Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har lest her merker jeg. En engasjert bruker holder tråden levende. Ukevis med: «Men Sigrid sa låret! Hun sa låret først!» Og nå: «Dette er kjempegod PR!». 

Minner det litt om Erland Bakke..? Begynner å bli tomt for strategier. Ikke mange lar seg lure til persondebatt lenger heller. 

Han ble sparket, og andre nekter å jobbe med ham. Det er vitner. Han har innrømmet. Vi liker ikke drittsekkoppførsel. Jeg vet, veldig irriterende. 🤷‍♀️

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
2 timer siden, MildeMarie skrev:

Lenge siden jeg har lest her merker jeg. En engasjert bruker holder tråden levende. Ukevis med: «Men Sigrid sa låret! Hun sa låret først!» Og nå: «Dette er kjempegod PR!». 

Minner det litt om Erland Bakke..? Begynner å bli tomt for strategier. Ikke mange lar seg lure til persondebatt lenger heller. 

Han ble sparket, og andre nekter å jobbe med ham. Det er vitner. Han har innrømmet. Vi liker ikke drittsekkoppførsel. Jeg vet, veldig irriterende. 🤷‍♀️

Kan ikke være meg du sikter til, knapt skrevet her på noen uker. 

Men sparken? Du mener at du ikke leste beklagelsen til Vg? Han ble ikke sparket. Jeg vet, veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
8 timer siden, neiognei skrev:

Du kan PR skikkelig godt ser jeg. Det er snakk om et lite underforum på et større forum her altså. Kvinneguiden til og med. Og det er snakk om en helt gjennomsnittlig komiker, ikke akkurat et medlem av den norske kongefamilien. Hallo i luken. 

En del av å ha peiling på PR burde være å kunne ca anslå hvem målgruppen er. Og å mene det at en liten kommentar på et lite underforum på kvinneguiden skal føre til så meget som 50 biletter ekstra solgt, bare fordi at folk blir nysgjerrige slæsj trassige....

Mangler litt ord på hvor utrolig latterlig den påstanden er.

Og du bør vel ikke akkurat snakke om hvem som er ivrig eller ei. Pot meet kettle. Omtrent samtlige kommentarer du poster handler om enten ØB eller de som har kritisert han, så begynner å se litt ut som en syklig opptatthet av den mannen. Er litt sånn Stan over det hele. 

 

Det er helt greit at du syns det er latterlig, bare le du - så lenge Ørjan ler hele veien både til og fra banken så er det ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Justsaying skrev:

Kan ikke være meg du sikter til, knapt skrevet her på noen uker. 

Men sparken? Du mener at du ikke leste beklagelsen til Vg? Han ble ikke sparket. Jeg vet, veldig irriterende.

Du klamrer deg stadig til ditt halmstrå, beklagelsen til VG. Jeg tror du bør lese den beklagelsen to tre ganger til. Det står på ingen måte at han ikke fikk sparken fra Latter. Det sto at VG ikke hadde sett dokumentasjon på oppsigelse av helten din. Altså, noe helt annet enn at han ikke fikk sparken.

Men du har kanskje en god forklaring på hvorfor helten din plutselig ble fjernet fra listen over komikere på nettsiden til Latter? Hvorfor ble det ikke satt opp flere forestillinger med helten din på Latter? Han valgte kanskje selv å avslutte sitt arbeidsforhold der?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Oida skrev:

Du klamrer deg stadig til ditt halmstrå, beklagelsen til VG. Jeg tror du bør lese den beklagelsen to tre ganger til. Det står på ingen måte at han ikke fikk sparken fra Latter. Det sto at VG ikke hadde sett dokumentasjon på oppsigelse av helten din. Altså, noe helt annet enn at han ikke fikk sparken.

Men du har kanskje en god forklaring på hvorfor helten din plutselig ble fjernet fra listen over komikere på nettsiden til Latter? Hvorfor ble det ikke satt opp flere forestillinger med helten din på Latter? Han valgte kanskje selv å avslutte sitt arbeidsforhold der?

👏 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Justsaying said:

Det er helt greit at du syns det er latterlig, bare le du - så lenge Ørjan ler hele veien både til og fra banken så er det ok

Hvem skulle det være en fordel for annet enn Ørjan.. ?

... Hei Ørjan? 🤷‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, June_1 skrev:

Hvem skulle det være en fordel for annet enn Ørjan.. ?

... Hei Ørjan? 🤷‍♀️

Det er jo nærliggende å lure litt der ja😁 Men kommentarene fra den ivrigste forsvareren hans her inne tjener jo ikke ØB hvis han ønsker å fortsette en karriere innen underholdning.

Synes forsøkene på forsvar her inne minner mer om den tidligere manageren hans, som gjorde vondt verre i med victim blaming og hersketeknikker åpent på facebook. (Stakkars ØB på akkurat det punktet, den manageren vil man virkelig ikke ha når det blåser rundt ørene.)

Endret av MildeMarie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Vi er der fremdeles? 😀 

Jeg kommer ikke til å orke kommentere annet enn saklige kommentarer her lenger, det meste er repriser, brukerdebatt og for ikke å glemme: påstander 😎 

Bra vi har konstatert det vi vet er løgner, det vi vet var feil fra Vg og at Ørjan ikke fikk sparken og at han ikke har sendt noen meldinger de ikke har bedt om. Alt annet er: påstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Vi er der fremdeles? 😀 

Jeg kommer ikke til å orke kommentere annet enn saklige kommentarer her lenger, det meste er repriser, brukerdebatt og for ikke å glemme: påstander 😎 

Bra vi har konstatert det vi vet er løgner, det vi vet var feil fra Vg og at Ørjan ikke fikk sparken og at han ikke har sendt noen meldinger de ikke har bedt om. Alt annet er: påstander. 

Du trenger ikke å konstatere så mye. Du står ganske alene om påstandene dine. 🙂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 0.00, Nevod skrev:

Noen som skal på showet hans i sommer? :)

Jeg kjenner flere som har tenkt seg på show på Stavangeren. De har ikke fått med seg noe av dette. Før de ble vist denne tråden. Jeg tror nok de som har billett kommer til å gå. To som hadde tenkt å være med lot være å kjøpe billetter etter å ha lest lenker referert til i tråden. Veldig fint å ha mye dokumentasjon samlet på ett sted. 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 0.38, Monna1234 skrev:

Absolutt.....IKKE😵 Må vanne blomstene de dagene han har show🤷‍♀️

😄 Takk for påminnelsen - det er viktig å vanne blomster. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Vi er der fremdeles? 😀 

Jeg kommer ikke til å orke kommentere annet enn saklige kommentarer her lenger, det meste er repriser, brukerdebatt og for ikke å glemme: påstander 😎 

Bra vi har konstatert det vi vet er løgner, det vi vet var feil fra Vg og at Ørjan ikke fikk sparken og at han ikke har sendt noen meldinger de ikke har bedt om. Alt annet er: påstander. 

Jeg spør igjen, hva er din forklaring på at helten din ble fjernet fra nettsiden til Latter? Hva er årsaken til at det ikke ble satt opp flere av hans show på Latter? Regner med du har en god forklaring på dette siden du "vet" at han ikke fikk sparken.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge skal man fortsette å gjenta seg selv? Det har ikke kommet flere faktaopplysninger eller bevis som kan bekrefte påstandene som spyttes ut så det er vel egentlig ikke noe mer å diskutere, uten å måtte være en papegøye som gjentar seg selv gang på gang. 

Han fikk hvertfall ikke sparken. Så det er vel ikke mer å spekulere i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
33 minutter siden, MildeMarie skrev:

Jeg kjenner flere som har tenkt seg på show på Stavangeren. De har ikke fått med seg noe av dette. Før de ble vist denne tråden. Jeg tror nok de som har billett kommer til å gå. To som hadde tenkt å være med lot være å kjøpe billetter etter å ha lest lenker referert til i tråden. Veldig fint å ha mye dokumentasjon samlet på ett sted. 😊

Jeg kjenner 13 stykker som skal på show kun fordi de leste alt stygt i denne tråden og sakene i Vg. Minst 13, still counting. Dere må huske at dokumentasjonen her inne er ikke dokumentasjon 🤣 

Jeg har vist de jeg har diskutert dette med masse og de er forferdet, uttalelser herfra og utsagn fra de løgnerne som er avslørt har vekt større avsky enn det Ørjan anklages for. Skjønner det er vanskelig å innse, og å svelge. Men, det er nok sånn og blir nok mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Baresierdet skrev:

Hvor lenge skal man fortsette å gjenta seg selv? Det har ikke kommet flere faktaopplysninger eller bevis som kan bekrefte påstandene som spyttes ut så det er vel egentlig ikke noe mer å diskutere, uten å måtte være en papegøye som gjentar seg selv gang på gang. 

Han fikk hvertfall ikke sparken. Så det er vel ikke mer å spekulere i. 

Han fikk ikke sparken? Hvorfor ble det da ikke satt opp flere forestillinger på Latter? Hvorfor setter han da ikke opp sitt nye show på Latter? Hvorfor ble han fjernet i oversikten over komikere på nettsiden til Latter? 

Regner med du kan komme med en troverdig forklaring på dette siden du vet at han "hvertfall ikke fikk sparken".

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Justsaying said:

Jeg kjenner 13 stykker som skal på show kun fordi de leste alt stygt i denne tråden og sakene i Vg. Minst 13, still counting. Dere må huske at dokumentasjonen her inne er ikke dokumentasjon 🤣 

Jeg har vist de jeg har diskutert dette med masse og de er forferdet, uttalelser herfra og utsagn fra de løgnerne som er avslørt har vekt større avsky enn det Ørjan anklages for. Skjønner det er vanskelig å innse, og å svelge. Men, det er nok sånn og blir nok mer.

*host* særlig... 🙄😅

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Oida skrev:

Han fikk ikke sparken? Hvorfor ble det da ikke satt opp flere forestillinger på Latter? Hvorfor setter han da ikke opp sitt nye show på Latter? Hvorfor ble han fjernet i oversikten over komikere på nettsiden til Latter? 

Regner med du kan komme med en troverdig forklaring på dette siden du vet at han "hvertfall ikke fikk sparken".

Hvis man sier noe ofte nok, tror man på det selv😉

 

Akkurat nå, June_1 skrev:

*host* særlig... 🙄😅

«Minst 13! Still counting!» Hehehe. Det er bra det. Da er fremtiden reddet! 😊👍

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Oida skrev:

Han fikk ikke sparken? Hvorfor ble det da ikke satt opp flere forestillinger på Latter? Hvorfor setter han da ikke opp sitt nye show på Latter? Hvorfor ble han fjernet i oversikten over komikere på nettsiden til Latter? 

Regner med du kan komme med en troverdig forklaring på dette siden du vet at han "hvertfall ikke fikk sparken".

Jeg er ikke Ørjan så hvorfor det ikke ble satt opp flere forestillinger kan man bare spekulere i. eventuelt spørre Ørjan selv, men hans svar holder ikke for deg så jeg gidder ikke bruke opp hans tid på ditt svada opplegg 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
5 minutter siden, MildeMarie skrev:

Hvis man sier noe ofte nok, tror man på det selv😉

 

«Minst 13! Still counting!» Hehehe. Det er bra det. Da er fremtiden reddet! 😊👍

Alle mine venner har minst 13 venner hver også ;) Blir mange som vil gå i mot hat og vise støtte. Kg sprer hat som avler kjærlighet. Kanskje ikke det som er målet til de fleste her men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...