Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, XmXa7 skrev:

Shitstorm av dimensjoner... 

Han er allerede fjernet fra siden deres og... 

Noen som føler de vil ta over som manager..?

Nei takk, men jeg kan garantere at jeg ville gjort en bedre jobb enn den forrige. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Nobile skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/bKVGjd/manager-bryter-med-oerjan-buroee

- Nå håper jeg Ørjan og familien får ro og kan legge denne saken bak seg.” 

Der oppsummerer Erland Bakke ganske greit hvorfor han har vært en katastrofe som manager for Ørjan Burøe. Han forstår akkurat like lite av hva dette handler om som han han er satt til å veilede. 

• Liker 28
Skrevet
4 minutter siden, XmXa7 said:

Shitstorm av dimensjoner... 

Han er allerede fjernet fra siden deres og... 

Noen som føler de vil ta over som manager..?

Denne saken får virkelig vist de sanne sidene ved folk.

Elden har tenkt å liste stille i gangene og håpe at ingen husker hans involvering 😆 Linn Skåber valgte feil side tidlig i kampen og bestemte seg for å spille fiolin mens skipet synker 

• Liker 25
Skrevet
8 minutter siden, Missfoxy said:

Kan noen legge ut innlegget som Scheldrup skrev på Facebook ?

Han har en ganske skarp og fint innlegg på VG i kommentarfeltet

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, venus* skrev:

Elden har tenkt å liste stille i gangene og håpe at ingen husker hans involvering 😆 Linn Skåber valgte feil side tidlig i kampen og bestemte seg for å spille fiolin mens skipet synker 

Elden og Linn Skåber ja 🤣 Nå fikk jeg meg en god latter... 

Jeg er ikke fast lytter av T&T sin podcast, men de mangler ikke materiale til mandag, det er helt sikkert!

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, venus* skrev:

Ja, jeg har undret meg hvorfor Elden har villet ta i akkurat dette. 

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, XmXa7 skrev:

Elden og Linn Skåber ja 🤣 Nå fikk jeg meg en god latter... 

Jeg er ikke fast lytter av T&T sin podcast, men de mangler ikke materiale til mandag, det er helt sikkert!

Jeg lytter til T&T når jeg kan bli loset rett inn på minuttet for det jeg vil høre på, men det spørs om jeg ikke skal prøve meg på en hel sending på mandag, ja 😛

• Liker 7
Skrevet

Føles unektelig litt rart å lese denne igjen nå, halvannen måned etter den var på trykk: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/J1dPlX/Influensere-er-dagens-tankesmier--Erland-Bakke

"Men hvem var det som satt søkelys på #metoo? Var det journalisten Farrow? Tenketanker? Sosiale medier? Eller influensere (påvirkere)?

I 2019 er det ikke lenger journalister eller politikere som setter dagsorden. Det er deg og meg og dem vi kjenner oss igjen i. #Metoo ble introdusert av en influenser allerede i 2006, men ble gjort verdenskjent av influenser og skuespiller Alyssa Milano i 2017."

Tror ikke han så for seg at han som manager sammen med din klient skulle fyre i gang en ny #metoo bølge kort tid senere. 

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, vintage skrev:

Jeg lytter til T&T når jeg kan bli loset rett inn på minuttet for det jeg vil høre på, men det spørs om jeg ikke skal prøve meg på en hel sending på mandag, ja 😛

Her leser de opp Kemmas brev: 

• Liker 18
Skrevet
17 minutter siden, Mkigjen skrev:

Han har en ganske skarp og fint innlegg på VG i kommentarfeltet

I sitt eget kommentarfelt ? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nobile skrev:

Du finner det inne på hans profil på fb og

Skrevet
7 minutter siden, Nobile said:

Nei, et innlegg i kommentarfeltet til artikkelen, SBT slår tilbake,noe skurrer

Skrevet
17 minutter siden, venus* skrev:

Det er nok mange forskjellige mennesker som alle føler for å kommentere.

Jeg feks, gir blaffen i bloggere, men provoseres av personer som slipper unna med systematisk trakassering.

Et hylekor er nødvendig i ny og ne

joa a men de som er kvalifiserte går videre med dette   Dette med ØB er ei lang og stygg histori der rettsinstansene og  politiet vil ta seg av  vitner og avhør og finne sannheten. Det er deres jobb Vi tilskuere til det som hender her er obsserverere bare til det vi hører og leser, inggen som jeg vet av oss, har sett eller gjort  de tingene han har er bekyldt for. Slikt vet kun hans ofre. Da må det bli mellom rettsinnstanser, ofre og politi .Hvermannsen kan skrive hva han vil...men det er å spekulere...som det er side opp og side ned av her i tråden

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Mkigjen skrev:

Nei, et innlegg i kommentarfeltet til artikkelen, SBT slår tilbake,noe skurrer

Hvilken avis? Eller er det avisens Facebook? 

• Liker 1
Skrevet
Just now, miss summers said:

Hvilken avis? Eller er det avisens Facebook? 

VG

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Scorpion57 skrev:

joa a men de som er kvalifiserte går videre med dette   Dette med ØB er ei lang og stygg histori der rettsinstansene og  politiet vil ta seg av  vitner og avhør og finne sannheten. Det er deres jobb Vi tilskuere til det som hender her er obsserverere bare til det vi hører og leser, inggen som jeg vet av oss, har sett eller gjort  de tingene han har er bekyldt for. Slikt vet kun hans ofre. Da må det bli mellom rettsinnstanser, ofre og politi .Hvermannsen kan skrive hva han vil...men det er å spekulere...som det er side opp og side ned av her i tråden

Vi har forstått det som er din opplevelse av denne tråden. Jeg foreslår at du ignorerer den og heller diskuterer det du måtte finne konstruktivt på forumet. 

• Liker 16
Skrevet
13 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Dette er jo ikke en sak som er gått til politiet, så skjønner ikke hva du prater om. Eneste som er hos politiet der er de som er blitt anmeldt for å uttale seg om ØB. Aka knebling. 

Han innrømmer det selv, så hva dere er så himla opptatt av beviser for, det forstår jeg heller ikke. Lyver han om at han har gått over streken med flere jenter, eller hvordan er det? 

• Liker 15
Skrevet
6 minutter siden, Mkigjen skrev:

VG

Ser ikke kommentarfelt der 😞

Skrevet
2 minutter siden, miss summers said:

Ser ikke kommentarfelt der

jodda

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...