Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest TulleteKatt
Skrevet
51 minutter siden, kanonballen skrev:

Burde vært obligatorisk ferie for influencere, så de fikk gjort noe annet noen uker i året. Kanskje de får litt perspektiv på ting.

Burde vel heller vært obligatorisk arbeidsutplassering, så de kunne kjent på det virkelige livet med å jobbe noen uker i en ordentlig jobb, som barnehage, butikk eller et renseanlegg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12.2.2019 den 22.39, Snaskesnusken skrev:

Hvorfor gidde å være samfunnsengasjert? 

Du mener det å følge blogger er å være samfunnsengasjert???? ....noe dummere har jeg faktisk ikke lest idag.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Det er stadige osloturer, men ingen glimt fra togturen? 

Endret av Halle-Palle
  • Liker 24
Skrevet (endret)

Hva skjer med å trene uten bh? 😑

Endret av Paradisio
  • Liker 7
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, Paradisio skrev:

Hun er heldig som kan «trene» uten BH, jeg har ikke sjans til det. «Løping er dessverre en av de aktivitetene som belaster brystene aller mest. Derfor trenger alle jenter en god sportsbh når de løper». Jeg er en av de jentene som er avhengig av sportsbh. 

Skrevet
På 17.9.2019 den 21.57, La Divan skrev:

Jeg har akkurat lest mange av sidene her inne, og må si at den tendensiøse bruken av stråmenn her inne er ikke akkurat fraværende. Her er det svake argumentasjoner blandet inn i tilsynelatende hersketeknikker og rettferdiggjøring. Man skulle nesten tro at en tråd i et offenntlig forum var for alle, og ikke bare for de som tilba hverandre i kritikken av bloggeren, og for de som proklamerer for egen blogg. En debatt som ikke tåler motargumenter eller er åpen for andres meninger gir en dårlig debattklima og dårlig bismak, og vil ikke på noen som helst måte vokse til å bli saklig. Den enorme personlige kritikken mot denne bloggeren er, og blir en skam. 

Å bedrive sterk kritikk av en person og dens familie med grundige, gjennomtenkte oppbevarte dokumentasjoner gjennom flere måneder kan, og vil de færreste forstå seg på. Men at det er voksne mennesker som skal sitte på denne måten kan bare sies med et ord.

Takk for lesinga, og takk for meg, dette var bare trist og #FLAUT 

Gjentar meg selv! Skjerp dere!

• Liker 9
Skrevet

For å posere på bilder trenger man ikke trenings-/bh. 

• Liker 25
Skrevet

Tyngdekraften kanskje? Nå trener ikke frua, men bare poserer i reklamen.... 

• Liker 10
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
19 minutter siden, LilleSnupp skrev:

10 minutter siden, Kleenex skrev:

My point ☝🏼

Skrevet (endret)
25 minutter siden, LilleSnupp skrev:

16 minutter siden, Kleenex skrev:

Hvis dere leser teksten er det lagt ut video av treningen, og link til denne,. Hun poserer ikke bare. og om hun bruker bh eller ikke ser jeg ingen grunn til å spekulere i. 

Endret av Lana01
  • Liker 7
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
12 minutter siden, Lana01 skrev:

Hvis dere leser teksten er det lagt ut video av treningen, og link til denne,. Hun poserer ikke bare. og om hun bruker bh eller ikke ser jeg ingen grunn til å spekulere i. 

Er det spekulasjon? Det var et spørsmål?

Skrevet (endret)

Hva i alle dager er vitsen med det siste innlegget om trening der frua har lagt ut flere bilder av seg selv uten bh med meget synlige og  stive brystvorter??  Hvilken gruppe mennesker vil hun nå ut til? Og ikke minst, hva vil hun selv oppnå med sånne bilder? Skjønner bare mindre og mindre av den dama jeg.

Endret av Minnie Mus
  • Liker 42
Skrevet
19 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Hva i alle dager er vitsen med det siste innlegget om trening der frua har lagt ut flere bilder av seg selv uten bh med meget synlige og  stive brystvorter??  Hvilken gruppe mennesker vil hun nå ut til? Og ikke minst, hva vil hun selv oppnå med sånne bilder? Skjøner bare mindre og mindre av den dama jeg.

Jeg kan ikke fatte at hun vil ned på det nivået... - pinlig...

• Liker 18
Skrevet
21 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Hva i alle dager er vitsen med det siste innlegget om trening der frua har lagt ut flere bilder av seg selv uten bh med meget synlige og  stive brystvorter??  Hvilken gruppe mennesker vil hun nå ut til? Og ikke minst, hva vil hun selv oppnå med sånne bilder? Skjøner bare mindre og mindre av den dama jeg.

Hun svarer på bloggen at hun trener alltid med treningsbh. Hun anser kanskje ikke det hun gjorde for trening? Evt har en treningsbh med innlagte stive brystvorter?🤔

• Liker 8
Skrevet

Det har sikkert vært lite oppmerksomhet rundt bloggen etter datterens  bursdagsfeiring, så da slår frua til med bilder av stive niples som trykkes oppi trynet på leserne.

• Liker 15
Skrevet

Leser menn denne bloggen da? Eller er det å motivere 14+ åringene til å lære posere lettkledd og nærmest avkledd? 

Skrevet

Men har ikke hun begynt å tape veldig mye penger/klikk på bloggen? 

• Liker 5
Skrevet

Noe jeg kan skjønne fordi før kunne man nogenlunde relatere seg til henne selv etter hun ble CB.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Bendie skrev:

Hvor sa jeg at jeg var krenket? Det handler om motivet for å sende et slik innlegg. Ikke om hva barnet sa. Jeg tror heller ikke CBE så det som noen krenkelse, men hun kan ha sett på innlegget som tvetydig. Hun møter  ofte kritikk med vennlighet. Så hvordan hun tolket dette vet kun hun selv. 

Jeg ser heller ikke hvorfor det reageres så voldsomt av mange her inne, på at noen her ikke helt ser, hvorfor dette måtte deles med CBE .

Noen beskrivelser er så langt fra de faktiske forhold at det blir morsomt 😏

• Liker 46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...