Liver Skrevet 25. september 2019 #9001 Skrevet 25. september 2019 49 minutter siden, MissLucy skrev: https://www.tv2.no/v/1497575/?fbclid=IwAR2bTS3CQbtQjAHtX0sDWRup6jLpUOlmbzfXtgD-x2klDJjgpWAoc2vFu_M kjør debatt! Er dette frivillig for bloggerne å følge? 1
Knocks Skrevet 25. september 2019 #9002 Skrevet 25. september 2019 På 4.8.2019 den 8.25, Aquarius04 skrev: Den handler ikke om å være puritansk, eller at folk ikke tåler å se ei rompe. Det handler om den grenseløse selvdiggingen av egen kropp som bloggeren driver med, og løgnene hennes når folk påpeker at den har vokst og frua vrøvler om at neida, hun har hatt samme rompe i 15 år hun! Når det er såre enkelt for lesere å bla tilbake i arkivet bare en snau måned og se at det er blank løgn. Og igjen - som andre har påpekt før meg, så er det ikke unaturlig at fokus hos leserne blir rompa hennes når den er det man får trykket opp i ansiktet, på svært mange bilder fra denne sykkelturen, og ikke den flotte norske naturen og turbeskrivelsene. Insinuerer dere at hun har operert rumpa si? 1
Aquarius04 Skrevet 25. september 2019 #9003 Skrevet 25. september 2019 9 minutter siden, Knocks skrev: Insinuerer dere at hun har operert rumpa si? Jeg insinuerer ikke det nei, men i akkurat denne diskusjonen ble det diskutert om de har gått bananas med redigeringen av rumpa. Hva andre insinuerer, vet jeg ikke. 15
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. september 2019 #9004 Skrevet 25. september 2019 (endret) 3 timer siden, MissLucy skrev: https://www.tv2.no/v/1497575/?fbclid=IwAR2bTS3CQbtQjAHtX0sDWRup6jLpUOlmbzfXtgD-x2klDJjgpWAoc2vFu_M kjør debatt! For CBE betyr det at hun mister muligheten til å reklamere for gummibjørner og lignende. Endret 25. september 2019 av lillesnøfnugg
Kleenex Skrevet 25. september 2019 #9005 Skrevet 25. september 2019 14 timer siden, Lana01 skrev: Hvis dere leser teksten er det lagt ut video av treningen, og link til denne,. Hun poserer ikke bare. og om hun bruker bh eller ikke ser jeg ingen grunn til å spekulere i. Det er jo reklame så man må kunne lure og spørre om det. Akkurat som siste reklamen for den lyse gensere fra denne uka som ser helt grusom ut ved brystpartiet. Og da lurer jeg også på hva slags klumpete bh man har under en tynn genser.... 8
Teabag Skrevet 25. september 2019 #9006 Skrevet 25. september 2019 15 timer siden, Sykkelkongen skrev: Men har ikke hun begynt å tape veldig mye penger/klikk på bloggen? 15 timer siden, Sykkelkongen skrev: Noe jeg kan skjønne fordi før kunne man nogenlunde relatere seg til henne selv etter hun ble CB. https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html 5
Lana01 Skrevet 25. september 2019 #9007 Skrevet 25. september 2019 (endret) 3 timer siden, Kleenex skrev: Det er jo reklame så man må kunne lure og spørre om det. Akkurat som siste reklamen for den lyse gensere fra denne uka som ser helt grusom ut ved brystpartiet. Og da lurer jeg også på hva slags klumpete bh man har under en tynn genser.... Hva er poenget med å skrive feilaktig opplysninger om at hun ikke trener, da det tydelig er lagt ut treningsvideo i innlegget som viser at hun gjør det.? For meg blir det bare nok et eksempel på usakligheter som er i denne tråden, Der man leter etter noe å ta CBE ,for å kunne komme med "morsomheter" og spydigheter Det er vel også nyttig "mar" for alle de som hevder de ikke leser bloggen? men blir foret her inne med hva som står der. Synes heller ikke det er spesielt konstruktivt å spekulerer i om hun bruker bh eller ikke. . Endret 25. september 2019 av Lana01 12
Kleenex Skrevet 25. september 2019 #9008 Skrevet 25. september 2019 (endret) 1 time siden, Lana01 skrev: Hva er poenget med å skrive feilaktig opplysninger om at hun ikke trener, da det tydelig er lagt ut treningsvideo i innlegget som viser at hun gjør det.? For meg blir det bare nok et eksempel på usakligheter som er i denne tråden, Der man leter etter noe å ta CBE ,for å kunne komme med "morsomheter" og spydigheter Det er vel også nyttig "mar" for alle de som hevder de ikke leser bloggen? men blir foret her inne med hva som står der. Synes heller ikke det er spesielt konstruktivt å spekulerer i om hun bruker bh eller ikke. . Som jeg skriver, så er det reklame, og jeg er så lite konstruktiv jeg vil. Endret 25. september 2019 av Kleenex 7
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. september 2019 #9009 Skrevet 25. september 2019 2 timer siden, Lana01 skrev: Hva er poenget med å skrive feilaktig opplysninger om at hun ikke trener, da det tydelig er lagt ut treningsvideo i innlegget som viser at hun gjør det.? For meg blir det bare nok et eksempel på usakligheter som er i denne tråden, Der man leter etter noe å ta CBE ,for å kunne komme med "morsomheter" og spydigheter Det er vel også nyttig "mar" for alle de som hevder de ikke leser bloggen? men blir foret her inne med hva som står der. Synes heller ikke det er spesielt konstruktivt å spekulerer i om hun bruker bh eller ikke. . Har du link til dette innlegget?
ella morax Skrevet 25. september 2019 #9010 Skrevet 25. september 2019 (endret) På 25.9.2019 den 14.54, Lana01 skrev: Hva er poenget med å skrive feilaktig opplysninger om at hun ikke trener, da det tydelig er lagt ut treningsvideo i innlegget som viser at hun gjør det.? For meg blir det bare nok et eksempel på usakligheter som er i denne tråden, Der man leter etter noe å ta CBE ,for å kunne komme med "morsomheter" og spydigheter Det er vel også nyttig "mar" for alle de som hevder de ikke leser bloggen? men blir foret her inne med hva som står der. Synes heller ikke det er spesielt konstruktivt å spekulerer i om hun bruker bh eller ikke. . Angående om hun trener eller ikke i innlegget tror jeg kommer an på hvordan man leser bloggen. Jeg ser det som en demonstrasjon av trening, og ikke en treningsøkt. Om det så er film eller bilde vet vi ikke om bloggeier faktisk trente i øyeblikket før og etter kamera var på. Greit nok det, men for min del lite inspirerende når det ser mer ut som stillbilder og posering. For øvrig enig i ditt siste avsnitt. Endret 28. september 2019 av ella morax 11
Lana01 Skrevet 25. september 2019 #9011 Skrevet 25. september 2019 15 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Har du link til dette innlegget? det startet her 21 timer siden, LilleSnupp skrev: For å posere på bilder trenger man ikke trenings-/bh. 21 timer siden, Kleenex skrev: Tyngdekraften kanskje? Nå trener ikke frua, men bare poserer i reklamen.... og mitt svar 21 timer siden, Lana01 skrev: Hvis dere leser teksten er det lagt ut video av treningen, og link til denne,. Hun poserer ikke bare. og om hun bruker bh eller ikke ser jeg ingen grunn til å spekulere i. og fra bloggen https://www.carolinebergeriksen.no/2019/09/24/treningstirsdag-slik-trener-du-kondisjon-med-6-enkle-ovelser/ 5
Lana01 Skrevet 25. september 2019 #9012 Skrevet 25. september 2019 5 minutter siden, ella morax skrev: Angående om hun trener eller ikke i innlegget tror jeg kommer an på hvordan man leser bloggen. Jeg ser det som en demonstrasjon av trening, og ikke en treningsøkt. Om det så er film eller bilde vet vi ikke om bloggeier faktisk trente i øyeblikket før og etter kamera var på. Greit nok det, men for min del lite inspirerende når det ser mer ut som stillbilder og posering. For øvrig enig i ditt siste avsnitt (uten å ha sett bildet). Hun har på seg det samme antrekket, og bildene er de samme som på videoen. Så filmingen av øvelsene ble gjort da bildene ble tatt, Jeg ser heller ingen grunn til å gjøre det dobbelt opp.Hvis du ikke har sett bildet , har du vel ikke sett verken innlegget eller videoen, og da blir det vanskelig å uttale seg om det. 5
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. september 2019 #9013 Skrevet 25. september 2019 (endret) 10 minutter siden, Lana01 skrev: Hun har på seg det samme antrekket, og bildene er de samme som på videoen. Så filmingen av øvelsene ble gjort da bildene ble tatt, Jeg ser heller ingen grunn til å gjøre det dobbelt opp.Hvis du ikke har sett bildet , har du vel ikke sett verken innlegget eller videoen, og da blir det vanskelig å uttale seg om det. Dette er ikke trening det er en demonstrasjon av øvelser, nipler og kule treningsklær. Tydelig at denne strategien funker, har økt antall følgere på netift. Å ikke bruke sportsbh hvis man skal trene er helt idiotisk, og hun som har ripling også bør passe ekstra på. Men kudos for at hun klarer å merke det som reklame for Netfit. Endret 25. september 2019 av lillesnøfnugg
Gjest Adrielle Skrevet 25. september 2019 #9014 Skrevet 25. september 2019 10 minutter siden, Lana01 skrev: Hun har på seg det samme antrekket, og bildene er de samme som på videoen. Så filmingen av øvelsene ble gjort da bildene ble tatt, Jeg ser heller ingen grunn til å gjøre det dobbelt opp.Hvis du ikke har sett bildet , har du vel ikke sett verken innlegget eller videoen, og da blir det vanskelig å uttale seg om det. Det er jo strengt tatt helt umulig å vite, eller?
Lana01 Skrevet 25. september 2019 #9015 Skrevet 25. september 2019 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Dette er ikke trening det er en demonstrasjon av nippler og kule treningsklær. Tydelig at denne strategien funker, har økt antall følgere på netift. Det er jeg uenig i Hun går igjennom alle øvelsene. med flere repetisjoner Det blir poengtert at hun kun poserer. og det er ikke riktig 5
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. september 2019 #9016 Skrevet 25. september 2019 (endret) 5 minutter siden, Lana01 skrev: Det er jeg uenig i Hun går igjennom alle øvelsene. med flere repetisjoner Det blir poengtert at hun kun poserer. og det er ikke riktig Jeg er enig med deg i at hun ikke poserer, men allikevel så er disse «niplene» rimelig feilplassert i forhold til at hun skal selge inn «trening» og ikke kropp? Hvordan skal man ta dette produktet seriøst? Hva nøyaktig skal selges her? Overkropp? Treningsklær? Eller treningsapp? Endret 25. september 2019 av lillesnøfnugg
Lana01 Skrevet 25. september 2019 #9017 Skrevet 25. september 2019 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg er enig med deg i at hun ikke poserer, men allikevel så er disse «niplene» rimelig feilplassert i forhold til at hun skal selge inn «trening» og ikke kropp? Hvordan skal man ta dette produktet seriøst? Det la jeg ikke merke til engang, før det ble poengtert her inne, og ikke bryr jeg meg heller. Hvorfor gi det så mye oppmerksomhet? 9
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. september 2019 #9018 Skrevet 25. september 2019 2 minutter siden, Lana01 skrev: Det la jeg ikke merke til engang, før det ble poengtert her inne, og ikke bryr jeg meg heller. Hvorfor gi det så mye oppmerksomhet? Nei si det, man kan vel heller spørre seg hva slags typ profil denne bloggeren vil ha? Skal hun fortsette salg av reklame med kroppen sin? Det ser ikke ut som noe annet fenger følgere, enn barneeksponering da.
Lana01 Skrevet 25. september 2019 #9019 Skrevet 25. september 2019 7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Nei si det, man kan vel heller spørre seg hva slags typ profil denne bloggeren vil ha? Skal hun fortsette salg av reklame med kroppen sin? Det ser ikke ut som noe annet fenger følgere, enn barneeksponering da. Det kommer vel an på øyet som ser. for min del, "leste" jeg ikke det innlegget som "reklame med kroppen sin" Jeg liker trenings innleggene, da jeg titter på øvelser for nye tips til trening, da jeg trener mye på egenhånd, Har aldri tenkt at hun viser for mye kropp, synes hun balanserer det bra. Jeg mener også hun er flott trent. Annet jeg liker er mange av oppskriftene hun legger ut. Jeg leser bloggen som jeg blar i et ukeblad. Noe scroller jeg fort igjennom annet leser jeg mer både tekst og kommentarfelt. Varierer hvor ofte jeg er innom bloggen. 8
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. september 2019 #9020 Skrevet 25. september 2019 2 minutter siden, Lana01 skrev: Det kommer vel an på øyet som ser. for min del, "leste" jeg ikke det innlegget som "reklame med kroppen sin" Jeg liker trenings innleggene, da jeg titter på øvelser for nye tips til trening, da jeg trener mye på egenhånd, Har aldri tenkt at hun viser for mye kropp, synes hun balanserer det bra. Jeg mener også hun er flott trent. Annet jeg liker er mange av oppskriftene hun legger ut. Jeg leser bloggen som jeg blar i et ukeblad. Noe scroller jeg fort igjennom annet leser jeg mer både tekst og kommentarfelt. Varierer hvor ofte jeg er innom bloggen. Da er vi nok uenige, finner ikke treningstipsene inspirerende overhodet eller bryr meg med hva hun trener i. Merkelig å kle seg slik hun gjør under trening når det er så langt unna hva som er normen nå. Henger etter der altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå