Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Felis skrev:

Ja hvor mange år siden var det hun hevdet at hun var best i klassen? Likevel sitter hun der med både umerket reklame og vin i 2019. Hun har tydeligvis ikke lært noen ting på disse årene.

Og man trenger ikke "lete fram" innlegg som bryter både markedsføringsloven og alkoholen, de kommer som perler på en snor...

Jeg er sikker på at hun har lært noe på disse årene, men akkurat som et trassig barn som tøyer strikken, så virker det som CBE av og til glemmer at hun bør være over det stadiet nå. Men bevares, det kan nok være fristende for henne å se hvor lenge det går....

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Minnie Mus skrev:

Om hun bare hadde tatt på seg engangshansker når hun viser frem mat og oppskrifter.... da hadde det blitt så mye mer delikat og fristende. Kvalmt å lage mat og kna deig med disse lange bakteriebombene av noen klør, så uhygenisk og urenslig 😕

Siden maten bare konsumeres av CBE (og familie) er det bare dem selv det går ut over. Så da får det være deres valg. 

Men som aktivt valg fra bloggerens side for å illustrere blogginnlegg er jeg helt enig. Slikt oser dårlig hygiene og urenslighet og er milevis unna det delikate, lekre som bloggen ellers legger seg på. Rart de velger å vise bilder som får alle som bryr seg om mathygiene til å grøsse. Mulig det er et forsøk på å skape sårt tiltrengt trafikk til bloggen. Dårlig hygiene har tross alt vært opphetet tema flere ganger. Men denne gangen tror jeg ikke det er slike baktanker. 

Endret av Inocybe
Omformulering
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har naturlig, littebitt lengde på negler. Og hun bruker ALLTID hansker når hun skal kna og ta i maten fordi hun har neglelakk på. Selv om hun har god hygiene er hun redd for at det kan komme neglelakkrester i maten. Så dette med de lange klørne er så kvalmt at jeg får helt avsmak.. grøss!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt til CBE, meget flott på håret for tiden. Kler både lengde og farge.

Men, ska ikke filmen merkes med reklame for eget produkt? Føler spennene spiller en sentral rolle i filmen, og det er ikke lenge siden hun reklamerte for disse. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Til dere alle som ser at hun reklamerer for disse produktene til Coverbrands, send tips om det. Helt sykt hvordan hun holder på med den snik reklamen. Samme gjelder mattips som ikke blir merket med reklame for Netfit, hvis det ligger på netfits IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, Surikatt skrev:

Skal søsteren flytte? Ånei, hun skal være borte i 2 måneder. 

Familien må trå til i bloggen, er den personen klar over at det er  et umerket reklame innlegg?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun starter lørdagsmorgenen med å snikfilme uvitende mindreårige gjennom vinduene i døren.

At hun har samvittighet til dette, og å legge det ut på IGstory...

Endret av FruRosa
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, FruRosa skrev:

Hun starter lørdagsmorgenen med å snikfilme uvitende mindreårige gjennom vinduene i døren.

At hun har samvittighet til dette, og å legge det ut på IGstory...

Penger fremfor samvittighet. Må tilby  noe til disse «venninnene» slik at de klikker  seg inn på hennes sosiale medier. At folk opplever snikfilming av unger som underholding er helt sjukt.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2019 den 17.50, Lana01 skrev:

Hun har på seg det samme antrekket, og bildene er de samme som på videoen. Så filmingen av øvelsene ble gjort da bildene ble tatt, Jeg ser  heller ingen grunn til å gjøre det dobbelt opp.Hvis du ikke har sett bildet , har du vel ikke sett verken  innlegget eller videoen, og da blir det vanskelig å uttale seg om det. 

Beklager, jeg trodde diskusjonen ang. BH/ikke BH under genseren dreide seg om et annet innlegg, ikke treningsinnlegget (da det ble nevnt genser så jeg for meg en vanlig genser og ikke en treningstopp med lange ermer). Så jeg har sett innlegget 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, ella morax skrev:

Beklager, jeg trodde diskusjonen ang. BH/ikke BH under genseren dreide seg om et annet innlegg, ikke treningsinnlegget (da det ble nevnt genser så jeg for meg en vanlig genser og ikke en treningstopp med lange ermer). Så jeg har sett innlegget 🙂 

Det er greit. :) Lurte litt, da jeg leste det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Pjolterbeist skrev:

I serien "Synes jeg har sett det før ...":

Hva CBE skriver i innlegget: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/09/28/3-serier-du-bor-se/

og

er påfallende likt hva som står skrevet her: https://tvguide.vg.no/program/p_the-handmaid-s-tale

Tilfeldig? Neppe 

Krediterte CBE kilden? Selvsagt ikke 

Pinlig? Ja

https://730.no/netflix-serieanmeldelse-quicksand/

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hovedpersonen selv ikke forstår hvor skillet på bedrift og privatperson går: 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/09/24/motedag-oslo-og-kveldstrening/comment-page-1/#comment-925479

En leser spør om de som stiller kritiske spørsmål til bedriften ikke er oppegående lesere. CBE svarer dette:

«Det er forskjell på å stille gode, konstruktive, kritiske spørsmål, og det å stille tullete, kritiske spørsmål, kun for å lage kvalm. 

Bedriften? Hva har henting med barn og kjøring av bil/tog å gjøre med bedriften

Jeg blir helt matt...🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pjolterbeist skrev:

I serien "Synes jeg har sett det før ...":

Hva CBE skriver i innlegget: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/09/28/3-serier-du-bor-se/

og

er påfallende likt hva som står skrevet her: https://tvguide.vg.no/program/p_the-handmaid-s-tale

Tilfeldig? Neppe 

Krediterte CBE kilden? Selvsagt ikke 

Pinlig? Ja

Det er så flaut! Er ikke CBE journalist? Har hun ikke lært å utvise god kildekritikk og oppgi kildene sine? Skal si hun har yrkesstolthet.. 

Det er så mye på den bloggen som egentlig er andres arbeid, men som hun tar æren for. Utallige matoppskrifter. Lekekjøkken fra Ikea, der hun åpenbart har lett etter inspirasjon fra allerede eksisterende kjøkken på Pinterest. Hårspennene.
Det er så utrolig flaut, og viser både manglende yrkesstolthet og integritet.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang hun lager innlegg om filmer eller serier er det lett å se at dette har hun ikke skrevet selv. Språket er for komplisert. Takk for at det nå blir dokumentert. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...