Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 27.3.2020 den 21.49, Klaraku78 skrev:

Savner å være kreativ?... Det er vel mange år siden hun var. Alle blogginnlegg er jo omtrent like fra uke til uke: Hei mandag, treningstirsdag, oppskriftsonsdag, torsdag?, fredagsbukett, lørdag ofte fri og søndag er turdag. 

Haha, denne var god 🤣 flott ukes oppsummering 😅👏 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Isild skrev:

Den kommentaren fra "Per" må ha vært en spøk. Hvis den var ekte så er det rett og slett litt creepy syns jeg 😮 

:grøss: Sikkert en eller annen fetish-fyr. Det er jo sånne her på forumet med jevne mellomrom også. :grøss igjen:

• Liker 22
Skrevet (endret)

Slettet. Siterte feil

Endret av Isild
Gjest Beatbox
Skrevet
3 minutter siden, Crossfitter skrev:

det liknet veldig ja! Takk for hjelp :) :) 

Bare hyggelig😊

Skrevet
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

:grøss: Sikkert en eller annen fetish-fyr. Det er jo sånne her på forumet med jevne mellomrom også. :grøss igjen:

Samme tenkte jeg. 

Når hun så svarer "Aldri :) " (på oppfordring til å ikke slutte med falske negler) så ble nok "Per" glad. 

Grøss! 

• Liker 20
Skrevet
45 minutter siden, Surikatt skrev:

Det kunne ikke interessert meg mindre.....

Hvorfor svarer du da? Det må da være lov for vedkommende å spørre. Eller er det du som bestemmer hva folk skal skrive her? Tråden heter «carolinebergeriksen.no», ikke «vi som hater Caroline Berg Eriksen og bitcher». 

• Liker 3
Skrevet

Hva er det bedriftseieren prøver å si her? :klo: 

At hun ikke nødvendigvis ser på det som positivt å ha barn hjemme mer enn 5 timer.. øh.. nei, jeg skjønte ikke.

"Fordi vi har jobber som krever mer enn 5 timers arbeid og fordi jeg ikke nødvendigvis ser det positive med å ha barn hjemme mer enn det. Barnehagen er kjempeflink og jeg vet hun har det bra der" https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/comment-page-1/#comment-1076233

• Liker 23
Skrevet (endret)

Endret av Budsom
-
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Klementine skrev:

Hun liker ikke å være sammen med egne unger mer enn noen få timer av gangen. Synes hun fremstår usmakelig i sine kommentarer om egne barn. De fremstår som rekvisiter i eget liv. Det er liten tvil om at LKE er en MEGET tilstedeværende pappa, og drar mye av lasset. Det bekrefter hun også her. Hun er karrièrekvinne, der karrièren består i å fremme seg selv og sitt.  

Caroline B.E bekrefter også hvorfor mindreårige er en del av bedriften og at det ikke ligger noe refleksjon bak hva som er til barnets  beste, slik det fremstår  handler alt  om hva som er til bedriftens beste og da særlig daglig leder  sitt beste.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

@Budsom

Fint om du sletter den kommentaren selv! Det er ikke lov til å diskutere barna her inne- heldigvis! 
Sorry @LilleSnupp, vi skrev det samme👍

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 5
Skrevet

men et Budsoms kommentar illustrerer veldig godt hva eksponering er og innebærer, og hvordan man utsetter barna for omtale blant fremmede som de bør forskånes for.

• Liker 27
Skrevet
16 timer siden, neon_sun skrev:

Kjenner jeg blir så mektig provosert over dette her at jeg nesten sprekker. Jeg er sykepleier. I disse tider har jeg ingen råderett over meg selv. Jeg kan bli kastet inn i hva som helst, når som helt og hvor lenge som helst. Og jeg sender barna mine i barnehagen hver dag. Det mest dyrebare jeg har. Og er vel viten om at jeg utsetter både meg selv, barna og mannen for en stor smittefare. Jeg er redd for tiden fremover, jeg har ingen kontroll over hva livet mitt bringer. Jeg rekker knapt en dusj i 5 min før jeg må stupe til køys for å få 5 timers søvn før dagen igjen begynner klokken 5. Jeg skulle gjort alt for å ha muligheten til å skåne oss for dette... 

Og så presenterer folk å klage over for lite tid i badekaret??? Jeg har ikke ord. 

Tusen takk for det du gjør for samfunnet! 🙏💞

• Liker 8
Skrevet

Jeg beklager det og har fjernet kommentaren :) 

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvem søren skryter av sin egen negleseng??? 

Hvor fjern fra virkeligheten er det mulig å være? 

Den er perfekt.Har alltid vært det.Ferdig snakka.

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...