Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, NBA skrev:

DET ER BARE LØGN!

🤣🤣🤣

Haha ja og jorden er flat, de som påstår noe annet er løgnere 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, NBA skrev:

Du mener at en bedrift skal utlevere persondata mot noens vilje?

Lov å tenke seg om selv i denne saken.

Når du kan stå å fortelle i media så burde man også kunne dokumentere påstandene man kommer med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Baresierdet skrev:

Når du kan stå å fortelle i media så burde man også kunne dokumentere påstandene man kommer med..

Hva med å innse at helten din ikke er ønsket i Stand up Norge, Latter og diverse andre scener i Norges land etter å ha trakassert kvinner i nærmere to tiår.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende å observere at noen her i tråden mener at absolutt alle lyger om sin opplevelse med Ørjan, uansett om det er selvopplevd eller observert på annen måte.

Alle som står fram blir kalt løgnere. Ingen har noe troverdighet.  

Med helten sin er det stikk motsatt. Har han sagt at noe ikke stemmer, ja da må jo det være sant, for Ørjan lyger ikke ....

 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Infinity skrev:

Det er fascinerende å observere at noen her i tråden mener at absolutt alle lyger om sin opplevelse med Ørjan, uansett om det er selvopplevd eller observert på annen måte.

Alle som står fram blir kalt løgnere. Ingen har noe troverdighet.  

Med helten sin er det stikk motsatt. Har han sagt at noe ikke stemmer, ja da må jo det være sant, for Ørjan lyger ikke ....

 

 

De benekter til og med det helten deres har innrømmet. Det er godt gjort det.

Endret av Oida
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying

Orker hverken sitere enkelte ting eller folk lenger, dere har jo hakk i platen. Det hjelper ikke hvor mange linker dere legger ut på at Elina sier hun har sparket Ørjan!!

Dere syns ikke det er LITT merkelig at ingen sto frem før Ørjan selv sto frem og sa han hadde oppført seg ufint? Ikke Elina og ikke noen komikere fra miljøet? 

Dere som hyller varslere hvorfor hyller dere ikke Ørjan? Tvert han sa han hadde vært ufin ropte alle høyere enn de andre om hvor fæl han er. Hvorfor? For å ikke få fokuset på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
10 minutter siden, Oida skrev:

De benekter til og med det helten deres har innrømmet. Det er godt gjort det.

Benekter ingenting han har gjort? Benekter det han ikke har gjort. 

Han sier han hat vært drittsekk, at du tolker det som at han har vært drittsekk mot deg er din tolkning. Han har vært drittsekk mot Marna først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
8 timer siden, Yann skrev:

Neida, det er ikke synd på han. Det patetiske er hans to «gode venner» som på en latterlig måte forsvarer vedkommende som hovedpersonen garantert ikke er personlige venner med ;)

Må man være personlig venner med folk for å støtte dem? Dessuten må du ikke si imot dine helter her innvendinger påstår jeg og hun andre er Ørjan selv. 

Bare det at noen tror jeg er Ørjan mens noen tror han utnytter meg/oss sier jo litt om hvor liten evnen til å se noe annet enn ytterpunkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Justsaying skrev:

Benekter ingenting han har gjort? Benekter det han ikke har gjort. 

Han sier han hat vært drittsekk, at du tolker det som at han har vært drittsekk mot deg er din tolkning. Han har vært drittsekk mot Marna først og fremst.

Orker hverken sitere enkelte ting eller folk lengre, dere har hakk i plata, skriver du. Like etterpå siterer du meg??

Som du vet gikk helten din selv ut i en podcast og beklaget sin drittsekk oppførsel mot et ukjent antall kvinner. At du klarer å tolke den noe vage beklagelsen til å kun omfatte hans frue kan jeg ikke hjelpe deg med.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ocultos skrev:

NRK ble hverken klaget inn for eller felt i PFU for ovennevnte artikkel. Merkelig.

Heller ikke Dagbladet ble klaget inn for PFU for denne saken:
https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-sporsmalene-vi-ikke-far-svar-pa/70783519

Og hvor blir det av svarene på spørsmålene fra Dagbladet?

Ifølge hans store støttespillere her inne er disse spørsmålene besvart av helten deres. Kanskje de har en forklaring på hvorfor disse svarene ikke er publisert?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
41 minutter siden, Oida skrev:

Ifølge hans store støttespillere her inne er disse spørsmålene besvart av helten deres. Kanskje de har en forklaring på hvorfor disse svarene ikke er publisert?

Ring Dagbladet å spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
På 27.4.2019 den 18.10, Infinity skrev:

la menn være menn og vise forståelse hvis testosteronet river i kroppen.

Stakkars Ørjan

 

Hva tenker dere når dere ser det som står her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Baresierdet said:

En sports-podcast av en for meg ukjent person med konspirasjonsteorier om en annen person som har vært kritisk til Burøes oppførsel? Ikke videre interessant.

Jeg syns det er mer interessant å finne ut hvorfor hverken NRK eller Dagbladet ble klaget inn for PFU, til tross for at de skrev mye av det samme som VG.

Videre er det også interessant at Burøe skal ha hevdet overfor «Baresayingdet» at han har besvart de 20 spørsmålene som finnes nederst i Dagbladet-saken.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, ocultos skrev:

En sports-podcast av en for meg ukjent person med konspirasjonsteorier om en annen person som har vært kritisk til Burøes oppførsel? Ikke videre interessant.

Jeg syns det er mer interessant å finne ut hvorfor hverken NRK eller Dagbladet ble klaget inn for PFU, til tross for at de skrev mye av det samme som VG.

Videre er det også interessant at Burøe skal ha hevdet overfor «Baresayingdet» at han har besvart de 20 spørsmålene som finnes nederst i Dagbladet-saken.

Det du lurer på, har jeg ikke tenkt å svare på. Jeg orker ikke gjenta meg selv, så enten kan du bla bakover i tråden å se om svaret mitt fortsatt ligger der eller så er det slettet og dermed ikke noe poeng å gjenta. 🙂 

orker du ikke bla bakover, men fortsatt lurer veldig vil jeg tipse deg om å enten spørre Ørjan, eller Dagbladet om det du lurer på 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, ocultos skrev:

En sports-podcast av en for meg ukjent person med konspirasjonsteorier om en annen person som har vært kritisk til Burøes oppførsel? Ikke videre interessant.

Jeg syns det er mer interessant å finne ut hvorfor hverken NRK eller Dagbladet ble klaget inn for PFU, til tross for at de skrev mye av det samme som VG.

Videre er det også interessant at Burøe skal ha hevdet overfor «Baresayingdet» at han har besvart de 20 spørsmålene som finnes nederst i 

31 minutter siden, ocultos skrev:

En sports-podcast av en for meg ukjent person med konspirasjonsteorier om en annen person som har vært kritisk til Burøes oppførsel? Ikke videre interessant.

Jeg syns det er mer interessant å finne ut hvorfor hverken NRK eller Dagbladet ble klaget inn for PFU, til tross for at de skrev mye av det samme som VG.

Videre er det også interessant at Burøe skal ha hevdet overfor «Baresayingdet» at han har besvart de 20 spørsmålene som finnes nederst i Dagbladet-saken.

 

Brukerkompisene deler denne lenken med jevne mellomrom. Den er visstnok dokumentasjon på at helten er uskyldig og alle andre fæle løgnere. 

Når det kommer til at NRK og Dagbladet ikke ble klaget inn til PFU tror jeg kanskje det at VG var et enkelt offer etter Giske saken. Minste motstands vei .......

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Oida skrev:

Brukerkompisene deler denne lenken med jevne mellomrom. Den er visstnok dokumentasjon på at helten er uskyldig og alle andre fæle løgnere. 

Når det kommer til at NRK og Dagbladet ikke ble klaget inn til PFU tror jeg kanskje det at VG var et enkelt offer etter Giske saken. Minste motstands vei .......

Den er ikke dokumentasjon på at Ørjan er helt uskyldig. For det har han selv sagt han ikke er. 🤦🏼‍♀️ 

Ja det er jo en teori du kanskje har, men ingen sannhet av den grunn 🤷🏼‍♀️ 

Hvordan vet du egentlig dato på når klagen ble sendt inn? 

Endret av Baresierdet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Baresierdet skrev:

Den er ikke dokumentasjon på at Ørjan er helt uskyldig. For det har han selv sagt han ikke er. 🤦🏼‍♀️ 

Ja det er jo en teori du kanskje har, men ingen sannhet av den grunn 🤷🏼‍♀️ 

Hvordan vet du egentlig dato på når klagen ble sendt inn? 

Igjen tillegger du meg ting jeg ikke har sagt. Har aldri gitt uttrykk for at jeg har dato på når klage ble sendt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...