Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Infinity skrev:

Jeg tenker at dere har han nærmere en snap. 😉

Så dere kan da hastekonkludere når det gjelder de andre? Jeg har prøvd å si flere ganger at dere kan ikke rope ut om forhåndsdømming om Ørjan, når dere hele tiden gjør det om alle de andre. Hvor er logikken deres i det ?

Kan ikke komme noe nærmere enn snap 😂 eller... Kan man det? 🤷🏼‍♀️

Nei, tilfellene han selv har innrømmet har han nok gjort. Og alle andre historier mangler dokumentasjon. Det er påstander. Påstander holder ikke for meg, dessverre! 

Tidligere etterspurte jeg beviser, men ga meg med det da jeg tilslutt antok at bevisene finnes ikke. I starten da jeg ble med i denne diskusjonen sa jeg flere ganger at jeg var kritisk, men imot offentlig gapestokk av Ørjan. Da trodde jeg også at Ørjan var skyldig i mer enn hva som har vist seg å være tilfelle. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Kan ikke komme noe nærmere enn snap 😂 eller... Kan man det? 🤷🏼‍♀️

Nei, tilfellene han selv har innrømmet har han nok gjort. Og alle andre historier mangler dokumentasjon. Det er påstander. Påstander holder ikke for meg, dessverre! 

Tidligere etterspurte jeg beviser, men ga meg med det da jeg tilslutt antok at bevisene finnes ikke. I starten da jeg ble med i denne diskusjonen sa jeg flere ganger at jeg var kritisk, men imot offentlig gapestokk av Ørjan. Da trodde jeg også at Ørjan var skyldig i mer enn hva som har vist seg å være tilfelle. 

Hva trodde du han var skyldig i, som du nå har skiftet mening om?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 minutter siden, Firestone skrev:

«Ørjan har innrømmet at han var vært jævlig, sendt bilder han ikke skulle ha sendt og holdt på å miste kone og familie. Han har innrømmet at alt var hans skyld.»  https://www.vg.no/rampelys/i/J1m8EX/oerjan-buroee-leiren-slaar-tilbake-mot-sigrid-bonde-tusvik-vi-har-aldri-truet-noen-til-taushet

ØBs beklagelse: 

https://www.nrk.no/kultur/orjan-buroe-ble-droppet-av-stand-up-norge-etter-varsler-om-trakassering-1.14445927

«Jeg var ikke oppriktig og jeg gjorde urett mot flere. Det var en stor feil. Feil gjort av et dårlig menneske. Men jeg er ikke han jeg var. Jeg er ikke han egoistiske grisen som satt andre i forlegenhet, sendte grisemeldinger til opptatte kvinner eller objektifiserte kvinner.»

Ja og så? Dette er da ikke noe nytt? Selvsagt skal man hverken sende Dp eller være utro i et ekteskap. Så ja han har ikke vært en Romeo akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, heavyheart skrev:

Hva trodde du han var skyldig i, som du nå har skiftet mening om?

Har det noe å si nå? Jeg tror jo likevel ikke på det, og kommer nok ikke til å endre mening rundt hennes historie likevel? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Baresierdet skrev:

Har det noe å si nå? Jeg tror jo likevel ikke på det, og kommer nok ikke til å endre mening rundt hennes historie likevel? 

Men altså, du må jo bare dele hvordan du har fått motbevist det du trodde om Ørjan! Har du sett ~*beviser*~?😃 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest har glemt denne saken for lengst, og etter at VG beklaget til Ørjan (folk gidder ikke lese mer enn ingresser som regel) så mener mange at det var mye løgn i dette. 

Ørjan lever sitt liv videre, selger billetter og er tilbake i manesjen 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
4 minutter siden, Nuna skrev:

Folk flest har glemt denne saken for lengst, og etter at VG beklaget til Ørjan (folk gidder ikke lese mer enn ingresser som regel) så mener mange at det var mye løgn i dette. 

Ørjan lever sitt liv videre, selger billetter og er tilbake i manesjen 👍🏻

Som det burde være 🙏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
17 minutter siden, Nuna skrev:

Folk flest har glemt denne saken for lengst, og etter at VG beklaget til Ørjan (folk gidder ikke lese mer enn ingresser som regel) så mener mange at det var mye løgn i dette. 

Ørjan lever sitt liv videre, selger billetter og er tilbake i manesjen 👍🏻

Jeg sitter i grunn igjen med helt motsatt inntrykk. De fleste syns han er shady og tror nok det ligger mye i det som har kommet frem. Du har forøvrig rett i at mange har glemt saken og ikke er så interessert. Men når de ser fjeset hans på trykk så forbindes han med at han er en shady fyr. Jeg tror heller det er langt færre som har giddet å lese den beklagelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Infinity skrev:

Du er ikke mye sympatisk selv ovenfor ofrene etter Burøe.  Du trenger på ingen måte tro et vi her inne har misforstått eller ikke klarer å forstå. En ting har jeg ihvertfall forstått, og det er at du ikke bryr deg om hvem av jentene du tråkker på for å forsvare ØB. 

Jeg finner deg utrolig naiv og besserwisser som er en dårlig kombinasjon, og angående å se ting svart hvitt, så er det vel du som ikke en eneste gang har sett noe fra jentenes side. 

Ifølge h*b er det ingen ofre, bare grisejenter som har bedt om det selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger.

Papirfly, mod.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...