Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Da vet vi. Hun ønsker ikke å søke familiegjenforening. Så da er det bare å slutte å irritere seg over hennes manglende vilje til å skrape sammen de kronene det koster. Hun vil ikke. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himla tråkigt för alla involverade. Detta har många här inne gissat på/fruktat, och jättetrist att det verkar stämma. (En liten del av mig hoppas att detta är et trick från hennes sida för att få fler läsare, men tyvärr verkar det inte så.) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dette som en overraskelse på noen? Ikke på de som er bekjent av henne hvert fall. Dette er typisk Mette. Går all in, og like fort ut igjen. Veldig synd for datteren hennes.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en egoist hun er. Hun burde vurdere å gi han foreldreretten. Hun burde heller gått for sæddonor i Danmark. Det hadde vært mer realt. Jeg skammer meg over å være kvinne når jeg leser innlegget hennes!!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være et av de mest egoistiske, selvsentrerte og kalde menneske jeg noen gang har hørt om. Jeg blir rett og slett sjokkert! Det verste er at hun igjen skylder på at hun må tenke på barna! Hun vet jo at hun alltid har satt seg selv først
 

STAKKARS mann som sitter i tyrkia og kanskje aldri får møte barnet sitt igjen. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vannvittig ! 

Klart det er tilnærmet umulig å få et ekteskap til å fungere når partene bor, og alltid har bodd i hver sitt land. 

Hun sitter med all makt og han er blitt en spermdonor og ingenting mer...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir både frustrert å oppgitt over Mette, hun minner meg voldsomt mye om ene sønnen min med AD/HD. Impulsiv, uten risikotenkning og buser frem med det ene og andre. 

Får mest lyst til å riste litt alvor og sunn fornuft inn i henne.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Dette var ikke greit, ikke for noen. Verst er det for det lille barnet og H som sitter i Tyrkia uten å få treffe barnet. . Det er jo så man kan lure på om dette er kalkulert fra Mette sin side. Og hva tenkte H som ville ha barn med en dame i annet land, og som i tillegg er 12 år eldre, var for  å få komme til Norge?


Lillejentas beste er jo å få ha kontakt med sin far, men hun snakker mye om alle barna sine. Eldste er voksen og har flyttet hjemmefra, og gutten har sin far 50, så de er på en måte i aretatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette hadde noen skikkelig bra innlegg under ABD kaoset, det skal hun ha. Men alt annet er bare rot, kaos og preget av impulsive handlinger. Hun fremstår som lite smart og reflektert i de fleste situasjoner, også nå.  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe imot Mette, har så og si støttet henne gjennom det meste.. men dette tar kaka. Ikke greit på noen måter! Alle burde skjønne at når man gifter seg så kommer man til å ha nedturer akkurat som oppturer, man sier ja til gode og onde dager. Hadde dette vært noe som har vart i flere år, så hadde jeg skjønt det.. men nå ble jeg litt satt ut.. har virkelig vondt av H og datteren deres, tonen hadde vel vært annerledes om det var hun som satt i ett annet land uten barnet sitt..💔

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør gi ekteskapet en sjanse. Søke familiegjenforening så de kan prøve å få dette til. 

For barnefarens skyld burde de holde sammen i tre år inntil han kan søke permanent oppholdstillatelse. 

Jeg kjenner jeg blir fryktelig skuffet over Mette. Jeg er nok naiv som har trodd på henne og støttet henne hele veien. Det virker jo som at hun ikke engang vil forsøke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Mette hadde noen skikkelig bra innlegg under ABD kaoset, det skal hun ha. Men alt annet er bare rot, kaos og preget av impulsive handlinger. Hun fremstår som lite smart og reflektert i de fleste situasjoner, også nå.  

Jag skrev för en tid tillbaka att inläggen om influenser-programmet var så rationella, genomtänkta och välformulerade- i stärk kontrast till allt annat hon publicerade tills dess. Jag undrade då om hon hade fått lite hjälp och all ära till den som ber om hjälp. Det hade hon absolut inte, skrev hon. 
Jag tycker fortfarande det är konstigt att det är det enda punktet hon har framställt sig som rationell. 
 

Upprepar mig själv dubbelt nu, men denna situationen dom alla nu är i är så fruktansvärt ledsam. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Jag skrev för en tid tillbaka att inläggen om influenser-programmet var så rationella, genomtänkta och välformulerade- i stärk kontrast till allt annat hon publicerade tills dess. Jag undrade då om hon hade fått lite hjälp och all ära till den som ber om hjälp. Det hade hon absolut inte, skrev hon. 
Jag tycker fortfarande det är konstigt att det är det enda punktet hon har framställt sig som rationell. 
 

Upprepar mig själv dubbelt nu, men denna situationen dom alla nu är i är så fruktansvärt ledsam. 

Enig med deg. Det er ingenting i de innleggene du nevner som tilsier at Mette har skrevet dem selv. Ordlyden i disse spesifikke innleggene og alt det andre hun legger ut er totalt forskjellig. Men, forstår ikke hvorfor hun ikke kan være ærlig om det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Linazer skrev:

Hun bør gi ekteskapet en sjanse. Søke familiegjenforening så de kan prøve å få dette til. 

For barnefarens skyld burde de holde sammen i tre år inntil han kan søke permanent oppholdstillatelse. 

Jeg kjenner jeg blir fryktelig skuffet over Mette. Jeg er nok naiv som har trodd på henne og støttet henne hele veien. Det virker jo som at hun ikke engang vil forsøke. 

Trenger ikke leve 3 år sammen. Det holder med at de bor sammen 1 år og at han søker om fortsatt opphold på grunnlag av sin datter og at de har delt samvær med barnet 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at bloggen hennes er helt ærlig og at hun lufter tanker høyt der, noe andre kanskje ikke hadde gjort. Sikkert mange som sitter med tanker og veier for og i mot ting før de bestemmer seg for hva som passer for deres situasjon. Så selvom hun skriver tankene sine nå betyr jo ikke det at det er den avgjørelsen som blir tatt. Tror nok at hun skjønner at vekten i forholdet er litt skeivfordelt og er nok derfor hun sliter med samvittighetskvaler. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GulleGull skrev:

Jeg opplever at bloggen hennes er helt ærlig og at hun lufter tanker høyt der, noe andre kanskje ikke hadde gjort. Sikkert mange som sitter med tanker og veier for og i mot ting før de bestemmer seg for hva som passer for deres situasjon. Så selvom hun skriver tankene sine nå betyr jo ikke det at det er den avgjørelsen som blir tatt. Tror nok at hun skjønner at vekten i forholdet er litt skeivfordelt og er nok derfor hun sliter med samvittighetskvaler. 

klikk, de vil ha klikk? Dette ville vel vært ett innlegg i beste ABD stil hvis man tenker etter? Det engasjerer iallefall :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var leit å lese.

 

Jeg synes hun skylder ham å prøve å leve som ektefolk i Norge; søke familiegjenforening og gi ekteskapet et realt forsøk før det tas noen store beslutninger. De har tross alt en datter sammen.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dollyen skrev:

klikk, de vil ha klikk? Dette ville vel vært ett innlegg i beste ABD stil hvis man tenker etter? Det engasjerer iallefall :)

 

Føler ikke Mette er den som er ute etter klikk for å leve av bloggen ihvertfall, det har jeg ingen opplevelse av. Men å engasjere med problemstillinger som ikke er vanlig kost i bloggverdenen det gjør hun. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget hennes er veldig beleilig for å få oop antall klikk og følgere for en periode, å med det inntektene. 

"Alle" kommer jo til å følge med fremover nå, for å få med seg fortsettelsen på dette dramaet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GulleGull skrev:

Jeg opplever at bloggen hennes er helt ærlig og at hun lufter tanker høyt der, noe andre kanskje ikke hadde gjort. Sikkert mange som sitter med tanker og veier for og i mot ting før de bestemmer seg for hva som passer for deres situasjon. Så selvom hun skriver tankene sine nå betyr jo ikke det at det er den avgjørelsen som blir tatt. Tror nok at hun skjønner at vekten i forholdet er litt skeivfordelt og er nok derfor hun sliter med samvittighetskvaler. 

Hun skriver som om det er avgjort i kommentarfeltet. 

 

...noe sånn som;"Skal jeg fortsette i ekteskapet selv om jeg ikke er lykkelig for barna?" Så hun har nok bestemt seg for lenge siden. Skal jeg gjette så ble hun helt bestemt når han var der ved fødsel.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...