Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Dette er ikke VG. 

Eh, nei, det er den satiriske lillesøsteren til VG. Trodde de fleste visste det. 

Jeg vurderte å legge på en smiley, men synes saken er såpass alvorlig at jeg ikke ville ødelegge med et blunkesmilefjes eller latter. Burde dog satt på en satireadvarsel, my bad. 

Anbefaler forøvrig kommentarfeltet under saken på FB. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Y

 

På 21.2.2019 den 10.01, Marihønepøne skrev:

 

Sorry, får ikke bort siteringa. Men, sprekt kommentarfelt på seher.no. 😳 Altså, størsteparten er unge damer 😠

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner Antonsen bedre nå. ØB utad i medier før: familiekjær småbarnsfar. Brukte barna i serier, på alle sosiale medier, i reklamer etc. Samtidig som han sendte grove smser til unge uskyldige jenter. Ekkelt. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i denne saken her er verden så crazy som den får blitt. Et forsøk på å "stå fram" og "be om unnskyldning" (eller redde sitt eget skinn) slår så uendelig tilbake på han sjøl, manageren prøver å begrense skadene med å helle bensin på bålet og spre ilden ytterligere og Se&Hør blir omtalt i Journalisten pga sine gravemetoder.

Akkurat den siste så jeg virkelig ikke komme https://journalisten.no/aller-dagbladet-jonas-jorstad/derfor-publiserte-se-og-hor-og-dagbladet-sporsmalene-orjan-buroe-nekter-a-svare-pa/351751

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, minimymlen skrev:

Akkurat i denne saken her er verden så crazy som den får blitt. Et forsøk på å "stå fram" og "be om unnskyldning" (eller redde sitt eget skinn) slår så uendelig tilbake på han sjøl, manageren prøver å begrense skadene med å helle bensin på bålet og spre ilden ytterligere og Se&Hør blir omtalt i Journalisten pga sine gravemetoder.

Akkurat den siste så jeg virkelig ikke komme https://journalisten.no/aller-dagbladet-jonas-jorstad/derfor-publiserte-se-og-hor-og-dagbladet-sporsmalene-orjan-buroe-nekter-a-svare-pa/351751

Må le. Fra artikkelen:

"Manager: – Veldig spesiell sak

– Jeg syntes hele den saken ble veldig spesiell. Jeg kan jo lage 40 spørsmål kongen ikke ønsker å svare på, det betyr jo ikke at jeg har satt meg ned med kongen og spurt han om disse spørsmålene." 

Hva har kongen med dette å gjøre? Sammenligner manager VIRKELIG spørsmålene ØB står ovenfor med spørsmål manager ønsker å spør kongen om? 

🤣

Endret av DianaV
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DianaV skrev:

Må le. Fra artikkelen:

"Manager: – Veldig spesiell sak

– Jeg syntes hele den saken ble veldig spesiell. Jeg kan jo lage 40 spørsmål kongen ikke ønsker å svare på, det betyr jo ikke at jeg har satt meg ned med kongen og spurt han om disse spørsmålene." 

Erland Bakke er i hvert fall kongen av whataboutism. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Når jeg tenker meg om, så burde Burøe og Giske danne en klubb. 

 

... Eller kanskje ikke...

 

 

:ironi: 

Vel, er ikke fan av noen av dem, men i den siste videoen er det noen som kommer bort til Giske og spør om selfie, han tøyser for fotografen, jenta takker for selfien og går. Hun sier selv at det ser verre ut enn det var og at det var bare tøys alt sammen. Hun følte seg overhode ikke forulempet og det står i sterk kontrast til det ofrene for ØB sier. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, XmXa7 skrev:

6EEFA3F3-31C6-49AF-A954-FF7925476B74.jpeg

Det måtte altså ungdomsskoleelever til for å stoppe det Latter og StandUp Norge burde satt en stopper for allerede i desember 2017. Han fikk fullføre showene sine der. 

Tror han skal slite med den nye turneen sin, folk begynner å si fra. 

IMG_9815.PNG

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, minimymlen skrev:

Det måtte altså ungdomsskoleelever til for å stoppe det Latter og StandUp Norge burde satt en stopper for allerede i desember 2017. Han fikk fullføre showene sine der. 

Tror han skal slite med den nye turneen sin, folk begynner å si fra. 

IMG_9815.PNG

Ja, heia ungdommen! De tok en god avgjørelse der! 👏🏼 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke nok nå?Side opp og side ned om alt det fæle han har gjort som komiker,mot arbeiskollegaer, prvitatpersoner, familie ,kone og barn. Har vi fått sagt våre meninger 10-talls ganger så holder det. Allt er hørt...hans  skjebne vil rettsapparatet ta videre.

Endret av Scorpion57
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Er det ikke nok nå?Side opp og side ned om alt det fæle han har gjort som komiker,mot arbeiskollegaer, prvitatpersoner, familie ,kone og barn. Har vi fått sagt våre meninger 10-talls ganger så holder det. Allt er hørt...hans  skjebne vil tettsapparatet ta videre.

Skjønner at det er en skrivefeil, men det burde faktisk hete «Tettsapparatet» Et eget apparat for folk som er helt tett i pappen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Scorpion57 said:

Er det ikke nok nå?Side opp og side ned om alt det fæle han har gjort som komiker,mot arbeiskollegaer, prvitatpersoner, familie ,kone og barn. Har vi fått sagt våre meninger 10-talls ganger så holder det. Allt er hørt...hans  skjebne vil tettsapparatet ta videre.

Det er da frivillig å være med på diskusjonen. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DianaV skrev:

Må le. Fra artikkelen:

"Manager: – Veldig spesiell sak

– Jeg syntes hele den saken ble veldig spesiell. Jeg kan jo lage 40 spørsmål kongen ikke ønsker å svare på, det betyr jo ikke at jeg har satt meg ned med kongen og spurt han om disse spørsmålene." 

Hva har kongen med dette å gjøre? Sammenligner manager VIRKELIG spørsmålene ØB står ovenfor med spørsmål manager ønsker å spør kongen om? 

🤣

Dette må jo være den dårligste støttepersonen ever! ØB burde jo gi han munnkurv, det sier sitt! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna ber om pusterom.. Eh.. jaha.. 

Det prøvde vel ofrene på i sin tid og. Uten at det ble hensyntatt. 

Jeg klarer ikke ha noe sympati for hverken M el ØB. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...