Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
irevin skrev (42 minutter siden):

CBE skal være med datteren sin på «sett» i dag. Altså, stå i en heis å beundre seg selv🤢🤮, mens de to jentene står ved side av og har antagelig ikke lyst til bli filmet av «mor» i det hele tatt. Sikkert med datteren i «håp» om at «her er jeg, dere skulle ikke hatt en liten, bare en bitteliten rolle til meg vel»…? At her tenker hun det er håp om at «her blir jeg sett…». Så fjollete

Det er vel naturleg at ein følger sitt mindreårige barn på ein slik jobb? Det hadde i alle fall eg gjort. Og eg vil absolutt ikkje ‘bli oppdaga’. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 minutter siden):

Det er vel naturleg at ein følger sitt mindreårige barn på ein slik jobb? Det hadde i alle fall eg gjort. Og eg vil absolutt ikkje ‘bli oppdaga’. 

Det er helt naturlig at hun følger barnet på dette, men det er ikke like naturlig med speilselfie i heisen, få med en unge el to, posere osv. og få det ut på some fortere enn lynet. Jeg hadde selv vært med barnet mitt om barnet insisterte eller foresatte måtte bli med. Nå har jeg i likhet med deg heller ingen ønske om å bli «oppdaget», men hun er jo opptatt med «scene og tyater», så her er det å style seg opp og «let the game begin». Er i hvertfall det inntrykket jeg får av henne🙈

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (2 timer siden):

Det er helt naturlig at hun følger barnet på dette, men det er ikke like naturlig med speilselfie i heisen, få med en unge el to, posere osv. og få det ut på some fortere enn lynet. Jeg hadde selv vært med barnet mitt om barnet insisterte eller foresatte måtte bli med. Nå har jeg i likhet med deg heller ingen ønske om å bli «oppdaget», men hun er jo opptatt med «scene og tyater», så her er det å style seg opp og «let the game begin». Er i hvertfall det inntrykket jeg får av henne🙈

Enig.

Akkurat det som skjer nå, det var diskutert for år siden her inne også, at Caroline Berg Eriksen og med-influenser Lars-Kristian Eriksen styrte mot å satse på å tjene penger på barna på denne måten.

De er svært så forutsigbare i sin kynisme. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (5 timer siden):

Utlevering av barn er nå en ting, men er hvordan hun uttaler «teater» saklig og legitim kritikk? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sarah93 skrev (9 minutter siden):

Utlevering av barn er nå en ting, men er hvordan hun uttaler «teater» saklig og legitim kritikk? 

Prøv å si teater uten å ødelegge trutmunn-grimasen

• Liker 10
Skrevet

Og hvordan hun står og ser på seg selv i speilet, så gjør datteren noe så hun blir revet bort av sitt eget speilbilde. Tenk å vokse opp med en mor som ser så mye på seg selv og i mobilen, det er nitrist. Husker jo også da hun hadde bloggen at moren hadde sagt det til henne, vært lei seg fordi hun opplevde at hun ikke var til stede når de var sammen. Tror ikke akkurat det har bedret seg særlig mye når man ser på kanalene hennes.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Fantastisk å avslutte dagen med en «kveldstur». Så nå skal ungene også forbrenne kalorier for å «fortjene» mat…🙈🙈
Egentlig er det jo bare tragisk å bry seg så om en influencer som CBE, men jeg mener hennes eksponering av barn og la dem bli en del av inntektsgrunnlaget, samt å fronte det jeg vil si er et usunt kroppsideal mtp trening, kosthold, injeksjoner, behandlinger her og der osv., burde vært strengt forbudt! Eller i det minste; kraftig regulert. De som forsvarer henne skulle jeg like å høre på hvilken måte er hun så fantastisk? Hva har hun fått til? Hva får hun til osv.? Men det er vel kanskje i en annen tråd

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
irevin skrev (4 minutter siden):

Fantastisk å avslutte dagen med en «kveldstur». Så nå skal ungene også forbrenne kalorier for å «fortjene» mat…🙈🙈
Egentlig er det jo bare tragisk å bry seg så om en influencer som CBE, men jeg mener hennes eksponering av barn og la dem bli en del av inntektsgrunnlaget, samt å fronte det jeg vil si er et usunt kroppsideal mtp trening, kosthold, injeksjoner, behandlinger her og der osv., burde vært strengt forbudt! Eller i det minste; kraftig regulert. De som forsvarer henne skulle jeg like å høre på hvilken måte er hun så fantastisk? Hva har hun fått til? Hva får hun til osv.? Men det er vel kanskje i en annen tråd

Filme seg selv og barn i lollipop-view, vise barns ansikt og videre ha vinkel som seksualiserer mors kropp...

Dette blir bare grovere og grovere uforstand og omsorgssvikt.

Barn på influenserbedrifters kanaler burde vært forbudt!

Mens våre stortingspolitikere,  Arbeidstilsynet, Barneombudet og Forbrukertilsynet sitter med beina i kryss på pulten og ikke gjør noe som helst...

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvem står og tar speilselfies i en heis i en alder av snart 40 år?

Hvorfor tar folk speilselfies i en heis? For meg er det totalt fjernt. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (10 timer siden):

Ja, helt innafor å følge barnet, men må du legge det ut på sosiale medier? NEI! 

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet
Surikatt skrev (8 timer siden):

Ja, hvor lang tid tar en heistur? Noen sekunder. Skyndte seg å ta mobilen opp av lomma, stille seg opp, og knipse. 

Hva med å heller rette sin oppmerksomhet mot barnet og dele den spennende situasjonen de står i? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Keaton skrev (14 timer siden):

Nettopp. Dette er nøye planlagt content for å ha noe å engasjere med på både snap-og instastory. Det er ingen overraskelse at frua og gemalen har jobbet mot at datteren skal bli "kjent", og caroline kan gjerne si at dette er noe datteren selv ønsker. Hun er fremdeles ung, altfor ung til å vite konsekvensene av å bli eksponert for morens hundretusenvis av følgere.

Men sprekkstolte Caroline tenker at dette er nok bra content, både for sin egen del og til å skaffe datteren et publikum. Snart kan hun styre egen instakonto. Det er så mye barneutlevering på story generelt, og nå "fotfølger" hun datteren i prosessen i filmrollen hun har fått. CBE og LKE kommer aldri til å lære, og heller ikke angre på at barna ble en stor del av Carolines business. Det skjer ikke. Når moren blir mer og mer mindre relavant, skal vel ungene ta over stafettpinnen. 

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Stafettpinnen har de vel fått overlevert for lengst. Eneste innlegg de får over 3-500 likes på er med mindreårige. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Surikatt skrev (15 timer siden):

For ikke å si på offentlige toaletter… er det et speil, må det fotograferes. Pinlig og fjortisaktig.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (På 21.7.2026 den 8.24):

Ja, hvor lang tid tar en heistur? Noen sekunder. Skyndte seg å ta mobilen opp av lomma, stille seg opp, og knipse. 

Hva med å heller rette sin oppmerksomhet mot barnet og dele den spennende situasjonen de står i? 

Hun må ikke skynde seg å ta opp mobilen av lomma, den er nok alltid i hånda.

• Liker 7
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (På 18.7.2026 den 13.25):

Så du gir henne klikk og oppmerksomhet? Smart 🤦‍♀️

Det virker som du lurer på hvorfor noen følger denne tråden. 

Selv så følger jeg ikke CBE, har aldri gjort det. Men jeg er inne og leser i denne tråden når jeg ikke får sove. Den er veldig søvndyssende. CBE gjentar seg hele tiden og diskusjonen om hennes gjentagelser gjentar seg. 

Natta, nå slukkes lyset! 😴💤

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (På 20.7.2026 den 13.24):

Det er overhodet ikke naturlig. Har aldri vært med mitt barn på verken reklame eller andre større film/serieroller. Har hilst på første dagen, ellers er det typ laaange dager hvor det er egne ansatte som tar seg av mindreårige på sett. Skjønner ikke hvilken rolle jeg som mor skulle hatt der?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Mar124 skrev (16 timer siden):

Det er overhodet ikke naturlig. Har aldri vært med mitt barn på verken reklame eller andre større film/serieroller. Har hilst på første dagen, ellers er det typ laaange dager hvor det er egne ansatte som tar seg av mindreårige på sett. Skjønner ikke hvilken rolle jeg som mor skulle hatt der?

Kommuneøkonomien i Østfold hvor de bor er anstrengt og de gjør stadig store velferdskutt. Arrangøren setter kanskje pris på hjemmeværende husmødre som har tid til å bruke hverdagene sine på sett med ungene? 

• Liker 3
Skrevet
Keaton skrev (På 20.7.2026 den 23.52):

Jeg kommer aldri til å forstå mennesker som legger ut barn på sosiale medier, langt mindre dem som gjør det for profitt.

• Liker 8
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...