg fatter heller ikke det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Tror du virkelig at mange vil mistenke Wara?  Er du alvorlig? 

En del ja, kommer aldri utenom det. Folk utnytter hver minste mulighet nå til dags 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vintage skrev:

Hun ligger da ute med full adresse på 180, så jeg fatter heller ikke det. 

Det er en forskjell på om folk finner ut av adressen din på nett, og at de fysisk filmer huset ditt fra utenfor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

En del ja, kommer aldri utenom det. Folk utnytter hver minste mulighet nå til dags 

Jeg tror virkelig ikke at det er mange som vil det 🙂 noen få muligens. Men det syns jeg blir for dumt altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Det er en forskjell på om folk finner ut av adressen din på nett, og at de fysisk filmer huset ditt fra utenfor. 

Joda, men hun reagerte jo også på hvor lett de nå kunne finnes, etter at huset var vist frem. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, vintage skrev:

Joda, men hun reagerte jo også på hvor lett de nå kunne finnes, etter at huset var vist frem. 

Ok. Det fikk jeg ikke med meg. Bare hvor krenket hun ble. Det er jo rart at hun kom med det, all den tid adr er lett å finne ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onkel Blå
23 minutter siden, SVK skrev:

 

Kamerabevisene kan jo også være ganske reelle. Kanskje er det fingeravtrykk som viser at hun har tuklet med alle kameraene? Eller at kameraene er koblet ut i en slik rekkefølge at man må ha startet fra innsiden av huset? Jeg bare spekulerer. 

Fullt mulig at PST har innstallert andre kameraer som paret Wara/Bertheussen ikke visste om. PST er ikke idioter selv om det noen ganger ser slik ut. 

Regner med at de har fruen på tape, mens hun begår ugjerningen (tenner på). 

Dessuten er man bra desperat når man engasjerer Elden. Bare de som ikke har rent mel i posen i profilerte straffesaker som gjør det. 

Synd for Wara - han er en ærlig og flink politiker blant de andre burhønsa i sitt parti. Ber bare en stille bønn om flere skandaler, så dette kostebinderiet av en regjering snart tar hatten sin og går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Det får jo være grenser for hvor utrolig ting skal være 🙂

Tross alt. 

Ja, får håpe det stopper her og at ikke mer skjer for FRP og Wara's del

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onkel Blå
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok. Det fikk jeg ikke med meg. Bare hvor krenket hun ble. Det er jo rart at hun kom med det, all den tid adr er lett å finne ja. 

Bertheussen har vært hinsides krenket siden Black Box satte opp stykket sitt. Stykket omhandlet også boligene til Helge Lurås (Resett) og ekteparet Tybring-Gjedde. Hvorfor har ikke de fått trusler? Og hvorfor har Laila Anita oppsøkt Black Box gang på gang for å lage kvalm? Og hvorfor var det en teknisk feil ved noen av kameraene i helgen slik at de var ute av drift? 

Dette har vært opplagt lenge - at det var Laila Anita Bertheussen som sto bak, mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Onkel Blå skrev:

Fullt mulig at PST har innstallert andre kameraer som paret Wara/Bertheussen ikke visste om. PST er ikke idioter selv om det noen ganger ser slik ut. 

Regner med at de har fruen på tape, mens hun begår ugjerningen (tenner på). 

Synd for Wara - han er en ærlig og flink politiker blant de andre burhønsa i sitt parti. Ber bare en stille bønn om flere skandaler, så dette kostebinderiet av en regjering snart tar hatten sin og går! 

Ja det har jeg også tenkt på, de har nok helt sikre beviser mot ho.

 

Alle i nåværende regjering graver sin egen grav, samtlige av nåværende regjering dummer seg ut på forskjellige plan, de har ikke nubbesjans til neste stortingsvalg. Ser virkelig frem til ny regjering, den som er nå lever i et sirkus uten like 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Onkel Blå said:

Fullt mulig at PST har innstallert andre kameraer som paret Wara/Bertheussen ikke visste om. PST er ikke idioter selv om det noen ganger ser slik ut. 

Regner med at de har fruen på tape, mens hun begår ugjerningen (tenner på). 

Dessuten er man bra desperat når man engasjerer Elden. Bare de som ikke har rent mel i posen i profilerte straffesaker som gjør det. 

Synd for Wara - han er en ærlig og flink politiker blant de andre burhønsa i sitt parti. Ber bare en stille bønn om flere skandaler, så dette kostebinderiet av en regjering snart tar hatten sin og går! 

Enig i at det er mulig at PST har installert flere kameraer. Eventuelt at dama ikke fikk med seg alle kameraene. Hun er jo neppe en mesterforbryter som ikke kan gjøre feil. 

Synes synd på Wara jeg også om han er uskyldig. Personlig er jeg ikke så opptatt av om vi har dagens regjering eller om vi får noen andre. Er generelt lite fan av politikere og heldigvis lever vi i et land hvor de reelle politiske forskjellene mellom de ulike regjeringene ikke er så store. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Onkel Blå skrev:

Bertheussen har vært hinsides krenket siden Black Box satte opp stykket sitt. Stykket omhandlet også boligene til Helge Lurås (Resett) og ekteparet Tybring-Gjedde. Hvorfor har ikke de fått trusler? Og hvorfor har Laila Anita oppsøkt Black Box gang på gang for å lage kvalm? Og hvorfor var det en teknisk feil ved noen av kameraene i helgen slik at de var ute av drift? 

Dette har vært opplagt lenge - at det var Laila Anita Bertheussen som sto bak, mener jeg. 

For meg var det ikke opplagt. Jeg ble sjokkert.

Ellers helt enig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Minner om at spørsmål om moderering tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller via PM til moderator. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, Brutex said:

Jeg ser ikke at dette er en politisk skandale. Hun er ikke politiker og har ingen sentrale samfunnsverv. Hvis Wara hadde visst noe hadde det vært politisk skandale. Når han ikke vet noe så er det ikke det. Jeg kan ikke noen grunn til at dette skal hefte ved han og han burde kunne komme tilbake like fullt som før. Dette er heller ingen sak som hefter ved FRP og det er ingen grunn til at de skulle få avsky eller symparti for dette. Han og samboeren er to forskjellige personer (i tillegg er de heller ikke gift uten at det betyr veldig mye). Vi har sluttet med å straffe noen for noe som vi vet andre har gjort.

Jeg mener også at Ernas kritikk mot teaterstykker står like fullt ved lag. At samboeren har gjort dette endrer ingen ting.

Justisministerens kona....trolig står bak en stor politisk forfalskning av hat krim. Støttet av statsminister uten å ha ventet å finne ut hva som faktisk skjedde.

Hvis man  ser ikke politisk skandale og varsel lamper for demokrati.....OK.Lykke til.

Endret av Sam3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Norheim og Elden gode venner? Jeg ser at han kommenterer på innleggene hennes på Facebook. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Madame Butterfly skrev:

Trodde de var i tenårene, men godt mulig jeg tar feil.... 

Alderen på barna er ikke viktig, hun må også beskyttes, mot seg selv. Helt unødvendig. 

Dette kunne ha blitt håndtert på annet vis. 

Hun må straffes hvis hun er skyldig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...