Gjest Xstrella Skrevet 13. april #109481 Skrevet 13. april Den bestemoren hun ville blitt? Så lite den dama spiser og så skral. Hun vil få problemer med benskjørhet om hun ikke spiser mer mat. Å være skrapa tynn gir ikke en god alderdom. Immunforsvaret går ned jo eldre en blir. Hun er snart 40 år og hormoner begynner å endre seg. Å sulte seg inn i pre overgangsalder vil gi en tøffere overgangsalder. Har sett klipp av serien hos naboen. Dama stiller opp nysminket, håret må ligge rett ect. Fokuset der er ikke billett til Norseman. Det er kun utseende denne dama bryr seg om.
Zenhouse Skrevet 13. april #109482 Skrevet 13. april Jeg kunne lagt denne linken inn hos flere andre influensere i Rampelys, men nå ble det her. Tomine Harket ble svært preget av å vokse opp i offentligheten. Ikke at CBE er like kjent som Morten Harket, men poenget består. https://www.tv2.no/underholdning/om-farens-sykdom-skulle-onske-det-kunne-vaert-privat/18719227/ «Selv relasjonene til medelever på skolen kunne være farget av foreldrene sine motiver, forteller Harket åpenhjertig. – Jeg har merket at de ville hjem til meg, se hvor jeg bodde og slike ting. Det er jo åpenbart at foreldrene har snakket i bakgrunnen. Det føltes litt sånn: «Du må være venn med henne». Det er superspesielt og egentlig veldig merkelig.» Nå forstår jeg jo at det finnes kjente foreldre som ikke utleverer barn og hjem, og likevel opplever barna uønsket oppmerksomhet ute. Men hvorfor, som CBE, servere barna sine på gullfat til potensielle vanskeligheter? Jeg må si jeg er veldig spent på den nye generasjonen influenser/kjendis- barn som vokser opp i dag, hvordan de vil uttale seg om sine opplevelser. 16 10
Surikatt Skrevet 13. april #109483 Skrevet 13. april Zenhouse skrev (7 timer siden): Jeg kunne lagt denne linken inn hos flere andre influensere i Rampelys, men nå ble det her. Tomine Harket ble svært preget av å vokse opp i offentligheten. Ikke at CBE er like kjent som Morten Harket, men poenget består. https://www.tv2.no/underholdning/om-farens-sykdom-skulle-onske-det-kunne-vaert-privat/18719227/ «Selv relasjonene til medelever på skolen kunne være farget av foreldrene sine motiver, forteller Harket åpenhjertig. – Jeg har merket at de ville hjem til meg, se hvor jeg bodde og slike ting. Det er jo åpenbart at foreldrene har snakket i bakgrunnen. Det føltes litt sånn: «Du må være venn med henne». Det er superspesielt og egentlig veldig merkelig.» Nå forstår jeg jo at det finnes kjente foreldre som ikke utleverer barn og hjem, og likevel opplever barna uønsket oppmerksomhet ute. Men hvorfor, som CBE, servere barna sine på gullfat til potensielle vanskeligheter? Jeg må si jeg er veldig spent på den nye generasjonen influenser/kjendis- barn som vokser opp i dag, hvordan de vil uttale seg om sine opplevelser. Hun har eksponert de to barna siden før de ble født. Hun er avhengig av likes og at folk skryter av dem. De er ikke gode nok i seg selv for henne. Hun må ha mer bekreftelse utenfra . Det er psykologi. 14 1 11
Snødronninga Skrevet 14. april #109484 Skrevet 14. april En kommentar til, til siste innlegg. Hun skriver: Og så handler det også om å føle seg bra i egen kropp. Begge deler er lov. Ja det er lov å føle seg vel i egen kropp, men hvorfor må hun alltid ha det med. På nesten hvert eneste innlegg som skal inspirere til trening, snakker hun om kroppens utseende. Må hele tiden vise til at man får en fin kropp på kjøpet, bygge rumpe, timeglassfigur, feminin fysikk. Det er liksom ikke mulig å bare snakke helse, styrke, funksjonalitet, psyke. Det forteller alt om Carolines fokus, selv om jeg også tror på at hun ønsker å ha god helse. Utseende og kropp som ser ut på en viss måte, er det hun bryr seg aller mest om. Hvis man er i tvil, kan man bare sjekke hennes beundrende blikk på seg selv i speilet mens hun poserer på harde livet. Heldigvis finnes det flere influencere som er hennes rake motsetning. Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. 17 10
MarianneE Skrevet 14. april #109485 Skrevet 14. april Snødronninga skrev (17 minutter siden): Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. Treningsfrue er veldig allright 1 1
Nutz Skrevet 14. april #109486 Skrevet 14. april Snødronninga skrev (På 25.3.2026 den 22.10): Det er faktisk noen som ønsker flere selfier, kan dere tro det? Inspirasjon til å se like fit ut som Caroline. Alltids noen som ønsker usunt innhold, altså. Om det kommer forslag hun ikke ønsker å forholde seg til, blir nok ikke det delt. Men her er det snakk om snapchat innhold, hun har nok planer om å fortsette i samme spor på Instagram. https://www.snapchat.com/@carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgeGplaXFkaHlrAZ0mDhPPAZ0mDggxAAAAAA Dette må være noe hun har kommentert selv vel? Hvem i alle dager ønsker å se selfies av andre? 11
Holger Pan Skrevet 14. april #109487 Skrevet 14. april (endret) Snødronninga skrev (5 timer siden): En kommentar til, til siste innlegg. Hun skriver: Og så handler det også om å føle seg bra i egen kropp. Begge deler er lov. Ja det er lov å føle seg vel i egen kropp, men hvorfor må hun alltid ha det med. På nesten hvert eneste innlegg som skal inspirere til trening, snakker hun om kroppens utseende. Må hele tiden vise til at man får en fin kropp på kjøpet, bygge rumpe, timeglassfigur, feminin fysikk. Det er liksom ikke mulig å bare snakke helse, styrke, funksjonalitet, psyke. Det forteller alt om Carolines fokus, selv om jeg også tror på at hun ønsker å ha god helse. Utseende og kropp som ser ut på en viss måte, er det hun bryr seg aller mest om. Hvis man er i tvil, kan man bare sjekke hennes beundrende blikk på seg selv i speilet mens hun poserer på harde livet. Heldigvis finnes det flere influencere som er hennes rake motsetning. Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. Siri Elvsborg, ekte treningskinaputt. Hun samarbeider en del med Desiree, spesielt på treningscamp. Holistisk tilnærming til trening, mestring og psyke hånd i hånd. 0 kroppsfokus. 0 filter. Endret 14. april av Reverend 8 1 2
Kokosmakron Skrevet 14. april #109488 Skrevet 14. april Snødronninga skrev (4 timer siden): En kommentar til, til siste innlegg. Hun skriver: Og så handler det også om å føle seg bra i egen kropp. Begge deler er lov. Ja det er lov å føle seg vel i egen kropp, men hvorfor må hun alltid ha det med. På nesten hvert eneste innlegg som skal inspirere til trening, snakker hun om kroppens utseende. Må hele tiden vise til at man får en fin kropp på kjøpet, bygge rumpe, timeglassfigur, feminin fysikk. Det er liksom ikke mulig å bare snakke helse, styrke, funksjonalitet, psyke. Det forteller alt om Carolines fokus, selv om jeg også tror på at hun ønsker å ha god helse. Utseende og kropp som ser ut på en viss måte, er det hun bryr seg aller mest om. Hvis man er i tvil, kan man bare sjekke hennes beundrende blikk på seg selv i speilet mens hun poserer på harde livet. Heldigvis finnes det flere influencere som er hennes rake motsetning. Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. running.yana på insta hvis du er interessert i løping! 1 1
Escadamango Skrevet 14. april #109489 Skrevet 14. april Fikk sett første episode av svart trøye. Er det mulig å bli så sur for å bli snakket til når hun bruker for lang tid? Jeg slentrer aldri, det får man faktisk ikke si til meg, fy fader! Veldig barnslig oppførsel. Bit det heller i deg og ta i mot kritikk på en fattet måte. En hun 14 år og aldri blitt snakket til før? 17 6
Katten89 Skrevet 14. april #109490 Skrevet 14. april Snødronninga skrev (6 timer siden): Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. Pia Seeberg! 1 2
elisabeth30 Skrevet 14. april #109491 Skrevet 14. april Katten89 skrev (53 minutter siden): Pia Seeberg! Dessverre så viser hun også barna sine på Instagram, hun er avfulgt herfra… men bra treningsinnhold 2 5
NoaideBiehtar Skrevet 14. april #109492 Skrevet 14. april Snødronninga skrev (7 timer siden): Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. Jeg syns det er mange dyktige menn, jeg! Sølve Sundrehagen, Tomas Fjeldberg, Maksprestasjon 2
MiniMjau Skrevet 14. april #109493 Skrevet 14. april NoaideBiehtar skrev (13 minutter siden): Jeg syns det er mange dyktige menn, jeg! Sølve Sundrehagen, Tomas Fjeldberg, Maksprestasjon Enig! Det har solid kompetanse! 1
Gnå Skrevet 14. april #109494 Skrevet 14. april Snødronninga skrev (7 timer siden): Er det noen som har tips til gode treningsprofiler som har sunne verdier? Jeg følger Desiree og Funky fra før av. Pia Seeberg og Hanna Sundquist
Gjest Minthia Skrevet 14. april #109495 Skrevet 14. april Jeg skrev tidligere at det alltid er interessant å se reality med Caroline for å se hvor stor forskjell det er på hvordan hun ser ut der sammenlignet med hennes egne kanaler. Så Svart trøye i forrige uke, og i dag var jeg innom snap/instaen hennes, og det er virkelig to ulike personer 😅 Det blir jo trukket fram igjen og igjen, men det er så stor forskjell at det aldri blir gammelt. De andre deltakerne ser jo akkurat ut som de gjør alle andre steder. Men Caroline har helt annen ansiktsform, lepper og fysikk. Øynene er det samme da. Mer eller mindre. Men når hun står der sammen med de andre må man jo bare spørre seg - hvorfor kan du ikke bare være deg selv? Hvorfor gjøre det så vanskelig for deg selv? Hun er jo søt som bare det, men lager seg til en helt annen person når hun selv har kontroll. Men veldig usikker, langt fra den «verdensvante» personen hun prøver å filtrere seg til. Den klenginga og de beundrende blikkene mot Follestad framstår veldig fjortis, og helt i sjangeren til det cheerleaderopet hun satt og psyket seg opp til i bilen. Vis i det minste litt personlighet da Carro.
elisabeth30 Skrevet 14. april #109496 Skrevet 14. april NoaideBiehtar skrev (26 minutter siden): Jeg syns det er mange dyktige menn, jeg! Sølve Sundrehagen, Tomas Fjeldberg, Maksprestasjon MaksPrestasjon er fantastisk! 2
Margit777 Skrevet 14. april #109497 Skrevet 14. april Minthia skrev (10 minutter siden): Jeg skrev tidligere at det alltid er interessant å se reality med Caroline for å se hvor stor forskjell det er på hvordan hun ser ut der sammenlignet med hennes egne kanaler. Så Svart trøye i forrige uke, og i dag var jeg innom snap/instaen hennes, og det er virkelig to ulike personer 😅 Det blir jo trukket fram igjen og igjen, men det er så stor forskjell at det aldri blir gammelt. De andre deltakerne ser jo akkurat ut som de gjør alle andre steder. Men Caroline har helt annen ansiktsform, lepper og fysikk. Øynene er det samme da. Mer eller mindre. Men når hun står der sammen med de andre må man jo bare spørre seg - hvorfor kan du ikke bare være deg selv? Hvorfor gjøre det så vanskelig for deg selv? Hun er jo søt som bare det, men lager seg til en helt annen person når hun selv har kontroll. Men veldig usikker, langt fra den «verdensvante» personen hun prøver å filtrere seg til. Den klenginga og de beundrende blikkene mot Follestad framstår veldig fjortis, og helt i sjangeren til det cheerleaderopet hun satt og psyket seg opp til i bilen. Vis i det minste litt personlighet da Carro. Hun har oppførselen til en bortskjemt 14 åring, ikke noe mer. Hun er tom, grunn og kommer aldri til å bli fornøyd med hvordan hun ser ut. 21 4
Spanky Skrevet 14. april #109498 Skrevet 14. april Escadamango skrev (3 timer siden): Fikk sett første episode av svart trøye. Er det mulig å bli så sur for å bli snakket til når hun bruker for lang tid? Jeg slentrer aldri, det får man faktisk ikke si til meg, fy fader! Veldig barnslig oppførsel. Bit det heller i deg og ta i mot kritikk på en fattet måte. En hun 14 år og aldri blitt snakket til før? Hun har jo innrømmet at hun ofte kommer for sent til ting, så om hun ikke akkurat slentrer sånn generelt, så er det vel innafor å si fra når hun kaster bort tiden til andre mennesker også. Så kanskje hun hadde trengt den kjeften når hun var 14. 15 6
Frisk Frosk Skrevet 14. april #109499 Skrevet 14. april En av siste par dagene hadde Caroline Berg Eriksen en story på Instagram med teksten "en som er gira på tur". Hun selv står i treningstøy foran speilet i stuen og filmer seg selv med mobilen inn i speilet. I bakgrunnen henger lysekronen, og det evinnelige bildet av hennes mann Lars-Kristian Eriksen, whiskey-drikkende med stalkerblikk, henner uhyggelig på veggen som vanlig. Den som visstnok er giret på tur, det er bikkja. Den storyen viser bare hvor uendelig trist og krampaktig innholdet har blitt på IG (i tillegg til den skammelige barneeksponeringen). Hun og bikkja skal altså ut på tur. Bikkja har forstått det, og forsøker å få kontakt med Caroline. Og her kommer det som er så ille. Bikkja ser knapt på CBE. Den hopper istedenfor med forpotene opp på skjenken (eller hva enn som står foran det speilet), og ser på CBE via speilet. Så, for å få kontakt med sin eier må altså bikkja se på sin eier som beundrer sitt eget filterutseende i speil og mobil. Hunden forsøker å gjøre seg til, hopper opp på andre siden av CBE og forsøker igjen å få kontakt med henne. Hun snakker til seg selv mot speilet, og bikkja ser på henne i speilet i et forsøk på å få øyekontakt med henne. Hun er hele tiden mest opptatt av å filme seg selv og beundre seg selv. Det er sagt mange ganger før, men det er lenge siden dette innholdet bikket over i det sykelige og maniske. 15 2 20
Snødronninga Skrevet 14. april #109500 Skrevet 14. april (endret) En liten collage for de som ikke har sett, og CBE byr på en aldri så liten forvridd stilling med kroppen. Sutrefrue er et passende kallenavn heretter. https://tv.vg.no/serier/vegard-x-funkygine/s6e2/svart-troye-episode-3?id=356374&t=1945s Endret 14. april av Snødronninga 19 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå