Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Kanelisvingen skrev:

Det hjelper vel ikke at de fikk nei på besøksvisum, og at de hadde kjent hverandre et kvarter når de giftet seg..

Det er det som er så håpløst da, hvorfor er disse mennene så opptatt av å gifte seg med en gang? De bor sammen på hotell i en uke og forlover seg andre gangen de møtes. 

Endret av Surikatt
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Surikatt skrev:

Det er det som er så håpløst da, hvorfor er disse mennene så opptatt av å gifte seg med en gang? De bor sammen på hotell i en uke og forlover seg andre gangen de møtes. 

Tja, noen tror jo det er den store kjærligheten ;) mens det som oftest er en billett til Norge..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Hun er 38 og han er 26 eller 28.

Det er vel hovedsaklig ikke aldersforskjell som er litt feil i denne situasjonen, men heller livssituasjonene involvert. Hun er bestemor, han bor hjemme hos foreldrene på landsbygda i Tyrkia. De har kjent hverandre i svært kort tid, men er nå gift etter alle kunstens regler. Og planlegger barn før noe av det viktigste er på plass. Skal barnet være det som "seales the deal" liksom, så ordner alt seg? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, DianaV skrev:

Det er vel hovedsaklig ikke aldersforskjell som er litt feil i denne situasjonen, men heller livssituasjonene involvert. Hun er bestemor, han bor hjemme hos foreldrene på landsbygda i Tyrkia. De har kjent hverandre i svært kort tid, men er nå gift etter alle kunstens regler. Og planlegger barn før noe av det viktigste er på plass. Skal barnet være det som "seales the deal" liksom, så ordner alt seg? 

Skjønner ikke hva de tenker på. Få et barn i denne situasjonen. Skal hun pendle til Tyrkia da med en baby? Det går an å bruke hodet når man er godt voksen. Hun ber jo om trøbbel. 

Endret av Surikatt
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i innlegget om at det ikke var godt å komme hjem om bl.a at bilen ikke startet, så da ble den tauet inn til et verksted og batteriet ble byttet. Altså......hvis en bil ikke starter, ja, det er jo så klart ikke så gøy, men er lett å skjønne at det kan være batteriet, for det er det første man kan se for seg når ingen verdens ting skjer når bil-nøkkelen vris om.
En batterilader er grei å ha, for da finner man fort ut om det er batteriet....eller om noen i familien eller venner/bekjente har måleutstyr.

I kommentar-feltet så sier hun også at hun må betale 13 000 kroner for rep. av bilen, og jeg håper virkelig ikke at det da kun er pga batteriet.....i så fall et dyrt batteri 😎

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
48 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hun skriver i innlegget om at det ikke var godt å komme hjem om bl.a at bilen ikke startet, så da ble den tauet inn til et verksted og batteriet ble byttet. Altså......hvis en bil ikke starter, ja, det er jo så klart ikke så gøy, men er lett å skjønne at det kan være batteriet, for det er det første man kan se for seg når ingen verdens ting skjer når bil-nøkkelen vris om.
En batterilader er grei å ha, for da finner man fort ut om det er batteriet....eller om noen i familien eller venner/bekjente har måleutstyr.

I kommentar-feltet så sier hun også at hun må betale 13 000 kroner for rep. av bilen, og jeg håper virkelig ikke at det da kun er pga batteriet.....i så fall et dyrt batteri 😎

Måtte bytte dyse til dieselmotoren + 3 pakninger og en bolt i tillegg. 

IMG_20190523_132017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Måtte bytte dyse til dieselmotoren + 3 pakninger og en bolt i tillegg. 

Aha.....ja, men da er det mer forstålig ja.....bil er dyrt når det først er noe galt, for de tar seg godt betalt disse verkstedene :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom bloggen i dag. Jeg syns den har tatt seg opp litt, med kortere og mer leservennlige innlegg. 👍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært innom den bloggen èn gang og jeg synes bildene er altfor store. Man får jo ikke sett bildet i sin helhet. Man får bare sett litt etter litt etterhvert som man scroller nedover.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Diamant skrev:

Jeg har kun vært innom den bloggen èn gang og jeg synes bildene er altfor store. Man får jo ikke sett bildet i sin helhet. Man får bare sett litt etter litt etterhvert som man scroller nedover.

Jeg ser hele bildene når jeg går nedover på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å utlevere seg så sinnsykt mye? Er det egentlig interessant for oss å lese om denne kvinnen?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miamiamia skrev:

Hva er greia med å utlevere seg så sinnsykt mye? Er det egentlig interessant for oss å lese om denne kvinnen?

Hvis du er interessert i å lese om livet til en bestemor som har funnet ekte kjærlighet med en ung tyrkisk servitør fra landsbygda så er dette noe for deg. Også utlevering av både barn og barnebarn og selvfølgelig alt drama hun selv opplever. Så må vi ikke glemme at hun har betalt over 8000 kr for å lære av å bli toppblogger av suksesshistorien Anne Brith. 

Endret av DianaV
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, DianaV skrev:

Hvis du er interessert i å lese om livet til en bestemor som har funnet ekte kjærlighet med en ung tyrkisk servitør fra landsbygda så er dette noe for deg. Også utlevering av både barn og barnebarn og selfølgelig alt drama hun selv opplever. Så må vi ikke glemme at hun har betalt over 8000 kr for å lære av å bli toppblogger av suksesshistorien Anne Brith. 

Spot on! 😂😂 Det er så trist og ensomt! Blottlegge seg selv, barn og barnebarn i et krampaktig forsøk på å bli sett. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg ser hele bildene når jeg går nedover på bloggen.

Jeg ser hele bildet når jeg går nedover jeg også, men jeg får ikke sett hele bildet på èn gang fordi de er så store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 17.08, tenkerFORmye skrev:

Selvfølgelig skal en kunne bade i bikini og det gjør jo jeg og. Men som jeg skrev i innlegget er det noe annet når en går i bikini inn på restauranten eller går med utfordrende klær (les pupper og rumpe hengende ut) i gatene. Ikke minst når en drikker seg supa full og ligger rundt med tyrkiske menn. Det er slik vi får rykte på oss. 

Men nå var ikke innlegget mitt ment som at "dette må vi slutte med" eller at "så idiot synes jeg nordmenn er". Nei, om du leser innlegget reflekterer jeg over hvorfor det har blitt som det har blitt... At norske kvinner har rykte blant tyrkiske menn og tyrkiske menn har rykte blant nordmenn. 

Altså en suppe, vi norske kvinner har vært med på å skape (fra langt bak i tid) 

Så når en går i tildekkede klær, edru og blir trakassert er det damens feil?

Min opplevelse av tyrkiske menn, er at de holder deg igjen på gaten og nekter deg å gå videre på høylys dag, uavhengig hvordan man går kledd. Husker jeg ble holdt såpass hardt at jeg fikk merke på armen av det. Heldigvis kom de jeg var der med, for alternativet hadde kunnet blitt ille. Jeg sliter med klaustrofobi, slik at jeg får helt panikk i slike situasjoner.

Det er ikke uten grunn at tyrkiske menn har dårlig rykte på seg, og jeg kunne ikke blitt mer enig med ryktet, da jeg selv har kjent det på kroppen.

Reiser ikke til tyrkia lengre, for å si det sånn.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Surikatt skrev:

Skjønner ikke hva de tenker på. Få et barn i denne situasjonen. Skal hun pendle til Tyrkia da med en baby? Det går an å bruke hodet når man er godt voksen. Hun ber jo om trøbbel. 

Det er ikke vanskelig å pendle til Tyrkia. Hvorfor synes så mange nordmenn at alt er vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...