Gulleplutt Skrevet 29. mars 2020 #18421 Skrevet 29. mars 2020 11 timer siden, FotbaIlflua skrev: Takk til deg for innsatsen du gjør for oss alle ❤️ Det er i kriser at folk viser sitt egentlige jeg og hvilke verdier man har. De sterke trår fram og tar ansvar, de egoistiske fortsetter å leve i sin egen boble og gjør feks ting som å kreve tilbake hytteskatten av hyttekommunen og skriver kronikker om hvor urettferdig det er at de ikke får feiret påske på hytta. Evt skriver et innlegg på en blogg om hvor urettferdig det er at livet plutselig måtte endres litt og at man muligens må ofre en treningsøkt for å ta seg et bad i eget badekar pga tidsklemma. Alt dette mens mennesker rundt om i verden dør i hopetall og helsevesenet og verdensøkonomien kollapser. Det sier litt om hvor fokuset ligger og hvilke verdier man har. Det er ikke individet som er viktig nå, det er fellesskapet og det å bidra med det man kan, uansett hva det måtte være, for å prøve å lose samfunnet gjennom denne krisen så godt det lar seg gjøre. En influencer har en stemme, en stemme man kan velge hvordan man vil bruke. Hun kunne reklamert for produktet i badekarinnlegget uten å framstå som en ignorant egoist, det er ikke engang vanskelig å få til. Eks noe slikt som dette; Jeg skjønner at tiden vi lever i nå er veldig stressende for mange, det er den også for oss. Det er en annen hverdag når barna er hjemme, og jeg har virkelig innsett hvilken fantastisk jobb lærerne gjør nå når jeg selv skal stå for hjemmeundervisningen en periode. Det blir kanskje ikke perfekt, men vi gjør så godt vi kan med de ressursene vi har tilgjengelig. Selv om jobb i seg selv virker ganske meningsløst nå, med sykdom, frykt og økonomiske bekymringer, må jeg verne om egen arbeidsplass og følge opp samarbeidsavtalene våre. I dag reklamerer jeg derfor for et produkt som kan benyttes til en rolig stund i badekaret, noe som flere en meg kanskje hadde hatt godt av i disse dager for å prøve å koble ut stresset vi alle kjenner på. I dag valgte jeg å skippe treningsøkt nr 2 for å ta et avslappende bad så jeg kan samle energi til å være klar for en ny dag med hjemmeskole og hjemmekontor. Jeg håper dere alle har det så bra som dere kan ha det, etter omstendighetene. Dersom noen trenger noen å snakke med, kan dere ringe hjelpetelefonen for mental helse, her er link; ..... Ta vare på hverandre ❤️ Dette var bare et eksempel på en spinn man kan ta på formidlingen for å gjøre jobben sin uten å framstå som en ignorant egoist. Heia! Utrolig godt eksempel! 7
Aquarius04 Skrevet 29. mars 2020 #18422 Skrevet 29. mars 2020 7 timer siden, Frukthage skrev: Det morsomste er at hun nå er veldig opptatt av en arbeidsdag har åtte timer, mens hun i dette innlegget viser til tidsrommet mellom 9-16 og 10-17, som begge har syv timer i seg🙈 Er hun virkelig så fjern? Nei, det er bare det at når hun lyver så mye som hun gjør, så er det vanskelig å huske hva man har løyet om før feks. Uærlighet varer ikke lengst, CBE. 28
Populært innlegg Eevee Skrevet 29. mars 2020 Populært innlegg #18423 Skrevet 29. mars 2020 (endret) Men bare for å avklare slik at de fleste inne på KG, deriblant meg har skjønt poenget. Poenget med innlegget om tidsnød var ikke å prioritere annerledes og dermed få bedre tid i hverdagen! Poenget var at hun ønsker hverdagen tilbake nøyaktig slik hun hadde det for 2 uker siden med barna ut av huset. Og skal de fortsette å være i huset og forstyrre hennes rutiner, for igjen - rutiner er ikke ment for å endres på i disse tider, det var som sagt ikke poenget - så ønsker hun døgnet flere timer for å få kompensasjon for tapt tid til hjemmeundervisning og barnehagelek. Poenget hennes var å få frem at tiden ikke strekker til nå når hennes hverdag er snudd totalt på hodet, ikke hva hun kunne gjøre annerledes. For det vet hun jo utmerket godt selv, hun ville bare påpekeeeeee. Fader for en dame. CBE sitat: Poenget er bare at jeg savner den vanlige hverdagen Jeg vet jeg kan prioritere annerledes å få bedre tid, men det var altså ikke poenget mitt Endret 29. mars 2020 av Eevee 54
Isild Skrevet 29. mars 2020 #18424 Skrevet 29. mars 2020 Så et lite klipp på IG-storyen i går at "Begynner å bli mørk i håret". Må si jeg lurer på hvordan influencerne skal løse det fremover. De kommer IKKE til å løse deg som meg iallefall 😂 - Jeg tok nemlig kjøkkensaksen i går og "stusset" håret 10 cm, deretter farget jeg over stripene jeg har hatt i 30 år - og fikk et lattermildt gjensyn med min egen ganske så triste hårfarge ( fargen kjøpte jeg på Kiwi) Glad jeg ikke er forfengelig egentlig. #Coronasveis. 24
decker Skrevet 29. mars 2020 #18425 Skrevet 29. mars 2020 9 timer siden, Kaputt skrev: (Snip) - Bill Gates Mange fine store ord, men rett skal vera rett: https://www.google.no/amp/s/www.buzzfeed.com/amphtml/joeydurso/coronavirus-fake-bill-gates-quote 6
Kaputt Skrevet 29. mars 2020 #18426 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, decker skrev: Mange fine store ord, men rett skal vera rett: https://www.google.no/amp/s/www.buzzfeed.com/amphtml/joeydurso/coronavirus-fake-bill-gates-quote Jaja. Kudos til den som faktisk sa dette da. For jeg tenker akkurat det samme 😊 4
Lopploella Skrevet 29. mars 2020 #18427 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 41 minutter siden, Isild skrev: Så et lite klipp på IG-storyen i går at "Begynner å bli mørk i håret". Begynner å bli «brunette», faktisk. Enda en ting som peker i retning av at hun egentlig lever på femtitallet. Venter bare på at ordet studine skal dukke opp, en gang hun har tatt på seg briller for å høre på lydbok. Nå er det bare litt over to uker siden frisører og neglesalonger stengte. Kommer selvfølgelig litt an på timingen, om man nettopp skulle hatt en frisørtime da det stengte, men for de fleste er vel to uker veldig kort tid i den sammenhengen. Endret 29. mars 2020 av Lopploella 18
Crossfitter Skrevet 29. mars 2020 #18428 Skrevet 29. mars 2020 Noen som vet hvor Teddy jakken CBE hadde på seg nylig på instastory er fra? 😊😊
Gjest Finlay Skrevet 29. mars 2020 #18429 Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, Crossfitter skrev: Noen som vet hvor Teddy jakken CBE hadde på seg nylig på instastory er fra? 😊😊 Er vel bare å spørre henne?
Crossfitter Skrevet 29. mars 2020 #18430 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, Finlay skrev: Er vel bare å spørre henne? Har forsøkt men får ikke svar 👍
Eevee Skrevet 29. mars 2020 #18431 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, Crossfitter skrev: Har forsøkt men får ikke svar 👍 Kan det være Aimn sin? De har teddy hvertfall, og hun har jo hatt en samarbeid med dem 1
SusieDerkins Skrevet 29. mars 2020 Forfatter #18432 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, Gulleplutt skrev: Vi aner bare konturene av det som nå kommer..😓 ja, og det er veldig foruroligende i forhold til seriøse medier som sliter allerede. Jeg blir så sur når folk klager over at artikler om korona ligger bak betalingsmur. Skjønner de ikke at det koster penger å få journalister til å skrive dem? De ville jo aldri forventet at en papiravis som står i stativet ved kassen er gratis, så hvorfor forvente det av en nettavis? 23
Surikatt Skrevet 29. mars 2020 #18433 Skrevet 29. mars 2020 26 minutter siden, Crossfitter skrev: Noen som vet hvor Teddy jakken CBE hadde på seg nylig på instastory er fra? 😊😊 Det kunne ikke interessert meg mindre..... 16
SusieDerkins Skrevet 29. mars 2020 Forfatter #18434 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 1 time siden, Eevee skrev: Men bare for å avklare slik at de fleste inne på KG, deriblant meg har skjønt poenget. Poenget med innlegget om tidsnød var ikke å prioritere annerledes og dermed få bedre tid i hverdagen! Poenget var at hun ønsker hverdagen tilbake nøyaktig slik hun hadde det for 2 uker siden med barna ut av huset. Og skal de fortsette å være i huset og forstyrre hennes rutiner, for igjen - rutiner er ikke ment for å endres på i disse tider, det var som sagt ikke poenget - så ønsker hun døgnet flere timer for å få kompensasjon for tapt tid til hjemmeundervisning og barnehagelek. Poenget hennes var å få frem at tiden ikke strekker til nå når hennes hverdag er snudd totalt på hodet, ikke hva hun kunne gjøre annerledes. For det vet hun jo utmerket godt selv, hun ville bare påpekeeeeee. Fader for en dame. CBE sitat: Poenget er bare at jeg savner den vanlige hverdagen Jeg vet jeg kan prioritere annerledes å få bedre tid, men det var altså ikke poenget mitt men hvis noen påpeker at hun har lite å klage over, så er hun rask med at dette ikke er klaging. Men hva er det da, hvis det ikke er klaging??? Eller for å si det på en annen måte - hva er klaging, hvis dette ikke er klaging?? Endret 29. mars 2020 av MissLucy 23
SusieDerkins Skrevet 29. mars 2020 Forfatter #18435 Skrevet 29. mars 2020 19 minutter siden, Crossfitter skrev: Har forsøkt men får ikke svar 👍 da ville jeg spurt i klær og moteforumet - er nok ikke mange her inne som er opptatt av det, annet enn for å finne ut om det er umerket reklame. 14
Isild Skrevet 29. mars 2020 #18436 Skrevet 29. mars 2020 29 minutter siden, Crossfitter skrev: Noen som vet hvor Teddy jakken CBE hadde på seg nylig på instastory er fra? 😊😊 Her i tråden tror jeg ikke så mange vet hvor klær osv er kjøpt. Det er ikke et av temaene som diskuteres. Spørs om noen vet. Sjekk hos Aimn som noen foreslo, det er vel de hun har et samarbeid med om dagen (tror jeg) 11
Emma Marie Skrevet 29. mars 2020 #18437 Skrevet 29. mars 2020 26 minutter siden, Finlay skrev: Er vel bare å spørre henne? Det er bik bok sin. 2
Gjest Beatbox Skrevet 29. mars 2020 #18438 Skrevet 29. mars 2020 36 minutter siden, Crossfitter skrev: Noen som vet hvor Teddy jakken CBE hadde på seg nylig på instastory er fra? 😊😊 https://bikbok.com/en/p/outwear/jacket/lone-jacket/7232207_F922 Ligner veldig på denne..
Gjest Finlay Skrevet 29. mars 2020 #18439 Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, Isild skrev: Teksten er alltid sekundær hos CBE har jeg inntrykk av, det er bildene som gjelder. Nettopp. Ser for meg at de tar et visst antall bilder pr dag, plukker ut de beste, og så lager en tekst de synes er passende. Og noen ganger blir det bare helt feil, som sexytrist i badekaret, eller lykkelig smilende i treningstøy med "et samfunn i tilnærmet lockdown" som tittel.
Crossfitter Skrevet 29. mars 2020 #18440 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, Beatbox skrev: https://bikbok.com/en/p/outwear/jacket/lone-jacket/7232207_F922 Ligner veldig på denne.. det liknet veldig ja! Takk for hjelp 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå