Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Bollebaking med laaaange negler... jeg hadde faktisk hatt problem med å spise hos henne. 

Tenkte på det samme. Blir helt uvel av å tenke på at noen stikker slike klør i maten jeg skulle ha spist. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Bollebaking med laaaange negler... jeg hadde faktisk hatt problem med å spise hos henne. 

Jeg ble fysisk dårlig av den lille filmsnutten! Fytti grisen!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye delikat den bollebakinga. Får assosiasjoner til tvilsomme kebabsjapper der hygienen ikke er så altfor god. Grøss. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lopploella skrev:

Jeg syns ikke det høres ut som «gressenke» engang om mannen er borte fra morgenen og kommer hjem på kvelden i to-tre dager. Hun er bare veldig uselvstendig og vant til å ha mannen med seg på alt hun gjør hele tiden.

Mann i arbeid, ville jeg heller kalt det for. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun fortsetter med denne sharentingen sin. Nå poserer ungene med brusende utslått hår mens de lager mat - og mor knar deig med bloggerneglene sine - hva prøver hun å formidle, egentlig? Jeg er ikke noen fantast på noe som helst vis - men dette MÅ da være for å provosere til en debatt?

 

 

 

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Hebbbbbe skrev:

I kommentarfeltet til blogginnlegget som heter "Jentehelg":

Meg

Nydelige bilder! Men bare lurer, vet din eldste datter om bloggen? Har hun noen mening om det å ville bli lagt ut eller ikke på bloggen?

  1.  
    Caroline Berg Eriksen

    Ja, det vet hun 🙂 Hun synes det er gøy.

     

    Altså:kari:  Hun er 6 år. Hun har jo INGEN forutsetning for å forstå hva det innebærer i det hele tatt. Hvordan kan mor være så egoistisk og trangsynt?

Tenker at det handler om manglende forståelse av hva bedriften faktisk unødvendig utsetter mindreårige for. De fleste i samfunnet skjønner at dette er en fryktelig ugrei måte å tjene penger på, og de fleste mødre innehar kunnskap om at barn ikke har kompetanse til å forstå hva de sier ja til i en slik situasjon. Så bedriftseier viser manglende forståelse både i forhold til bedriftsetikk , samfunnsutvikling, lovverk og forståelse av barn og deres utvikling? Anbefaler både kurs i nettvett og et COS Kurs. Skulle vært obligatorisk for alle disse grenseoverskridende bloggmødre og fedre som tjenere penger på å være nettopp det.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal CBE gjøre den dagen når jentene setter seg på bakbeina og sier klart å tydelig nei til fotografering? Selv om de er små så kan de lett snu det hele på hodet og nekter med å bedra til ooppdateringen av bloggen.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun nok mener at hun vet bedre enn de aller fleste hva som er riktig og galt og innafor og utafor - fordi hun har vært ledende på dette feltet i så mange år.

Jeg tror ikke det er så lurt av dem å ignorere det stadig økende fokuset på over-sharing og sharenting - eller den økende oppmerksomheten bransjen får nå. Debatten foregår nå i økende grad i mediene folk flest forholder seg til, og det er sikkert lurt for de som lever av SoMe å se litt på hva som skjer utenfor bobla.- 

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det blogginnlegget er jo bare fordi hun har lest her om både negler og eksponering av barn. Hun mener i kommentarfeltet at det er hygienehysteri å ha håret i strikk og hansker på lange, falske negler når en baker. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Louiah skrev:

Og det blogginnlegget er jo bare fordi hun har lest her om både negler og eksponering av barn. Hun mener i kommentarfeltet at det er hygienehysteri å ha håret i strikk og hansker på lange, falske negler når en baker. 

Ja, da skjønner man at hun overhodet ikke har peil. Håret er jo mest en estetisk greie da - mange mister apetitten av lange hår i maten. Men de neglene ...? Det er en grunn til at hverken påsatte negler eller neglelakk er tillatt i helsevesenet. Eller i matindustrien. 

Slike negler er skikkelige bakteriebomber. At verdensmesterinnen selv mener det er hysteri, avslører bare nok en gang hvor utrolig lite peil hun har om det hun skriver om. Hun som er så opptatt av ting skal se delikat ut på bloggen, oss krever hun slik ... ?

Og måten hun vrir på innlegget til "Anne" som er kritisk til mathygiene, er bare utrolig usympatisk. Folk kan jo lese. Anne sier ikke noe om hårnett - hun sier strikk og rene negler. Mens CBE må tvære i vei og sier til en av de leserne som mener det er overdrevent å tenke på hygiene når man lager mat:

Sitat

Tina: Du må ha slike tykke arbeidshansker! De må være nye og helst bør de ligge over natten i sprit så de er helt sterile 😀

og så fortsetter hun å hevde at Anne har sagt at man må ha hårnett.  kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/23/fastelavn/#comments (lenke til bloggen)

 

Fy søren - og dette betaler annonsører millioner i året for å annonsere hos? 

:lillesky:

 

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Ja, da skjønner man at hun overhodet ikke har peil. Håret er jo mest en estetisk greie da - mange mister apetitten av lange hår i maten. Men de neglene ...? Det er en grunn til at hverken påsatte negler eller neglelakk er tillatt i helsevesenet. Eller i matindustrien. 

Slike negler er skikkelige bakteriebomber. At verdensmesterinnen selv mener det er hysteri, avslører bare nok en gang hvor utrolig lite peil hun har om det hun skriver om. Hun som er så opptatt av ting skal se delikat ut på bloggen, oss krever hun slik ... ?

Og måten hun vrir på innlegget til "Anne" som er kritisk til mathygiene, er bare utrolig usympatisk. Folk kan jo lese. Anne sier ikke noe om hårnett - hun sier strikk og rene negler. Mens CBE må tvære i vei og sier til en av de leserne som mener det er overdrevent å tenke på hygiene når man lager mat:

og så fortsetter hun å hevde at Anne har sagt at man må ha hårnett.  kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/23/fastelavn/#comments (lenke til bloggen)

 

Fy søren - og dette betaler annonsører millioner i året for å annonsere hos? 

:lillesky:

 

 

Måtte inn å lese. Helt forjævlig den måten hun svarer leserne sine på.

Er det sånn hun svarer andre mennesker i hverdagen, i en samtale, om noen er uenig med henne?

Eller er det bare bak tastaturet?

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er jo blitt sånn at det ENESTE som skaper noe som helst engasjement i bloggen for tiden, er når hun krangler med og skjeller ut lesere. I tillegg redigerer hun kommentarfeltet slik at alle kommentarer ikke få være med. Så det ser t som om hun har en enslig kritiker og horder av forsvarere.

 

Uredelig. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

det er jo blitt sånn at det ENESTE som skaper noe som helst engasjement i bloggen for tiden, er når hun krangler med og skjeller ut lesere. I tillegg redigerer hun kommentarfeltet slik at alle kommentarer ikke få være med. Så det ser t som om hun har en enslig kritiker og horder av forsvarere.

 

Uredelig. 

Hun framstiller seg ikke særlig profesjonelt når hun holder på slik. Enten så svare man ordentlig eller så lar man være. Bloggen er tross alt inntektskilden hennes. Da er det viktig at hun imøtekomme sine lesere å følger på en bedre måte. Hadde bloggen hatt samme alternativet som IG ang blokkering. Så ville nok den listen også vært evig laaang🤭

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva annonsørene tenker. Hva synes FotoKnutsen om at den søte, familieorienterte cBE som skal selge fotobøker hvor folk tar vare på gode minner, oppfører seg som dronninga av 9. klasse. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...