Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

1 time siden, Baresierdet skrev:

Klarer du å svare på hvordan du vet han har fått sparken da? 

Jeg forstår veldig godt hvorfor han velger å ikke ha sitt show på latter, etter hvordan flere av komikerne har gått sammen hardt ut mot Ørjan, uten håndfaste bevis. Alt er spekulasjoner. Vi får holde oss til fakta, og det han har innrømmet. Alt annet bør bevisene legges frem for å diskutere videre, for det er påstander uten hold når beviser ikke er vist frem. 

Velkjent triks dette, å vri spørsmålet tilbake når man ikke evner å svare selv. Om ikke annet beviser du at du ikke har en troverdig forklaring på din påstand.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Justsaying skrev:

De sier komikeren har trakassert dem. Men Vg kan ikke trykke det de har sett. Kan du logistikk? Dette er ikke rakettforskning altså. Vg har sett skjermdumper fra hva Ørjan har skrevet til dem...ikke motsatt ;) Jeg kan også legge frem grisete trakasserende meldinger, hvis jeg ikke viser min del av samtalen.

Å du vet at VG ikke har sett samtaler fra begge parter? Beklager og nok en gang måtte skuffe deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oida skrev:

Velkjent triks dette, å vri spørsmålet tilbake når man ikke evner å svare selv. Om ikke annet beviser du at du ikke har en troverdig forklaring på din påstand.

 

Hvorfor fortsetter du å sitere meg? 

Det finnes ingen dokumentasjon på at han er sparket fra latter, da hadde VG brukt denne dokumentasjonen fremfor å unnskylde seg. De er ikke så glad i å innrømme egne feil, at de ikke har prøvd å fremskaffe denne dokumentasjonen som har vist seg å ikke finnes før de trykket artikkelen. 

Jeg trenger ikke gi deg mine bevis på det jeg vet og har sett. På lik linje som du ikke er interessert i å vise meg dine «bevis» du påstår du sitter på 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
8 minutter siden, Oida skrev:

Å du vet at VG ikke har sett samtaler fra begge parter? Beklager og nok en gang måtte skuffe deg.

Jeg vet at Vg ikke har sett dokumentasjon fra begge parter slik de skriver ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Baresierdet skrev:

Hvorfor fortsetter du å sitere meg? 

Det finnes ingen dokumentasjon på at han er sparket fra latter, da hadde VG brukt denne dokumentasjonen fremfor å unnskylde seg. De er ikke så glad i å innrømme egne feil, at de ikke har prøvd å fremskaffe denne dokumentasjonen som har vist seg å ikke finnes før de trykket artikkelen. 

Jeg trenger ikke gi deg mine bevis på det jeg vet og har sett. På lik linje som du ikke er interessert i å vise meg dine «bevis» du påstår du sitter på 🤷🏼‍♀️

Jeg fortsetter å sitere deg fordi du ikke kan svare på noen spørsmål som bør være enkel å besvare siden du påstår å vite at helten din ikke har fått sparken fra Latter.

Det er sikkert flere med meg som synes det er mer enn merkelig at han ikke er å finne blant komikerne på hjemmesiden til Latter. For å ikke snakke om at hans nye show ikke settes opp på Latter. Jeg har aldri opplevd at en komiker velger bort å sette opp sin forestilling på sin arbeidsplass.  Det blir som om ensemblet i Charlie og Sjokoladefabrikken skulle sette opp forestillingen på Oslo Nye i stedet for på Det Norske Teatret, hvor de er ansatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Justsaying skrev:

Jeg vet at Vg ikke har sett dokumentasjon fra begge parter slik de skriver ja. 

Så synd at du nok en gang må svelge skuffelsen da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok nå. Ber administrator stenge tråden. Dette blir for dumt og patetisk.  Ikke bare for de trakasserte.. men også for hovedpersonen selv som garantert ikke ønsker å toppe Rampelys listen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Yann skrev:

Nok nå. Ber administrator stenge tråden. Dette blir for dumt og patetisk.  Ikke bare for de trakasserte.. men også for hovedpersonen selv som garantert ikke ønsker å toppe Rampelys listen.

Ja huff, så synd på en som har trakassert kvinner i åresvis. Hvordan sover han om natten når han vet hva som skrives om ham?🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Oida skrev:

Jeg fortsetter å sitere deg fordi du ikke kan svare på noen spørsmål som bør være enkel å besvare siden du påstår å vite at helten din ikke har fått sparken fra Latter.

Det er sikkert flere med meg som synes det er mer enn merkelig at han ikke er å finne blant komikerne på hjemmesiden til Latter. For å ikke snakke om at hans nye show ikke settes opp på Latter. Jeg har aldri opplevd at en komiker velger bort å sette opp sin forestilling på sin arbeidsplass.  Det blir som om ensemblet i Charlie og Sjokoladefabrikken skulle sette opp forestillingen på Oslo Nye i stedet for på Det Norske Teatret, hvor de er ansatt.

 

Det er vel ingen komikere som er ansatt på Latter? Lars Berrum har jeg sett mange ganger på Latter. Showet hans så jeg på parkteateret. Bård Tufte hadde sist show på Latter. Nå skal setter han opp på chat noir. Har Bård fått spaken? Samme med Trine Lise Olsen,  Dora Torhalsdottir og mange andre. Dette fant jeg nå med raske enkle søk.

Har alle disse fått sparken eller kan det hende de ikke var fornøyd på Latter? Jeg vet ikke, vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Baresierdet skrev:

 

Det er vel ingen komikere som er ansatt på Latter? Lars Berrum har jeg sett mange ganger på Latter. Showet hans så jeg på parkteateret. Bård Tufte hadde sist show på Latter. Nå skal setter han opp på chat noir. Har Bård fått spaken? Samme med Trine Lise Olsen,  Dora Torhalsdottir og mange andre. Dette fant jeg nå med raske enkle søk.

Har alle disse fått sparken eller kan det hende de ikke var fornøyd på Latter? Jeg vet ikke, vet du?

Hvordan er det relevant ? Har sjefen uttalt seg om at de har fått sparken ?  Hvis ikke, ikke sak.

Endret av Infinity
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Hvordan er det relevant ? Har sjefen uttalt seg om at de har fått sparken . Hvis ikke, ikke sak.

Poenget var vel at det ikke er noen som er ansatt, og folk går sine egne veier. Uten at noen stiller spørsmål men når Ørjan valgte å gå egne veier, så er det kjempe rart for enkelte. 

Det var et innlegg for å opplyse om flere som har hatt show på latter, men likevel velger å ha showene sine andre steder enn latter også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ikke tro at på akkurat det tidspunktet så valgte han å gå egne veier ?  Til og med når mange mente han kom til å få sparken ?  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity skrev:

Du kan vel ikke tro at på akkurat det tidspunktet så valgte han å gå egne veier ?  Til og med når mange mente han kom til å få sparken ?  

Det faller deg ikke inn at han ikke var interessert i å jobbe med mennesker som dolket han i ryggen? Han har selv sagt at det han har gjort skal han stå for, men det han ikke har gjort må han ta avstand fra. Han ene som kastet Ørjan under bussen var ikke bare en kollega men en veldig god venn privat. Så at han valgte å gå på tidspunktet han gikk, tror jeg ikke handler om at han fikk sparken. 

Men er det ikke litt rart at Latter som er en mangemillion bedrift kan vise til en mail eller noe form for dokumentasjon om at han fikk sparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, NBA skrev:

Ja huff, så synd på en som har trakassert kvinner i åresvis. Hvordan sover han om natten når han vet hva som skrives om ham?🙄

Neida, det er ikke synd på han. Det patetiske er hans to «gode venner» som på en latterlig måte forsvarer vedkommende som hovedpersonen garantert ikke er personlige venner med ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Baresierdet skrev:

 

Det er vel ingen komikere som er ansatt på Latter? Lars Berrum har jeg sett mange ganger på Latter. Showet hans så jeg på parkteateret. Bård Tufte hadde sist show på Latter. Nå skal setter han opp på chat noir. Har Bård fått spaken? Samme med Trine Lise Olsen,  Dora Torhalsdottir og mange andre. Dette fant jeg nå med raske enkle søk.

Har alle disse fått sparken eller kan det hende de ikke var fornøyd på Latter? Jeg vet ikke, vet du?

Så det skal flisespikkes. Greit! Ingen komikere er "ansatt" på Latter. Men en del komikere og skuespillere er i stallen til Stand up Norge, som drives av Elina Krantz som også driver Latter. Dermed finner du en liste over komikere og skuespillere på hjemmesiden til Latter.

Din helt var en av Stand up Norge og på den omtalte listen til hans manglende oppførsel ble omtalt første gang i Natt og Dag. Da forsvant han fra Stand up Norge listen og Latters hjemmeside. Det ble ikke satt opp flere show enn de som alt lå ute. Elina Krantz bekreftet også i intervju at han ikke er en del av Stand up Norge lengre. (Selv om du og brukerkompis flisespikker på dette også)

Når det kommer til din oppramsing av komikere som har show på andre scener er det veldig normalt. Jeg har sett forestilling med Are Kalvø på Det Norske Teatret. Men tro det eller ei, jeg har også sett show med han på Latter. Og jammen meg finner jeg han ikke på hjemmesiden til Latter også.

For å ikke snakke om Kevin Vågenes som jeg har sett på både NRK og Latter. Utrolig nok så er han også å finne blant komikerne på hjemmesiden.

Endret av Oida
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Oida skrev:

Så det skal flisespikkes. Greit! Ingen komikere er "ansatt" på Latter. Men en del komikere og skuespillere er i stallen til Stand up Norge, som drives av Elina Krantz som også driver Latter. Dermed finner du en liste over komikere og skuespillere på hjemmesiden til Latter.

Din helt var en av Stand up Norge og på den omtalte listen til hans manglende oppførsel ble omtalt første gang i Natt og Dag. Da forsvant han fra Stand up Norge listen og Latters hjemmeside. Det ble ikke satt opp flere show enn de som alt lå ute. Elina Krantz bekreftet også i intervju at han ikke er en del av Stand up Norge lengre. (Selv om du og brukerkompis flisespikker på dette også)

Når det kommer til din oppramsing av komikere som har show på andre scener er det veldig normalt. Jeg har sett forestilling med Are Kalvø på Det Norske Teatret. Men tro det eller ei, jeg har også sett show med han på Latter. Og jammen meg finner jeg han ikke på hjemmesiden til Latter også.

For å ikke snakke om Kevin Vågenes som jeg har sett på både NRK og Latter. Utrolig nok så er han også å finne blant komikerne på hjemmesiden.

hva Elina bekreftet og bekrefter i fremtiden er for meg ganske likegyldig. For hun som deg kan ikke fremlegge noe dokumentasjon på påstandene hun kommer med. Og da ser jeg på det som løgn! 

Han gjør det bra fortsatt og tjener gode penger på showet sitt så tviler jeg på at han sulter selv om han ikke står på denne listen.  Det er nok neppe et tap for Ørjan burøe sin lommebok. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Baresierdet skrev:

Men er det ikke litt rart at Latter som er en mangemillion bedrift kan vise til en mail eller noe form for dokumentasjon om at han fikk sparken?

Du mener at en bedrift skal utlevere persondata mot noens vilje?

Lov å tenke seg om selv i denne saken.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Baresierdet skrev:

hva Elina bekreftet og bekrefter i fremtiden er for meg ganske likegyldig. For hun som deg kan ikke fremlegge noe dokumentasjon på påstandene hun kommer med. Og da ser jeg på det som løgn! 

Han gjør det bra fortsatt og tjener gode penger på showet sitt så tviler jeg på at han sulter selv om han ikke står på denne listen.  Det er nok neppe et tap for Ørjan burøe sin lommebok. 

 

Loven hindrer henne i å legge det frem. Bare fordi ØB bryter loven kan ikke Krantz gjøre det samme.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Baresierdet skrev:

Det finnes ingen dokumentasjon på at han er sparket fra latter, da hadde VG brukt denne dokumentasjonen fremfor å unnskylde seg. De er ikke så glad i å innrømme egne feil, at de ikke har prøvd å fremskaffe denne dokumentasjonen som har vist seg å ikke finnes før de trykket artikkelen.

"Stand Up Norge kuttet alt samarbeid med Ørjan Burøe etter flere trakasseringsanklager mot komikeren i 2018."

Latter er byråets scene på Aker Brygge.

https://www.nrk.no/kultur/orjan-buroe-ble-droppet-av-stand-up-norge-etter-varsler-om-trakassering-1.14445927

Bevis nok for deg og @Justsaying ?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:

"Stand Up Norge kuttet alt samarbeid med Ørjan Burøe etter flere trakasseringsanklager mot komikeren i 2018."

Latter er byråets scene på Aker Brygge.

https://www.nrk.no/kultur/orjan-buroe-ble-droppet-av-stand-up-norge-etter-varsler-om-trakassering-1.14445927

Bevis nok for deg og @Justsaying ?

DET ER BARE LØGN!

🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...