Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, JaVel skrev:

Så hun bestilte billetter i byen, og så dro hun helt hjem for å kjøpe chips, for så å kjøre til sentrum igjen ;) . 

Bestilte kanskje billetter på nett hjemme og kjørte innom spar på tur inn til byen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lady T skrev:

Er vel helt vanlig å bestille kinobilletter på nettet? Eller er det bare her vi bor? 😅

Hun skrev at de var i byen og helt spontant bestemte seg for å gå på kino. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Hun skrev at de var i byen og helt spontant bestemte seg for å gå på kino. 

Ja? Bestiller vel billett på mobilen likevel? Det gjør i alle fall vi ☺️ kan jo kjøpe i luken, men da må man to turer da, hvis man har litt dødtid imellom...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lady T skrev:

Er vel helt vanlig å bestille kinobilletter på nettet? Eller er det bare her vi bor? 😅

Hun skrev at hun, sønnen og H var i sentrum før de helt impulsivt bestemte seg for å gå på kino. Slik jeg forstod det, dro de på kino mens de allikevel var i sentrum. Det er en Kiwi butikk rett ved kinoen, så hvis man skal kjøpe litt " digg" til kinoen så er det vel der man går. Og hvorfor skriver jeg dette? ;)  Jo fordi jeg tipper det er Spar dagligvare hun reklamerer for :) . 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady T skrev:

Ja? Bestiller vel billett på mobilen likevel? Det gjør i alle fall vi ☺️ kan jo kjøpe i luken, men da må man to turer da, hvis man har litt dødtid imellom...

Jada, og så lette hun opp en Sparbutikk for å kjøpe brus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Men du, @Lady T: Ser du det som helt usannsynlig at dette er reklame, umerket sådan?

 

Nei, kan godt være det er det. Synes bare det er rart hvor langt noen drar den bare fordi Mette ikke har forklart i detalj hvordan de kjøpte kinobilletter... Om det viser seg å være umerket reklame kan dere vel ta debatten når det blir klart at det er det...?😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lady T skrev:

Nei, kan godt være det er det. Synes bare det er rart hvor langt noen drar den bare fordi Mette ikke har forklart i detalj hvordan de kjøpte kinobilletter... Om det viser seg å være umerket reklame kan dere vel ta debatten når det blir klart at det er det...?😊

For meg er det humor, er ikke akkurat verdensproblemer vi diskuterer😁.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, JaVel skrev:

Så hun bestilte billetter i byen, og så dro hun helt hjem for å kjøpe chips, for så å kjøre til sentrum igjen ;) . 

Åh jeg har ikke fått med meg at de gikk der på impuls. Hadde de ikke chips i brødpose? Trodde kanskje de hadde det med hjemmefra ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JaVel skrev:

For meg er det humor, er ikke akkurat verdensproblemer vi diskuterer😁.

Godt det da 😅 Noe må man jo ha å gjøre på en lørdagskveld 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, JaVel skrev:

For meg er det humor, er ikke akkurat verdensproblemer vi diskuterer😁.

Vi får sikkert snart svaret på dette 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Åh jeg har ikke fått med meg at de gikk der på impuls. Hadde de ikke chips i brødpose? Trodde kanskje de hadde det med hjemmefra ☺️

"Etter å ha gått litt rundt i byen bestemt vi oss litt impulsivt for å dra på kino. Vi valgte å se filmen Jumanji i 2D og med bevegelige kinostoler. Bestilte bilettene først og stakk deretter innom en spar butikk og kjøpte en stor pose chips til 10 kroner og hver vår flaske med brus." Ja jeg vet, dette er en totalt banal diskusjon😂.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady T skrev:

Godt det da 😅 Noe må man jo ha å gjøre på en lørdagskveld 🤣

Ja ikke sant 😁. Bedre å ha banale dskusjoner enn å gå på byen, drikke seg sanseløst beruset, og våkne opp med en ukjent mann i morgen tidlig😂.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, JaVel skrev:

"Etter å ha gått litt rundt i byen bestemt vi oss litt impulsivt for å dra på kino. Vi valgte å se filmen Jumanji i 2D og med bevegelige kinostoler. Bestilte bilettene først og stakk deretter innom en spar butikk og kjøpte en stor pose chips til 10 kroner og hver vår flaske med brus." Ja jeg vet, dette er en totalt banal diskusjon😂.

Ser ikke helt hvorfor i all verden hun skal lyve om hvilken butikk de var innom! 😳 det er bare flaut. Tror ikke jeg vet om en eneste spar butikk i Bergen sentrum. Om hun blir sponset av spar er det jo uansett falsk reklame hun driver med , om hun faktisk ikke var innom en spar en gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Ser ikke helt hvorfor i all verden hun skal lyve om hvilken butikk de var innom! 😳 det er bare flaut. Tror ikke jeg vet om en eneste spar butikk i Bergen sentrum. Om hun blir sponset av spar er det jo uansett falsk reklame hun driver med , om hun faktisk ikke var innom en spar en gang. 

For meg har dette blitt en tippelek :) . Tipper at hun reklamerer for Spar dagligvare, blir spennende å se :) . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
9 minutter siden, JaVel skrev:

Ja ikke sant 😁. Bedre å ha banale dskusjoner enn å gå på byen, drikke seg sanseløst beruset, og våkne opp med en ukjent mann i morgen tidlig😂.

Nja mer interessant enn hun Mette, men det er jo maling som tørker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Keikolina skrev:

Nja mer interessant enn hun Mette, men det er jo maling som tørker også.

Ja det kan man si, men minus fyllasyken da ;) . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
33 minutter siden, Lady T skrev:

Er vel helt vanlig å bestille kinobilletter på nettet? Eller er det bare her vi bor? 😅

 

23 minutter siden, Lady T skrev:

Nei, kan godt være det er det. Synes bare det er rart hvor langt noen drar den bare fordi Mette ikke har forklart i detalj hvordan de kjøpte kinobilletter... Om det viser seg å være umerket reklame kan dere vel ta debatten når det blir klart at det er det...?😊

 

16 minutter siden, Lady T skrev:

Godt det da 😅 Noe må man jo ha å gjøre på en lørdagskveld 🤣

Hva er da du bedriver med på en lørdagskveld? voldsomt engasjement i bloggerens favør. Hvis det er reklame som ikke er merket er det en jobb til FT.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

 

 

Hva er da du bedriver med på en lørdagskveld? voldsomt engasjement i bloggerens favør. Hvis det er reklame som ikke er merket er det en jobb til FT.

Ja, var liksom selvironi det siste der da 😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...