Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Emma Marie skrev:

Hvis det er sant at noen leser bloggen pga neglene til Caroline; ja da GIR jeg opp menneskeheten...

1A8B48B8-4C28-4350-8672-1FF87518494B.png

Jah... her skinner det godt gjennom hvor kjøpesterke og velutdannede leserne til bloggen er....... 

• Liker 39
Skrevet (endret)

Er så enig @FotbaIlflua, kjenner meg igjen fra mine var i den alderen... Også kommer jo helgene i tillegg med turneringer, dugnadsarbeid osv osv. En tid jeg savner litt for det var så sosialt, men til tider veldig krevende ved siden av fulltidsjobber med en mann som jobbet 150%, minst...

Men selv om min mann jobbet så mye var han alltid veldig til stede i barnas liv, var den som tok sykt barn dager for han hadde så fleksibel jobb osv. Så det jeg forstår cbe mener ikke er mulig (altså jobbet fullt og likevel gjennomføre ting ifht barna ved siden av) det er i høyeste grad mulig! Men det var selvfølgelig lite jeg-tid, noen ganger litt lite vi-tid, men jeg angrer ikke et sekund på den «offringen» i etterkant! Snarere tvert i mot lengter vi tilbake til tiden da det kretset mest om barna. 

Når det er sagt forstår jeg at det er en veldig spesiell tid nå, jeg bare tror at når du er vant til å se utover, at livet handler også om andre enn deg selv, er det lettere å takle! 

Jeg forstår heller ikke at det er så vanskelig for bedriften og nå dele opp dagen og tenkte alternativt når nettopp det har vært motargumentet før når noen har stilt spørsmål ved arbeidstid/hva som egentlig er jobb tidligere. 

Og det virker jo veldig merkelig at de dro på ferie en uke utenfor skoleferie og det var helt uproblematisk (noe jeg forsåvidt er enig i da det er småskolen), men nå er det plutselig en kjempeutfordring! 

Det er virkelig mye som ikke henger sammen i denne bloggen....

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 33
Skrevet
2 timer siden, pøbelsara skrev:

:grøss: Sikkert en eller annen fetish-fyr. Det er jo sånne her på forumet med jevne mellomrom også. :grøss igjen:

Sikkert samme som bare elsker :sexy:🍑 også. Grøss. 

• Liker 19
Gjest Finlay
Skrevet
2 timer siden, Emma Marie skrev:

Hvis det er sant at noen leser bloggen pga neglene til Caroline; ja da GIR jeg opp menneskeheten...

1A8B48B8-4C28-4350-8672-1FF87518494B.png

Festlig at av 30 kommentarer er denne en av de 5 hun velger å svare på😂

Skrevet

Føler den bloggen blir mer og mer halmstrået de klamrer seg til for å holde seg flytende. Det et "ikke noe" innhold, knapt reklame/samarbeid. Netfit er nok et forsøk på å få et annet bein å stå på, og det går jo så som så.  

• Liker 19
Skrevet

Men på et tidspunkt vil det jo stoppe seg selv rent økonomisk? De som alle andre er avhengige av inntekt for å betjene lån og løpende utgifter. Hvor likvide er firmaet Treasures AS til å håndtere en potensiell annonsørtørke i kanskje opp til et år eller mer? 

Og kanskje enda mer interessant, når er det leserne og andre vil merke at ting ikke er på stell. Selv om daglig leder mfl vil hevde at bloggen aldri har gått bedre og ingenting er endret fra før 12 mars. Vi har jo sett tendensene i tallene. De er ikke lystig lesning. Netfit skal nå etter planen lanseres i august 2020, men det står fortsatt 2019 på offisielt. Peter Peters er han helt ute? Han er jo i utgangspunktet god på å tjene penger. Burde jo kunne få det til her også, eller? Tenker høyt her. Mye mulig jeg er på viddene. 

• Liker 18
Skrevet

Å hevde at bloggen aldri har gått bedre enn nå er jo komisk men det er vel ikke første gang hun er tatt i løgn. Åååå, så travelt jeg har det, liksom. Hvis hverdagene hennes ikke går opp, kan hun jo søke om omsorgspenger så hun kan ta seg av barna. Hun virker veldig uselvstendig og har mentalt stoppet opp i ungdomsskolen. Meg meg meg!

• Liker 40
Skrevet
8 minutter siden, Klementine said:

Men på et tidspunkt vil det jo stoppe seg selv rent økonomisk? De som alle andre er avhengige av inntekt for å betjene lån og løpende utgifter. Hvor likvide er firmaet Treasures AS til å håndtere en potensiell annonsørtørke i kanskje opp til et år eller mer? 

Og kanskje enda mer interessant, når er det leserne og andre vil merke at ting ikke er på stell. Selv om daglig leder mfl vil hevde at bloggen aldri har gått bedre og ingenting er endret fra før 12 mars. Vi har jo sett tendensene i tallene. De er ikke lystig lesning. Netfit skal nå etter planen lanseres i august 2020, men det står fortsatt 2019 på offisielt. Peter Peters er han helt ute? Han er jo i utgangspunktet god på å tjene penger. Burde jo kunne få det til her også, eller? Tenker høyt her. Mye mulig jeg er på viddene. 

Vet ikke hvordan TV2 skriver kontrakter, men jeg vil jo anta at enten firma eller privatpersonen tjener en god del penger på deltagelse i Bloggerne også? 

• Liker 4
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Hvordan kan en blogg som har så lite innhold og annonsør -samarbeid gå bra?

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
6 hours ago, MiniMjau said:

Jeg vil ikke diskutere barna, men barn er veldig forskjellige på den måten!  Fra naturen av. Jeg har to barn, den ene må jeg aktivere og engasjere hele tiden, spørsmål hele tiden, kjeder seg så fort jeg snur ryggen til.....med mindre han får skjermtid,  det andre barnet kan leke alene i timesvis med tre sofaputer. De har fått samme "oppdragelse" og samme oppvekst. De er ca samme alder som barna til Cbe.  

Diskuterer ikke ungene som sådan, mere tilnærmingen dette parret har i foreldrerollen. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Ansjosen skrev:

Vet ikke hvordan TV2 skriver kontrakter, men jeg vil jo anta at enten firma eller privatpersonen tjener en god del penger på deltagelse i Bloggerne også? 

ja, det vil jeg anta, men betaler de så mye at det kan sikre en bedrift med to ansatte som har dette som fulltidsjobb, samtidig som det investeres i Netfit? Om de i det hele tatt jobber med den plattformen utover disse forsøkene på live-sendinger. 

Jeg klarer ikke se at firmaet er bærekraftig om annonsørene uteblir. Spørsmålet er hvor lenge de klarer å holde seg flytende. Det gjelder forsåvidt alle disse bloggerne, men først og fremst Treasures med sine to ansatte. 

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, LilleSnupp skrev:

Hva er det bedriftseieren prøver å si her? :klo: 

At hun ikke nødvendigvis ser på det som positivt å ha barn hjemme mer enn 5 timer.. øh.. nei, jeg skjønte ikke.

"Fordi vi har jobber som krever mer enn 5 timers arbeid og fordi jeg ikke nødvendigvis ser det positive med å ha barn hjemme mer enn det. Barnehagen er kjempeflink og jeg vet hun har det bra der" https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/comment-page-1/#comment-1076233

Jeg synes det er direkte trist at hun ikke ser det positive med å ha barna hjemme mer enn 5 timer.. 

• Liker 26
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

CAROLINE BERG ERIKSEN

51 MINUTTERSIDEN

Jeg trives absolutt med barna hjemme, men ikke mens vi jobber og de har skole 😕 Helger og sånn er noe helt annet. 

De endringene vi har gjort nå er jo at vi har færre kvelder hvor jeg og Lars-Kristian f.eks ser på TV og har kjærestetid.

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/#comments

NÅ ble jeg målløs. 

Driver de å tuller rundt i eget kommentarfelt? Er de ironiske? Skal de genere klikk?

Skrevet
9 minutter siden, Halle-Palle skrev:

CAROLINE BERG ERIKSEN

51 MINUTTERSIDEN

Jeg trives absolutt med barna hjemme, men ikke mens vi jobber og de har skole 😕 Helger og sånn er noe helt annet. 

De endringene vi har gjort nå er jo at vi har færre kvelder hvor jeg og Lars-Kristian f.eks ser på TV og har kjærestetid.

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/#comments

NÅ ble jeg målløs. 

Går ikke an å skrive det der offentlig! 

• Liker 34
Skrevet

dette blir liggende søkbart, sånn at neste generasjon kan lese. Jeg bare nevner det.

NÅ håper jeg noen fornufftige folk i nærkretsen deres kan si fra. De har mistet helt gangsynet på hva som er viktig. Altså helt. 

• Liker 47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...