Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Dette må jo være den dårligste støttepersonen ever! ØB burde jo gi han munnkurv, det sier sitt! 

Helt fantastisk spør du meg. With managers like these, who needs enemies? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Dette må jo være den dårligste støttepersonen ever! ØB burde jo gi han munnkurv, det sier sitt! 

Kan hende han har fått munnkurv siden han ikke ville uttale seg til Tv2. Et smart valg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Scorpion57 said:

Er det ikke nok nå?Side opp og side ned om alt det fæle han har gjort som komiker,mot arbeiskollegaer, prvitatpersoner, familie ,kone og barn. Har vi fått sagt våre meninger 10-talls ganger så holder det. Allt er hørt...hans  skjebne vil tettsapparatet ta videre.

Hvis du er et ræva menneske, så kan du ikke tro at alt ordner seg og blir glemt så fort du sier unnskyld.

Har du vært et ræva menneske i 20 år, så må du regne med at det får konsekvenser. Folk vil snakke om det, opptredener blir ikke booket (Eller avlyst, kudos ungdommer!), ryktet ditt blir permanent dårligere, familien din vil lide, og folk vil ikke stole på deg på laaang tid

Men det viktige er at det er ingen andre enn Burøe selv som har brakt dette på seg selv.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, venus* skrev:

Hvis du er et ræva menneske, så kan du ikke tro at alt ordner seg og blir glemt så fort du sier unnskyld.

Har du vært et ræva menneske i 20 år, så må du regne med at det får konsekvenser. Folk vil snakke om det, opptredener blir ikke booket (Eller avlyst, kudos ungdommer!), ryktet ditt blir permanent dårligere, familien din vil lide, og folk vil ikke stole på deg på laaang tid

Men det viktige er at det er ingen andre enn Burøe selv som har brakt dette på seg selv.

Det jeg uttrykte er alt som blir skrevet her inne. Mye om at og det samme over 30 side på noen få dger. Når en ting er sagt en gang, holder det. Her er jo alt på reapet.Vi sier vår mening men trenger ikke fore med barneskje.Vi er voksne folk

Endret av Scorpion57
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Scorpion57 said:

Det jeg uttrykte er alt som blir skrevet her inne. Mye om at og det samme over 30 side på noen få dger. Når en ting er sagt en gang, holder det. Her er jo alt på reapet.Vi sier vår menngmen trengerikke fore med barneskje.Vi er voksne folk

Det er nok mange forskjellige mennesker som alle føler for å kommentere.

Jeg feks, gir blaffen i bloggere, men provoseres av personer som slipper unna med systematisk trakassering.

Et hylekor er nødvendig i ny og ne

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.vg.no/rampelys/i/bKVGjd/manager-bryter-med-oerjan-buroee

Ørjan er en utrolig flink far med en fin familie. Han er en av Norges mest suksessfulle komikere gjennom 20 år. Nå håper jeg Ørjan og familien får ro og kan legge denne saken bak deg.” 

Nei EB, det er nå du skal håpe Ørjan tar fullt ansvar for sine handlinger!!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:

sikkert lurt

Kan jo ha vært et krav fra andre under samme management, hvem vet.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, XmXa7 said:

Managementet bryter med ØB, se VG og Dagbladet.. 

Dette er første gang jeg tenker Ørjan nesten blir urettferdig behandlet.

Manageren din graver noen ekstra meter til grava di, før han sier deg opp? Hehe, the irony...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TulleteKatt skrev:

EB bare helte bensin på bålet, kastet en fyrstikk og løp. Kul manager... 

Kommer vel til å slite med å få nye klienter etter måten han har taklet dette??

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pøbelsara skrev:

Jepp - hvem trenger vel naturkatastrofer, byllepest og tur med en manager som det der?

Ikkesant? Usikker på om dette var et tap for ØB, EB har vært en katastrofe i denne saken! Han har vel ikke lagt grunnlaget for nye klienter for å si det pent...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, XmXa7 skrev:

Managementet bryter med ØB, se VG og Dagbladet.. 

Ballen ruller på i dag ser jeg. Første avlysning kjent og manager ute - selv om det siste muligens ikke er negativt for Ørjan sånn sett. Han må jo ha vært manageren fra helvete. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, venus* skrev:

Dette er første gang jeg tenker Ørjan nesten blir urettferdig behandlet.

Manageren din graver noen ekstra meter til grava di, før han sier deg opp? Hehe, the irony...

Shitstorm av dimensjoner... 

Han er allerede fjernet fra siden deres og... 

Noen som føler de vil ta over som manager..?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, vintage skrev:

Ballen ruller på i dag ser jeg. Første avlysning kjent og manager ute - selv om det siste muligens ikke er negativt for Ørjan sånn sett. Han må jo ha vært manageren fra helvete. 

Følte de kledde hverandre jeg.... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manageren EB virker litt som Trumps advokat Rudy Giuliani. Både EB og Trump mangler kontakt med virkeligheten og begge har løst dette ved å skaffe hjelp med noen som kan rote det enda mer til. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...