Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Justsaying said:

Alle mine venner har minst 13 venner hver også ;) Blir mange som vil gå i mot hat og vise støtte. Kg sprer hat som avler kjærlighet. Kanskje ikke det som er målet til de fleste her men.

Hvis du først skal prøve deg på omvendt psykologi, legg lista litt høyere så kanskje noen biter på den.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MildeMarie skrev:

Jeg kjenner flere som har tenkt seg på show på Stavangeren. De har ikke fått med seg noe av dette. Før de ble vist denne tråden. Jeg tror nok de som har billett kommer til å gå. To som hadde tenkt å være med lot være å kjøpe billetter etter å ha lest lenker referert til i tråden. Veldig fint å ha mye dokumentasjon samlet på ett sted. 😊

Takk til alle dere som nitidig har delt lenker og oppsummeringer! Det har vært nyttig. Der jeg kommer fra er holdninger i endring men sånt går sakte. Er nok ikke tilfeldig at ØB setter opp show i Stavanger feks.

Det var flere som var glade for å bli gjort oppmerksom på hva som har foregått. Og som hadde hørt ting fra folk, og tenkt at det var engangs-hendelser eller kanskje ikke relevant, men som kjente det igjen på andres opplevelser fortalt på fb. Mest av alt kan jo denne tråden være utgangspunktet for gode diskusjoner, det virker det som den er. Det er bra😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om denne fyren før jeg leste om ham her inne. Men går av og til på show og sånn, og merker at jeg er nysgjerrig på hvordan et show med denne karen er, så tror nok at det blir en tur på oss ila. det neste året, ja. Spennende :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Aldri hørt om denne fyren før jeg leste om ham her inne. Men går av og til på show og sånn, og merker at jeg er nysgjerrig på hvordan et show med denne karen er, så tror nok at det blir en tur på oss ila. det neste året, ja. Spennende :)

Du tenker å støtte en som har brukt yrket og statusen sin til å trakassere kvinner i åresvis? Det finnes mange andre komikere der ute...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NBA said:

Du tenker å støtte en som har brukt yrket og statusen sin til å trakassere kvinner i åresvis? Det finnes mange andre komikere der ute...

Ikke bit på da... 🙈

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NBA skrev:

Du tenker å støtte en som har brukt yrket og statusen sin til å trakassere kvinner i åresvis? Det finnes mange andre komikere der ute...

En av de 13 vennene? 😉

Folk elsker å skrive sånt. Dont worry😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Justsaying skrev:

Jeg kjenner 13 stykker som skal på show kun fordi de leste alt stygt i denne tråden og sakene i Vg. Minst 13, still counting. Dere må huske at dokumentasjonen her inne er ikke dokumentasjon 🤣 

Jeg har vist de jeg har diskutert dette med masse og de er forferdet, uttalelser herfra og utsagn fra de løgnerne som er avslørt har vekt større avsky enn det Ørjan anklages for. Skjønner det er vanskelig å innse, og å svelge. Men, det er nok sånn og blir nok mer.

Da tenker jeg at med din logikk så skaffer du mange nye kunder til Sigrid Bonde Tusvig sine show. 😁👍🏻

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MildeMarie skrev:

En av de 13 vennene? 😉

Folk elsker å skrive sånt. Dont worry😊

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, NBA skrev:

Du tenker å støtte en som har brukt yrket og statusen sin til å trakassere kvinner i åresvis? Det finnes mange andre komikere der ute...

Støtte ham? Nei, jeg er nysgjerrig på hva showet hans handler om. Tror ikke han merker så mye fra eller til på lommeboka om jeg går eller ikke :)

Er showet bra, så kanskje jeg går på flere med ham, er det ikke bra, så vet jeg det og styrer unna :)

Nå har jeg ikke lest så mye detaljer her inne, men er det slik at han har gjort noe ulovlig? Er han straffet eller under etterforskning? Man må uansett skille mellom saker her, man støtter jo ikke pedofili om man f.eks lytter til Michael Jackson sine låter :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

Støtte ham? Nei, jeg er nysgjerrig på hva showet hans handler om. Tror ikke han merker så mye fra eller til på lommeboka om jeg går eller ikke :)

Nå har jeg ikke lest så mye detaljer her inne, men er det slik at han har gjort noe ulovlig? Er han straffet eller under etterforskning?

Det er ikke showet hans som gjør ham omtalt. Og selvfølgelig har det innvirkning, for dersom alle tenker som deg tjener han jo masse.

Han har trakassert kvinner over en lav sko i mange år, samt kommet med grove trusler om ødeleggelse av karrieren deres dersom de sier fra om det. Han har tross alt Elden som forsvarer, og hvem var den siste uskyldige som hadde Elden som forsvarer?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Baresierdet skrev:

Jeg er ikke Ørjan så hvorfor det ikke ble satt opp flere forestillinger kan man bare spekulere i. eventuelt spørre Ørjan selv, men hans svar holder ikke for deg så jeg gidder ikke bruke opp hans tid på ditt svada opplegg 🤷🏼‍♀️

Som jeg tenkte, du evnet ikke kom med en troverdig forklaring på mine spørsmål. Er jo mer en merkelig at du som vet at helten din ikke har fått sparken fra Latter ikke kan svare på noen enkle spørsmål.

Med tanke på at både komikere og artister som ikke er tilknyttet Latter holder show og forestillinger der, er det mer enn merkelig at helten din ikke setter opp sitt nye show der eller er å finne på hjemmesiden. Men men, dette er jo bare mitt "svada opplegg".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, MildeMarie skrev:

En av de 13 vennene? 😉

Folk elsker å skrive sånt. Dont worry😊

 

13 minutter siden, NBA skrev:

?

Et forsøk på humor, siktet til noe som var skrevet like før. Var ikke meningen å forvirre. 

Noen liker å se om de kan hisse på seg folk ved å skrive sånne ting. Det er folk som har det som hobby. Finnes en fra før i denne tråden, som er her døgnet rundt. Det holder tråden i gang da. Men så blir den stengt av og til når folk biter for mye på agnene deres. 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oida skrev:

Som jeg tenkte, du evnet ikke kom med en troverdig forklaring på mine spørsmål. Er jo mer en merkelig at du som vet at helten din ikke har fått sparken fra Latter ikke kan svare på noen enkle spørsmål.

Med tanke på at både komikere og artister som ikke er tilknyttet Latter holder show og forestillinger der, er det mer enn merkelig at helten din ikke setter opp sitt nye show der eller er å finne på hjemmesiden. Men men, dette er jo bare mitt "svada opplegg".

Klarer du å svare på hvordan du vet han har fått sparken da? 

Jeg forstår veldig godt hvorfor han velger å ikke ha sitt show på latter, etter hvordan flere av komikerne har gått sammen hardt ut mot Ørjan, uten håndfaste bevis. Alt er spekulasjoner. Vi får holde oss til fakta, og det han har innrømmet. Alt annet bør bevisene legges frem for å diskutere videre, for det er påstander uten hold når beviser ikke er vist frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
8 minutter siden, MildeMarie skrev:

 

Et forsøk på humor, siktet til noe som var skrevet like før. Var ikke meningen å forvirre. 

Noen liker å se om de kan hisse på seg folk ved å skrive sånne ting. Det er folk som har det som hobby. Finnes en fra før i denne tråden, som er her døgnet rundt. Det holder tråden i gang da. Men så blir den stengt av og til når folk biter for mye på agnene deres. 😉

Usaklig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det som er gangen i denne tråden er at alle påstander om trakassering og at han har fått sparken fra Latter - er udokumenterte påstander fra anonyme. De som ikke har vært anonyme har blitt avslørt som løgnere, og Vg har beklaget at de trykket saker uten å ha sett dokumentasjon. 

Så hvorfor skal vi som tror på Ørjan dokumentere alt hele tiden? Hvorfor skal jeg dokumentere at han ikke fikk sparken fra Latter? Når Vg har beklaget at de skrev om det uten å ha sett dokumentasjon. Hvorfor ber dere ikke heller Elina dokumentere at hun ga Ørjan sparken? Det er vel henne dere burde gå på istedetfor oss som bare diskuterer dette.

Og nå har det gått mange uker og fremdeles har ingen aviser trykket disse «bevisene» dere roper og skriker om, mens dere bare sitter og ber oss dokumentere at Ørjan ikke har trakassert noen. Herlighet så latterlig 😃 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justsaying skrev:

Det som er gangen i denne tråden er at alle påstander om trakassering og at han har fått sparken fra Latter - er udokumenterte påstander fra anonyme. De som ikke har vært anonyme har blitt avslørt som løgnere, og Vg har beklaget at de trykket saker uten å ha sett dokumentasjon. 

Så hvorfor skal vi som tror på Ørjan dokumentere alt hele tiden? Hvorfor skal jeg dokumentere at han ikke fikk sparken fra Latter? Når Vg har beklaget at de skrev om det uten å ha sett dokumentasjon. Hvorfor ber dere ikke heller Elina dokumentere at hun ga Ørjan sparken? Det er vel henne dere burde gå på istedetfor oss som bare diskuterer dette.

Og nå har det gått mange uker og fremdeles har ingen aviser trykket disse «bevisene» dere roper og skriker om, mens dere bare sitter og ber oss dokumentere at Ørjan ikke har trakassert noen. Herlighet så latterlig 😃 

 

Kaller du Kemma Johanne Hagen anonym?🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne justsaying/bare sier det.. for et engasjement du viser for å forsvare Ørjan. Hvorfor?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
7 minutter siden, NBA skrev:

Og likevel valgte han Elden som forsvarer, haha.

Snakk om å være sveiseblind dersom du tror at Burøe er uskyldig i denne saken.

Sett deg litt inn i resttssystemet da, Elden er ikke hans forsvarer-forsvarer har man i retten. Elden er hans advokat, noe alle kan ha, og bør ha hvis man blir utsatt for slike påstander ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg glemte

«Avisene burde ignorere vør varsom plakaten og trykke alt»,

og «de har sikkert flørtet så da har de bedt om det»

Har jeg dekket de vanlige forsvarstalene da tro? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
46 minutter siden, Justsaying skrev:

Det som er gangen i denne tråden er at alle påstander om trakassering og at han har fått sparken fra Latter - er udokumenterte påstander fra anonyme. De som ikke har vært anonyme har blitt avslørt som løgnere, og Vg har beklaget at de trykket saker uten å ha sett dokumentasjon. 

Så hvorfor skal vi som tror på Ørjan dokumentere alt hele tiden? Hvorfor skal jeg dokumentere at han ikke fikk sparken fra Latter? Når Vg har beklaget at de skrev om det uten å ha sett dokumentasjon. Hvorfor ber dere ikke heller Elina dokumentere at hun ga Ørjan sparken? Det er vel henne dere burde gå på istedetfor oss som bare diskuterer dette.

Og nå har det gått mange uker og fremdeles har ingen aviser trykket disse «bevisene» dere roper og skriker om, mens dere bare sitter og ber oss dokumentere at Ørjan ikke har trakassert noen. Herlighet så latterlig 😃 

 

 

3 minutter siden, NBA skrev:

Gøy at du sier at alle er anonyme, og når du blir konfrontert med at nei, de er ikke alle anonyme, så bare bortforklarer du at man ikke tror på dem.

Det er ikke tilfeldig at så mange uavhengige damer forteller de samme historiene.

Det tar seg forøvrig ikke godt ut å lage seg bruker på KG, Ørjan.

Gøy, at du ikke klarer lese alt i det første innlegget sånn at ting blir riktig forstått.

Skal jeg sende deg bilde av vaginaen min så du skjønner jeg ikke er Ørjan? Hvis du svarer ja til dette så er det IKKE trakassering om du får bilde altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...