Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Til og med kona til ØB er uenig med deg:

«Han la hånden på låret hennes og førte den opp under skjørtet mens han sa noe hjernedødt som «Her er du ikke gravid, her er du gravid».» 

http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/

Du vet hvor man kommer når man fører hånda oppover fra låret? Han hevder forøvrig at han skulle si; Her er du sexy, her er du gravid». 

«Ørjan Burøe forteller nå at han angrer sterkt på det han gjorde.»
 
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Firestone skrev:

Til og med kona til ØB er uenig med deg:

«Han la hånden på låret hennes og førte den opp under skjørtet mens han sa noe hjernedødt som «Her er du ikke gravid, her er du gravid».» 

http://web.archive.org/web/20171209134140/http://www.komikerfrue.no/2017/12/09/nar-misbrukte-blir-maktmisbrukere/

Du vet hvor man kommer når man fører hånda oppover fra låret? Han hevder forøvrig at han skulle si; Her er du sexy, her er du gravid». 

«Ørjan Burøe forteller nå at han angrer sterkt på det han gjorde.»
 

Så han klarer ikke styre hånden? Han kan ikke ha stoppet hånden før den traff tissen? For tusvik sa selv, i podcasten første gang hun snakket om det at det var låret! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
2 minutter siden, Baresierdet said:

Så han klarer ikke styre hånden? Han kan ikke ha stoppet hånden før den traff tissen? For tusvik sa selv, i podcasten første gang hun snakket om det at det var låret! 

Men altså, HVA SKAL HAN UNDER KLÆRNE PÅ EN KOLLEGA, DA ?!?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona skriver i teksten at han var full. En full mann som tar en kollega under skjørtet og skal snappe det samtidig. Sjarmerende, nei. Overtramp? Ja. Han har beklaget det, i det minste. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 minutter siden, juoigi skrev:

Men altså, HVA SKAL HAN UNDER KLÆRNE PÅ EN KOLLEGA, DA ?!?!

 

Tusvik har da selv tafset så hvorfor rope om det? Igjen, skill sak og person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handler ikke Burøesaken om tissen til ST, selv om noen ønsker det, men til og med Linn Skåber skriver det ordet noen ikke vil erkjenne:

«Om noen hadde bedt om tilgivelse for at noen hadde tatt på tissen min hadde jeg uten tvil tatt det i mot. Håper også jeg hadde fått tilgivelse for om jeg hadde tatt noen på tissen. Nok nå. Amen», er noe av det Skåber skriver.»

 

 

https://www.nettavisen.no/livsstil/orjan-buroe-saken-setter-ny-fyr-pa-metoo-i-kjendis-norge/3423593209.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at ØB er så uskyldig når han selv sto frem flere steder og ba om unnskyldning for uakseptabel oppførsel.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske begrenset hva VG beklager da. Overskriften er stor «VG beklager til ØB!»

Det ene er en presisering «Det er intervjuobjektets opplevelser og påstander som gjengis»

Det andre er at de ikke har noen skriftlig informasjon som støtter et intervjuobjektets påstand om at ØB fikk en advarsel og senere ble sagt opp av Standup Norge. 

VG beklager at informasjonen ikke ble gitt «med forbehold.» Det er ikke som om de går tilbake på alt de har skrevet. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollapinnsvin103

I en slik sak vil det nok alltid balle på seg med noen usanne historier, allikevel - de sanne historiene, de er like sanne. 

Da «metoo»-bevegelsen ble kjent i Norge, sier Burøe i podcasten at han ville stå frem med sin historie, men at han ble frarådet dette av personer rundt han. Så smalt det.

– Det ble et helvete. Det ble laget utallige podcaster om meg. Mye var sant, og noe var ikke sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnesomikkehater
15 minutter siden, Bollapinnsvin103 said:

I en slik sak vil det nok alltid balle på seg med noen usanne historier, allikevel - de sanne historiene, de er like sanne. 

Da «metoo»-bevegelsen ble kjent i Norge, sier Burøe i podcasten at han ville stå frem med sin historie, men at han ble frarådet dette av personer rundt han. Så smalt det.

– Det ble et helvete. Det ble laget utallige podcaster om meg. Mye var sant, og noe var ikke sant. 

Nettopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnesomikkehater
On 4/27/2019 at 7:52 PM, Bollapinnsvin103 said:

Ørjan Burøe unnskyldte seg på sin private Facebook (senere slettet). Hvorfor? Vel sannsynligheten er stor for at han ikke valgte den offentlige profilen fordi det ville si at hans nye utenlandske tilhengerskare fikk nyss i saken. Kynisk, lite angrende.

Det kommer frem om man leser noen av disse intervjuene med Ørjan hvor han trodde media ville fungere som hans talerør, at anklagene kom opp igjen etter internasjonal oppmerksomhet. Så denne unnskyldning i podcast var antagelig nøye planlagt og i et håp om å legge det bak seg, på egne premisser. Han håpet nok på oppdrag fra utlandet, ref. Bakkes kommentar om at det ville vært gøy om Ellen DeGeneres ringte.

Unnskyldningen var aldri ekte, personen hadde egne egoistiske baktanker ved å i det hele ta opp saken igjen etter 2017. Han skulle kanskje bare latt det ligge? Var det ikke nettopp tidspunktet og den ensidige vinklingen som ble nettopp bensin på bålet?

Dette er en tråd om Ørjan Burøe, ikke spesifikt trakassering. Så må også få si at måten han og kona bruker barna (spesielt ett av dem) for å fremme seg selv, høste likes og oppmerksomhet. Vel, det er direkte kvalmt. Har denne lille guttungen selv valgt å være en slags liten frontfigur for hen? Vil han synes dette er like gøy når han blir eldre? Ja, èn video er morsomt og helt OK å dele. Men i disse mengder Komikerparet deler? Det er forkastelig. 

Kunne linket to kronikker skrevet de siste dagene som hadde vært god lesning for paret. Selv i denne stormen har barna blitt eksponert for fullt. 

Sånn, ferdig med å diskutere en «komiker» som aldri har fått meg til å le. 

Eksponeringen begge foreldre driver med er helt forkastelig. 

Det går kanskje ikke så bra med det lite morsomme "komiker"paret, og guttungen må brukes for å høste likerklikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bollapinnsvin103

Mye gjentagelser og lite å komme med fra Komikerfrue. Må være grenser for hvor mange ganger man kan poste «jeg spruter meg i hele ansiktet med krem», eller «jeg trykker trynet med sjokolade» bilder? 😏 

Endret av Bollapinnsvin103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg trekker denne tråden opp igjen, da det sikkert er flere enn meg som får opp storyen hans jevnlig som forslag på Snapchat. Altså uten å abonnere på han.

Man kan tydeligvis få fjernet de man ikke ønsker skal dukke opp, og idag har jeg endelig fått fjernet ØB fra min Snapchat. Komikerfrue ryker og hvis hun dukker opp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Missfoxy
6 minutter siden, acna skrev:

Jeg trekker denne tråden opp igjen, da det sikkert er flere enn meg som får opp storyen hans jevnlig som forslag på Snapchat. Altså uten å abonnere på han.

Man kan tydeligvis få fjernet de man ikke ønsker skal dukke opp, og idag har jeg endelig fått fjernet ØB fra min Snapchat. Komikerfrue ryker og hvis hun dukker opp.

Har selv gjort det samme. Har fjernet komikerfrue også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Nevod skrev:

Noen som skal på showet hans i sommer? :)

Absolutt.....IKKE😵 Må vanne blomstene de dagene han har show🤷‍♀️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...