Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Justsaying skrev:

Hva tenker dere når dere ser det som står her?

Hvorfor klipp og lim ? Hvorfor tar du ikke med ironien som var rundt utsagnet ?  Nå skjønner jeg fremgangsmåten din, og det er ikke pent. Fy skam på deg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
2 minutter siden, Infinity skrev:

Hvorfor klipp og lim ? Hvorfor tar du ikke med ironien som var rundt utsagnet ?  Nå skjønner jeg fremgangsmåten din, og det er ikke pent. Fy skam på deg. 

Du skjønte også at det er viktig at alt er med for at det skal gi et riktig inntrykk i en melding? 😀 Flott! 

Så da skjønner enda flere kanskje at det spiller ingen rolle at det sitter flere her og roper at Vg har sett bevis. For de har ikke det!!! De har sett bilder av screenshots, i beste fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo for dumt å be folk om å spørre Ørjan om de lurer på noe når mannen har null troverdighet. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Du skjønte også at det er viktig at alt er med for at det skal gi et riktig inntrykk i en melding? 😀 Flott! 

Så da skjønner enda flere kanskje at det spiller ingen rolle at det sitter flere her og roper at Vg har sett bevis. For de har ikke det!!! De har sett bilder av screenshots, i beste fall. 

Det vet ikke du noen ting om.🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, Oida skrev:

Brukerkompisene deler denne lenken med jevne mellomrom. Den er visstnok dokumentasjon på at helten er uskyldig og alle andre fæle løgnere. 

Når det kommer til at NRK og Dagbladet ikke ble klaget inn til PFU tror jeg kanskje det at VG var et enkelt offer etter Giske saken. Minste motstands vei .......

 

12 minutter siden, Oida skrev:

Igjen tillegger du meg ting jeg ikke har sagt. Har aldri gitt uttrykk for at jeg har dato på når klage ble sendt. 

Du skriver jo først der at Vg var et lett offer ETTER Giskesaken. Så du klarer helt fint å si selv timelinen du innbiller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 minutter siden, Infinity skrev:

Det vet ikke du noen ting om.🙂

Det vet jeg alt om 😇😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Justsaying skrev:

 

Du skriver jo først der at Vg var et lett offer ETTER Giskesaken. Så du klarer helt fint å si selv timelinen du innbiller deg.

Les hva hun skriver. Ikke ha høyere standard på andre sine kommentarer enn dine egne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Det vet jeg alt om 😇😎

Nei. Ørjan er en løgner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Justsaying skrev:

 

Du skriver jo først der at Vg var et lett offer ETTER Giskesaken. Så du klarer helt fint å si selv timelinen du innbiller deg.

Jeg skrev, tror kanskje. Håper og tror kanskje du vet betydningen av disse ordene. Men med tanke på at du alltid vet så er de kanskje fremmedord?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
12 minutter siden, Oida skrev:

Jeg skrev, tror kanskje. Håper og tror kanskje du vet betydningen av disse ordene. Men med tanke på at du alltid vet så er de kanskje fremmedord?

Kanskje har ingenting i denne diskusjonen å gjøre. Fakta er at klagen til Ørjan ble sendt før Giske. Det er fordelen vår i denne saken, vi har fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Justsaying skrev:

Kanskje har ingenting i denne diskusjonen å gjøre. Fakta er at klagen til Ørjan ble sendt før Giske. Det er fordelen vår i denne saken, vi har fakta.

Fordelen vår...... 🤔. Hvilken fordel er det for deg ? 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Infinity skrev:

Fordelen vår...... 🤔. Hvilken fordel er det for deg ? 

 

Vår... som i at vi diskuterer med fakta i saken.. og ikke spekulasjoner og antagelser 😬

Endret av Baresierdet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerangrep og spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Justsaying skrev:

Kanskje har ingenting i denne diskusjonen å gjøre. Fakta er at klagen til Ørjan ble sendt før Giske. Det er fordelen vår i denne saken, vi har fakta.

Dere har fakta? Du og din brukerkompis? Det er bare det at deres fakta pleier å være alt annet enn fakta.

Som ved påsketider. Da lovte du at i påsken skulle den store bomben gå av og din helt frikjennesfor alle fæle løgner som er spredt om han. Alle de fæle kvinnene som har fortalt fæle løgner om helten din skulle sitte hjemme og gråte mens de angret på alle løgnene de har spredt om helten din.  Påsken kom og gikk uten noen bombe med frifinnelse for din helt. Så for noen dager siden sier du at den store bomben med frifinnelse var artikkelen i VG. Artikkelen som er ditt nye favoritt argument for at Kemma Johanne Hagen løy, Elina Krantz løy og helten er uskyldsren.

Vel fakta er at da jeg leste den artikkelen satt jeg ikke hjemme og gråt og angret på at jeg har løyet om helten din. For fakta er at helten din har trakassert kvinner i nærmere to tiår. Fakta er at vi som er blitt utsatt for din helts manglende oppførsel har ikke tryglet og bedt om slibrige meldinger og dickpicks, som du påstår.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baresierdet skrev:

Vår... som i at vi diskuterer med fakta i saken.. og ikke spekulasjoner og antagelser 😬

Å kalle alt og alle løgnere hvis det ikke passer inn i deres narrativ er ikke fakta. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Infinity skrev:

Å kalle alt og alle løgnere hvis det ikke passer inn i deres narrativ er ikke fakta. 

Kaller ikke alle løgnere. Sier at jeg ikke tror på hvert ord som blir sagt av ukjente som jeg ikke aner hvem er uten noen form for dokumentasjon eller bevis på påstandene.

Og bare for å ha sagt det igjen, jeg trenger ikke se bevis heller. Men forvent heller ikke å bli trodd av alle uten å vise de. Det vil alltid være noen med et kritisk øye og øret der ute. 

Jeg beklager at jeg kanskje ikke er så godtroende som mange andre. 

Måtte rettferdigheten seire tilslutt 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Baresierdet skrev:

Kaller ikke alle løgnere. Sier at jeg ikke tror på hvert ord som blir sagt av ukjente som jeg ikke aner hvem er uten noen form for dokumentasjon eller bevis på påstandene.

Og bare for å ha sagt det igjen, jeg trenger ikke se bevis heller. Men forvent heller ikke å bli trodd av alle uten å vise de. Det vil alltid være noen med et kritisk øye og øret der ute. 

Jeg beklager at jeg kanskje ikke er så godtroende som mange andre. 

Måtte rettferdigheten seire tilslutt 👏🏼

Så ta en titt på det som er postet rett over deg av justsaying. Syns du virkelig at det er det som er en faktabasert debatt ? 

Han roper ut om fakta samtidig som han fremsetter løgn.  Det er vel ikke så rart at slike poster bare blir sett på som tull og tøys.

Dere gjør ikke hovedpersonen noen tjeneste om det var det som var hensikten. 

Endret av Infinity
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Infinity skrev:

Så ta en titt på det som er postet rett over deg av justsaying. Syns du virkelig at det er det som er en faktabasert debatt ? 

Han roper ut om fakta samtidig som han fremsetter løgn.  Det er vel ikke så rart at slike poster bare blir sett på som tull og tøys.

Dere gjør ikke hovedpersonen noen tjeneste om det var det som var hensikten. 

Justsaying har ikke kommet med uriktig fakta. Dere sa heletiden «VG har sett bevisene til kemma», men VG har ikke sett noen ting. Og da oppfatter noen det som at kemma lyver, mens andre tydeligvis oppfatter det som det fortsatt er en sannhet selv om ingen har sett disse bevisene hun mener hun har vist frem. Selv synes jeg det et merkelig

Jeg er helt sikker på at hun du omtaler som en han, er en dame 😂

hensikten min er å ha en saklig diskusjon, si mine meninger uavhengig av hva Ørjan måtte mene. Men Ørjan har meg på snap, så kan når som helst si i fra selv om jeg skriver noe som er langt over grensen, eller ikke medfører riktighet 🙂 men hyggelig av deg å tenke på hva Ørjan føler oppi det hele i denne diskusjonen også. Det tror jeg han setter pris på 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Justsaying har ikke kommet med uriktig fakta. Dere sa heletiden «VG har sett bevisene til kemma», men VG har ikke sett noen ting. Og da oppfatter noen det som at kemma lyver, mens andre tydeligvis oppfatter det som det fortsatt er en sannhet selv om ingen har sett disse bevisene hun mener hun har vist frem. Selv synes jeg det et merkelig

Jeg er helt sikker på at hun du omtaler som en han, er en dame 😂

hensikten min er å ha en saklig diskusjon, si mine meninger uavhengig av hva Ørjan måtte mene. Men Ørjan har meg på snap, så kan når som helst si i fra selv om jeg skriver noe som er langt over grensen, eller ikke medfører riktighet 🙂 men hyggelig av deg å tenke på hva Ørjan føler oppi det hele i denne diskusjonen også. Det tror jeg han setter pris på 😅

Jeg tenker at dere har han nærmere en snap. 😉

Så dere kan da hastekonkludere når det gjelder de andre? Jeg har prøvd å si flere ganger at dere kan ikke rope ut om forhåndsdømming om Ørjan, når dere hele tiden gjør det om alle de andre. Hvor er logikken deres i det ?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ørjan har innrømmet at han var vært jævlig, sendt bilder han ikke skulle ha sendt og holdt på å miste kone og familie. Han har innrømmet at alt var hans skyld.»  https://www.vg.no/rampelys/i/J1m8EX/oerjan-buroee-leiren-slaar-tilbake-mot-sigrid-bonde-tusvik-vi-har-aldri-truet-noen-til-taushet

ØBs beklagelse: 

https://www.nrk.no/kultur/orjan-buroe-ble-droppet-av-stand-up-norge-etter-varsler-om-trakassering-1.14445927

«Jeg var ikke oppriktig og jeg gjorde urett mot flere. Det var en stor feil. Feil gjort av et dårlig menneske. Men jeg er ikke han jeg var. Jeg er ikke han egoistiske grisen som satt andre i forlegenhet, sendte grisemeldinger til opptatte kvinner eller objektifiserte kvinner.»

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...