Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest Lama_Drama

Forkastelig ansvarsfraskrivelse angående bruk av barn på blogg. Skremmende at voksne mennesker er så blinde for virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Hva har jeg skrevet om barna, familie og venner som er privat? 

Alt 🙂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
Akkurat nå, Yann skrev:

Alt 🙂

Langt ifra 😂 Men om det er så mye å hente, så kan du vel lime noe inn her da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Forkastelig ansvarsfraskrivelse angående bruk av barn på blogg. Skremmende at voksne mennesker er så blinde for virkeligheten.

Nettopp!! 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Det styggeste ved et menneske er når en utnytter uskyldige (f eks barn og barnebarn) til egen vinning. Økonomisk eller for å smøre eget ego. Er du i tvil om hvor DU befinner deg? 

👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
1 time siden, tenkerFORmye skrev:

Hva har jeg skrevet om barna, familie og venner som er privat? 

At du ikke deler private og intime detaljer er ikke det samme som at du ikke eksponerer barn og barnebarn. Dette er små barn som ikke er i stand til å gi samtykke. Internett er for alltid, og å dele bilder av barn for klikk og likes er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først må jeg bare poengtere at dette IKKE er Mette som kommenterer. Ser at det er viktig at jeg forteller det hvis ikke får vel Mette enda mer hat fra frekke folk som gjømmer seg anonymt her. 

Fysj så mange forferdelige mennesker det finnes på Internett, VOKSNE folk som sitter her å tror at det er mye bedre enn andre. Hvorfor? Hvorfor kan ikke Mette bare få ha bloggen sin i fred? Hvorfor kan ikke hun få ha en personlig blogg der hun skriver om tanker og hvordan hennes liv er etter at hun har giftet seg men en tyrkisk mann? At sure kvinnfolk skal sitte på Internett å kommentere sånn som dere gjør nå skremmer meg, å dette kommer fra en 21 års gammel jente som dere sikkert mener ikke har noen ting mellom ørene. 

Jeg startet å lese bloggen etter at den kom opp på Facebook i en gruppe der å har lest den fast nå siden en stund før bryllupet. Måten hun skriver og forteller leserne sine ting syns jeg er fantastisk, og det at hun faktisk er åpen har hjulpet meg masse hvertfall. Jeg syns det er fint at hun er åpen om graviditet å at hun er redd klokken tikker fra de, greit jeg bare er 21 år men jeg sitter i akkurat samme båt selv (av andre grunner selvfølgelig), og det er ingen andre enn denne bloggeren som virkelig er åpen om det. 

TUSEN TAKK Mette for bloggen din og for at du er deg selv. Verden trenger flere som tørr å være seg selv og som ikke sitter på en forum å prater dritt om andre! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym232 skrev:

Først må jeg bare poengtere at dette IKKE er Mette som kommenterer. Ser at det er viktig at jeg forteller det hvis ikke får vel Mette enda mer hat fra frekke folk som gjømmer seg anonymt her. 

Fysj så mange forferdelige mennesker det finnes på Internett, VOKSNE folk som sitter her å tror at det er mye bedre enn andre. Hvorfor? Hvorfor kan ikke Mette bare få ha bloggen sin i fred? Hvorfor kan ikke hun få ha en personlig blogg der hun skriver om tanker og hvordan hennes liv er etter at hun har giftet seg men en tyrkisk mann? At sure kvinnfolk skal sitte på Internett å kommentere sånn som dere gjør nå skremmer meg, å dette kommer fra en 21 års gammel jente som dere sikkert mener ikke har noen ting mellom ørene. 

Jeg startet å lese bloggen etter at den kom opp på Facebook i en gruppe der å har lest den fast nå siden en stund før bryllupet. Måten hun skriver og forteller leserne sine ting syns jeg er fantastisk, og det at hun faktisk er åpen har hjulpet meg masse hvertfall. Jeg syns det er fint at hun er åpen om graviditet å at hun er redd klokken tikker fra de, greit jeg bare er 21 år men jeg sitter i akkurat samme båt selv (av andre grunner selvfølgelig), og det er ingen andre enn denne bloggeren som virkelig er åpen om det. 

TUSEN TAKK Mette for bloggen din og for at du er deg selv. Verden trenger flere som tørr å være seg selv og som ikke sitter på en forum å prater dritt om andre! 

Hvilken båt sitter du i? Lyst til å bli gravid eller sammen med en tyrker? og hvordan vet du at det bare er "sure"kvinnfolk som svarer her inne? kan jo være sure mannfolk også..;)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kanelisvingen skrev:

Hvilken båt sitter du i? Lyst til å bli gravid eller sammen med en tyrker? og hvordan vet du at det bare er "sure"kvinnfolk som svarer her inne? kan jo være sure mannfolk også..;)

At jeg prøver å bli gravid. 

Hvordan jeg vet det? Kvinnfolk er eksperter på å lage kvalme for andre damer, både uten og på internett. Det viser seg gang på gang. Er det ikke like greit å bare legge hele denne tråden død så kan dere fortsette å leve deres liv, jeg kan fortsette med mitt liv og Mette med sitt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
51 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Du har vel skrevet om at dere prøvde å lage barn i huler i Tyrkia?!

Da blir det hulevals og ikke sengevals 😂😅 

Men ja, jeg hadde en liten setting om det i ett innlegg 😂

Endret av tenkerFORmye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym232 skrev:

At jeg prøver å bli gravid. 

Hvordan jeg vet det? Kvinnfolk er eksperter på å lage kvalme for andre damer, både uten og på internett. Det viser seg gang på gang. Er det ikke like greit å bare legge hele denne tråden død så kan dere fortsette å leve deres liv, jeg kan fortsette med mitt liv og Mette med sitt? 

Men kjære deg da.. tviler på at bloggeren vil legge ned her, hun VIL jo ha oppmerksomheten.. Hun oppfordrer jo både her og i andre tråder om følge henne, og dessuten er dette en tråd i kategorien bloggere, hun blogger, så da kan jo ikke du be pent om at hun kan gå videre med livet sitt?! Da må hun jo legge ned bloggen først da..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye

Har jeg mange selfier med barnebarna mine? 🤔 Guuuuu... Som dere styrer nå 😂

 

Ryddet for sitering av slettet innhold.

Endret av tenkerFORmye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kanelisvingen skrev:

Hvilken båt sitter du i? Lyst til å bli gravid eller sammen med en tyrker? og hvordan vet du at det bare er "sure"kvinnfolk som svarer her inne? kan jo være sure mannfolk også..;)

Rett og slett ubegripelig. Ordet blogger kan assosieres med ordet prostituert. Hvordan er det mulig at voksne mennesker på daglig basis bruker all sin våkne tid å utlevere seg selv, barna, mødre og fedre, x kjærester . Hvor vondt de må ha det, hvert eneste levd sekund... tenker jeg

 

 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det «anonym» og dagbokskriveren ikke forstår er at hun utleverer uskyldig tredjepart. Barn, barnebarn og til og med partner. Det deles egne opplevelser, tanker og refleksjoner som selvfølgelig vil kunne slå tilbake på foran nevnte. Det er f eks en gutt som kan lese om mors sexliv. Det kan også guttens venner og foreldre. Det er egoisme å være mer opptatt av eget behov for utlevering enn hvordan det vil kunne påvirke andre på både kort og lang sikt. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Det er kanskje derfor du kalles naiv og passiv agressiv.. ta til deg kritikk eller tenke over at det du gjør kanskje på noen måter ikke er helt greit. Du evner ikke å se at du kanskje har tråkket utenfor noen ganger, men greier du å rettferdiggjøre det overfor deg selv, så for all del.. Jeg tror rett og slett du ikke skjønner hva de fleste her inne mener jeg..men, deg om det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, tenkerFORmye skrev:

Har jeg mange selfier med barnebarna mine? 🤔 Guuuuu... Som dere styrer nå 😂

Du vet at du på bloggen din oppfordrer alle til å følge det på Insta og snap og gud vet hva.. det er ven en deeel bilder og videor av barn og barnebarn der vel? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Har jeg mange selfier med barnebarna mine? 🤔 Guuuuu... Som dere styrer nå 😂

Det kan jo hende du får en kjole fra Ellos vet du.. Eller råd til flybilletten nedover.. når jeg tenker meg om; skrev ikke du at mannen din betaler for alt da? Var kanskje ikke sånn allikevel nei ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, Kanelisvingen skrev:

Det kan jo hende du får en kjole fra Ellos vet du.. Eller råd til flybilletten nedover.. når jeg tenker meg om; skrev ikke du at mannen din betaler for alt da? Var kanskje ikke sånn allikevel nei ;)

Jeg betaler for flybilletter og vi tar halve hotellsummen hver. Mat og opplevelser betaler han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
3 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Du vet at du på bloggen din oppfordrer alle til å følge det på Insta og snap og gud vet hva.. det er ven en deeel bilder og videor av barn og barnebarn der vel? 

Ikke noe særlig mye på snapchat. Er nok mest meg de blir plaget med. På Insta er det bilder langt tilbake, da den var brukt privat før. Men har ingen nylige bilder av meg som holder barnebarna nei. 

Og om jeg hadde hatt det, så er ikke det krise heller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...