Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor reklamerer hun for et tannblekemiddel hun ikke har brukt selv?

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, ClusterOfGrapes skrev:

Hvorfor reklamerer hun for et tannblekemiddel hun ikke har brukt selv?

Har du lest innlegget honnes? Er reklame for en nettside 

Skrevet
41 minutter siden, Trude4 said:

Når du anbefaler andre å besøke den "beste slakteren på torget". Så er det vel ganske åpenlyst at du samtidig sier at han har de beste lammekotelettene i byen.. 

Dette blir flisespikkeri.. nei, jeg mente fjåseri..

• Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, June_1 skrev:

Når du anbefaler andre å besøke den "beste slakteren på torget". Så er det vel ganske åpenlyst at du samtidig sier at han har de beste lammekotelettene i byen.. 

Dette blir flisespikkeri.. nei, jeg mente fjåseri..

Er flere produkter og leverandører på den nettsiden. 

Skrevet
6 minutter siden, Trude4 said:

Er flere produkter og leverandører på den nettsiden. 

Igjen, flisespikkeri..

Mette reklamerer for tannbleking. Og det uten en gang å ha prøvd det selv.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, June_1 skrev:

Igjen, flisespikkeri..

Mette reklamerer for tannbleking. Og det uten en gang å ha prøvd det selv.

Er jo dette du skriver som er flisespikkeri. 

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Trude4 skrev:

Er jo dette du skriver som er flisespikkeri. 

Leser ikke bloggen hennes, men, vet du @Trude4 om hun har prøvd det tannblekemiddelet selv? Og deretter vist til et tydelig bleket resultat?  For har hun ikke det kan hun jo ikke reklamere, igrunnen. Det blir som å reklamere for å spise kun smør for å slanke seg, uten at hun har testet der selv/vist en tydelig slankere kropp. (Men får man betalt kan man såklart, reklamere for smør som slankekost.)

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 22
Skrevet
4 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Leser ikke bloggen hennes, men, vet du @Trude4 om hun har prøvd det tannblekemiddelet selv? Og deretter vist til et tydelig bleket resultat?  For har hun ikke det kan hun jo ikke reklamere, igrunnen. Det blir som å reklamere for å spise kun smør for å slanke seg, uten at hun har testet der selv/vist en tydelig slankere kropp. (Men får man betalt kan man såklart, reklamere for smør som slankekost.)

Om du ikke har lest det hvet du ikke hva det handler om. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Skrevet
1 time siden, Trude4 skrev:

Hun reklamerer for nettsiden, OG anbefaler produktene. Begrunnelsene hennes er at det er trygge produkter som virker som de skal - noe som i mine øyne er merkelig å påstå når hun ikke har brukt nevnte produkter selv... 

• Liker 17
Skrevet (endret)
1 time siden, Trude4 skrev:

Ja, ser den. En slags indirekte reklame. Trykker ikke på lenka når hun selv ikke sier noe om at hun/ eller hennes pasienter har prøvd produkter fra denne produsenten. For øvrig så har Mette lite reklame på bloggen sin, så her kunne hun virkelig solgt et produkt med sin kompetanse som tannpleier/ tannlegeassistent og flotte smil! (Om hun da også kunne vise til effekt, seff)

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 4
Skrevet

Til Mettes forsvar: Jeg har aldri tenkt at de som reklamerer for produkter nødvendigvis bruker dem.

Skrevet
14 minutter siden, Kritt skrev:

Til Mettes forsvar: Jeg har aldri tenkt at de som reklamerer for produkter nødvendigvis bruker dem.

Det har du nok fullstendig rett i.

• Liker 2
Skrevet

Er det mulig liksom! 
når man registrerer navnet kommer det opp at far får melding om å godkjenne. Logger man seg inn står det «venter på godkjennelse/signering av far». Nylig vært igjennom det selv. 

har ikke hun delt ansvar med far til sønnen? 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Visla skrev:

Er det mulig liksom! 
når man registrerer navnet kommer det opp at far får melding om å godkjenne. Logger man seg inn står det «venter på godkjennelse/signering av far». Nylig vært igjennom det selv. 

har ikke hun delt ansvar med far til sønnen? 

Man kan da vel ikke ha delt ansvar med en far som bor i et annet land! 

Jeg har ikke delt ansvar med faren til sønnen min fordi han bor 4,5 timer unna, og det skaper bare problemer når en trenger signatur til pass, bankkonto mm. Det holder å stole på hverandre der! 

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, Smugleseren skrev:

Jeg har ikke delt ansvar med faren til sønnen min fordi han bor 4,5 timer unna, og det skaper bare problemer når en trenger signatur til pass, bankkonto mm. Det holder å stole på hverandre der! 

Ja dette er jo en av grunnene til at det hadde vært lurt å vente til de bodde sammen. 

Det er en "million" slike problemer som vil dukke opp framover. 

Men neida, det er bare hat fra de som sa det🤦‍♀️

• Liker 14
Skrevet

Håper virkelig noen sier til H at han ALDRI må si ifra seg foreldreansvaret. Han står jo allerede i deep shit og det ville jo vært døden for han hvis hun finner det for godt. 

• Liker 16
Skrevet
9 minutter siden, Visvas skrev:

Håper virkelig noen sier til H at han ALDRI må si ifra seg foreldreansvaret. Han står jo allerede i deep shit og det ville jo vært døden for han hvis hun finner det for godt. 

Ønsker hun det kan hun jo bare skille seg. 

Skrevet
2 minutter siden, Trude4 skrev:

Ønsker hun det kan hun jo bare skille seg. 

Hon får ju inte automatisk ensam vårdnad bara vid att skiljas. 

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Smugleseren skrev:

Jo, han er far til barnet. Klart de har delt ansvar. 

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...