Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nevod skrev:

Noen som skal på showet hans i sommer? :)

Nei selvsagt ikke

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Nevod skrev:

Noen som skal på showet hans i sommer? :)

Virkelig ikke. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nevod skrev:

Noen som skal på showet hans i sommer? :)

Absolutt ikke. Ville ikke dratt om jeg fikk billetter engang.

Endret av goldenlocks
Skrivefeil.
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Bare at dere føler dere må inn her å skrive at dere ikke skal i showet hans gir han sikkert 50 ekstra som kommer 😃 Haters gir pr da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Bare at dere føler dere må inn her å skrive at dere ikke skal i showet hans gir han sikkert 50 ekstra som kommer 😃 Haters gir pr da. 

Hvor er logikken i dette? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere ikke snart ferdige med Ørjan? 

Hvor lenge skal dere egentlig holde på med det hatet deres?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missfoxy
13 minutter siden, Baresierdet skrev:

Er dere ikke snart ferdige med Ørjan? 

Hvor lenge skal dere egentlig holde på med det hatet deres?

Hvor lenge skal du fortsette å hylle ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Missfoxy skrev:

Hvor lenge skal du fortsette å hylle ham?

Selvfølgelig måtte spørsmålet snu uten at du klarte å svare på mitt spørsmål.. 🤦🏼‍♀️

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, neiognei skrev:

Hvor er logikken i dette? 

Du kan ikke pr? All pr er god pr. 

Som nå da Durek og Martha kom, fikk masse blest rundt seg - og alle ville komme å se de. Både de som liker dem og kritikerne.

Dette er grunnleggende kunnskaper, skulle tro du som er såpass ivrig her visste det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Du kan ikke pr? All pr er god pr. 

Som nå da Durek og Martha kom, fikk masse blest rundt seg - og alle ville komme å se de. Både de som liker dem og kritikerne.

Dette er grunnleggende kunnskaper, skulle tro du som er såpass ivrig her visste det? 

Du kjenner tydeligvis ikke til cancel culture. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 timer siden, Vampen skrev:

Du kjenner tydeligvis ikke til cancel culture. 

Joda, syns Dianna Anderson har en fin teori om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Baresierdet skrev:

Er dere ikke snart ferdige med Ørjan? 

Hvor lenge skal dere egentlig holde på med det hatet deres?

Du er heller ikke ferdig med å forsvare han, så da blir det sånn da! Uansett svarte jeg bare på spørsmålet, god folkeskikk kalles det😝

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Monna1234 skrev:

Du er heller ikke ferdig med å forsvare han, så da blir det sånn da! Uansett svarte jeg bare på spørsmålet, god folkeskikk kalles det😝

Du glemte å besvare meg på hvor lenge dere skal hate så den folkeskikken har noen sprekker 🤪

Endret av Baresierdet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Baresierdet skrev:

Du glemte å besvare meg på hvor lenge dere skal hate så den folkeskikken har noen sprekker 🤪

Beklager så meget!!!! Hater gjør jeg ikke, bare har ikke overs for folk som ikke kan holde lankene for seg selv når man er gift eller er i et forhold🤷‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Monna1234 skrev:

Beklager så meget!!!! Hater gjør jeg ikke, bare har ikke overs for folk som ikke kan holde lankene for seg selv når man er gift eller er i et forhold🤷‍♀️

Der er jeg enig med deg. Folk bør holde seg til den utvalgte som sitter hjemme, eller velge å gå dersom man ikke klarer å holde seg til ektefellen/samboeren 👏🏼

Endret av Baresierdet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Monna1234 skrev:

Beklager så meget!!!! Hater gjør jeg ikke, bare har ikke overs for folk som ikke kan holde lankene for seg selv når man er gift eller er i et forhold🤷‍♀️

Så om han ikke hadde vært i ett forhold, så hadde det vært greit at han antastet damer? 🤔😎

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Flettfrid skrev:

Så om han ikke hadde vært i ett forhold, så hadde det vært greit at han antastet damer? 🤔😎

Overhodet ikke, formulerte meg kun på han sin status nå. Ingen fortjener sånn opplevelse som disse jentene!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Baresierdet skrev:

Er dere ikke snart ferdige med Ørjan? 

Hvor lenge skal dere egentlig holde på med det hatet deres?

Hvis det var min kommentar til blokkering på snap du mente, så ble den utløst av at jeg helt ufrivillig fikk opp reklame for hans Snapchat på min egen telefon. Folk som trakasserer andre kan finne seg en ny jobb utenfor offentligheten, om man er komiker eller politiker er uvesentlig, mener jeg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, acna skrev:

Hvis det var min kommentar til blokkering på snap du mente, så ble den utløst av at jeg helt ufrivillig fikk opp reklame for hans Snapchat på min egen telefon. Folk som trakasserer andre kan finne seg en ny jobb utenfor offentligheten, om man er komiker eller politiker er uvesentlig, mener jeg.

Nei det var ment til alle egentlig.

Vi har da ingenting med hva han velger å gjøre for å tjene penger, så lenge han fortsatt tjener gode penger på show hvorfor skal han ikke da kunne fortsette med det hvis han ønsker det? 

Men hva kunne Ørjan gjort, som er akseptabelt av deg og dere andre som mener at han burde slutte i jobben sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Justsaying skrev:

Du kan ikke pr? All pr er god pr. 

Som nå da Durek og Martha kom, fikk masse blest rundt seg - og alle ville komme å se de. Både de som liker dem og kritikerne.

Dette er grunnleggende kunnskaper, skulle tro du som er såpass ivrig her visste det? 

Du kan PR skikkelig godt ser jeg. Det er snakk om et lite underforum på et større forum her altså. Kvinneguiden til og med. Og det er snakk om en helt gjennomsnittlig komiker, ikke akkurat et medlem av den norske kongefamilien. Hallo i luken. 

En del av å ha peiling på PR burde være å kunne ca anslå hvem målgruppen er. Og å mene det at en liten kommentar på et lite underforum på kvinneguiden skal føre til så meget som 50 biletter ekstra solgt, bare fordi at folk blir nysgjerrige slæsj trassige....

Mangler litt ord på hvor utrolig latterlig den påstanden er.

Og du bør vel ikke akkurat snakke om hvem som er ivrig eller ei. Pot meet kettle. Omtrent samtlige kommentarer du poster handler om enten ØB eller de som har kritisert han, så begynner å se litt ut som en syklig opptatthet av den mannen. Er litt sånn Stan over det hele. 

 

Endret av neiognei
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...