Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sponset ferie på Vestlia resort. Igjen? Hva er det med det stedet som til stadighet sponser alle bloggere med ferie? Synes det ser så tomt og trasig ut der også, på alle innlegg jeg har sett derfra. Det frister ikke å reise dit i det hele tatt. Alle disse påtatt fantastiske reklameturene virker helt mot sin hensikt for min del i hvert fall.

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, virkelig skrev:

Det artigste er når jeg har fulgt tråden nå de siste sidene. Flere her inne påpeker hvordan fansen til CBE forsvarer henne i "flokk " når noen er kritiske i kommentarfeltet. Men det er da akkurat samme "flokk opplegg " her som kaster seg over deg . Stort sett alle som en . Reine hønsegården , hakk hakk hakk.:kaklehone: Så hva er forskjellen ?  Står sammen på barrikaden mot den som finner på å skrive noe til støtte for bloggeren . 

Jeg syns du er så spot on med denne observasjonen! 

Selv har jeg ikke vært innom og verken støttet eller kritisert i det siste, så det er jo aldeles magisk å bivåne alt dette nesegruse forsvaret av en akterutseilt bedrift som ikke engang makter å kreditere sitering av en filmomtale allerede på første forsøk, nøyaktig 10 år etter at bloggeier påstod å være ferdig med sitt to-årige studium innen journalistikk på NKF.

Åpenbart har ikke studiet vært til noen åpenbar nytte på bloggen siden 2009, men samma det. Journalist er dessverre ingen vernet yrkestittel, og hvem som helst kan kalle seg journalist.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 24
Skrevet (endret)
6 timer siden, MissLucy skrev:

Og Caroline skriver: «Jeg har linket til kilden, det gjør jeg alltid når jeg vet hvem / hva den opprinnlige kilden er 🙂»

Da må hun vel bare ha «glemt» det i innlegget om seriene sine da...Ja, hun har rettet det nå, men ikke før hun fikk kommentar på det. 
Blogginnlegget @MissLucy linker til er fem år gammelt, men det er intet nytt under solen, hverken hva angår tyveri av andres åndsverk eller krangling og kverulering i kommentarfeltet. Best i klassen der ja..

Endret av Aquarius04
Typo
  • Liker 19
Skrevet

Sjekk svaret til «jurist med spesialisering i opphavsrett». 🤣

• Liker 24
Skrevet
14 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Ferie? Hvordan man kan  kalle ferieturer som fyller bloggen med innhold , kalles ferie er for meg en gåte. 

Og fyll for bloggerne.....

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, Ellepelle skrev:

Finner ikke noe jeg, er det slettet?

Hei Angelina. Jeg har fordypet meg i opphavsrettslige problemstillinger. Det er da ingen tvil om at det ikke er mulig å få opphavsrett på oppskrifter. Hvordan i all verden skulle det være mulig å få det? Hvis du mener at disse banan-cookiesene oppfyller vilkåret om verkshøyde, så vil jeg gjerne lese argumentasjonen for det 🙂

• Liker 11
Skrevet

Sponset ferie var det. Kan de ikke ta en tur dit og betale selv? Det er ikke ferie men jobb. Barna jobber også i ferien. Flaut. 

• Liker 19
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Surikatt skrev:

Sponset ferie var det. Kan de ikke ta en tur dit og betale selv? Det er ikke ferie men jobb. Barna jobber også i ferien. Flaut. 

De jobber hver ferie, og hverdager også. Tragisk at de må følge på foreldrenes valg av jobb. Hvor mange andre barn gjør det? Det samme gjelder de andre Harry bloggerne som også selger barndommen til barna sine. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Nå har jeg sett instastorien hennes fra Vestlia Resort. Det er ikke antydning til at det er andre mennesker der, og ser helt nitrist ut. Tom frokostsal, tomt treningsrom (digg det da), nå helt tom middagssal! Merkelig plass. 
Viser bare at markedsføringsstrategien deres med å bruke bloggere ikke fungerer, når det er folketomt nå i høstferien. 

• Liker 40
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet
40 minutter siden, loffen skrev:

Nå har jeg sett instastorien hennes fra Vestlia Resort. Det er ikke antydning til at det er andre mennesker der, og ser helt nitrist ut. Tom frokostsal, tomt treningsrom (digg det da), nå helt tom middagssal! Merkelig plass. 
Viser bare at markedsføringsstrategien deres med å bruke bloggere ikke fungerer, når det er folketomt nå i høstferien. 

Hvis du søker på Booking så er det meste opptatt. Så de passer nok bare på å ikke få med andre på bildene. Forståelig da de fleste nok ikke hadde satt pris på å komme på bloggen. 

Men litt rart at man ikke ser noe personale heller. Og ev noen oversiktsbilder med folk på. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Hvis du søker på Booking så er det meste opptatt. Så de passer nok bare på å ikke få med andre på bildene. Forståelig da de fleste nok ikke hadde satt pris på å komme på bloggen. 

Men litt rart at man ikke ser noe personale heller. Og ev noen oversiktsbilder med folk på. 

Fikk da opp masse ledig der, skjønner ikke hva du mener med at det meste er opptatt? 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Vestlia så jeg på som nokså flott, det er iallfall dyrt nok i de periodene vi har anledning til å reise, feks vinterferie og påske, men etter at de begynte å sponse bloggere for reklame, har jeg endret mening. Nå er det bare harry.  

Endret av Kollontaj
  • Liker 33
Skrevet
16 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Fikk da opp masse ledig der, skjønner ikke hva du mener med at det meste er opptatt? 

Var litt feil skrevet av meg. Jeg søkte på noen rom og de var alle opptatt denne uken. Men jeg søkte ikke på alle rom, det er helt riktig. 

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Kollontaj skrev:

Vestlia så jeg på som nokså flott, det er iallfall dyrt nok i de periodene vi har anledning til å reise, feks vinterferie og påske, men etter at de begynte å sponse bloggere for reklame, har jeg endret mening. Nå er det bare harry.  

Ja, synker man så lavt at man lar jalla-bloggere være en del av hva markedsførings-kronene går til så kan de bare skylde seg selv, hadde de gjort litt mer grundig research så hadde de innsett at den veien de går markedsføringsmessig ikke er veien å gå, for nå så gjør de seg selv bare en bjørnetjeneste :murvegg:

• Liker 32
Gjest Adrielle
Skrevet
9 timer siden, Kollontaj skrev:

Enig.

Etter at bloggerne inntok Vestlia Resort, føler jeg at jeg har sett så mye av både interiør og utsikt at jeg nesten er litt lei. Og det selv om jeg aldri har vært der.

Nå frister det ikke lenger.

Skrevet
12 timer siden, Halle-Palle skrev:

Der betyr at booking.com ikke har flere rom for salg, ikke at hotellet er utsolgt. 

• Liker 15
Skrevet

Lett bris, opphold og sol har nå blitt til "for et vær". Høres ut som en flott høstdag imo. Er det å selge inn destinasjonen?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...