Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, XmXa7 skrev:

Shitstorm av dimensjoner... 

Han er allerede fjernet fra siden deres og... 

Noen som føler de vil ta over som manager..?

Advokat Elden... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Manageren Bakke viser seg fra en verre side enn man noensinne kunne forestille seg. Først den latterlige uttalelsen om influencere som tankesmier, så den helt hårreisende håndteringen av saken i noe som burde være hans felt, og så stikker han med halen mellom beina. Mannen burde ta en tur til kiropraktor for han kan umulig ha ryggrad. Sjokkerende oppførsel over hele linja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle så ønske at de som fortsatt sitter i kommentarfeltene og synes synd på han og at han nå bør få være i fred kunne lyttet til minuttene i podcasten, virkelig hørt på perversjonene. 

Deretter lukket øynene og sett for seg at det var deres datter eller søster som hadde blitt nedrent av dette. 

Hvis de deretter mente det samme, ja da skal de skrive det. 

(Nå sist i Dagbladets kommentarfelt på Facebook)

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Manageren Bakke viser seg fra en verre side enn man noensinne kunne forestille seg. Først den latterlige uttalelsen om influencere som tankesmier, så den helt hårreisende håndteringen av saken i noe som burde være hans felt, og så stikker han med halen mellom beina. Mannen burde ta en tur til kiropraktor for han kan umulig ha ryggrad. Sjokkerende oppførsel over hele linja. 

Han har vel ikke akkurat gjort seg attraktiv for nye klienter i det siste.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, CecilieX skrev:

Manageren Bakke viser seg fra en verre side enn man noensinne kunne forestille seg. Først den latterlige uttalelsen om influencere som tankesmier, så den helt hårreisende håndteringen av saken i noe som burde være hans felt, og så stikker han med halen mellom beina. Mannen burde ta en tur til kiropraktor for han kan umulig ha ryggrad. Sjokkerende oppførsel over hele linja. 

Han er manager for J-A Riise, så noe erfaring i krisehåndtering og overlevelse i hardt vær burde man kunne forvente. 

Da nyheten kom trodde jeg først det var ØB som hadde trukket seg ut. På en måte er jeg glad samarbeidet er avsluttet, da vil jeg tro Marna også kan få den roen hun etterlyser. Jeg håper de har noen rundt seg som kan ivareta dem, og er glad det ikke er manager Bakke man har som redningsmann der. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
19 timer siden, Linaria skrev:

Jeg opplevde for noen år siden at en mann kløp meg skikkelig i rumpa på bar. Jeg sa fra med EN gang. Jeg fikte ikke til ham, men jeg ropte til ham at det er IKKE greit og det kom vel et par banneord også. Reaksjonen var at han og kompisene sto og lo av at jeg kjeftet, og dama hans holdt på å fly på meg, så jeg måtte bare forlate baren.

Hva i all verden gjør man da? Ringte til baren og sa fra til eierne, og de sa at de ikke hadde merket noe og de får ikke gjort noe med sånt uansett, men beklaget at jeg var såret, eller noe i den duren. Fantes jo ikke noe bevis, og det var jo "bare et klyp i rumpa" så er det vits i å gå til politiet og sitte i en evighet der for å få et henleggelsesbrev i posten?

Det er fryktelig frustrerende hvor utrolig lite makt vi damer har i disse situasjonene, og akkurat da hadde det vært fryktelig hyggelig om en holdningsendring førte til at de andre i baren ikke lo, men heller fortalte denne mannen at sånt skal man ikke gjøre, sånt er ikke kult, istedenfor at jeg må føle meg latterliggjort og forlate stedet for å ikke bli banket opp av en annen dame. 

Er helt enig med deg. Det er tragisk at det er slik.

Men alle vet jo at sånn oppførsel ikke er greit. Hvordan skal man få til en endring når enkelte driter i andres ve og vel på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Det tror jeg hun forstår veldig godt. Jeg tror hun vet hvorfor. Likefullt er det jo forståelig at hun ønsker å trygle pressen til å gjøre det så skånsomt som mulig for familien. Og la oss få det på det tørre med en gang: HUN kjenner Ørjan bedre enn meg og deg, facebook moben og komikerkollegaene til sammen. Hvorfor hun er sammen med ham vet nok hun best. Det er ikke vår sak!

Det er faktisk Ørjan som burde tenkt på hvordan han kunne vært mest mulig skånsom ovenfor familien sin. Det er ikke pressen eller øvrige sin oppgave å ikke reagerer og stille spørsmål fordi det er røft for familien hans. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Det er faktisk Ørjan som burde tenkt på hvordan han kunne vært mest mulig skånsom ovenfor familien sin. Det er ikke pressen eller øvrige sin oppgave å ikke reagerer og stille spørsmål fordi det er røft for familien hans. 

Men forstår du ikke, at uansett hvem og hva som burde gjort ditt og datt, så har ikke dama hans noen som helst skyld og ansvar i dette? Derfor burde hun ikke engang blitt diskutert og nevnt engang! Dette er et primeksempel på #metoo's bakside. Det skapes flere offer utav en allerede tragisk sak og folket syntes det er heeeelt greit.

Jeg mener arbeidsplassen hans burde knust ham! De burde vasket gulvet med ham når det skjedde. Er mye hykleri blandt de som hyler ut nå. Har hørt at en av de som er breiest i kjeften nå, bare for noen uker siden tryglet Ørjan med å hjelpe til å promotere showet hans. Og om det stemmer....?? Han hadde jo visst om driten hans i åresvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Må være en stor nedtur å gå fra at CBS news og halve verden kaller han for "The best dad" for å danse i kjole med sønnen, til å miste manager og havne på bunnen av kjendis norge. Alt iløpet av få uker. What goes up must come down. Et det ikke det de sier? 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, HarryDotter skrev:

Men forstår du ikke, at uansett hvem og hva som burde gjort ditt og datt, så har ikke dama hans noen som helst skyld og ansvar i dette? Derfor burde hun ikke engang blitt diskutert og nevnt engang! Dette er et primeksempel på #metoo's bakside. Det skapes flere offer utav en allerede tragisk sak og folket syntes det er heeeelt greit.

Jeg mener arbeidsplassen hans burde knust ham! De burde vasket gulvet med ham når det skjedde. Er mye hykleri blandt de som hyler ut nå. Har hørt at en av de som er breiest i kjeften nå, bare for noen uker siden tryglet Ørjan med å hjelpe til å promotere showet hans. Og om det stemmer....?? Han hadde jo visst om driten hans i åresvis!

Jeg har sagt gjentatte ganger at hun ikke er ansvarlig for hans handlinger. Få med deg det før du beskylder meg for å ikke forstå ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...