Visvas Skrevet 19. september 2020 #9421 Skrevet 19. september 2020 33 minutter siden, Oppland skrev: Det kommer vel av at hun tok endel ekstravakter når hun var i jobb. Men permisjon er jo gjennomsnittet av siste år/3 mnd/6 måneders inntekt? Jeg hadde det iallefall. Fikk gjennomsnittet av totale inntekten min inkl all overtid. 2
Flettfrid Skrevet 19. september 2020 #9422 Skrevet 19. september 2020 9 minutter siden, Visvas skrev: Men permisjon er jo gjennomsnittet av siste år/3 mnd/6 måneders inntekt? Jeg hadde det iallefall. Fikk gjennomsnittet av totale inntekten min inkl all overtid. Hun gikk sykmeldt før permisjonen og fikk ikke tjent om ett så bra grunnlag som hun ønsket. 1
Visvas Skrevet 19. september 2020 #9423 Skrevet 19. september 2020 7 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun gikk sykmeldt før permisjonen og fikk ikke tjent om ett så bra grunnlag som hun ønsket. Okei, da er det sikkert grunnen. 2
Surikatt Skrevet 20. september 2020 #9424 Skrevet 20. september 2020 Hun burde jo søke om avdragsfritt lån til hun er tilbake i jobb. 6
Minipilla Skrevet 20. september 2020 #9425 Skrevet 20. september 2020 Bankene er rimelig løse med avdragsfrihet nå. Banken vår omtrent kastet det etter oss når mannen ble permittert nå under korona. Men så må jo viljen til å få han hit være tilstede.... 10
Tildittbeste Skrevet 20. september 2020 #9426 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Minipilla skrev: Bankene er rimelig løse med avdragsfrihet nå. Banken vår omtrent kastet det etter oss når mannen ble permittert nå under korona. Men så må jo viljen til å få han hit være tilstede.... Det er ikke at det ikke finnes midlertidige løsninger. Det er viljen til å endre sine prinsipper av og til 8
lilletyrkia Skrevet 21. september 2020 #9427 Skrevet 21. september 2020 På 20.9.2020 den 12.25, Tildittbeste skrev: Det er ikke at det ikke finnes midlertidige løsninger. Det er viljen til å endre sine prinsipper av og til Eller viljen til å ta til seg råd her inne. Kommer faktisk ganske mange gode råd her, selv om mange ser på det som kritikk😆 3
Tildittbeste Skrevet 21. september 2020 #9428 Skrevet 21. september 2020 17 minutter siden, lilletyrkia skrev: Eller viljen til å ta til seg råd her inne. Kommer faktisk ganske mange gode råd her, selv om mange ser på det som kritikk😆 Sant det. Men å fortsette å ordne og fikse hjemme det stoppes det ikke opp med. Uansett hvor billig det er ..kunne disse penga blitt lagt i potten... 6
Turkis Sau Skrevet 22. september 2020 #9429 Skrevet 22. september 2020 5 timer siden, Tildittbeste skrev: Sant det. Men å fortsette å ordne og fikse hjemme det stoppes det ikke opp med. Uansett hvor billig det er ..kunne disse penga blitt lagt i potten... De 279,- hun brukte på et speil til gangen? Ja, huff. For en ødeland og egoist hun er. 13
Tildittbeste Skrevet 22. september 2020 #9430 Skrevet 22. september 2020 4 timer siden, Turkis Sau skrev: De 279,- hun brukte på et speil til gangen? Ja, huff. For en ødeland og egoist hun er. Ehh det er vell ikke bare det det er snakk om. Jeg tenkte mer på alle små ting som stadig kommer frem i snap..Uansett å lite det er pr ting blir det faktisk ganske store summer fort, som mange har påpekt ofte. 9
Visvas Skrevet 22. september 2020 #9431 Skrevet 22. september 2020 1 time siden, Tildittbeste skrev: Ehh det er vell ikke bare det det er snakk om. Jeg tenkte mer på alle små ting som stadig kommer frem i snap..Uansett å lite det er pr ting blir det faktisk ganske store summer fort, som mange har påpekt ofte. Ja det er tydeligvis mange som ikke forstår at det blir tusenlapper av det til slutt. Tusenlapper som kunne vært spart til noe som burde vært førsteprioritet i hennes liv akkurat nå, men neida, det er viktig å kose seg og ha nye prosjekter når ingen av de påbegynte er fullført. Mange prioriteringer jeg ikke klarer å forstå meg på fra den kanten der. 14
Tildittbeste Skrevet 22. september 2020 #9432 Skrevet 22. september 2020 51 minutter siden, Visvas skrev: Ja det er tydeligvis mange som ikke forstår at det blir tusenlapper av det til slutt. Tusenlapper som kunne vært spart til noe som burde vært førsteprioritet i hennes liv akkurat nå, men neida, det er viktig å kose seg og ha nye prosjekter når ingen av de påbegynte er fullført. Mange prioriteringer jeg ikke klarer å forstå meg på fra den kanten der. Er så enig med deg. 7
Carrosen Skrevet 22. september 2020 #9433 Skrevet 22. september 2020 MÅ hun dele bilde av H med munnbind feil vei?? Kan hun i det minste poengtere at det er feil vei så ingen andre gjør den risikable feilen det er å ikke bruke munnbindet riktig?😔 7
Carrosen Skrevet 22. september 2020 #9434 Skrevet 22. september 2020 57 minutter siden, Carrosen skrev: MÅ hun dele bilde av H med munnbind feil vei?? Kan hun i det minste poengtere at det er feil vei så ingen andre gjør den risikable feilen det er å ikke bruke munnbindet riktig?😔 Takk Mette☺️ (Bare husk at det ikke er slik med alle munnbind med hvit/blå inn/ut (helt idiotisk at det ikke er universalt!) det letteste er å se på stikken hva som er vrangen, som bildet av H, der er festet på strikken veldig synlig). 2
Jodaneida Skrevet 22. september 2020 #9435 Skrevet 22. september 2020 6 timer siden, Carrosen skrev: Takk Mette☺️ (Bare husk at det ikke er slik med alle munnbind med hvit/blå inn/ut (helt idiotisk at det ikke er universalt!) det letteste er å se på stikken hva som er vrangen, som bildet av H, der er festet på strikken veldig synlig). Glemte du å trykke på anonymknappen når du skulle snakke med deg selv? 🤣 16
Pålur Skrevet 22. september 2020 #9436 Skrevet 22. september 2020 5 minutter siden, Jodaneida skrev: Glemte du å trykke på anonymknappen når du skulle snakke med deg selv? 🤣 Den var nok litt pinlig for, Mette å gjøre denne tabben igjen🙈 4
Sol Rampelyset Skrevet 22. september 2020 #9437 Skrevet 22. september 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
supermamz Skrevet 22. september 2020 #9438 Skrevet 22. september 2020 1 time siden, Pålur skrev: Den var nok litt pinlig for, Mette å gjøre denne tabben igjen🙈 hvem er mette her? 😮
Carrosen Skrevet 22. september 2020 #9439 Skrevet 22. september 2020 (endret) 2 timer siden, Jodaneida skrev: Glemte du å trykke på anonymknappen når du skulle snakke med deg selv? 🤣 Haha, hva snakker du om? For det første kan man ikke være anonym her inne på rampelys. Og for det andre siterte jeg meg selv for å få frem at Mette hadde lest den kommentaren min og skrevet inn det jeg etterlyste noe jeg synes var flott, men det var sneket inn en liten faktafeil om at blå alltid skal ut på munnbind som jeg måtte påpeke. Beklager å skuffe deg🤷🏼♀️ edit: men for dem som ikke har sett bildet før endringene hun gjorde i teksten så skjønner jeg at det ikke er så sammenhengende😉 Endret 22. september 2020 av Carrosen 8
Carrosen Skrevet 22. september 2020 #9440 Skrevet 22. september 2020 13 minutter siden, supermamz skrev: hvem er mette her? 😮 Ingen er Mette her☺️ Får håpe en liten misforståelse ikke gjør at hun får rykte på seg at det er henne. 2
Anbefalte innlegg